1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 16, 2021 at 3:32 PM
    • #2,761
    Quote from Kvark

    Konstantno se pise se o vrijednosti brodova, odnosno kako je ona znacajno niza od one iskazane u bilanci, ali bez i jedne cinjenice pa bi bilo lijepo da onaj tko zna kako ce vrednovati ove godine to podijeli sa svima nama. Koliko god bili netransparentni (ja prva na to imam prigovor), ovo je nesto sto su i sami iznijeli. Vjerujem da su svi koji su u ovu dionicu ulagali procitali revizorsko izvjesce za posljednju godinu za koju je takav izvjestaj nacinjen (2019) te na str 69 (dobar broj; pamtljiv :)); na stranici pise broj 36 pa neka vas to ne zbuni) uocili upravo navod vezano za ovo. I sama sam provjeravala vrijednosti pojedinog broda i otprilike dosla do istog iznosa. Objasnjenje koje su ponudili, a kojim su obrazlozili nesnizavanje vrijednosti u bilanci, a svi znamo da vrijednost odrazava uporabnu vrijednost, glasi: „S obzirom da se prema misljenju Izvrsnih direktora ocekuju povoljne trzisne i gospodarske okolnosti za obavljanje djelatnosti prijevoza rasutih tereta, Izvrsni direktori Grupe smatraju iskazanu vrijednost imovine realnom i nadoknadivom.“ Uz pretpostavku da ce se i ove godine posluziti istim obrazlozenjem te s obzirom na najavu potraznje neka svatko stvori SVOJE misljenje da li ce obrazlozenje vrijediti i za ovu godinu. Ja iscekujem FI i detalje vezano za ovu temu. Moze se desiti da se nista u bilanci ne promijeni pa i to nekima bude iznenadjenje.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    ”Ta” procijenjena vrijednost brodova je vrijednost imovinske stavke, no na toj imovini je i dug i taj dug je osiguran tim brodovima. Na koncu 2019. godine dug prema zajmodavcima (dakle ne iz poslovanja) je iznosio cca 825 milijuna ili izmedju 125-130 milijuna dolara. Tako da dioničarima nije bas puno preostalo od sve te imovine. Njihova vrijednost pogonskog stroja i nekretnina je iskazana u istom izvjescu na razini od cca 210 milijuna dolara, a tu je doista pitanje koliko vrijedi pogonski stroj (brodovlje), a koliko nekretnine i je li vrijednost u knjigama odgovara trzisnoj vrijednosti?

    http://185.103.219.61/userdocsimages…1Y-REV-K-HR.pdf

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 16, 2021 at 3:50 PM
    • #2,762
    Quote from Marielena
    Quote from Kvark

    Konstantno se pise se o vrijednosti brodova, odnosno kako je ona znacajno niza od one iskazane u bilanci, ali bez i jedne cinjenice pa bi bilo lijepo da onaj tko zna kako ce vrednovati ove godine to podijeli sa svima nama. Koliko god bili netransparentni (ja prva na to imam prigovor), ovo je nesto sto su i sami iznijeli. Vjerujem da su svi koji su u ovu dionicu ulagali procitali revizorsko izvjesce za posljednju godinu za koju je takav izvjestaj nacinjen (2019) te na str 69 (dobar broj; pamtljiv :)); na stranici pise broj 36 pa neka vas to ne zbuni) uocili upravo navod vezano za ovo. I sama sam provjeravala vrijednosti pojedinog broda i otprilike dosla do istog iznosa. Objasnjenje koje su ponudili, a kojim su obrazlozili nesnizavanje vrijednosti u bilanci, a svi znamo da vrijednost odrazava uporabnu vrijednost, glasi: „S obzirom da se prema misljenju Izvrsnih direktora ocekuju povoljne trzisne i gospodarske okolnosti za obavljanje djelatnosti prijevoza rasutih tereta, Izvrsni direktori Grupe smatraju iskazanu vrijednost imovine realnom i nadoknadivom.“ Uz pretpostavku da ce se i ove godine posluziti istim obrazlozenjem te s obzirom na najavu potraznje neka svatko stvori SVOJE misljenje da li ce obrazlozenje vrijediti i za ovu godinu. Ja iscekujem FI i detalje vezano za ovu temu. Moze se desiti da se nista u bilanci ne promijeni pa i to nekima bude iznenadjenje.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pa upravo se o tome i radi. Ocekivali su krajem 2019 povoljne uvjete za trziste prijevoza rasutih tereta.

