Čini mi se mala vrijednost flote u kunama. Vrijednost flote na dan 30.06.2022. iznosi 260,96 mil. USD x tečaj =
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
osim ova 3 komada kojima je ugradjen BWTS i dva Hendya dali imamo jos koji brod sa ugradjenim BwTS-om neracunajuci Ston koji ce biti skoro prodan
-
Sutra će cijela burza trpiti - ide rasprodaja, jer će se svi htjeti nakrcati s ATPL. Nisam zadovoljan. 😪
-
Čini mi se mala vrijednost flote u kunama. Vrijednost flote na dan 30.06.2022. iznosi 260,96 mil. USD x tečaj =
Jeste li izračunali ????
-
Pa zar niste kolega prije nekog vremena pisali lose o atpl i da ne valja?
Ili sam vas zamijenio za nekoga?
No hard filing
sad mi je bolja nakon ovog izvješća......možda kupim ako opet dođe na 570 kn a all in se ukrcavam ako probije double top ........
Sviđa mi se ovo razmišljanje.
570 kn je tvrd orah. Bumo vidli razvoj situacije.
-
Post
RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
[…]
Racunica je s 21 300$ dnevno vozarina puta 1010 operativnih dana tj 154 mil kn prihoda od vozarina za 2Q, moguce su oscilacije u materijalnim troskovima koje su zadnja 3 kvartala nesto vece od prijasnjih prosjeka pa da dobit bude nesto veca radi toga, uostalom uzeo sam, donju granicu procjene tako da se dobit meni krece u rasponu od 59-68mil
U 1Q je sveobuhvatna dobit bila 13 mil veca za 2,3% veceg tecaja, sada je tecaj veci za 5% mora bit barem duplo veci
Tri broda su u prvom polugodistu…StatusQuoJuly 7, 2022 at 1:22 PM Ja se neman sta bunit jer je racunica bila kako sam ocekivao 61mil falio sam za 1mil valjda to moze proci za ok i jos dodatnih 60mil tecajnih razlika zbog dolarske imovine, malo vise od ocekivanja, uz amortizaciju od 21mil kn realno imovinska dobit u 2Q je bila 142mil kn pa valjda je to dovoljno za jedan kvartal hmmm
Sad sta sam falio u izracunu je da su vozarine bile nesto bolje u 2q, dok su operativni dani bili manji od mojih racunica ocito pod utjecajem kineskih lockdownova i strozih covid protokola koji su ukrali malo vise dana, sta je stvorilo dodatni trosak i gubitak prihoda, nedavno su kinezi popustili malo protokole pa se nadam da ce taj faktor biti manje izrazen kod sljedecih dokovanja, a i trenutno nisu u vecim lockdownovima.
Ps. kad uporedjujete sa proslom godinom dobit uzmite u obzir da je amortizacija veca ove godine zbog revalorizacije i dokovanja za cca 3-4mil kn
Zakljucak 2Q
Dobit 60mil
EBITDA 92mil kn
U 1H
Dobit 127 mil
EBITDA 189mil
A vidljivo isto iz novcanog toka u prvom polugodistu novac od poslovnih aktivnosti 189mil kn sta odgovara polugodisnoj EBITDA, te smanjenu duga u prvom polugodistu za cca 10mil $
Medjutim ono sta dodatno veseli da se u 3Q ulazi sa najvecim vozarinama u ovoj godini pa i nekakave novo ugovorene losije vozarine bi u najgoru ruku trebalo proizvest bar isti ucinak na dobit kao u 2Q, najveca razlika iz 1Q u 2Q je da je dubrava ocito potpisana na novu vecu vozarinu od 27k $ ostalo je ostalo slicno, jedino je jos revelin ostao s nizom vozarinom od 19 663$, ali on je bio na dugorocnom najmu s istekom u 3Q pa bi mogli ocekivat da ce se i on potpisat na bolju vozarinu jer i dalje su trenutne vozarine za handy bolje od toga, sad do kad traju ove ostale supra vozarine ne znam ali mislim da generalno 3Q bi trebao biti na slicnom tragu kao i 2Q, znaci u 3Q bi vjerovatno mogli ocekivat cca godisnju dobit od cca 187mil kn i 280mil EBITDA
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Čini mi se mala vrijednost flote u kunama. Vrijednost flote na dan 30.06.2022. iznosi 260,96 mil. USD x tečaj =
Jeste li izračunali ????
Onako odoka NAV - dugooročne obveze = ostaje svakom cca 700 kn/dionici, + ove sitne zarade po dionici i kvartalima, polugodištima ,pa porast vrijednosti noovogradnji, ovaj centar šta se radi u Dubrovniku... lijepo je biti dioničar u ova nemirna turbulentna vremena sa ovakvom marginom sigurnosti.
Nego kemijali smo dobit u 2022. 200 mil. kn, sad moraju vozarina baš gadno pasti do kraja godine da bude ispod toga.. hehehe slatke brige
A $$$$ u blagajni 💪
-
Jeste li izračunali ????
Onako odoka NAV - dugooročne obveze = ostaje svakom cca 700 kn/dionici, + ove sitne zarade po dionici i kvartalima, polugodištima ,pa porast vrijednosti noovogradnji, ovaj centar šta se radi u Dubrovniku... lijepo je biti dioničar u ova nemirna turbulentna vremena sa ovakvom marginom sigurnosti.
