ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Evo poslana punomoć Bojanu od oko 0,45 posto ukupnih dionica.Nadam se da će se potruditi da se čuje i glas nas manjinskih dioničara,
-
Zato predlazem da umjesto divke uprava otkupi dionice viškom u blagajni i onda nam te dionice podjeli sljedece godine ili krajem godine 😎
-
Ma to su sve bezvezarije. Hocu P/E=10, ili 8, ili 6, a ne 2. To me zanima.
-
Uopce nekontam gdje je problem sa vozarinama.Osobno ja bi potpisao tih 17 500 za Hendye i Supramaxe sljedecih 5 godina fiksno dali je tko probao od vas izracunati o kojoj se tu sumi para radi u godinu dana,koliki je BE za Atpl i koja masa para ostaje nakon 17 500 dolara vozarina e sad drugi je par BDI kojeg vuku dole Capovi ali kakve veze Atpl ima sa Capovima.DSX vam kupuje Ultramaxe 5-7 godina starosti za 36 mil dolara komad a vi cmoljite da je Atpl na 0.4 NAva preskupa.
-
cemu onda cekati prodajte 16.08.2020 i skratite sebi muke
Uopce nekontam gdje je problem sa vozarinama.Osobno ja bi potpisao tih 17 500 za Hendye i Supramaxe sljedecih 5 godina fiksno dali je tko probao od vas izracunati o kojoj se tu sumi para radi u godinu dana,koliki je BE za Atpl i koja masa para ostaje nakon 17 500 dolara vozarina e sad drugi je par BDI kojeg vuku dole Capovi ali kakve veze Atpl ima sa Capovima.DSX vam kupuje Ultramaxe 5-7 godina starosti za 36 mil dolara komad a vi cmoljite da je Atpl na 0.4 NAva preskupa.
Potpisali bi ih vjerojatno svi kolega (osim par maksimalista kojima ni 40k nije dosta). BDI nije pao samo radi capeova, nisu bepei, beesi i bhsi ostali isti a samo cape dole, to nije tocno. Atpl ima vise veze sa capeovima nego mislite. Ako nista drugo zadiru u isti commodity (ugljen). Dija je malo preplatila ultramakse a ne vidim da je iko napisao da je atpl skupa, au contrair.
-
ok ako je skupa koji su argumenti
-
Uopce nekontam gdje je problem sa vozarinama.Osobno ja bi potpisao tih 17 500 za Hendye i Supramaxe sljedecih 5 godina fiksno dali je tko probao od vas izracunati o kojoj se tu sumi para radi u godinu dana,koliki je BE za Atpl i koja masa para ostaje nakon 17 500 dolara vozarina e sad drugi je par BDI kojeg vuku dole Capovi ali kakve veze Atpl ima sa Capovima.DSX vam kupuje Ultramaxe 5-7 godina starosti za 36 mil dolara komad a vi cmoljite da je Atpl na 0.4 NAva preskupa.
Da rijetko tko gleda to tako gdje smo kad smo tu gdje jesmo, svi bi do mjeseca odma ali gruba racunica daje
Neka je BE konzervativno 12 000$ iako ide i manje, s vozarinama na 17 500$ daje razliku od 5 500$ po brodu, na 11 brodova i 365 dana to je 22 mil $ ili skoro 160mil kn dobiti, tj novcano je bitnija EBITDA jer je amortizacija cca 85mil kn te bi se na tim vozarinama generiralo oko 245mil kn likvidnosti
-
Sa obzirom da ce im ove godine biti napravljen remont i ugradnja BWts na 8 brodova plus 2 nova broda sljedeca godina mozda nece nositi tu amortizaciju od 85 mil kuna
-
Sa obzirom da ce im ove godine biti napravljen remont i ugradnja BWts na 8 brodova plus 2 nova broda sljedeca godina mozda nece nositi tu amortizaciju od 85 mil kuna
Amoritzacija je veca jer je napravljena revalorizacija brodova i svako ulaganje u imovinu se amortizira (BWTS), te dokovanja se isto amortiziraju, ne moze nikako bit manje, zato je bitnije gledat EBITDA nego dobit jer promjene amortizacije radi ovog gore utjecu na prikazivanje dobiti, a i sami udijel amortizacije je velik, a ipak je to lova, prosle godine je prosjek amortizacije bio oko 17mil kn po kvartalu ove godine je to vec na cca 21mil sta je na prikazanoj dobiti usporedno to razlika 4mil kvartalno.
