Ok, vidim da ste vi svoju odluku donijeli ne znam zasto je pokusavate obrazlagat drugima. Gotovo je, vi ste svoje (uglavnom) prodali i to sitno cete uskoro, a vrijeme (godine) ce pokazat hocete li sevsmijat ili plakat. Sve je jasno.
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
kolega, kad nešto odlučim prodati, onda se novci najčešće ne vraćaju na zse. i kad je prodano, prodano je! tako je zadnjih skoro tri godine. uz to, imam godina (a i vi niste predaleko) kada više ništa ne planiram na 5 ili 10.
a tko je rekao da neće biti prilike za ponovni ulaz u atpl!!?? možda već nakon isteka javne ponude.
-
Do 50 % doći će javnom ponudom, to je više nego sigurno. Samo je pitanje dokle će uspjeti dalje od toga.
Sigurno je samo da nije sigurno , .. a SIGURNO je samo da oni moraju sada dati javnu ponudu.
A sad tko će prodati nešto skoro 50% manje nego što vrijedi to budemo vidjeli. Ja znam tko neće prodati . Ako su izveli sve što jesu, onda je samo sigurno da sve to vrijedi i još puno više nego mislimo , sigurno se nebi zahebavali za malu zaradu -
kolega, kad nešto odlučim prodati, onda se novci najčešće ne vraćaju na zse. i kad je prodano, prodano je! tako je zadnjih skoro tri godine. uz to, imam godina (a i vi niste predaleko) kada više ništa ne planiram na 5 ili 10.
a tko je rekao da neće biti prilike za ponovni ulaz u atpl!!?? možda već nakon isteka javne ponude.
Upravo to. Bit će prilike za novi ulaz ako TNPL krene u napad na 100 %.
Ja vjerujem da hoće, ali kako nisam siguran, bolje vrabac u ruci...
-
Osnovni je problem da " kupac" ne želi male dioničare. Nisu dobrodošli
A kad se ima volje, naći će se i načina za riješiti ih se
-
Di se oni pojave, trava ne raste za male dioničare.
Šteta da je jeftino poklonjena ovako dobra firma. Isforsirana nepotrebna dokapitalizacija.
-
Nije sigurno poklonjena, koliko je vrijedila toliko je plaćena. S postojećom vlasničkom strukturom koja isplaćuje dividendu u trenutku kad su vozarine nikakve kad nemaju za platit ratu novogradnje u posuđuju pare od Bilbije, loše odluke plus loše vozarine plus pitanje kad će se vozarine popraviti dovele su to toga da su veći uzeli ponuđeno u neizvjesnisti što ih čeka ubuduće. Tko to poklanja milijune što je vama
-
Di se oni pojave, trava ne raste za male dioničare.
Šteta da je jeftino poklonjena ovako dobra firma. Isforsirana nepotrebna dokapitalizacija.
Oni???A tko su to oni?....Već smo o tome radpravljali ovdje...nekakve zaklade/ovo/ono u inozemstvu...itd.
Stvarno bi bilo intetesantno vidjeti tko je zaista iza zavjese...pretpostavljam političarska zna se ekipa....oni se i sa naśim mirovinskim fondovima igraju i manipuliraju za svoje interese..to samo politika može raditi u ovoj državi...
A onda se kuka da ljudi drže lovu u nekretninama i bankama....
-
Nije sigurno poklonjena, koliko je vrijedila toliko je plaćena. S postojećom vlasničkom strukturom koja isplaćuje dividendu u trenutku kad su vozarine nikakve kad nemaju za platit ratu novogradnje u posuđuju pare od Bilbije, loše odluke plus loše vozarine plus pitanje kad će se vozarine popraviti dovele su to toga da su veći uzeli ponuđeno u neizvjesnisti što ih čeka ubuduće. Tko to poklanja milijune što je vama
Kako mislis nije poklonjena??? Daj malo objasni…
Da nisu napravili dokap, nego samo prodali ovu novogradnju sto su i napravili sad za 37 mil. € mogli su komotno vratiti kratkorocne obveze i poprilicno od dugorocnih obveza
-
Osnovni je problem da " kupac" ne želi male dioničare. Nisu dobrodošli
A kad se ima volje, naći će se i načina za riješiti ih se
Slažem se s ovim. TNPL ima track record neljubavi prema malim dioničarima. U brodarskom sektoru vani ekvivalent je NMM, mislim da se već godinama trguju P/NAV 0,2. I trgovat će se.
