1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • November 16, 2021 at 11:44 AM
    • #8,801

    Ima li koja korisna informacija ^^

    Vezano za ova dokovanja, znao sam da atpl ima min SS 7 brodova koji se trebaju napravit u 2022 tako da mi ova informacija nije iznenadjenje, to je nesto sta svaka kompanija radi i treba uzest u obzir kao normalan dio poslovanja, najveci je problem za kompaniju kada nemate novaca, a treba to napraviti, sreca pa je ova godine dovela do konsolidacije dugova i prihoda pa s te strane za atpl to trenutno ne predstavlja problem, a ocito je i po kretanju refinanciranja dugova i otplatama u zadnjoj godini da se uzimao u obzir cash flow u 2022 godini vidjivo iz kretanja kratkorocnih obveza do 3Q.2021 koji su s pocetka godine od 130mil kn u ovom zadnjem kvartalu svele na 28mil kn za obveze do godinu dana, pretpostavit je da ce u ovom kvartalu jos dodatno se to smanjit pa da ce u 4Q.2021 jednogodisnje obveze po kreditima vjerovatno bit jako niske mozda oko 10mil kn, pa se moze zakljucit da ce sljedeca godina dokovanja bit vjerovatno jedini kapitalni izdatak koji ce vrlo lako bit velicine kolika je i amortizacija kompanije ?.U zadnjem kvartalu vidljivo je povecanje predujma, za tu stavku jedino ne znam da li se odnosi na na predujam za kupoprodaju brodova ili za nabavku BWTS-a

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Sta se tice cijene BWTS koliko je tesko je rec ocito idu u zajednicku nabavku pa se nadam da ce to utjecati na nizu cijenu, vjerovatno je od 0,4-0,5 mil$ s obzirom na sljedece informacije ispod, a i pitanje je da li su kakvuu instalaciju vec napravili prije pa je trosak instalacije manji, a vjerovatno je s povecanjem konkurencije dobavljaca i cijena BWTS s vremenom padala jos nesto, pitanje je jedino inflacija kako je utjecala.

    "

    Scorpio bulkers 2018 "BWT systems for small to mid size modern vessels cost at least $450,000 per vessel based on $350,000 for equipment and $100,000 for installation "

    Global Ship Lease "Average Ballast Water Treatment System (BWTS) for 2021: ~$0.4 million per ship"

    Eagle bulk "During the third quarter of 2018, the Company entered into a contract for the installation of BWTS on 39 of our owned vessels. The projected costs, including installation, are approximately $0.5 million per BWTS. "

    "

    Sta se tice dokovanja cijene u 2017 su se kretale negdje kao na donjoj slici

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Pa se moze nekako pretpostaviti da je polazna cijena po brodu mozda oko 1,1 mil$ ukupnog troska pa na vise ovisno koji dodatni troskovi jos mogu nastat, sta bi onda trosak svelo na oko 10 tak mil$, taman kolika je amortizacija ATPL


    Kako su vec neki zakljucili ocito ova dokovanja nisu bacanje novaca vec ulaganje u imovinu pa s te strane to je nesto sta podize vrijednost brodova i amortizira se tokom uporabe, minus je sta se s tim smanjuje utilizacija brodova jer tada brodovi nece zaradjivat, s obzirom da je po gornjoj tablici dokovanje oko 20 tak dana za 9 brodova to daje oko 180 dana manje prihodovnih dana ili 4,1% manje utilizacije ako se gledaju ukupni dani u floti, sta i nije toliko veliki postotak, pa u svemu ovome je zapravo najbitnije da se vozarine odrze na profitabilnim razinama, a ne toliko dokovanja.

    Jos jedan bitan podatak po meni treba spomenuti je da se prilikom dokovanja ponovo trup broda boja, sta je bitno iz razloga pocetka racunanja EEXI, jer se s time smanjuje potrosnja brodova i brodovi ce lakse s time zadovoljiti norme.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • November 16, 2021 at 11:57 AM
    • #8,802

    Iz izvješća TPNG.........