-
-
Nekome je čaša stalno polupuna, a nekome poluprazna, ali gleda se sveukupan godišnji prosjek vozarina. I pri padu i pri rastu vozarina, ako potraje, potrebno je neko vrijeme, od 3-6 mjeseci da se te vozarine implementiraju u ugovore, jedino ako nisu u pitanju dugoročni ugovori na par godina. Nisam računao sveukupan prosjek vozarina za prošlu i ovu godinu, ali ako uspoređujemo te dvije godine očita je subjektivna razlika i u veličini vozarina na Spot tržištu i u samom sentimentu na tržištu, što god tko pisao na ovu ili onu stranu.
Prošle godine 12.08. su vozarine bile
BCI 5 T/C routes 180000 38217 1863
BPI 5 T/C routes 82500 31949 309
BSI 10 T/C routes 58328 33870 328
BHSI 7 T/C routes 38200 32375 311
BDI INDEX 3503 +93
Ove godine na 12.08. jučer su vozarine
BCI 5 T/C routes 180000 10898 -1859
BPI 5 T/C routes 82500 17161 -178
BSI 10 T/C routes 58328 17526 22
BHSI 7 T/C routes 38200 17598 -125
BDI INDEX 1477 -79
Vidi se pad svih segmenata vozarina ove godine, a ne samo Kejpova koji padaju iz dana u dan već tjednima i uopće nije u pitanju stvar da li ATPL može profitabilno ploviti na 17500$ po danu, ako znamo da im je brake even oko 12500$ po danu, već je glavno pitanje da li će se ovaj (super)ciklus nastaviti ili ne, bar ja tako mislim.
Što se tiče ATPL čije dionice imam, oni i dalje dobro i stabilno posluju i pri ovogodišnjim vozarinama, jer im je trebalo dosta vremena da implementiraju više vozarine u ugovore, te sada beru vrhnje, ali ako vozarine nastave sadašnji trend i prihod i dobit bi im se mogli početi smanjivati, što naravno nitko ne želi, ali treba uzeti u obzir i taj scenarij. Pošto mi je prosjek kupovine ATPL oko 350 kn, za što sam se i zadužio u banci, još uvijek sam dosta komotan oko te investicije i ne brinem se previše, a naravno htio bih što veću dividendu, kao i većina malih dioničara, te potpuno podržavam inicijativu kolege Bojana za divku od 60 kn
-
+1968 dionica
Već par dana razmišljam šta napisati....
Mislim da je ATPL na prekretnici, pa nisam htio pustiti da ovako važna tema poput dividende ostane u zraku. Uprava i izvršni idu u dobrom smjeru, no njihov je prijedlog previše konzervativan.
Protuprijedlog je pokušaj davanja konstruktivnog doprinosa, tako da većina dioničara ima priliku odlučiti kakvu politiku dividende želi u budućnosti. Imamo preko 7.000 dioničara i znam da nisam bio jedini razočaran sa originalnim prijedlogom od 20,00 kuna. Drago mi je vidjeti pozitivne reakcije od malih i velikih dioničara.
Za sve koje zanima zašto je u protuprijedlogu 60,00 kuna, postoje dva razloga:
- ATPL je imala ogromnu dobit u 2021, imati će i ove godine, no nije nam prezentiran plan razvoja i upravljanja sa viškom dobiti. Meni kao dioničaru nema smisla da menadžment sjedi na 200+ milijuna kuna u doba najveće inflacije.