    Inace, vjerujem da ce im ove godine vrijednost brodova rasti.

    Kolega Migra, pa pad cijene dionice sa 450 na 150 kuna se moze smatrati razvodnjavanjem :)

    Kvark@

    dokaz da su dobro predvidjeli se je i materijalizirao zar ne?

    i dalje je od relevantnih stručnjaka najava za nastavak tog trenda zar ne ?

    prilog to potvrđuje.


    Marielena@

    prije tih 150 je bila na?100,na 20 sjećam se (2003)

    cijena je bila i na 3600 ali i na 20 pa svatko može uzeti...

    prošlost je puno manje važna od budućnosti....


    p.s.

    predlažem i pozivam sve kolege željne rasprave o dry bulku da raspravu preselimo na temu "DRY BULK bez cenzure"

    kako bi smanjili količinu ispisanog na temi atpl,da bi moderatori imali manje posla,kako bi bilo manje izbrisanih i premještenih komentara.

    hvala svima koji će prihvatiti sugetiju,osobno ću pokušati minimalizirati komentiranje na temi atpl.

    ako netko misli da sam ostao dužan kakav odgovor ili pojašnjenje molim da se javi na dry bulk bez cenzure.

    Files

    pan kam valuation.jpg 21.1 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • Ivana7
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    799
    Postova
    256
    Member since
    February 15, 2020
    • January 16, 2021 at 6:33 PM
    • #2,763
    Quote from migra
    Quote from alias
    […]

    - evo ja se veselim kada drukeri gube lovu.

    - na samoj temi ima i onih koji razmišljaju svojom glavom, što je pozitivno.

    - nekad davno sam na ovoj temi pitala jednu osnovnu stvar:

    - koliko tu ATPL prosječno dnevno košta jedan "Panamax", (uključujući plaće posadi, srazmjerno upravi, troškovi održavanja i ostalo sve što čini trošak tog tipa broda.

    - koliko taj tip broda zarađuje možemo znati iz raznih indexa koje dnevno tu postate.

    - kada znamo trošak i zaradu lako je izračunati profit.

    - sada u tu računicu ubacimo kredite, neke dodatne radove koji se moraju napraviti (np. neki pročistaći).

    - tek sada ćemo znati stvarnu zaradu.

    - još možemo izračunati koliko im vrijedi flota, ali za nešto takvog izračunati prvo bi morali znati koliko imaju brodova i koliko su stari.

    - eto kad sve to izračunate biti će vam jasno koliko vrijedi jedna dionica, je li to skupo ili jeftino.

    - a znati će te, ima li tu materijala i za kakvu dividendu i kolika bi mogla biti.

    - evo toliko od mene, neću vam više dosađivati, pa vi lipi moji drukaje i dalje koliko god vas volja.

  • Ivana7
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    799
    Postova
    256
    Member since
    February 15, 2020
    • January 16, 2021 at 6:40 PM
    • #2,764
    Quote from Ivana7
    Quote from migra
    […]

    - nekad davno sam na ovoj temi pitala jednu osnovnu stvar:

    - koliko tu ATPL prosječno dnevno košta jedan "Panamax",

    - napišem poduži post a ono glavno nisam napisala:

    - nikada nisam dobila odgovor koliko dnevno košta jedan brod tipa "Panamax".

    - nikad nisam ni naišla na neku inf. toga tipa, a možda sam slabo istraživala, a možda sam imala i pametnija posla.

  • Stipe
    Početnik
    Reakcija primljeno
    21
    Postova
    43
    Member since
    February 13, 2020
    • January 16, 2021 at 7:20 PM
    • #2,765

    Oko 10 500$ . Nemam ATPL al pretpostavljam da je kod njih nesto vise zbog nesto visih kamata.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • January 16, 2021 at 7:41 PM
    • #2,766

    Pitanje bez odgovora prema dostupnim imformacijama je : koliko brodova ima atpl u svom vlasništvu trenutno ( pod kreditom a ne onih koje su prodali pa unajmili za daljnji prikevoz teteta) i koliko oni vrijede prema trenutnim cijenama na tržištu?......trenutna vrijednost uračunavajuči i one prodane pa ostatak duga i vrijednost preostale flote i imovine je xxxxx?......veča, manja ili otprilike jednaka preostalom dugu?......neka odokativna računica jel za sada puno podataka još nema?.....

