Vidim i US banke stalno nizbrdo.
Ne bi li njima trebale odgovarati malo veće kamate
ako i kad dođe do krize i banke če fasovat.......jučer sam slušao jednog koji kaže da bi možda commodoties kriza mogla udarit i to bi banke osjetile......
Vidim i US banke stalno nizbrdo.
Ne bi li njima trebale odgovarati malo veće kamate
ako i kad dođe do krize i banke če fasovat.......jučer sam slušao jednog koji kaže da bi možda commodoties kriza mogla udarit i to bi banke osjetile......
sljedeća stanica 14.000
Vidim i US banke stalno nizbrdo.
Ne bi li njima trebale odgovarati malo veće kamate
ako i kad dođe do krize i banke če fasovat.......jučer sam slušao jednog koji kaže da bi možda commodoties kriza mogla udarit i to bi banke osjetile......
Moguce da je povezano dosta s otpisom od rusa
ako i kad dođe do krize i banke če fasovat.......jučer sam slušao jednog koji kaže da bi možda commodoties kriza mogla udarit i to bi banke osjetile......
Moguce da je povezano dosta s otpisom od rusa
nemam pojma kako točno stvari sa commoditisima funkcioniranju.......nešto u smislu da na kraju ne mogu isporučiti robu a trebali su......govorio je o tome da su neki več tražili, valjda, Europsku banku za bailout ali da su ih ovi odbili.......
Futuresi okrenuli u zeleno
Fucking bezumlje
Rat u srcu Europe, dolar nije više isključivo sredstvo plaćanja nafte, tightening najavljen u svibnju, dižu se kamatne stope, burze rastu
Futuresi okrenuli u zeleno
Fucking bezumlje
Rat u srcu Europe, dolar nije više isključivo sredstvo plaćanja nafte, tightening najavljen u svibnju, dižu se kamatne stope, burze rastu
rastu dok jednog dana više neće...
ovo treba pratiti: BTCUSD, odbio se od 200 SMA linije
to je mega balon i sav višak likvidnosti milenijalaca je išla u njega, ali i pojedinih fondova i većih igrača
kad FED krene stezati, povlačenje likvidnosti trebalo bi se odraziti i na ovo
pa da vidimo ima li C. Wood pravo kad kaže da će Bitcoin na 1 mil dolara do 2030.
još je mlad
uostalom, kaj se brineš 'zasukani' Jim Cramer: Bear Market is Over
Societe generale
Intesa sanpaolo
Credit agricole
Sad su fino popadale te banke, divka oko 10%,
Societe generale
Intesa sanpaolo
Credit agricole
Sad su fino popadale te banke, divka oko 10%,
ne znam za talijane... kod amera imamo izvješća banaka slj. tjedan (kreće sezona) pa ćemo popratiti profitabilnost, i to ovim redom:
u srijedu još jedno izvješće koje mene zanima osobito jer sam short JETS
a to je Delta Air Lines, ostali tek kroz tri tjedna otprilike
da vidimo što im je napravilo gorivo s troškovima i koliko su uspjeli prebaciti cijenu na kupce ili podići prevezene milje
čuda su moguća
longići moji, da ne bi bilo da samo šortamo evo ideje za long
liniju otporaiz njihovog RDiG se vidi kako zarada po dionici raste brže čak i od prihoda jer smanjuju broj dionica (ovdje pod Financing Activities, Repurchase of Stock se vidi da su aktivni svake godine ali prošle su se baš isprsili)imaju tzv. pricing power da rast cijena prebace na potrošače prvo, jer to rade i svi drugi retaileri a drugo, onaj tko voli kupovati u Targetu kupuje uvijek u Targetu
ako se još čega sjetim, dodat ću... mislim da su u dobroj poziciji
a vi koji ste tehničari i volite trejdati po grafu, pogledajte si Nutrien (NTR) nakon par dana konsolidacije u rasponu $100-$105 mislim da je spreman za next leg
Možda je ovo razlog zašto zašto se burza žilavo drži, svemu unatoč
Why Won't The Fed Be Able To Shrink Its Balance Sheet? | ZeroHedge
longići moji, da ne bi bilo da samo šortamo evo ideje za long
- vijest jučer da je Barclay's proglasio TGT za top pick što se tiče retaila (TP $280): link
- dodano na jučer, danas imamo friški apgrejd cijene još jednog analitičara na $300 (trenutna cijena u PM $231.70) daje nekih 30% upside
- inače je vrlo jak već neko vrijeme cijeli sektor s COST, DG i WMT koji su već pobjegli dok mislim da TGT tek počinje, jer je na jačem prometu probio
liniju otporaiz njihovog RDiG se vidi kako zarada po dionici raste brže čak i od prihoda jer smanjuju broj dionica (ovdje pod Financing Activities, Repurchase of Stock se vidi da su aktivni svake godine ali prošle su se baš isprsili)imaju tzv. pricing power da rast cijena prebace na potrošače prvo, jer to rade i svi drugi retaileri a drugo, onaj tko voli kupovati u Targetu kupuje uvijek u Targetu
ako se još čega sjetim, dodat ću... mislim da su u dobroj poziciji
a vi koji ste tehničari i volite trejdati po grafu, pogledajte si Nutrien (NTR) nakon par dana konsolidacije u rasponu $100-$105 mislim da je spreman za next leg
možda sam baš neznalica i gledam krive stvari...
