Vozarine za tankere ce u jednom trenutku sigurno poceti rasti.
Vozarine za tankere su u 2Q kvartalu su znatno porasle naspram 1Q, uostalom zato i imau dobit u 2Q. Bacite pogled na FI TPNG ,ako ne vjerujete meni..,
Vozarine za tankere ce u jednom trenutku sigurno poceti rasti.
Vozarine za tankere su u 2Q kvartalu su znatno porasle naspram 1Q, uostalom zato i imau dobit u 2Q. Bacite pogled na FI TPNG ,ako ne vjerujete meni..,
Vozarine za tankere ce u jednom trenutku sigurno poceti rasti.
Vozarine za tankere su u 2Q kvartalu su znatno porasle naspram 1Q, uostalom zato i imau dobit u 2Q. Bacite pogled na FI TPNG ,ako ne vjerujete meni..,
Ne znam baš kolega, a pratim svaki dan. Ako smijem objaviti spot vozarine za MR tip tankera kakve ima TPNG su trenutno 6029 $. Svaka čast upravi da je i u takvim uvjetima na tržištu uspjela poslovati pozitivno, ali za značajniji rezultat su ipak potrebne puno više vozarine od trenutnih.
Postižu oni vise vozarine od trenutnih spot (ECO type premija), a treba uzeti u obzir da su neki brodovi potkraj prošle i početkom godine bili na remontu. Prosječno to ne izgleda loše. Bas naprotiv.
Ovdje su operativni podaci flote za Q2 i H1 tekuce i prethodne godine.
Vozarine za tankere ce u jednom trenutku sigurno poceti rasti.
Vozarine za tankere su u 2Q kvartalu su znatno porasle naspram 1Q, uostalom zato i imau dobit u 2Q. Bacite pogled na FI TPNG ,ako ne vjerujete meni..,
Pa i ne bas, vozarine u 2Q su bile losije od 1Q.
Postižu oni vise vozarine od trenutnih spot (ECO type premija), a treba uzeti u obzir da su neki brodovi potkraj prošle i početkom godine bili na remontu. Prosječno to ne izgleda loše. Bas naprotiv.
Ovdje su operativni podaci flote za Q2 i H1 tekuce i prethodne godine.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Oni su u travnju prosle godine potpisali dvogodisnje ugovore za neke svoje brodove. Mislim da su im to trenutno najbolje vozarine.
Display MoreCini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.
Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.
Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.
Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!
Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))
A po čemu je taj tvoj Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?
Po tome sto je to sve istina.
Ja se isto sjecam jako dobro te price, delista, odradjivanja mirovinaca, cista prevara sve skupa.
I onda mi netko prica o tome da je TPNG super firma, a ATPL ne valja... Svasta.
ATPL, kakva jest da jest, su gospoda za ovo ovdje. Gospoda. Ovo su sibicari. Klosari.
A po čemu je taj tvoj Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?
Po tome sto je to sve istina.
Ja se isto sjecam jako dobro te price, delista, odradjivanja mirovinaca, cista prevara sve skupa.
I onda mi netko prica o tome da je TPNG super firma, a ATPL ne valja... Svasta.
ATPL, kakva jest da jest, su gospoda za ovo ovdje. Gospoda. Ovo su sibicari. Klosari.
Temeljem kojih to točno argumenata?
Pogledajte izvješće TPNG i usporedite ga sa ATPL?
I neka svatko to osobno ucini i pogleda tko daje konkretne podatke i procjene, a rko piše uopćeno i ostavlja prostor za spekulacije i manipulacije.
TPNG
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/TPNG/FI-TPNG-13a103abbad57eeece6179fe9621030a.pdf
vs. ATPL
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/FI-ATPL-d0f4d93f11992b2d0989fc09f44e2071.pdf
Display MoreCini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.
Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.
Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.
Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!
Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))
Sto bi se recimo dogodilo da mirovinac poželi izaći temeljem procjene da mu ae vise ne isplati biti u dionici?
Jasno je da ove najave otkupa u trezor nemaju namjeru stvarne kupnje nego samo uvjeriti one koji su u poziciji da program postoji. Ne bi me iznenadilo da u nekom trenutku i otkupe neku sicu, tek toliko da pokažu da su tu, al očito stvarna namjera kupnje ne postoji već je ona vise deklarativna.