Nego kemijali smo dobit u 2022. 200 mil. kn, sad moraju vozarina baš gadno pasti do kraja godine da bude ispod toga.. hehehe slatke brige
A $$$$ u blagajni 💪
Vrijednost brodova u bilanci pod Alati, pogonski inventar i transportna imovina iznosi 1,608,577,488.... .........Na dan 30.06. USD je 7.164 x 260960000 = 1,869.517.440.... Fulali su tečaj.....
-
izvješće očekivano dobro.!
hoće li popratiti cijena dionice ovakvo poslovanje ?
sutra u 9,30 ima da se gleda
-
Po dobroj tradiciji ATPL-a, sutra slijedi potop i rasprodaja, stečaj je blizu
-
-
fulali su oni i primopredaju Stona u izvjestaju pise tijekom 4Q a u clanku postanog od jucer Domjan najavljuje primopredaju u ovome kvartalu
-
Ma sutra pada bdi, past će dionica... 😆
-
fulali su oni i primopredaju Stona u izvjestaju pise tijekom 4Q a u clanku postanog od jucer Domjan najavljuje primopredaju u ovome kvartalu
Možda je novinar krivo napisao.
-
Onako odoka NAV - dugooročne obveze = ostaje svakom cca 700 kn/dionici, + ove sitne zarade po dionici i kvartalima, polugodištima ,pa porast vrijednosti noovogradnji, ovaj centar šta se radi u Dubrovniku... lijepo je biti dioničar u ova nemirna turbulentna vremena sa ovakvom marginom sigurnosti.
Nego kemijali smo dobit u 2022. 200 mil. kn, sad moraju vozarina baš gadno pasti do kraja godine da bude ispod toga.. hehehe slatke brige
A $$$$ u blagajni 💪
Vrijednost brodova u bilanci pod Alati, pogonski inventar i transportna imovina iznosi 1,608,577,488.... .........Na dan 30.06. USD je 7.164 x 260960000 = 1,869.517.440.... Fulali su tečaj.....
Dragi Jasko nitko nije ništa fulao, a kamo li tečaj. .Ne treba miješati BV i NAV.
-
Osim nizih vozarina uteg povecanoj zaradi su bili i ovi dugorocni ugovori na panamaxima koji su onemogucavali iskoristavanje porasta BDI u 2021.godini. Sada kada dolazi do reugovaranja tih brodova po bitno visim cijenama nastaje pravi game changer po meni. Ako se poklopi sinergija preokret BDI, ugovaranje jos jednog panamaxa po visokim vozarinama, isplata divke mislim da cemo na kraju q3 gledati vrhunac cijene ove godine i po svemu bi to trebalo biti na 600+ razini.
U dugorocnijoj perspektivi ni dolazak potpuno nova 2 broda nije tako daleko vise i isto tako nakon odradenih dokovanja postojecih, BEP ce postati nizi zbog nize potrosnje brodova pa i 2023.g. ima vrlo veliki potencijal zarade. Ne zaboravimo i cinjenicu da ce profit 2022 biti rekordan pa bi divka u 2023. trebala biti osjetno veca od ovih 20kn.
U svakom slucaju puno uzbudljivih dogadaja predstoji i za mene sada nije trenutak prodavati i radije cu riskirati jos koji val pada nego izaci iz pozicije. Na zalost mislim da mnogi nece tako razmisljati i da cemo se namuciti ponovno probiti granicu od 500kn zbog opce letargije i straha na burzi. Paradoks je da su zapravo sve kompanije koje ja pratim objavile odlicne kvartalne izvjestaje ali jednostavno sentiment ne pusta cijene gore.
-
I to je to? 5 minuta trgovine i 200k kn prometa. Pa ni ne zaslužujemo da nam bude bolje.
-
A brojke su stvarno brutalne, ali ovo je ZSE, nema zdravog svježeg kapitala, tako da to može ići i u minus, al neka. Bitne su ipak neke druge brojke...
NAV 260 mil.$, daje cca 1.400 kn /dionici, bez ostale imovine u Dubrovniku, al nećemo sad tražit dlaku u jajetu
dugoročne obveze 686 mil.kn. , cca 500kn/dionici,,
trenutno blagajni imaju 214 mil.kn.. oko 150kn/dionici
Koliko su u plusu sa cijenom novogradnje nećemo sada, to nek ostane za sljedeću godinu kad se sve implementira.
-
Divka određuje cijenu. Čekamo objavu za divku sljedeće godine
-
I to je to? 5 minuta trgovine i 200k kn prometa. Pa ni ne zaslužujemo da nam bude bolje.
Ko stariji bračni par. Dugo dugo ništa, pa 5 minuta.
A između 2 puta se preznoje.
Jer ih uvati lito.
Sad smo i mi mirni do jeseni.
-
Prošlo je već 15 minuta, a ATPL nije skočila 50%, što se događa? Gubim strpljenje. Kupio sam u ponedjeljak i to rano ujutro, a sad je već četvrtak, skoro je deset sati. Ne mogu više.
-
-