Posts by StatusQuo

    O kojoj poljskoj trgovini se radi da bacim oko


    Kad smo vec kod anegdota s trgovcima, kao jucer se sjecam pukla mi plastika na kljucu od auta peugeot, uglavnom kupio preko aliexpressa onda prije 6-7 godina tu plastiku za bit ce 2-3 dolara, sad jel sam prije tu kupio ili pitao u ovlastenog ne sjecam se uglavnom u ovlastenog pitam za tu plastiku on kaze cijena negdi oko 900kn ne znam jel isla u kompletu s kljucem koji se btw samo izvadi i preseli u novu plastiku, ugl ja liku kazem da je tamo to 3 dolara, a on meni mrtav ladan da je ali da to nije orginal, ne sjecam se kad sam dozivio od nekoga takvo vrijedjanje inteligencije htio sam ga u momentu obisit koliko glup mora biti, doslovno komad plastike bez dodataka.

    Da ja se trenutno mislim izmedju lenova x1 carbon i lenovo 9i ili c940 yogeto sam zasad malo vise gledao, iako ne bi isao vjerovatno s najnovijim modelom, nikad mi to nema smisla kupovat najnoviji model kad model prije obicno je 10% losiji, a plati se dosta manje.

    Ovo je kod mobitela još izraženije....ja već preko 20 godina uzimam isljučivo flagship mobitele, al ne od ove ili prošle godine, već od preklani,a cijena bude 40-50% onoga što je bila kada je tek izašao.

    Ma da tako i ja razmisljam prebrzo se to mjenja i padaju cijene da se ne isplati kupovat novi model pogotovo kad ces ionako za par godina opet mjenjat ajde da oces da traje duze ali nema smisla, eto jedino kod monitora ne gledam tako i kod maticne kad kupujem pc jer mi ona poslie dozvoljava upgrade godinama poslje.


    Ja sam isto ovi elitebook 840 onda platio oko 4500kn duplo jeftnije nego u ducanu kod nas preko britanije, steta sta se od njih vise ne moze narucivat ali HP kod njih je stalno dosta jeftinije nego kod nas ili njemackoj.


    Eto ja sam se za vikend pocastio televizijom oledom cekam da mi dodje pa cu onda imat neki dojam o oledima

    Nisam nikad gledao te docking portove ali cini mi se da je sve na slici, baseus je kvalitetna kineska firma, neke portove jos dobijes s monitorom, zakrivljene ekrane nisam gledao, ja iman trenutno dva od 27, kod ekrana je uvik najbitnija kvaliteta slike, a to prati cijenu, danas ti oledovi postaju sve jeftiniji kakav je za radit ne znam ali kazu da jeftiniji oledovi imaju problem kad je svjetlost u prostoriji jaka tu odnosu na ips osim ako oled nema veliku brightness da to kompenzira, postoje stranice koje dosta dobro obradjuju testiranja monitora tipa http://www.rtings.com i opet ovisi oce se ekran korisit i za gejming pa onda treba jos neke stvari gledat.

    Da ja se trenutno mislim izmedju lenova x1 carbon i lenovo 9i ili c940 yogeto sam zasad malo vise gledao, iako ne bi isao vjerovatno s najnovijim modelom, nikad mi to nema smisla kupovat najnoviji model kad model prije obicno je 10% losiji, a plati se dosta manje.

    Da zato kazem svi ti kao malo "bolji" hp modeli dolaze s osnovnim ekranom od 250nitsa, ako oces 400nitsa onda cete laptop izac 1600-2000e sta je neprihvatljivo kad konkurencija nudi vec za 1000-1200e 400nitsa s istom konfiguracijom, doduse moze se nabavit jeftino onaj sa 1000nitsa ali taj ima sureview koji isto zezne kvalitetu ekrana zato ga nitko uglavnom i ne zeli pa se moze nac jeftinije.


    Ako netko voli mali ultrabook, mogu preporuciti Asus Zenbook Flip S, pocastio sam se njime neki dan. Malo paprena cijena, ali odlican - i po specifikacijama, po kvaliteti izrade i po izgledu. 13,9 inca, fantastican OLED ekran, 3,3k rezolucija.