ali sve mi se više sviđa ovaj TGT za long poziciju
Targetov YTD i monthly performance jako zaostaje za 'ekipom' a po meni imaju najbolji financijski setup od svih: Discount Stores na Finviz
što se i vidi po weekly performance da ih je počeo sustizati
Display More... Inače nešto za klasičare / dummies, dionice koje rastu kako nevolje u Ukrajini rastu ( i obrnuto padaju ako se najave uspješni pregovori)
su napr Mosaics, CF i Ande.
Potonji bi po analitičarima ( vidi uvod) , bio daleko najbolja opcija za kupnju. Mislim jedino da je small caps
...
kolega my moon išao sam virnuti ovaj ANDE
i napravio listu mojih 10-ak kandidata iz consumer defensive sektora koji raste usprkos padu S&P (u prijevodu: na dobrom si mjestu bar neko vrijeme dok ne prođe bura oko FED-ovih opaski)
pa evo liste na kojoj odmah možete primjetiti da su sve dionice rasle jučer u crvenom danu
jedina opaska za ANDE: vrlo mala profitna marža; ako to riješe onda ok, ako ne možda je bolji izbor neka druga diona s liste?
farmacija i dalje raste, kao i umj. gnojiva iako bi potonjima mogao biti problem rast cijene plina
Tu ekipu sam izučavao , držao na nišanu i prva kupovima je pala 14. siječnja ove godine. Poslije sam sve zbrljao sa pokušajem trejda, trebalo je dakle ostati long (moja n@jklasičnija griješka).
Sada ću pomno proučavati ekipu, no naravnoučenje je da SLIJEDEĆU nišu koju "otkrijem" , prodiskutiram (ovdje) pokušaam zadržati dva tri mjeseca.
Tržište je ko morski psi u oblačku krvi, grize na prazno, učas pade /eto Tritona/ ili raste /etoTwitera/, logike nema, sad je Ukrajina, onda je nafta,iako su luke pretrpane i to treba razvozit kopneni i morski prometdionice padaju.
Danas guru, sutra prosjak.....
Čak mislim da je najpametnije reducirati /trejd ne short/ za 90%,odražavsti formu sa ovih 10% i zaraditi za režije.
naime, FED znamo diže kamatu vjerojatno i 50 bodova na slj. sastanku + čiste iz bilance $95 mlrd mjesečno!
kada bi trebala biti sjednica feda?
naime, FED znamo diže kamatu vjerojatno i 50 bodova na slj. sastanku + čiste iz bilance $95 mlrd mjesečno!
kada bi trebala biti sjednica feda?
3 i 4 Svibanj.......
Display MoreDisplay Morekolega leb, ovo na Matsonu ne izgleda baš dobro
pa oni su pali s vrha kanala na dno u koliko? četiri trg. dana?
doduše raste i promet pa kažu znalci gdje je povećan promet blizu je i dno jer se pojavljuju kupci
ali u ovom trenu to je padajući nož samo takav
ili SB npr. užasan graf ima
EGLE, GOGL i SBLK pak ne izgledaju strašno
Slabo pratim Matson, ali on je američki lajner koji ima prioritet na ulasku/izlasku u američke luke tipa LA/LB. Mislim da je zbog toga i puno skočio. Sad bi mogao pasti jer su Ameri donijeli neki novi zakon o tarifama za prijevoznike i možda obavezi/nešto slično da moraju izvoziti kontejnere, nisam proučavao, moguće da Matson pada brže od ostalih i zbog toga.
Uglavnom, što se tiče big picturea, i dalje je congestion i sve ono što je pridonijelo rastu vozarina na kontejnerašima, a Bog Mintz kaže da dolazi vrijeme za sljedeću fazu ciklusa u kojoj bi mogli profitirati ovi sa stabilnijim biznisima poput GSL-a i DAC-a, kao i ovi što daju kontejnere na leasing Textainer i onaj drugi.
mislio si na TGH i TRTN? oni su lease kompanije
ne izgleda dobro, oba su probila k'o od šale 200MA prema dolje na velikim prometima:
pogledajte si svi ovaj uradak , osobito od 2:00 a onda i naglasak na 3:13 i dalje
baš je tema transport: prvo su se strmoglavili cestovni i željeznički indeks, zatim avio prijevoz i konačno spominje i vozarine za shipping
također spominje i ubrzavanje propadanja NASDAQ, skokovito, s gapovima na dolje
sukladno tome i nastavak pada na semiconductors (u gornjem videu od 14:57)
dakle pazite kud s novčekima idete drugi tjedan!
neke dionice i ETF-ovi izgledaju kao da bottomiraju ali kad pogledate indekse, vidi se da je tek počelo
Mi smo svi ovdje prilično bearish.