    Na temelju dosad obavljenih dokovanja,
    možemo konstatirati da su realizirani
    troškovi u skladu s planiranim. Drugim
    riječima, prosječan trošak isporuke i
    ugradnje BWTS i trošak dokovanja iznosi
    po brodu približno 1,8 mil. USD uz
    napomenu da je ECO tanker Dalmacija
    isporučen iz brodogradilišta kao
    novogradnja s već implementiranim
    uređajem za pročišćavanje balastnih
    voda, te je sami trošak dokovanja za
    Dalmaciju iznosio 0,77 mil. USD.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • November 16, 2021 at 12:38 PM
    • #8,803
    Quote from StatusQuo

    s obzirom da je po gornjoj tablici dokovanje oko 20 tak dana za 9 brodova to daje oko 180 dana manje prihodovnih dana ili 4,1% manje utilizacije ako se gledaju ukupni dani u floti, sta i nije toliko veliki postotak, pa u svemu ovome je zapravo najbitnije da se vozarine odrze na profitabilnim razinama, a ne toliko dokovanja.

    Manji broj operativnih dana ne znaci da ce prihod toliko pasti.

    Vozarine nece biti na istim razinama kao kada nebi bilo masovnog dokovanja radi ugradnje BWTS.

    i drugi ce dokovati pa ce za to vrijeme svi ostali voziti po vecim vozarinama.

    Veliki dio troska ce se pokriti vecim vozarinama radi manje tonaze na vodi.

    Tako je bilo i kada su se ugradivali scrubberi.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • November 16, 2021 at 5:33 PM
    • #8,804
    Quote from jasko

    Iz izvješća TPNG.........

    Na temelju dosad obavljenih dokovanja,
    možemo konstatirati da su realizirani
    troškovi u skladu s planiranim. Drugim
    riječima, prosječan trošak isporuke i
    ugradnje BWTS i trošak dokovanja iznosi
    po brodu približno 1,8 mil. USD uz
    napomenu da je ECO tanker Dalmacija
    isporučen iz brodogradilišta kao
    novogradnja s već implementiranim
    uređajem za pročišćavanje balastnih
    voda, te je sami trošak dokovanja za
    Dalmaciju iznosio 0,77 mil. USD.

    Display More

    Koliko je realno i moguće da atpl ima trošak od 1,8 mil $ po brodu x 9 brodova u 2022?......odnosno, da li je kod tankera dokovanje i ugradnja skuplja ili su ti troškovi negdju u rangu s bulkerima?......oni u 2022 imaju 9 dokovanja a i 9 BWTS ugradnji?.......

  • Brunos
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,043
    Postova
    523
    Member since
    February 8, 2021
    • November 16, 2021 at 6:36 PM
    • #8,805

    Pa po gornjim grafovima dokovanje je jeftinije za dry bulk i prema procjenama iz prethodnog posta i primjenjujući grupni discount realno je oko 1.1mil×9=cca 10mil total

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • November 16, 2021 at 6:46 PM
    • #8,806
    Quote from Brunos

    Pa po gornjim grafovima dokovanje je jeftinije za dry bulk i prema procjenama iz prethodnog posta i primjenjujući grupni discount realno je oko 1.1mil×9=cca 10mil total

    Hvala, nisam gledao post kolege gore

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • November 16, 2021 at 7:00 PM
    • #8,807

    Jeftinije je ali zahvati na svakom brodu mogu biti razliciti od stanja samog broda i izvedbe broda sta moze bit bitno kod ugradnje BWTS (ovisno koliko je trosak instalacije s obzirom na izvedbu broda), tako da kod jednog moze bit trosak dosta vise od drugog za isti tip broda i nije bas moguce sve to pretpostaviti, ali valjda na 9 brodova ce doc do nekog average cijene pa bi se mozda mogla kretat u tim okvirima, naravno gornji graf ne uzima u obzir cijenu dokovanja ovisno o starosti broda pa da znamo razlike u troskovima ali ne vjerujem da je to sad toliko, vjerovatno se uzima prosjek pa onda i odstupanja nisu velika.

  • fond300
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    240
    Postova
    266
    Member since
    February 13, 2020
    • November 17, 2021 at 9:37 AM
    • #8,808

    Tu kad pukne 350 idemo 15% niže. Ako bdi bude debelo minus jao jao

  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • November 17, 2021 at 9:50 AM
    • #8,809

    Ovo je ružno za gledati.

    A sentiment se prelio na ostatak burze.

    Što vas je spopalo osim pada BDI ?

    Pa još uvijek plove sa zaradom.