- Kad sam računao koji je optimalni iznos dividende u odnosu na financije, tražio sam maksimalnu svotu koju ATPL može isplatiti bez ikakvih negativnih posljedica za poslovanje, tj. čisti višak dobiti. Iznos od 60,00 kuna je predstavljao puno pošteniji omjer raspodjele dobiti jer bi većini dioničara donio povrat na ulaganje od 10%-15% u skladu sa međunarodnom praksom. I dalje bi fizički ostalo preko 120+ milijuna kuna u društvu za pokriti sve projekte.
Drugim riječima, 60 kn nije puno, već je 20 kn stvarno malo.
Vidim da postoji dosta dilema kako glasati, a svega 10tak dana za organizaciju.
Svaka dionica ima svoju težinu i glas. Prema rezultatima ankete na forumu imamo oko 65.000 glasova što znači treća glasačka snaga nakon IB i Cerpa. Ako možete dođite na skupštinu ili opunomoćite nekog od povjerenja tko će biti. Što bude više glasova za, imamo veće šanse za uspjeh.
Kao što sam rekao ljudima koji su me kontaktirali putem društvenih mreža, ja moram biti na GS kao predlagatelj protuprijedloga. Zapravo ću ići do Dubrovnika par dana prije 24.08. položiti još nekoliko punomoći. Za one koji bi punomoć dali direktno meni, moje osobne podatke i adresu imate u protuprijedlogu.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Treba napraviti tri koraka:
- Ispunite obrazac prijave na GS
- Punomoć ovjerite kod javnog bilježnika
- Pošaljite mi sve čim prije poštom
Pa ajmo glasati i nek većina odluči.
Puno pozdrava svima iz Rijeke
B
Evo stiže i moja sirotinja poštom do Rijeke.
-
Članak o protuprijedlozima dividendi malih dioničara za TUHO, CKML i ATPL danas čak na naslovnici poslovnog. A donedavno je to bio tabu i o takvim stvarima se u našoj kući nije govorilo.
-
Članak o protuprijedlozima dividendi malih dioničara za TUHO, CKML i ATPL danas čak na naslovnici poslovnog. A donedavno je to bio tabu i o takvim stvarima se u našoj kući nije govorilo.
evi i linka da se nasi dionicari ne muce traziti
-
Ima li kakvih novosti ovdje, vidim da se jutros skida s ask-a?
-
Očekujem pred GS gore dole danima, good luck trejderima.
-
Ima li kakvih novosti ovdje, vidim da se jutros skida s ask-a?
ništa novoga, obrazac trgovine koji traje cca mjesec dana......"mamine pare hrane " do 450, 460 pa onda ide put dolje dok ne pukne u nekom smjeru.......
-
A u kojem smjeru bi moglo puknuti zavisi o ?
-
Kratki izvještaj, punomoći uredno stižu...
Glas malih dioničara čuti će se jasno, glasno i daleko.
Hvala svima na povjerenju i podršci.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Imamo cca 4 radna dana do roka...
Molim sve koji žele izraziti svoj stav o dividendi, pošaljite dokumente direktno gđi. Sanji Putici iz ATPL u Dubrovnik.
Zbog brzine pošte nažalost ne mogu biti siguran da će vaša pisma stići do Rijeke na vrijeme.
Gospođa je bila vrlo korektna kada smo se čuli i zamolio sam ju da sve zaprimi
Dakle, tko još misli glasati za 60,00 kuna dividende na skupštini, treba:
1. Ispuniti prijavu na glavnu skupštinu (obrazac)
2. Ovjeriti punomoć na moje ime kod javnog bilježnika (punomoć)
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. 3. Poslati originale preporučenom poštom do 24.08.2022. u 15:00 sati na adresu Atlantska plovidba d.d., dr. Ante Starčevića 24, 20 000 Dubrovnik, Hrvatska, n/r Sanja Putica
4. Ako bilo što zapne, možete ju kontaktirati putem maila: sanja.putica@atlant.hr
Svaka dionica je bitna, nemojte se podcjenjivati.
-
Jedan bravo i za gospođu Sanju!
-
-