    Imao sam prije 13,3 i svatio sam da mi je 14 idealno pogotovo danas kad su okviri ekrana manji pa se i velicina tih 14 " jos dodatno smanjila, nije li s tom rezolucijom malo tesko citat kad su tekstovi u pitanju ?

    Danas svako malo bolji laptop ima pozadinsko osvjetljene, koji model si kupio i ja zadnjih dana gledan kako bih kupio novi, stari me trenutno malo zeza, a i vrijeme je za malo obnove dok se jos moze nesto nac za dobru cijenu.

    HP ProBook 450 G8

    Hp je dobar ali trenutno je preskup sta nudi, najveci problem je sta u osnovnoj varijanti nudi losiji ekran od konkurencije za istu lovu, meni je ekran od bitnijih stvari sta gledam u zadnje vrijeme od komponenata, mislio sam i ja kupiti elitebook 845 verziju ali jednostavno radi ekrana sam odustao, jednostavno za ok ekran kod njih treba puno vise platit sta nema smisla.


    i btw trenutno iman elitebook 840 g3 i hp mi ga je sjebao s updejtom nedavno ne mogu ugasit ventilator kad ugasin laptop mora sam izvadit bateriju i iskljucit iz struje jedini nacin, mislim rijesit cu ja taj problem al trenutno se neman kad s tim zezat jer ce mi to oduzest previse vremena


    Tako da sad nesto gledan u smjeru kupit mozda lenovo tipa yoga ili x1 carbon

    Danas svako malo bolji laptop ima pozadinsko osvjetljene, koji model si kupio i ja zadnjih dana gledan kako bih kupio novi, stari me trenutno malo zeza, a i vrijeme je za malo obnove dok se jos moze nesto nac za dobru cijenu.

    Pretpostavljam da su onda ako su prema telefonskom razgovoru pristali na odgodu prodaje da su zaobisli pravila koja su obostrano potpisali, banka je u tom slucaju onda trebala valjda klijenta pozvat na potpis aneksa ugoovora koji definira drugacije postupanje nego kako je ugovoreno.

    Postoji nešto u ZOO, tzv. sklapanje ugovora na daljinu...telefonsko zadavanje naloga za kupnju i prodaju je nešto što je kod dionica sasvim normalno, skoro više od stoljeća...tako da ovde nema ništa toliko sporno.

    Ti zakoni su se tokom godina tek usavrsavali, a i sumnjam da bi s obzirom kako su prenili informaciju da je netko nekoga nagovarao na nesto imalo formu ugovora na daljinu.Banka bi trebala kontaktirat kljenta ponudit uslugu i klijent bi trebao to potvrdit, a ne na nacin da klijent nagovara bankaricu i da se to smatra nekakvim ugovorom.

    Pretpostavljam da su onda ako su prema telefonskom razgovoru pristali na odgodu prodaje da su zaobisli pravila koja su obostrano potpisali, banka je u tom slucaju onda trebala valjda klijenta pozvat na potpis aneksa ugoovora koji definira drugacije postupanje nego kako je ugovoreno.

    Često se spominje strah od slabog Q1...ne znam da li će biti tako...ali svakako treba uzeti u obzir da će sljedeće godine dobar dio flote morati na ugradnju filtera...drugo je važno pitanje kakva će biti zima....spoje li se te dvije komponente u korist brodara...mogli bi imati povećanje demanda i smanjenje suplaya....treba vidjeti i što će biti s koronom naravno....zasada čitam različita mišljenja o razvoju situacije.

    ovakvo je stanje nedavno bilo



    statistics from Clarksons’ World Fleet Register that indicate that thus far only 20,483 ships have so far installed or have on order BWT systems mandated by IMO regulations, leaving around 35,000 vessels still without such systems as the clock ticks towards a 2024 compliance deadline.

    Naručio kolega bocu plina za kuhanje u Splitu, kaže 145kn sa dostavom. Uskoro će i kafu bit problem skuhat.

    Sta nisu rekli da nece poskupljivat plin do 1.4.22 ili je to pitanje ovih malih dobavljaca koji nemaju ugovore kao ina na duzi rok ?