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 16, 2021 at 9:01 PM
    • #2,767
    Quote from Stipe

    Oko 10 500$ . Nemam ATPL al pretpostavljam da je kod njih nesto vise zbog nesto visih kamata.

    Odakle ti to?

  • alias
    Guest
    • January 16, 2021 at 9:02 PM
    • #2,768
    Quote from Flight
    Quote from Stipe

    Oko 10 500$ . Nemam ATPL al pretpostavljam da je kod njih nesto vise zbog nesto visih kamata.

    Odakle ti to?

    Tocno je napisano

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 16, 2021 at 9:06 PM
    • #2,769

    Al odakle?

    Nek napise strukturu tih troškova. Ili odakle je došao do podatka/procjene?

    Pitam ponajprije jer to nije fiksna varijabla.

  • alias
    Guest
    • January 16, 2021 at 9:11 PM
    • #2,770

    Pa nije fiksno. Ovisi i o nafti i svemu. Ali tokom godina ako se prati onda vidis da kad je kvartalno prosjek bio oko 10.000 da su računovodstveno na nuli. Cash je nešto niži. Toliko je bila prije dvije godine. Sad bi moglo biti i nesto vise zbog starosti brodova i kamata, ali treba uzeti naftu u obzir. Variabilno je dosta, ali od oka se moze uzeti ta brojka i bit ce prilicno tocno. Vani brodari imaju nesto nizi prosjek, i oni pisu da plove s nulom oko 8700, ali imaju nize kamate. I stvar je da oni kazu da voze s nulom kad je 8700, i onda kad je prosjek 10.000 ili 11.000 opet i vanjskim brodarima minus, i ATPL-u :) kako oni racunaju tu nulu nemam pojma. I migra pise da ATPL vozi bolje od peer ekipe. Nek procita bar koji izvještaj od brodara vani. Svi su bolji od peer-ova. Ja ne znam tko je onda lošiji :) Svi voze najefikasnije

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 16, 2021 at 9:15 PM
    • #2,771
    Quote from alias

    Pa nije fiksno. Ovisi i o nafti i svemu. Ali tokom godina ako se prati onda vidis da kad je kvartalno prosjek bio oko 10.000 da su računovodstveno na nuli. Cash je nešto niži. Toliko je bilo prije dvije godine. Sad bi moglo biti i nesto vise zbog starosti brodova i kamata, ali treba uzeti naftu u obzir. Variabilno je dosta, ali od oka se moze uzeti ta brojka i bit ce prilicno tocno. Vani brodari imaju nesto nizi prosjek, i oni pisu da plove s nulom oko 8700, ali imaju nize kamate.

    Ne bih ja kamate gurao u izračun. Takav Break-even nema smisla. Koji je onda Break-even za kompaniju koja nema u vlasništvu brodove?

    Jedno je operativa, a drugo financiranje operative.

  • diokidina
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,171
    Postova
    1,018
    Member since
    February 29, 2020
    • January 16, 2021 at 9:20 PM
    • #2,772

    2020g nikad jeftinija nafta.

    Cca 8000 racunvodstveno rade na nuli.

    Mislim da je prosla godina zbog dosta povoljnije nafte dosta niza od navedene vrijednosti.

  • alias
    Guest
    • January 16, 2021 at 9:23 PM
    • #2,773
    Quote from Flight
    Quote from alias

    Pa nije fiksno. Ovisi i o nafti i svemu. Ali tokom godina ako se prati onda vidis da kad je kvartalno prosjek bio oko 10.000 da su računovodstveno na nuli. Cash je nešto niži. Toliko je bilo prije dvije godine. Sad bi moglo biti i nesto vise zbog starosti brodova i kamata, ali treba uzeti naftu u obzir. Variabilno je dosta, ali od oka se moze uzeti ta brojka i bit ce prilicno tocno. Vani brodari imaju nesto nizi prosjek, i oni pisu da plove s nulom oko 8700, ali imaju nize kamate.

    Ne bih ja kamate gurao u izračun. Takav Break-even nema smisla. Koji je onda Break-even za kompaniju koja nema u vlasništvu brodove?

    Jedno je operativa, a drugo financiranje operative.

    Zato pisem racunovodstveno i cash. Kod racunovodstvenog racunas kamate, kod casha ne.

    Diokidina. Nikako 8000. Nit pod razno.

