Zna li se kada bi mogao biti objavljen izvještaj o zadnjem kvartalu...
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
-
Gledam cijenu vani u usporedbi s GOGL ili DSX s kojima se ATPL često uspoređuje zaostajemo između 10 i 30%.
-
Gledam s&p, zse zaostaje 250%
-
Gledam s&p, zse zaostaje 250%
Znači da smo doista, rijetko perspektivna burza!
-
ovdje malo malo neka rasprodaja, ajde neka
-
ovdje malo malo neka rasprodaja, ajde neka
Što mislite s obzirom na propadanje BDI-a dokle će ovo ronit u ovoj etapi, mislim gdje bi trebali čekati 350, 340 ili neko novo dno??:)
-
ovdje malo malo neka rasprodaja, ajde neka
Što mislite s obzirom na propadanje BDI-a dokle će ovo ronit u ovoj etapi, mislim gdje bi trebali čekati 350, 340 ili neko novo dno??:)
danas do 360, idući tjedan moguće i 340, najniže do izvješća do 300 u slučaju baš nepovoljnih vozarina,
ovo danas možda popovi prodaju da se počaste za Novu godinu
-
ovdje malo malo neka rasprodaja, ajde neka
Što mislite s obzirom na propadanje BDI-a dokle će ovo ronit u ovoj etapi, mislim gdje bi trebali čekati 350, 340 ili neko novo dno??:)
Kad shvatite da na 370 prodaju panicari onda je doista moguce da ode i nize. To da su panicari vidi se iz trgovanja. Lupa se po bidu, a ask je zapravo vrlo mrsav. Dok je bid konstantno debeo i seli se mudro prema nize, zasto vise platiti ako se ne mora.
Prognoze za cijenu ne bih davao, ali kao i prije, moj target je prvo da mi izadje porez, a onda ponovni momentum unutar ovog up-cycle-a. I to ne nuzno prvi.
Pred dry bulkom je lijepih nekoliko godina, koliko god netko pisao plahte pokusavajici uvjeriti valjda sam sebe da nije.
-
Ja cu dokupljivati ako bude ispod 350.
-
-
Što mislite s obzirom na propadanje BDI-a dokle će ovo ronit u ovoj etapi, mislim gdje bi trebali čekati 350, 340 ili neko novo dno??:)
Kad shvatite da na 370 prodaju panicari onda je doista moguce da ode i nize. To da su panicari vidi se iz trgovanja. Lupa se po bidu, a ask je zapravo vrlo mrsav. Dok je bid konstantno debeo i seli se mudro prema nize, zasto vise platiti ako se ne mora.
Prognoze za cijenu ne bih davao, ali kao i prije, moj target je prvo da mi izadje porez, a onda ponovni momentum unutar ovog up-cycle-a. I to ne nuzno prvi.
Pred dry bulkom je lijepih nekoliko godina, koliko god netko pisao plahte pokusavajici uvjeriti valjda sam sebe da nije.
Ne kužim ovu logiku,ali dobro...možda je bilo bolje da ste izašli na +500kn, pa ipak onda platili porez...nekako mi se čini logičnije i ekonomski isplativije, ali lako je sada biti general poslije bitke...
-
Kad shvatite da na 370 prodaju panicari onda je doista moguce da ode i nize. To da su panicari vidi se iz trgovanja. Lupa se po bidu, a ask je zapravo vrlo mrsav. Dok je bid konstantno debeo i seli se mudro prema nize, zasto vise platiti ako se ne mora.
Prognoze za cijenu ne bih davao, ali kao i prije, moj target je prvo da mi izadje porez, a onda ponovni momentum unutar ovog up-cycle-a. I to ne nuzno prvi.
Pred dry bulkom je lijepih nekoliko godina, koliko god netko pisao plahte pokusavajici uvjeriti valjda sam sebe da nije.
Ne kužim ovu logiku,ali dobro...možda je bilo bolje da ste izašli na +500kn, pa ipak onda platili porez...nekako mi se čini logičnije i ekonomski isplativije, ali lako je sada biti general poslije bitke...
Pa upravo to. Kako ne znam da li ce nesto s 550 potonuti u zimi na 500, 450 ili jos nize, kao sto jest, a imam neke svoje dugorocnije ciljeve u koje ne sumnjam previse, onda drzim, kao i vecina. Mislim, pogledajte knjigu, relativno malo ljudi trejda, a jos je manji to % dionica.
