1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

TPNG (tankerska plovidba next generation)

  • tin
  • February 13, 2020 at 1:28 PM
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 169
  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • August 7, 2021 at 8:34 PM
    • #2,421
    Quote from Marielena

    Vozarine za tankere ce u jednom trenutku sigurno poceti rasti.

    Vozarine za tankere su u 2Q kvartalu su znatno porasle naspram 1Q, uostalom zato i imau dobit u 2Q. Bacite pogled na FI TPNG ,ako ne vjerujete meni..,

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • August 7, 2021 at 9:01 PM
    • #2,422
    Quote from Marin83
    Quote from Marielena

    Vozarine za tankere ce u jednom trenutku sigurno poceti rasti.

    Vozarine za tankere su u 2Q kvartalu su znatno porasle naspram 1Q, uostalom zato i imau dobit u 2Q. Bacite pogled na FI TPNG ,ako ne vjerujete meni..,

    Ne znam baš kolega, a pratim svaki dan. Ako smijem objaviti spot vozarine za MR tip tankera kakve ima TPNG su trenutno 6029 $. Svaka čast upravi da je i u takvim uvjetima na tržištu uspjela poslovati pozitivno, ali za značajniji rezultat su ipak potrebne puno više vozarine od trenutnih.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 7, 2021 at 9:15 PM
    • #2,423

    Postižu oni vise vozarine od trenutnih spot (ECO type premija), a treba uzeti u obzir da su neki brodovi potkraj prošle i početkom godine bili na remontu. Prosječno to ne izgleda loše. Bas naprotiv.

    Ovdje su operativni podaci flote za Q2 i H1 tekuce i prethodne godine.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • August 7, 2021 at 9:43 PM
    • #2,424
    Quote from Marin83
    Quote from Marielena

    Vozarine za tankere ce u jednom trenutku sigurno poceti rasti.

    Vozarine za tankere su u 2Q kvartalu su znatno porasle naspram 1Q, uostalom zato i imau dobit u 2Q. Bacite pogled na FI TPNG ,ako ne vjerujete meni..,

    Pa i ne bas, vozarine u 2Q su bile losije od 1Q.


    Quote from Flight

    Postižu oni vise vozarine od trenutnih spot (ECO type premija), a treba uzeti u obzir da su neki brodovi potkraj prošle i početkom godine bili na remontu. Prosječno to ne izgleda loše. Bas naprotiv.

    Ovdje su operativni podaci flote za Q2 i H1 tekuce i prethodne godine.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Oni su u travnju prosle godine potpisali dvogodisnje ugovore za neke svoje brodove. Mislim da su im to trenutno najbolje vozarine.

    Edited once, last by Marielena: Merged a post created by Marielena into this post. (August 7, 2021 at 9:45 PM).

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • August 7, 2021 at 10:42 PM
    • #2,425
    Quote from Flight
    Quote from Kvark

    Cini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.

    Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.

    Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!

    Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))

    A po čemu je taj tvoj Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?

    Display More

    Po tome sto je to sve istina.

    Ja se isto sjecam jako dobro te price, delista, odradjivanja mirovinaca, cista prevara sve skupa.

    I onda mi netko prica o tome da je TPNG super firma, a ATPL ne valja... Svasta.

    ATPL, kakva jest da jest, su gospoda za ovo ovdje. Gospoda. Ovo su sibicari. Klosari.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 7, 2021 at 10:54 PM
    • #2,426
    Quote from 5. Element
    Quote from Flight

    A po čemu je taj tvoj Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?

    Po tome sto je to sve istina.

    Ja se isto sjecam jako dobro te price, delista, odradjivanja mirovinaca, cista prevara sve skupa.

    I onda mi netko prica o tome da je TPNG super firma, a ATPL ne valja... Svasta.

    ATPL, kakva jest da jest, su gospoda za ovo ovdje. Gospoda. Ovo su sibicari. Klosari.

    Temeljem kojih to točno argumenata?

    Pogledajte izvješće TPNG i usporedite ga sa ATPL?

    I neka svatko to osobno ucini i pogleda tko daje konkretne podatke i procjene, a rko piše uopćeno i ostavlja prostor za spekulacije i manipulacije.