    Cekajte, ima jedna kompanija bas napisano svaki kvartal koliko su im vozili brodovi i troškovi. Imaju samo supra i handy. Moram se sjetiti kako se zove. Imaju odlicne izvjestaje

  • alias
    Guest
    • January 16, 2021 at 9:43 PM
    • #2,774

    Evo ovako. Oni pišu i za one koji su u vlasnistvu i one koji su unajmili tj. koji su slicno kao sell˛&lease back. Prvo za handysizove. Imaju 81 svoj brod koji ima prosjek prijevoza ovako. 3940$ operativni troskovi, 2920$ amortizacija, kamate 670, G&A oko 950, pa voze na nuli racunovodstveno oko 8600. Brodovi koji su unajmljeni imaju prosjek troškova 10.090$. Supramaxi vlastiti imaju trosak: 3950 operativni, 3590 amortizacija, 1000 kamate, G&A (to je general&administrative za one koji ne znaju) 950, pa imaju prosjek troška kad voze oko nule na oko 10.200$. Ovi unajmljeni su tek pozitiva na 11940$. Imaju 35 supramaxa. Panamaxe nemaju, ali vidite da nije to bas toliko nisko kako se misli. Ovi su najposteniji i dosta troskove visoko drze. Drugi spustaju, a nikad na nuli, i svejedno kazu da plove profitabilno uvijek. Tko ce ga znati

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • January 16, 2021 at 10:12 PM
    • #2,775

    Moze li netko argumentirati zbog cega Atpl placa tako visoke kamate? Vjerujem da ako 25 posto prihoda trose na kamate da cs tesko ploviti pozitivno bez reprograma kredita.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 17, 2021 at 7:53 PM
    • #2,776
    Quote from alias

    Evo ovako. Oni pišu i za one koji su u vlasnistvu i one koji su unajmili tj. koji su slicno kao sell˛&lease back. Prvo za handysizove. Imaju 81 svoj brod koji ima prosjek prijevoza ovako. 3940$ operativni troskovi, 2920$ amortizacija, kamate 670, G&A oko 950, pa voze na nuli racunovodstveno oko 8600. Brodovi koji su unajmljeni imaju prosjek troškova 10.090$. Supramaxi vlastiti imaju trosak: 3950 operativni, 3590 amortizacija, 1000 kamate, G&A (to je general&administrative za one koji ne znaju) 950, pa imaju prosjek troška kad voze oko nule na oko 10.200$. Ovi unajmljeni su tek pozitiva na 11940$. Imaju 35 supramaxa. Panamaxe nemaju, ali vidite da nije to bas toliko nisko kako se misli. Ovi su najposteniji i dosta troskove visoko drze. Drugi spustaju, a nikad na nuli, i svejedno kazu da plove profitabilno uvijek. Tko ce ga znati

    Samo kad ovima prvima dodas troskove placanje glavnice koja se ne vodi kroz racun dobiti vjerovatno ce realni novcani trosak biti dosta slican kao i ovima koji placaju brod samo po najmu, samo eto ovima koji placaju najam ce njihov racun dobiti odnosno trosak financiranja izgledat puno ruznije, ali s sa strane odljeva novaca ce biti vjerovatno dosta slicno ovisno kakva je rocnost, kod atpl ce se realnije vidjeti kroz rdig koliko im je potrebno da budu na nuli za razliku od ovih prvih

  • alias
    Guest
    • January 17, 2021 at 9:26 PM
    • #2,777
    Quote from StatusQuo
    Quote from alias

    Evo ovako. Oni pišu i za one koji su u vlasnistvu i one koji su unajmili tj. koji su slicno kao sell˛&lease back. Prvo za handysizove. Imaju 81 svoj brod koji ima prosjek prijevoza ovako. 3940$ operativni troskovi, 2920$ amortizacija, kamate 670, G&A oko 950, pa voze na nuli racunovodstveno oko 8600. Brodovi koji su unajmljeni imaju prosjek troškova 10.090$. Supramaxi vlastiti imaju trosak: 3950 operativni, 3590 amortizacija, 1000 kamate, G&A (to je general&administrative za one koji ne znaju) 950, pa imaju prosjek troška kad voze oko nule na oko 10.200$. Ovi unajmljeni su tek pozitiva na 11940$. Imaju 35 supramaxa. Panamaxe nemaju, ali vidite da nije to bas toliko nisko kako se misli. Ovi su najposteniji i dosta troskove visoko drze. Drugi spustaju, a nikad na nuli, i svejedno kazu da plove profitabilno uvijek. Tko ce ga znati