Tigar pd papira.
Trezor je očito kupovao do određene cijene. Nakon toga vise nije.
Odnos TNP i TNPG je apsolutna kontrola od strane TNP i sisanje naknade za upravljanje. Dakle, odnos vazala i sluge.
Zapravo je TPNG nastala tako da se izbace manjinski dionicari iz TNP i prebace u ovisnu firmu. Oni mirovinci koje su “izvarali” na TNP logično nisu nikada uložili ni lipe u TPNG.
Dakle, ne bih se kladio na neku izuzetnu korektnost većinskog vlasnika jel je isti uglavnom bio i ostao nekorektan. Drugi par rukava je poslovanje. Ono očito trenenitno nije loše, a kakvo će biti ubuduće, vidjet ćemo.
Samo sto te novce oni nikad neće zaraditi. Ista je priča bila sa bulkom na spotu, a te izračune koje su forumaši vrtjeli po forumu, nažalost nikad nismo vidjeli.
Meni je najveća prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici koji su nacelno transparentni, al tko se jednom opekao, njima ne bi vise povjerio ni kunu. Ili po staroj narodnoj... vuk dlaku mijenja, al ćud...
A sad, ima dosta mladjih ulagaca neopterećenih prošlošću, a takvi neka vjeruju ili ne vjeruju. Iako, najbolje bi bilo da se drze kvalitetne vlastite procjene uz nužnu korekciju (maržu sigurnosti).
Display MoreJesi ti bio dionicar TNPL?
Očito nisi. Jel da si bio znao bi kako su Pavić i Koscica dijelili dioničare u TNPL, a kasnije isplaćivali one koji su ostali u majčici.
Pitaj ih koliko je Ive Mustac dobio para, a koliko običan puk.
Jel uopće znaš kako je nastala TPNG i zašto se ekipa trudila uz velika obećanja o dividendi prebaciti dioničare TNPL u TPNG?
I zašto su primjerice PBZ mirovinci unutra, a AZ nema ni jedne dionice?
Ti kao “stručnjak” i odgovoran procjenitelj bi trebao znati genezu zbivanja i tko tu koga.
TPNG je premalena kompanija da napravi velik pomak u rezultatima i poveća flotu (osim novim dokapom). To je bio spin-off tankerske da ekipa od nekolicine unutarnjih igrača (oko famozne zaklade) ovlada cijelim sustavom i fondove te radnike prebaci u drugu kompaniju za sitnu lovu. Tankeraku su tada namjerno podcijenili, a TPNG precijenili. Jednostavno je bio pogodan trenutak za product carrier tankerasa u tom trenutku za to odraditi. A fondasi su ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.
Ako je sektor perspektivan (a je) a dionica iz bilo kojeg razloga "problematicna" (a je) onda bi bilo dobro naci nesto iz branse a da nije tpng. Kako na zse nema rjesenja... pravac nasdaq ili oslo i u potragu?
Display MoreCini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.
Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.
Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.
Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!
Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))
Ako je sektor perspektivan (a je) a dionica iz bilo kojeg razloga "problematicna" (a je) onda bi bilo dobro naci nesto iz branse a da nije tpng. Kako na zse nema rjesenja... pravac nasdaq ili oslo i u potragu?
Nije dionica problematična, a bome ni uprava koja je u izvjescu korektno opisala situaciju i ocekiavnja. Problem je kao i uglavnom ovdje na forumu u zajedljivim pojedincima koji podbadaju bez da daju konkretan doprinos temi. Očito je jedina dionica koja se smije spominjati u kontekstu rasta vozarina ATPL. Sve ostalo je smeće i promašena priča.
Ja naprosto ne mislim da je tome tako i za to imam i neke argumente. Koji nisu osobne naravi…. za razliku od prijetvorne nekolicine. Nije smisao foruma nadmudrivanje tko ima bolju dionicu i pišanje po tuđem misljenju bez argumenata. Nego razmjena informacija, procjena i mišljenja. Nažalost, jedino sto se ovdje razmjenjuje su udarci ispod pojasa. Tužno.
Pa i ne bas, vozarine u 2Q su bile losije od 1Q.
Kolegice pogledajte FI TPNG sve vam lijepo piše, ja ne znam čemu mantranje o nižim vozarinama.
