BCI 5 T/C routes 180000 33911 579
BPI 5 T/C routes 82500 20685 579
BSI 10 T/C routes 58328 14717 132
BHSI 7 T/C routes 38200 14101 44
BDI INDEX 2419 +45
BCI 5 T/C routes 180000 33911 579
BPI 5 T/C routes 82500 20685 579
BSI 10 T/C routes 58328 14717 132
BHSI 7 T/C routes 38200 14101 44
BDI INDEX 2419 +45
Eh kad bi stvarno toliko vrijedili mislim da bi Puntu i Valovine odmah prodali jer bi imali 100% zaradu na njima. Ali ni ovako nije loše s obzirom na neke najnovije postignute cijene
SMAX ASL FORTUNE 58,096 2012 Tsuneishi Heavy Industries (Cebu) Inc - Balamban, Philippines 4 X 30t CRANES $ 19.3m Greek BWTS fitted
SMAX PARADISE ISLAND 57,835 2014 Tsuneishi Heavy Industries (Cebu) Inc - Balamban, Philippines 4 X 30t CRANES $ 21.5m German BWTS fitted
Da se podsjetimo Valovine su plaćene 14.9m a Punta 13.6m
Tanker giant Hafnia has revealed a potentially massive boost to MR tankers beyond anything so far seen from Red Sea disruption.
With increasing numbers of vessels rerouting away from the Houthi attacks in the region, the longer voyage around the Cape of Good Hope is adding an extra 15 days from Asia to the west, an executive explained.
This is a 57% increase, supporting product tanker demand and tonne-miles.
Hoće li od travnja možda opet na spot? Čini se da hoće.
Cape China revijalno +17,25%
I dalje cape China u istom tonu +12,94%.
na 36 400$, a futuresi nešto zaostaju
Ali i pmx i supre po +5%.
Tehničke poteškoće su već postale tradicija u sezoni objave izvješća. Ipak je ovo balkanska burza koja drži do svog ugleda.
Nadzorni odbor donio je i odluku da se sadašnjem direktoru Društva, gosp. Igoru Budisavljeviću, produžuje
mandat na razdoblje od 27. ožujka 2024. do 27. ožujka 2029. godine te je dao svoju suglasnost Upravi na
izrađeni Plan poslovanja za razdoblje 2024. – 2033. godine.
U tom planu vjerojatno postoji i pokoja povlaštena informacija samo nam još nisu objavili.
Pa to i tvrdim. Prodanu novogradnju već gledam kao keš kao i ovih 15m depozita a AP Dubrovnik je financiran sa 50/50.
Pa ovih sadašnjih 32m a budućih 34.7m za brod koji je prodan a prodaja nije uknjižena je jednako keš. A prema novčanom tijeku imaju 15m otplate starih i 31m novih kredita kao i 37m od dokapa. A platili su dva broda.
NAV po njihovu 72 €
Novogradnja prodana nakon Q4 (4.1.2024.)
Ne pamtim koliko je keša bilo uloženo a koliko je išlo na kredit ??
Kapara u Q4/23 a ostatak isplate u Q1/24 ?
Nije nista islo na kredit izgleda sve na keš
Negdje 50:50 je omjer kako se meni čini po novčanom tijeku i povećanju obveza.
Dugotrajna imovina namijenjena prodaji 32.2 a prodali su za 37.6 i to će za ovaj kvartal prikazati kao dobit.
Nije mi jasno ovih 15m u dani zajmovi depoziti i sl. Odnosi li se to na panamaxe ili možda na ove ultramaxe ili nešto treće? Jer taj iznos bi inače bio u predujmovima za imovinu.
Inače izvješće bi bilo super da nije što je a to sve drugo baca u drugi plan.
Nitko ne komentira rekordno povećanje plaća u javnom sektoru. Pogotovo nakon prošlogodišnjeg uvođenja isto tako rekordnog poreza na ektra dobit gospodarstvu. Sad smo postali baš onako poželjna uhljeb destinacija. Dobiješ veću plaću za sigurniji posao i to još uz manje rada. AP je uspio što nitko nije. Ostvario se hrvatski san. Našao je način kako biti pametniji arbitar od tržišta, kazniti uspješne i nagraditi neuspješne a zato će biti još i sam nagrađen na izborima.
Da i meni je izračun pokazao da sva bi sva četiri dana sljedeći tjedan morala biti likvidna za ostanak u crobexu iako je ovo danas već izgledalo kao izlazak indeksnog. Ali njima se ionako nije problem vratiti. Procjenjujući odokativno prema udjelu njihov paket trebao bi biti negdje između 4500-4700 dionica.
cape index up 12.7%
cape Kina 22% up
cape up 9.7%
Ne vjerujem da će biti novog dokapa. Trn u oku samo im je još Bilbijin paket a on je puno jeftiniji od novog dokapa. Ostaje jedino sporno hoće li to rješavati odmah ili nakon godinu dana. Mislim da im godina ne znači ništa jer potpunu kontrolu već imaju a to im je najvažnije. Skupštinskih 75% ionako već imaju. Operacija Atlantska uspješno apsolvirana slijedi operacija Jadroplov.
Lijep skok danas. E sad ćemo pratiti hoće li slijediti dosadašnje sezonalne obrasce. A sljedeća dva tjedna su naravno ključna.
Tu su sve vrste plovila. Pitanje je koliko su od toga međunarodni teretni brodovi. I dalje se plovi na rizik
On Friday, the International Bargaining Forum (IBF) – where crew employers and unions meet – revealed an agreement allowing seafarers to refuse to sail on ships passing through the Red Sea.
Podmirenje po ponudi dužnika
Svako podmirenje Mezzanine duga Dužnik će podmiriti vjerovnicima ove skupine pro rata udjelu pojedinog vjerovnika ove skupine u ukupnom iznosu Mezzanine duga. Konačno dospijeće Mezzanine duga je 30 dana od dana objavljivanja godišnjih financijskih izvješća koja se odnose na petu poslovnu godinu počevši od dana u kojem je iskazana pravomoćnost rješenja o utvrđenju prihvaćanja Plana restrukturiranja i potvrdi predstečajnog sporazuma uz uvećanje za kamatu po stopi 4,5% koja se obračunava godišnje i dospijeva jednokratno po konačnom dospijeću Mezzanine duga. Dužnik ima pravo prijevremeno otplatiti Mezzanine dug svim vjerovnicima Mezzanine duga razmjerno iznosima njihovih preostalih tražbina (pro rata) u odnosu na Mezzanine dug. Mezzanine dug se nadalje može u petoj godini poslovanja od dana u kojem je iskazana pravomoćnost odluke o potvrdi predstečajnog sporazuma podmiriti refinanciranjem od strane drugih vjerovnika ili trećih osoba.
Znači refinanciranje je sasvim realna i najvjerojatnija opcija za mezzanine dug. Možda bareboat možda nešto drugo. Bitno da postoji pokrivenost sa vrijednosti brodova i da u tom pogledu sve ide u dobrom smjeru.