    TPNG

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/TPNG/FI-TPNG-13a103abbad57eeece6179fe9621030a.pdf

    vs. ATPL

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/FI-ATPL-d0f4d93f11992b2d0989fc09f44e2071.pdf

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • August 7, 2021 at 11:11 PM
    • #2,427
    Quote from Kvark

    Cini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.

    Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.

    Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!

    Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))

    Quote from naim

    Sto bi se recimo dogodilo da mirovinac poželi izaći temeljem procjene da mu ae vise ne isplati biti u dionici?

    Jasno je da ove najave otkupa u trezor nemaju namjeru stvarne kupnje nego samo uvjeriti one koji su u poziciji da program postoji. Ne bi me iznenadilo da u nekom trenutku i otkupe neku sicu, tek toliko da pokažu da su tu, al očito stvarna namjera kupnje ne postoji već je ona vise deklarativna.

    Tigar pd papira.

    Quote from naim

    Trezor je očito kupovao do određene cijene. Nakon toga vise nije.

    Odnos TNP i TNPG je apsolutna kontrola od strane TNP i sisanje naknade za upravljanje. Dakle, odnos vazala i sluge.

    Zapravo je TPNG nastala tako da se izbace manjinski dionicari iz TNP i prebace u ovisnu firmu. Oni mirovinci koje su “izvarali” na TNP logično nisu nikada uložili ni lipe u TPNG.

    Dakle, ne bih se kladio na neku izuzetnu korektnost većinskog vlasnika jel je isti uglavnom bio i ostao nekorektan. Drugi par rukava je poslovanje. Ono očito trenenitno nije loše, a kakvo će biti ubuduće, vidjet ćemo.

    Quote from naim

    Samo sto te novce oni nikad neće zaraditi. Ista je priča bila sa bulkom na spotu, a te izračune koje su forumaši vrtjeli po forumu, nažalost nikad nismo vidjeli.

    Meni je najveća prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici koji su nacelno transparentni, al tko se jednom opekao, njima ne bi vise povjerio ni kunu. Ili po staroj narodnoj... vuk dlaku mijenja, al ćud...

    A sad, ima dosta mladjih ulagaca neopterećenih prošlošću, a takvi neka vjeruju ili ne vjeruju. Iako, najbolje bi bilo da se drze kvalitetne vlastite procjene uz nužnu korekciju (maržu sigurnosti).

    Quote from naim

    Jesi ti bio dionicar TNPL?

    Očito nisi. Jel da si bio znao bi kako su Pavić i Koscica dijelili dioničare u TNPL, a kasnije isplaćivali one koji su ostali u majčici.

    Pitaj ih koliko je Ive Mustac dobio para, a koliko običan puk.

    Jel uopće znaš kako je nastala TPNG i zašto se ekipa trudila uz velika obećanja o dividendi prebaciti dioničare TNPL u TPNG?

    I zašto su primjerice PBZ mirovinci unutra, a AZ nema ni jedne dionice?

    Ti kao “stručnjak” i odgovoran procjenitelj bi trebao znati genezu zbivanja i tko tu koga.

    Display More
    Quote from naim

    TPNG je premalena kompanija da napravi velik pomak u rezultatima i poveća flotu (osim novim dokapom). To je bio spin-off tankerske da ekipa od nekolicine unutarnjih igrača (oko famozne zaklade) ovlada cijelim sustavom i fondove te radnike prebaci u drugu kompaniju za sitnu lovu. Tankeraku su tada namjerno podcijenili, a TPNG precijenili. Jednostavno je bio pogodan trenutak za product carrier tankerasa u tom trenutku za to odraditi. A fondasi su ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Display More

    Ako je sektor perspektivan (a je) a dionica iz bilo kojeg razloga "problematicna" (a je) onda bi bilo dobro naci nesto iz branse a da nije tpng. Kako na zse nema rjesenja... pravac nasdaq ili oslo i u potragu? :/

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 7, 2021 at 11:18 PM
    • #2,428
    Quote from looserst
    Quote from Kvark

    Cini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.

    Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.

    Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!

    Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))

    Ako je sektor perspektivan (a je) a dionica iz bilo kojeg razloga "problematicna" (a je) onda bi bilo dobro naci nesto iz branse a da nije tpng. Kako na zse nema rjesenja... pravac nasdaq ili oslo i u potragu? :/

    Display More

    Nije dionica problematična, a bome ni uprava koja je u izvjescu korektno opisala situaciju i ocekiavnja. Problem je kao i uglavnom ovdje na forumu u zajedljivim pojedincima koji podbadaju bez da daju konkretan doprinos temi. Očito je jedina dionica koja se smije spominjati u kontekstu rasta vozarina ATPL. Sve ostalo je smeće i promašena priča.