Svaka cast onome tko ulovi cijeli val, ili barem vecinu. Ja nisam taj, pa se drzim neke agende. Dok zaradjujes dobro je.
-
ima li margina u atpl trenutno?.....
nek se jave koji ga imaju!......
nećemo nikome reći......
PS
pitam za susjedu......
-
Gledam cijenu vani u usporedbi s GOGL ili DSX s kojima se ATPL često uspoređuje zaostajemo između 10 i 30%.
Comparison Chart 2y
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Gledam cijenu vani u usporedbi s GOGL ili DSX s kojima se ATPL često uspoređuje zaostajemo između 10 i 30%.
Comparison Chart 2y
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Možete li povući takvu usporedbu grafova i postotaka za zadnjih godinu dana?
onako napamet izgleda mi da bi podaci bili bitnije drugaćiji.......
Unaprijed zahvaljujem
-
Gledam cijenu vani u usporedbi s GOGL ili DSX s kojima se ATPL često uspoređuje zaostajemo između 10 i 30%.
Te kompanije imaju capeove uglavnom. Atpl je najslicniji Panlu po floti i nekim manje poznatim kompanijama.
Besmisleno mi je usporedjivati Atpl sa brodarima vani jer tu svatko tko hoce prodati tisucu komada mora srusiti cijenu.
Ipak cini mi se da se trenutno pametno kupuje.
Vise me zanima da li je konacno Slpf izasao. Mislim da su oni danas castili.
-
bdi na razinama kao od prosle godine u ovo vrijeme
-
Jel i vozarine brodova koje ima atpl 🤣🤣🤣 ili krivo nesto gledamo junačino 😒
-
život je paket odnosno sve u životu dolazi u nekom paketu,promjene na bolje idu sporo (to smo odradili),promjene na loše isto idu sporo.
TCE se polako diže i polako pada.jedan očekivano lošiji kvartal može imati samo vrlo limitirano negativne efekte,čak u nekim situacijama mogu potpuno izostati.
biti će opet za večinu onako "kako nebi smjelo biti"
primjerice nekim bulkerima su u 4q istekli loši dugoročni ugovori i otišli su sada na "loš" spot u 1Q koji je puno višlji od starih ugovora ili su potpisali novi dugoročni ugovor sa bitno večim vozarinama.(u prilogu pregled kako se trenutno ugovara)
jedan očekivano lošiji kvartal ne može ništa, može i jako neugodno iznenaditi one koji priželjkuju nešto loše.
eventualno lošiji 1Q bi značilo da se nije prevozilo koliko treba te će se to kasnije morati nadoknaditi pa se kasnije neizbježno pozitivni efekti dodatno pozitiviraju i dizu avg vozarine na dodatno povečane visine.
da karikiram i plastičnije približim,zamislite krajnost da iz nekog razloga se ništa ne prevozi u 1H,vozarine odu na 0 ali bi se u 2H prevozilo duplo i to bi diglo vozarine >100k to bi dalo godišnji prosjek >50k.
trebamo se veseliti svakom zastoju,prekidu,usporavanju prijevoza jer to diže godišnje avg vozarine.
bilo je i prošle godine zastoja na capesize ,dali bi u 3Q vozarine otišle na >80k i avg 33k za 2021 da nije bilo tih zastoja?
naravno da nebi i zato bez nepotrebnih strahova,paničarenja jer svijet ne staje i on traži svoje i platit će i više samo da dobije što mora dobiti,što duže čeka,što mu više "gori" plaća više.
ušli smo u kaos iz kojeg nema lakog i brzog izlaska a posebice nema šanse dok nije još ni u planu gradnja novih bulkera u količinama koje bi neg utjecale na supply/demand.
ATPL će na tome jako dobro profitirati a moguće i extremno ili nikad viđeno.
ATPL radi sastava flote je još u boljoj poziciji jer za manje brodove je izglednost velike uposlenosti najveća.
ATPL je odlično pozicionirana da iskoristi da je opet došlo vrijeme da dry bulk akumulira veliku zaradu.
ATPL sada na čelu ima investitora koji razumije što mi investitori želimo.
držim da bi to bio odlično i za kompaniju da privuče institucionalne investitore koji bi osigurali stabilnost u budućim vremenima.
uskoro prilika da se dokaže da je sada ovo druga kompanija.
-
Iduci tjedan ide izvjestaj za q4. Kakve su prognoze?
-
-