    Na 180 kn se tržilo uz minus u poslovanju, popriličan

  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • November 17, 2021 at 9:50 AM
    • #8,810

    mene samo zanima gdje su ovi prodavači bili pred tjedan dva kad je cijena bila 200 kn viša ^^

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    910
    Postova
    699
    Member since
    December 21, 2020
    • November 17, 2021 at 9:55 AM
    • #8,811

    Čekaju da ili stane padati ili dođe do njihove ulazne cijene. Klasika :)

  • Matan13
    Početnik
    Reakcija primljeno
    28
    Postova
    18
    Member since
    February 19, 2020
    • November 17, 2021 at 9:56 AM
    • #8,812

    Ovo nije normalno -- firma će imat 130 milijuna dobiti ovu godinu a dionica rokne 40%

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    910
    Postova
    699
    Member since
    December 21, 2020
    • November 17, 2021 at 9:57 AM
    • #8,813

    Pa kad je cijena od 570 bila opravdana jedino uz vozarine od barem 100k :D

  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • November 17, 2021 at 9:57 AM
    • #8,814
    Quote from stipe_Cro

    Čekaju da ili stane padati ili dođe do njihove ulazne cijene. Klasika :)

    Vjerojatno su trejderi krivi... danas ti trejder dođe nešto kao antivakser. Ovako se i OPTE vozila u puno krugova, sad ovi koji su čuvali dijonice kupljene po 2-3 kn imaju zaradu od par kuna, trejderi su to odvrtili par puta, prodajna cijena možda i preko 12 kn ^^

    čekamo vozarine danas.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • November 17, 2021 at 10:24 AM
    • #8,815
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from stipe_Cro

    Čekaju da ili stane padati ili dođe do njihove ulazne cijene. Klasika :)

    Vjerojatno su trejderi krivi... danas ti trejder dođe nešto kao antivakser. Ovako se i OPTE vozila u puno krugova, sad ovi koji su čuvali dijonice kupljene po 2-3 kn imaju zaradu od par kuna, trejderi su to odvrtili par puta, prodajna cijena možda i preko 12 kn ^^

    čekamo vozarine danas.

    čekamo vozarine da, ali mislim da več sad sa velikom vjerojatnosti možemo dobro pretpostaviti kakve će biti s obzirom na futurese jučer.......

  • Mrcash
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,554
    Postova
    676
    Member since
    February 14, 2020
    • November 17, 2021 at 10:31 AM
    • #8,816

    Gledajući Dianu puno je atlant zaronio, nekih 400 do 450 kuna bi miritalo da budu u balansu. Fjucersi su danas ok također

  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • November 17, 2021 at 10:32 AM
    • #8,817
    Quote from Mrcash

    Gledajući Dianu puno je atlant zaronio, nekih 400 do 450 kuna bi miritalo da budu u balansu. Fjucersi su danas ok također

    kolega jeste prodali ili još hodlate?

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • November 17, 2021 at 11:14 AM
    • #8,818
    Quote from zlocesti

    Ovo je ružno za gledati.

    A sentiment se prelio na ostatak burze.

    Što vas je spopalo osim pada BDI ?

    Pa još uvijek plove sa zaradom.

    Na 180 kn se tržilo uz minus u poslovanju, popriličan

    Čak 220 kn prošlo lito....

  • Mrcash
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,554
    Postova
    676
    Member since
    February 14, 2020
    • November 17, 2021 at 11:31 AM
    • #8,819
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from Mrcash

    Gledajući Dianu puno je atlant zaronio, nekih 400 do 450 kuna bi miritalo da budu u balansu. Fjucersi su danas ok također

    kolega jeste prodali ili još hodlate

    Moje će dočekati ljeto gospodnje 2023 . A možda i dulje , kako sam rekao na početku.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • November 17, 2021 at 12:51 PM
    • #8,820
    Quote from zlocesti

    Ovo je ružno za gledati.

    A sentiment se prelio na ostatak burze.

    Što vas je spopalo osim pada BDI ?

    Pa još uvijek plove sa zaradom.

    Na 180 kn se tržilo uz minus u poslovanju, popriličan

    Strah. A na ZSE morate cijenu spustiti za 20% ako zelite prodati par tisuca komada.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 471

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:58 PM
    2. Odgovora
      471
      Pregleda
      203k
      471
    3. umalo

      May 21, 2025 at 12:58 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:22 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 12:22 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 21, 2025 at 11:38 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:38 AM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:26 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      833k
      1.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:26 AM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      911k
      2.1k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:22 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    umalo May 21, 2025 at 12:58 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 21, 2025 at 12:22 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:38 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:26 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:22 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    Muzakus May 20, 2025 at 5:11 PM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac May 20, 2025 at 9:23 AM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 16, 2025 at 7:37 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    All May 16, 2025 at 3:38 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,799 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 12 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™