    Ja naprosto ne mislim da je tome tako i za to imam i neke argumente. Koji nisu osobne naravi…. za razliku od prijetvorne nekolicine. Nije smisao foruma nadmudrivanje tko ima bolju dionicu i pišanje po tuđem misljenju bez argumenata. Nego razmjena informacija, procjena i mišljenja. Nažalost, jedino sto se ovdje razmjenjuje su udarci ispod pojasa. Tužno.

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • August 7, 2021 at 11:23 PM
    • #2,429
    Quote from Marielena

    Pa i ne bas, vozarine u 2Q su bile losije od 1Q.


    Kolegice pogledajte FI TPNG sve vam lijepo piše, ja ne znam čemu mantranje o nižim vozarinama.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • August 7, 2021 at 11:26 PM
    • #2,430
    Quote from Flight
    Quote from looserst

    Ako je sektor perspektivan (a je) a dionica iz bilo kojeg razloga "problematicna" (a je) onda bi bilo dobro naci nesto iz branse a da nije tpng. Kako na zse nema rjesenja... pravac nasdaq ili oslo i u potragu? :/

    Nije dionica problematična, a bome ni uprava koja je u izvjescu korektno opisala situaciju i ocekiavnja. Problem je kao i uglavnom ovdje na forumu u zajedljivim pojedincima koji podbadaju bez da daju konkretan doprinos temi. Očito je jedina dionica koja se smije spominjati u kontekstu rasta vozarina ATPL. Sve ostalo je smeće i promašena priča.

    Ja naprosto ne mislim da je tome tako i za to imam i neke argumente. Koji nisu osobne naravi…. za razliku od prijetvorne nekolicine. Nije smisao foruma nadmudrivanje tko ima bolju dionicu i pišanje po tuđem misljenju bez argumenata. Nego razmjena informacija, procjena i mišljenja. Nažalost, jedino sto se ovdje razmjenjuje su udarci ispod pojasa. Tužno.

    Nisam mislio na transpatentnost niti usporedjujem sa atpl.

    Recimo nije li problematicno to sta top 5 drzi 90% dionica?

  • Kvark
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,309
    Postova
    355
    Member since
    February 12, 2020
    • August 7, 2021 at 11:28 PM
    • #2,431
    Quote from Flight

    A po čemu je taj vas Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?

    I zašto većina populusa ovdje u nedostatku argumenata svodi raspravu na osobnu razinu, a ne bavi se temom i procjenom trenutnog i buduceg poslovanja?

    Znaci, “tamo” možete pozivati korisnike da daju subjektivne procjene i skrivate im identitete, a ovdje idete đonom na korisnika jer se njegovo misljenje ne uklapa u vase planove i ocekivanja? Zanimljivo.

    Nažalost (ili na sreću) niti o Naimu, a niti Flightu ne ovisi buduće kretanje cijene ove dionice, već o kvalitetnoj i dobroj procjeni i stvarnim događajima koji će ili neće uslijediti. Zato očekujem da i ovdje sto prije pokrenete sličnu anketu i sučelje za procjenu i da pritom budete vjerodostojni, a ne maliciozni.

    Ti najbolje znas da u meni nema ni truna malicioznosti. Nije lijepo cuti takve izraze pa bi ih i inace trebalo izbjegavati.

    U nekoliko navrata sam nudila da se pokrene anketa, ali jednostavno nema interesa. Ne mogu natjerati ljude da naprave procjenu.

    Ali ako ces ti napraviti procjenu, evo onda cu i ja pa cemo biti Forumas 1 i Forumas 2.

    Ne znam samo sta cemo kada proglasimo pobjednika. :)

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 7, 2021 at 11:30 PM
    • #2,432
    Quote from looserst
    Quote from Flight

    Nije dionica problematična, a bome ni uprava koja je u izvjescu korektno opisala situaciju i ocekiavnja. Problem je kao i uglavnom ovdje na forumu u zajedljivim pojedincima koji podbadaju bez da daju konkretan doprinos temi. Očito je jedina dionica koja se smije spominjati u kontekstu rasta vozarina ATPL. Sve ostalo je smeće i promašena priča.