    Samo kad ovima prvima dodas troskove placanje glavnice koja se ne vodi kroz racun dobiti vjerovatno ce realni novcani trosak biti dosta slican kao i ovima koji placaju brod samo po najmu, samo eto ovima koji placaju najam ce njihov racun dobiti odnosno trosak financiranja izgledat puno ruznije, ali s sa strane odljeva novaca ce biti vjerovatno dosta slicno ovisno kakva je rocnost, kod atpl ce se realnije vidjeti kroz rdig koliko im je potrebno da budu na nuli za razliku od ovih prvih

    Prije bih glavnicu gledao kroz amortizaciju

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • January 17, 2021 at 9:38 PM
    • #2,778
    Quote from Marielena

    Moze li netko argumentirati zbog cega Atpl placa tako visoke kamate?

    Zato jer im cca 62% aktive prozlazi iz duga, to opet vuče dosta veće kamate, nego kod manje zadužene konkurencije. Zapravo sa većom kamatom bankama plaćaju premiju na rizik koju one imaju kada ATPL posude novac.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 17, 2021 at 9:56 PM
    • #2,779
    Quote from alias
    Quote from StatusQuo

    Samo kad ovima prvima dodas troskove placanje glavnice koja se ne vodi kroz racun dobiti vjerovatno ce realni novcani trosak biti dosta slican kao i ovima koji placaju brod samo po najmu, samo eto ovima koji placaju najam ce njihov racun dobiti odnosno trosak financiranja izgledat puno ruznije, ali s sa strane odljeva novaca ce biti vjerovatno dosta slicno ovisno kakva je rocnost, kod atpl ce se realnije vidjeti kroz rdig koliko im je potrebno da budu na nuli za razliku od ovih prvih

    Prije bih glavnicu gledao kroz amortizaciju

    Amortizacija nije bitna za raspravu bitno je koliko brod zaradjuje i koliki je novcani odljev po brodu da bi se znalo koju cijenu brod mora postici da bi bilo zarade, razlika kredita je jedino sta se kredit moze refinancirat s drugim uvjetima, pa je onda uzimanje glavnice kao konstatnu moguce promjenjivo na duzi rok dok na trenutni rok se moze izracunati ako se ima sve parametre

  • alias
    Guest
    • January 18, 2021 at 9:18 AM
    • #2,780

    Cujem da se opet vrti nešto o short sellovima i ostalim glupostima, pa sam si sad u setnji s psom malo razmislio kako bi to uopce trebalo izgledati. Sjecam se da je Bakic pricao da bi se s nekim kladio da ce dionica pasti, pa da ako treba odu do javnog biljeznika. Ono sta je ekipi ovdje potpuno nejasno je da ocito uopce ne kuze bit ugovora. Dakle, za short sell moraju postojati dvije strane. Jedna koja vjeruje da ce dionica rasti i druga koja vjeruje da ce dionica padati. Pa ne moze ugovor potpisati banka ili pojedinac sam sa sobom i onda od sebe pokupiti lovu kad bude u pravu. Mora postojati druga strana od koje ce se pokupitit lova na kraju. Dakle, jedino da su Bilbija ili netko iz prvih 10 otisli s nekim kod javnog biljeznika i potpisali tako nesto. Onda bi oni znali da takav ugovor postoji. Dakle, ekipa s lovom, a ne mi sitne ribe na forumu

    E sad ona puno vaznija stvar. Dal itko misli, a onda treba na pregled, da se cijena dionice ruši preko foruma? Jedino sta moze srusiti vrijednost dionici je njezino poslovanje. NIŠTA DRUGO. Pa da dionica raste, zarađuje i napreduje, i da BDI raste nao lud, pa nema pisanja koji bi mogli spustiti njezinu cijenu. A ne da ja, pazite, SAM, pisanjem poput, "ne vjerujem da ce godina biti nešto posebna za BDI", radim nezapamceni nered i utjecem na prodaju dionice, preko furuma, čiju temu ATPL prati možda 20 investitora, a koji zajedno ukupno nemaju 1000 dionica kompanije. To je toliko vjerovatno kao ona da amerikom upravljaju ljudi gušteri koji piju Hillaryinu krv i onda napastuju djecu. Ljudi, uozbiljite se i prestanite više pricati gluposti

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 34

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      34
      Pregleda
      18k
      34
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,574 Replies, 4 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 16 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™