-
-
Prodali novigradnju za 37 mio eura, pa nisu ga kupili svojim novcem nego digli kredit koji treba vraćati. U najboljem slučaju prodali za neki pinku veću od kredita
-
Prodali novigradnju za 37 mio eura, pa nisu ga kupili svojim novcem nego digli kredit koji treba vraćati. U najboljem slučaju prodali za neki pinku veću od kredita
Da na prvu svima nama prodje kroz glavu da se zaradilo novca 37 mil, ali ipak je drugacije zarada je pocetni polog plus razlika u cijeni koju je ugovorila ATPL i ova prodajna sta ce teretit dobit mislim ako govorimo kao casf flow zarada ne prava i nesto jos 4Q sta ce bit pozitivan sta se tice vozarina.
Samo pitanje je sta ce s lovom, fokusirat se na polovne brodove, vracat dugove koji je plan ?
-
Prodali novigradnju za 37 mio eura, pa nisu ga kupili svojim novcem nego digli kredit koji treba vraćati. U najboljem slučaju prodali za neki pinku veću od kredita
Pa naravno da su planirali kredit za preostali dio..
Ali su i platili poprilicno predujma sa kesom koji su imali od 2021. i 22…. I jos zaradili nesto sitno na rastu cijene novogradnje
Cca 19.mil eura je predujam za materijalnu imovinu, vjerovatno te 2 novogradnjeSa ovom prodajom ce sigurno rjesit kratkorocne obveze 14 mil.€ i vjerovatno poprilicno olaksat sljedece godine neovisno o vozarinama, zato sam rekao da su i bez dokapa to mogli odradit
-
Evo jednog od glavnih razloga zašto je uletila Tankerska. Atlantska je svakako u dobroj poziciji što se tiče vrijednosti novogradnji
Newbuilding prices diverge from earnings as they approach 2008 record, Clarksons saysAnalyst Trevor Crowe crunches the numbers as shipyards demand more and more money for new shipswww.tradewindsnews.com -
Mislite da se zbog tih visokih cijena neće naručivati novi brodovi ili je neki drugi razlog zašto bi ATPL bila u dobroj poziciji?
-
Kolega stipe, pogledajte po kojoj cijeni je atlantska ugovorila novogradnje pa bude jasnije....
-
Ako pričamo o 2 milje dolara zarade po brodu, to mi se ne čini kao razlog ulaska TNPL-a.
-
Ako pričamo o 2 milje dolara zarade po brodu, to mi se ne čini kao razlog ulaska TNPL-a.
Pa nije baš da novac raste na cesti pa da ti dvije milje ne znači ništa. TNPL je kupila ATPL uz dobar diskont, a brodovi su lako utrživa roba, baš kao i Batala. Ako ništa drugo, TNPL može sutra prodati kompletnu flotu i zaraditi neku lovu.
S druge strane, što imaš više brodova, više vrijediš, konsolidacija. Mogu Zadrani sutra u kompletu prodati brodare i posvetit se turizmu. Ili prodat turizam i posvetit se brodovima.
Opcija je puno.
-
U odnosu na sve nabrojano, 2+2 milje za Tankersku je kikiriki.
Ali kad već ulažeš u posao u branši, nećeš ići prodavati brodove nego se valjda baviti prijevozom robe i dalje.
Jednostavno mi nije jasna logika, da ne kažem da se ne slaže niti malo s ciljevima iz dokapitalizacije.
Sigurno nisu kupili TUHO i ATPL da bi ih prodali. Jedino što mi ima smisla je da kratkoročno ne vide perspektivu u bulku i da smatraju da bi novi brodovi proizvodili minuse.
A dugortočno su "here to stay" u svemu što kupuju.
-
Sto je fakat je da na racunu ima puno kesa i nesto ce uciniti s njime. Nadam se nesto veliko npr. kupnja brodova iz potpuno drugog sektora, kupnja jdpl., buyback dionica......
-
-