    Planiram napraviti graf P/E pokazatelja nasih brodara, od prapovijesti do danas, da vidimo kako korelira sa cijenom dionice, koliki su povijesni ekstremi, prosjek, trendovi, to bi bilo zanimljivo za vidjeti. Problem je samo sto je kod nas jako tesko doci do bilo kakvih povijesnih podataka, sve moras rucno (ako i tako), a za to nemam vremena pa mi onda to sve prisjedne.

    Ja iman podatke od 2003 ali ne mogu garantirat da mozda nema koja greska iako ne bit trebala bit.

    Pokusat cu ja nesto iskopati i sloziti za vikend pa se mozemo mozda cuti i izmijeniti/dopuniti podatke?

    U redu uvjek je zgodno imat dva izvora radi verifikacije podataka

    Planiram napraviti graf P/E pokazatelja nasih brodara, od prapovijesti do danas, da vidimo kako korelira sa cijenom dionice, koliki su povijesni ekstremi, prosjek, trendovi, to bi bilo zanimljivo za vidjeti. Problem je samo sto je kod nas jako tesko doci do bilo kakvih povijesnih podataka, sve moras rucno (ako i tako), a za to nemam vremena pa mi onda to sve prisjedne.

    Ja iman podatke od 2003 ali ne mogu garantirat da mozda nema koja greska iako ne bit trebala bit.

    Srica pa nije proslo nekoliko godina :D

    GOGL očekuje još bolji Q4 i nastavak svega dobrog najmanje i u 2022. godini

    Nisam primjetio vani ni jednog brodara koji ce imat q4 manji od Q3 i to je u prosjeku bolji kvartal bar za 20%, s tim da ce i q1 svima bit dobro

    pozitivan , a cijena brodara korigirala vise od 30% prije svih ovih informacija, isto vrijedi za nase brodare.

    Ne tvrdim da ste neznalica niti ste jedini kupovali na 180 kn ali imam pravo pitati zašto računate pad sa peaka na brodarima koji su međusobno neusporedivi? Da ste baš tražili 2 koja ne treba usporediti našli ste ih. Flota, transparentnost, trenutni chateri, politika dividendi...ama baš sve je drugačije.


    No dobro, svako ima svoju metodu, možda se baš ta pokaže dobitna.

    Pošteno ali i dalje očekujem vašu procjenu trenutačne vrijednosti ATPL.

    Znalci su računali NAV i neke zadnje procjene su oko 450 ako se varam (ispravite me slobodno). Kako cijene brodova nisu padale vjeruem da se i nije nešto promjenilo tu.

    Ja se ne sjecam da je netko ovdje javno radio procjenu u zadnja dva mjeseca mozda cak i tri, iz kojih postova si to zakljucio ??

    New analysis shows EEXI would lead to 6.6% emissions reduction

    The data showed that the engine power limitations required by vessels to comply with EEXI would only have come into effect at high-speed peaks and therefore, for most of the year, if EEXI had been in effect, vessel operations would have remained largely similar. The study also noted that the speed reductions required by EEXI would have reduced the transportation capacity by an average of 2% for bulkers, depending on the year in which the vessel was built.


    Napa.jpg






    New analysis shows EEXI would lead to 6.6% emissions reduction - Splash247
    Implementation of the Energy Efficiency Existing Ship Index (EEXI) would reduce CO2 emissions by an estimated 6.6% and carbon intensity by 4.6% on bulk…
    splash247.com


    The costs of installing carbon capture systems onboard revealed


    A feasibility study conducted by the Oil and Gas Climate Initiative (OGCI) and Swedish tanker owner Stena Bulk shows the costs involved in installing carbon capture devices on ships. The study makes clear that such technology is feasible – something already demonstrated at sea in Japan by Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) earlier this year – but it comes at quite a price, both in terms of installation and operating costs.

    The costs for installation come in at around $30m for a system capable of capturing 90% of all CO2 emitted at sea (see chart below), while annual operating costs for such a system are estimated to be in excess of $2m a year, essentially adding another 25% to a ship’s annual operating expenses.


    The costs of installing carbon capture systems onboard revealed - Splash247
    A feasibility study conducted by the Oil and Gas Climate Initiative (OGCI) and Swedish tanker owner Stena Bulk shows the costs involved in installing carbon…
    splash247.com