Ako je sektor perspektivan (a je) a dionica iz bilo kojeg razloga "problematicna" (a je) onda bi bilo dobro naci nesto iz branse a da nije tpng. Kako na zse nema rjesenja... pravac nasdaq ili oslo i u potragu?
Nije dionica problematična, a bome ni uprava koja je u izvjescu korektno opisala situaciju i ocekiavnja. Problem je kao i uglavnom ovdje na forumu u zajedljivim pojedincima koji podbadaju bez da daju konkretan doprinos temi. Očito je jedina dionica koja se smije spominjati u kontekstu rasta vozarina ATPL. Sve ostalo je smeće i promašena priča.
Ja naprosto ne mislim da je tome tako i za to imam i neke argumente. Koji nisu osobne naravi…. za razliku od prijetvorne nekolicine. Nije smisao foruma nadmudrivanje tko ima bolju dionicu i pišanje po tuđem misljenju bez argumenata. Nego razmjena informacija, procjena i mišljenja. Nažalost, jedino sto se ovdje razmjenjuje su udarci ispod pojasa. Tužno.
Nisam mislio na transpatentnost niti usporedjujem sa atpl.
Recimo nije li problematicno to sta top 5 drzi 90% dionica?
A po čemu je taj vas Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?
I zašto većina populusa ovdje u nedostatku argumenata svodi raspravu na osobnu razinu, a ne bavi se temom i procjenom trenutnog i buduceg poslovanja?
Znaci, “tamo” možete pozivati korisnike da daju subjektivne procjene i skrivate im identitete, a ovdje idete đonom na korisnika jer se njegovo misljenje ne uklapa u vase planove i ocekivanja? Zanimljivo.
Nažalost (ili na sreću) niti o Naimu, a niti Flightu ne ovisi buduće kretanje cijene ove dionice, već o kvalitetnoj i dobroj procjeni i stvarnim događajima koji će ili neće uslijediti. Zato očekujem da i ovdje sto prije pokrenete sličnu anketu i sučelje za procjenu i da pritom budete vjerodostojni, a ne maliciozni.
Ti najbolje znas da u meni nema ni truna malicioznosti. Nije lijepo cuti takve izraze pa bi ih i inace trebalo izbjegavati.
U nekoliko navrata sam nudila da se pokrene anketa, ali jednostavno nema interesa. Ne mogu natjerati ljude da naprave procjenu.
Ali ako ces ti napraviti procjenu, evo onda cu i ja pa cemo biti Forumas 1 i Forumas 2.
Ne znam samo sta cemo kada proglasimo pobjednika.
Nije dionica problematična, a bome ni uprava koja je u izvjescu korektno opisala situaciju i ocekiavnja. Problem je kao i uglavnom ovdje na forumu u zajedljivim pojedincima koji podbadaju bez da daju konkretan doprinos temi. Očito je jedina dionica koja se smije spominjati u kontekstu rasta vozarina ATPL. Sve ostalo je smeće i promašena priča.
Ja naprosto ne mislim da je tome tako i za to imam i neke argumente. Koji nisu osobne naravi…. za razliku od prijetvorne nekolicine. Nije smisao foruma nadmudrivanje tko ima bolju dionicu i pišanje po tuđem misljenju bez argumenata. Nego razmjena informacija, procjena i mišljenja. Nažalost, jedino sto se ovdje razmjenjuje su udarci ispod pojasa. Tužno.
Nisam mislio na transpatentnost niti usporedjujem sa atpl.
Recimo nije li problematicno to sta top 5 drzi 90% dionica?
Nije. Tu je jedino problematično sto firma nije “public” jer ima većinskog vlasnika. Mirovinci su manjinski dionicari i oni mogu slobodno raspolagati dionicama bez ikakvih ograničenja. S jedne strane takva vlasnicka struktura sa “parent” company ima prednosti, ali ima i ograničenja (nedostataka). Ne možeš je preuzeti bez većinskog (kontrolnog) paketa…. A onda, a tko je ikad čuo da je neka brodarska kompanija koja je bila “public” preuzeta na burzi. Obzirom na lokalnu ograničenu likvidnost, ja takvu vlasničku strukturu u smislu rizičnosti i probabilty-a od defaulta gledam kao svojevrsnu prednost.