Sve više mislim da treba long u naftu.
Display MoreSlabo pratim Matson, ali on je američki lajner koji ima prioritet na ulasku/izlasku u američke luke tipa LA/LB. Mislim da je zbog toga i puno skočio. Sad bi mogao pasti jer su Ameri donijeli neki novi zakon o tarifama za prijevoznike i možda obavezi/nešto slično da moraju izvoziti kontejnere, nisam proučavao, moguće da Matson pada brže od ostalih i zbog toga.
Uglavnom, što se tiče big picturea, i dalje je congestion i sve ono što je pridonijelo rastu vozarina na kontejnerašima, a Bog Mintz kaže da dolazi vrijeme za sljedeću fazu ciklusa u kojoj bi mogli profitirati ovi sa stabilnijim biznisima poput GSL-a i DAC-a, kao i ovi što daju kontejnere na leasing Textainer i onaj drugi.mislio si na TGH i TRTN? oni su lease kompanije
ne izgleda dobro, oba su probila k'o od šale 200MA prema dolje na velikim prometima:
pogledajte si svi ovaj uradak , osobito od 2:00 a onda i naglasak na 3:13 i dalje
baš je tema transport: prvo su se strmoglavili cestovni i željeznički indeks, zatim avio prijevoz i konačno spominje i vozarine za shipping
također spominje i ubrzavanje propadanja NASDAQ, skokovito, s gapovima na dolje
sukladno tome i nastavak pada na semiconductors (u gornjem videu od 14:57)
dakle pazite kud s novčekima idete drugi tjedan!
neke dionice i ETF-ovi izgledaju kao da bottomiraju ali kad pogledate indekse, vidi se da je tek počelo
Paradoks je sta su udarili po TGH i TRTN jer oni (container lessori) imaju daleko najdugorocnije ugovore i trebali bi mlatiti pare dugo dugo cak i ako drasticno padnu vozarine. Ali kad je sentiment bearish a na kontejnerima je od kad su krenule ove drame na kamionima ne bira se nego se rusi sve redom.
Moguce da je ovo temporary sezonski pad, da ce indeksi i rasti radi shangaj congestiona a moguce je da je ovo pocetak kraja jedne lijepe price
Evo jedan clanak na tu temu:
Mintz se i dalje kladi na gsl, dac, tgh...ja osobno mislim da je ovaj put u krivu pa udarih bijeg, naravno sa otvorenom opcijom povratka
NYSE - NYSE
Eto ta dijonica je je zlato koje sija ko dijamant i još curi ko naftna bušotina. Mislim da je u t0p 10 dijonica od svi dijonica i na SA i na Zacks.
No pada , već je probila pet faza ćuđenja zbog pada, pojašnjeno da se takav pad dogodio na zse ne bi se zazivala samo HANFA već i USKOK.
Tako da je možda vrijeme za kakv ulaz/trejd ., naravno uz potrebitu pažnju i šire sagledanje
Obicno za svaki pad ima razlog, samo sto se kasno sazna.
Ali svakako vrijedno pracenja.
Display MoreDisplay Moremislio si na TGH i TRTN? oni su lease kompanije
ne izgleda dobro, oba su probila k'o od šale 200MA prema dolje na velikim prometima:
pogledajte si svi ovaj uradak , osobito od 2:00 a onda i naglasak na 3:13 i dalje
baš je tema transport: prvo su se strmoglavili cestovni i željeznički indeks, zatim avio prijevoz i konačno spominje i vozarine za shipping
također spominje i ubrzavanje propadanja NASDAQ, skokovito, s gapovima na dolje
sukladno tome i nastavak pada na semiconductors (u gornjem videu od 14:57)
dakle pazite kud s novčekima idete drugi tjedan!
neke dionice i ETF-ovi izgledaju kao da bottomiraju ali kad pogledate indekse, vidi se da je tek počelo
Paradoks je sta su udarili po TGH i TRTN jer oni (container lessori) imaju daleko najdugorocnije ugovore i trebali bi mlatiti pare dugo dugo cak i ako drasticno padnu vozarine. Ali kad je sentiment bearish a na kontejnerima je od kad su krenule ove drame na kamionima ne bira se nego se rusi sve redom.
Moguce da je ovo temporary sezonski pad, da ce indeksi i rasti radi shangaj congestiona a moguce je da je ovo pocetak kraja jedne lijepe price
Evo jedan clanak na tu temu:
https://www.freightwaves.com/news/container…ind-or-party-on
Mintz se i dalje kladi na gsl, dac, tgh...ja osobno mislim da je ovaj put u krivu pa udarih bijeg, naravno sa otvorenom opcijom povratka
Za DAC i GSL kaže da im ugovoreni FCF + scrap vrijedi više od mcap trenutno. Znam da je za zim na 45$ govorio da je u toj cijeni uračunata zarada do 1q 2022 i ništa više od toga.