    Ja naprosto ne mislim da je tome tako i za to imam i neke argumente. Koji nisu osobne naravi…. za razliku od prijetvorne nekolicine. Nije smisao foruma nadmudrivanje tko ima bolju dionicu i pišanje po tuđem misljenju bez argumenata. Nego razmjena informacija, procjena i mišljenja. Nažalost, jedino sto se ovdje razmjenjuje su udarci ispod pojasa. Tužno.

    Nisam mislio na transpatentnost niti usporedjujem sa atpl.

    Recimo nije li problematicno to sta top 5 drzi 90% dionica?

    Nije. Tu je jedino problematično sto firma nije “public” jer ima većinskog vlasnika. Mirovinci su manjinski dionicari i oni mogu slobodno raspolagati dionicama bez ikakvih ograničenja. S jedne strane takva vlasnicka struktura sa “parent” company ima prednosti, ali ima i ograničenja (nedostataka). Ne možeš je preuzeti bez većinskog (kontrolnog) paketa…. A onda, a tko je ikad čuo da je neka brodarska kompanija koja je bila “public” preuzeta na burzi. Obzirom na lokalnu ograničenu likvidnost, ja takvu vlasničku strukturu u smislu rizičnosti i probabilty-a od defaulta gledam kao svojevrsnu prednost.

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • August 7, 2021 at 11:32 PM
    • #2,433

    Prihodi brodova u drugom tromjesečju 2021.godine iznose 65,8 mil. HRK (10,5 mil. USD), što je na približno istoj razini u odnosu na prihode ostvarene u istom razdoblju 2020. godine kada su iznosili 67.9 mil. HRK (9.7 mil. USD).

    TPNG je ove godine u drugom kvartalu ostvarila veće dolarske prihode ,nego lani u istom razdoblju,a znamo da je lani u 2Q cijena poletila preko noći na 60kn. Ne tvrdim da će sada biti tako,ali postoje evidentne sličnosti.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • August 7, 2021 at 11:39 PM
    • #2,434
    Quote from Flight
    Quote from looserst

    Nisam mislio na transpatentnost niti usporedjujem sa atpl.

    Recimo nije li problematicno to sta top 5 drzi 90% dionica?

    Nije. Tu je jedino problematično sto firma nije “public” jer ima većinskog vlasnika. Mirovinci su manjinski dionicari i oni mogu slobodno raspolagati dionicama bez ikakvih ograničenja. S jedne strane takva vlasnicka struktura sa “parent” company ima prednosti, ali ima i ograničenja (nedostataka). Ne možeš je preuzeti bez većinskog (kontrolnog) paketa…. A onda, a tko je ikad čuo da je neka brodarska kompanija koja je bila “public” preuzeta na burzi. Obzirom na lokalnu ograničenu likvidnost, ja takvu vlasničku strukturu u smislu rizičnosti i probabilty-a od defaulta gledam kao svojevrsnu prednost.

    Ali u smislu volatilnosti, zarade i svega onoga sta volimo kod brodara (volimo zar ne :rolleyes: ) nije dobro. Sad kome je do cega. Brodovi bez rizika mi ne idu, to je ko cevapi bez ajvara 8o

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • August 7, 2021 at 11:40 PM
    • #2,435

    Za kolegicu Marinelu iz Fi TPNG-a:

    Prosječne TCE neto dnevne vozarine brodova drugog tromjesečja ove godine iznose 14.219 USD. U prvom tromjesječu su iznosile 10600 USD.


    Kolegice rast od cca 40%.

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • August 7, 2021 at 11:48 PM
    • #2,436
    Quote from BudFox
    Quote from Marin83

    Vozarine za tankere su u 2Q kvartalu su znatno porasle naspram 1Q, uostalom zato i imau dobit u 2Q. Bacite pogled na FI TPNG ,ako ne vjerujete meni..,

    Ne znam baš kolega, a pratim svaki dan. Ako smijem objaviti spot vozarine za MR tip tankera kakve ima TPNG su trenutno 6029 $. Svaka čast upravi da je i u takvim uvjetima na tržištu uspjela poslovati pozitivno, ali za značajniji rezultat su ipak potrebne puno više vozarine od trenutnih.

    Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • August 8, 2021 at 12:13 AM
    • #2,437
    Quote from Marin83
    Quote from BudFox

    Ne znam baš kolega, a pratim svaki dan. Ako smijem objaviti spot vozarine za MR tip tankera kakve ima TPNG su trenutno 6029 $. Svaka čast upravi da je i u takvim uvjetima na tržištu uspjela poslovati pozitivno, ali za značajniji rezultat su ipak potrebne puno više vozarine od trenutnih.

    Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.

    Pa ne izmišljam ja te brojeve, vec ih objavljuje Sv, Joakim, evo linka dolje:

    Joakim Hannisdahl (@JHannisdahl) | Twitter

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • August 8, 2021 at 12:37 AM
    • #2,438
    Quote from BudFox
    Quote from Marin83

    Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.

    Pa ne izmišljam ja te brojeve, vec ih objavljuje Sv, Joakim, evo linka dolje:

    https://mobile.twitter.com/jhannisdahl

    Dva i pol broda su ima bila na SPOT-u u drugom kvartalu, te dva i pol broda su ima bila pod ugovor, te je još jedan brod bio na remontu.

    Odokativno SPOT im je bio 12000 dolara po brodu/dan u drugom kvartalu...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • August 8, 2021 at 12:38 AM
    • #2,439
    Quote from Marin83
    Quote from BudFox

    Ne znam baš kolega, a pratim svaki dan. Ako smijem objaviti spot vozarine za MR tip tankera kakve ima TPNG su trenutno 6029 $. Svaka čast upravi da je i u takvim uvjetima na tržištu uspjela poslovati pozitivno, ali za značajniji rezultat su ipak potrebne puno više vozarine od trenutnih.

    Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.

    To ne stoji da ne bi plovili jer im je to onda dodatni gubitak, svaka vozarina je prihod, a troskovi su stalni vozili ili ne vozili

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • August 8, 2021 at 12:45 AM
    • #2,440
    Quote from StatusQuo
    Quote from Marin83

    Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.

    To ne stoji da ne bi plovili jer im je to onda dodatni gubitak, svaka vozarina je prihod, a troskovi su stalni vozili ili ne vozili

    Ali po onome što vidimo dolarski prihodi su im već u Q2 2021veći od Q2 2020...a i sama firma navodi za Q2 14600 dolara prosječna vozarina, te je ista narasla za cca 40% od Q1,a broj brodova na SPOT-u narastao sa 2 na 2.5.

    • 1
    • 121
    • 122
    • 123
    • 169

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 11, 2025 at 7:55 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. misterno

      May 11, 2025 at 7:55 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 11, 2025 at 2:35 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      823k
      1.9k
    3. misterno

      May 11, 2025 at 2:35 PM
    1. HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 3.1k

      • harpun
      • February 12, 2020 at 6:36 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 11, 2025 at 1:14 PM
    2. Odgovora
      3.1k
      Pregleda
      1M
      3.1k
    3. dionicar

      May 11, 2025 at 1:14 PM
    1. JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.) 279

      • Cicija
      • February 26, 2020 at 8:56 PM
      • Dionice
      • Cicija
      • May 10, 2025 at 9:24 AM
    2. Odgovora
      279
      Pregleda
      106k
      279
    3. Muzakus

      May 10, 2025 at 9:24 AM
    1. MDKA (Medika d.d.) 823

      • harpun
      • February 14, 2020 at 2:16 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 9, 2025 at 9:18 PM
    2. Odgovora
      823
      Pregleda
      302k
      823
    3. Skribi

      May 9, 2025 at 9:18 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    misterno May 11, 2025 at 7:55 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno May 11, 2025 at 2:35 PM
  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    dionicar May 11, 2025 at 1:14 PM
  • JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.)

    Muzakus May 10, 2025 at 9:24 AM
  • MDKA (Medika d.d.)

    Skribi May 9, 2025 at 9:18 PM
  • ARNT (Arena Hospitality Group d.d.)

    Sheki May 9, 2025 at 8:20 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 8, 2025 at 3:16 PM
  • BCIN (BC Institut d.d.)

    KitoLovac May 8, 2025 at 2:39 PM
  • Što smo danas tržili

    dionicar May 8, 2025 at 12:33 PM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    All May 7, 2025 at 8:13 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,789 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 2 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,992 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 4 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
Save Quote