Prihodi brodova u drugom tromjesečju 2021.godine iznose 65,8 mil. HRK (10,5 mil. USD), što je na približno istoj razini u odnosu na prihode ostvarene u istom razdoblju 2020. godine kada su iznosili 67.9 mil. HRK (9.7 mil. USD).
TPNG je ove godine u drugom kvartalu ostvarila veće dolarske prihode ,nego lani u istom razdoblju,a znamo da je lani u 2Q cijena poletila preko noći na 60kn. Ne tvrdim da će sada biti tako,ali postoje evidentne sličnosti.
Nisam mislio na transpatentnost niti usporedjujem sa atpl.
Recimo nije li problematicno to sta top 5 drzi 90% dionica?
Nije. Tu je jedino problematično sto firma nije “public” jer ima većinskog vlasnika. Mirovinci su manjinski dionicari i oni mogu slobodno raspolagati dionicama bez ikakvih ograničenja. S jedne strane takva vlasnicka struktura sa “parent” company ima prednosti, ali ima i ograničenja (nedostataka). Ne možeš je preuzeti bez većinskog (kontrolnog) paketa…. A onda, a tko je ikad čuo da je neka brodarska kompanija koja je bila “public” preuzeta na burzi. Obzirom na lokalnu ograničenu likvidnost, ja takvu vlasničku strukturu u smislu rizičnosti i probabilty-a od defaulta gledam kao svojevrsnu prednost.
Ali u smislu volatilnosti, zarade i svega onoga sta volimo kod brodara (volimo zar ne ) nije dobro. Sad kome je do cega. Brodovi bez rizika mi ne idu, to je ko cevapi bez ajvara
Za kolegicu Marinelu iz Fi TPNG-a:
Prosječne TCE neto dnevne vozarine brodova drugog tromjesečja ove godine iznose 14.219 USD. U prvom tromjesječu su iznosile 10600 USD.
Kolegice rast od cca 40%.
Vozarine za tankere su u 2Q kvartalu su znatno porasle naspram 1Q, uostalom zato i imau dobit u 2Q. Bacite pogled na FI TPNG ,ako ne vjerujete meni..,
Ne znam baš kolega, a pratim svaki dan. Ako smijem objaviti spot vozarine za MR tip tankera kakve ima TPNG su trenutno 6029 $. Svaka čast upravi da je i u takvim uvjetima na tržištu uspjela poslovati pozitivno, ali za značajniji rezultat su ipak potrebne puno više vozarine od trenutnih.
Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.
Ne znam baš kolega, a pratim svaki dan. Ako smijem objaviti spot vozarine za MR tip tankera kakve ima TPNG su trenutno 6029 $. Svaka čast upravi da je i u takvim uvjetima na tržištu uspjela poslovati pozitivno, ali za značajniji rezultat su ipak potrebne puno više vozarine od trenutnih.
Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.
Pa ne izmišljam ja te brojeve, vec ih objavljuje Sv, Joakim, evo linka dolje:
Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.
Pa ne izmišljam ja te brojeve, vec ih objavljuje Sv, Joakim, evo linka dolje:
Dva i pol broda su ima bila na SPOT-u u drugom kvartalu, te dva i pol broda su ima bila pod ugovor, te je još jedan brod bio na remontu.
Odokativno SPOT im je bio 12000 dolara po brodu/dan u drugom kvartalu...
Ne znam baš kolega, a pratim svaki dan. Ako smijem objaviti spot vozarine za MR tip tankera kakve ima TPNG su trenutno 6029 $. Svaka čast upravi da je i u takvim uvjetima na tržištu uspjela poslovati pozitivno, ali za značajniji rezultat su ipak potrebne puno više vozarine od trenutnih.
Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.
To ne stoji da ne bi plovili jer im je to onda dodatni gubitak, svaka vozarina je prihod, a troskovi su stalni vozili ili ne vozili
Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.
To ne stoji da ne bi plovili jer im je to onda dodatni gubitak, svaka vozarina je prihod, a troskovi su stalni vozili ili ne vozili
Ali po onome što vidimo dolarski prihodi su im već u Q2 2021veći od Q2 2020...a i sama firma navodi za Q2 14600 dolara prosječna vozarina, te je ista narasla za cca 40% od Q1,a broj brodova na SPOT-u narastao sa 2 na 2.5.