1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

TPNG (tankerska plovidba next generation)

  • tin
  • February 13, 2020 at 1:28 PM
  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • April 24, 2021 at 7:08 PM
    • #2,021
    Quote from Marin83
    Quote from hugh

    Nema razloga da budete nervozni.....vaše gledanje u retrovizor omogučilo Vam je nasukavanje.....kad se jednog dana odsukate preporučam gledanje prema naprijed i to prema likvidnim dionicama da vas opet ne nakrcaju kao ovdje pa ostanete sa teškim teretom bez mogučnosti skorog odsukavanja........ja sam vam prije mjesec dana dobronamjerno pisao kako ćete proči ovdje u odnosu na dionićare atpl a to se i dogodilo.......ljutnja i zavist što ste pogriješili neće vam ništa pomoći.......

    čak bi nam i svima preporućio da prestanemo s prepucavanjem atpl vs tpng jel trenutno su stvari vrlo jasne......atpl je več zakoračila na put ka sreći a tpng će to tek napraviti kada se stanje na tržištu vozarina za tankere bitnije popravi, a kada će to biti tko to zna.....

    Kolega ja TPNG koja mi čini nekih 23% portfelja mogu odmah u pon prodati toko dana za 7-10% plusa, a to su samo tri mjeseca uloga. Ja nisam kockar, igram na sigurno.

    Tako je i meni bilo lani dosadno, jer sam bio parkiran u KOEI i SUKC Sa pola portfelja, pa sam na ljeto izašao iz obe sa nekih 10-15% plusa, naravno 5 mjeseci poslije, KOEI je odradio rast od 35%,a SUKC od 50%. Što je najgore znao sam da su ove sigurne investicije, ali eto bilo mi je dosadno.

    Tako da više nema šanse da mi bude dosadno, neka dionica svoje odradi, nestrpljivi ionako ostanu kratnih rukava.

    atpl nije kocka prema trenutnim uvjetima i budućim predviđanjima......krarkoročno je izvrsna prilika za dobru zarada a srednjoročno i dugoročno može biti prilika kakva se rijerko viđa na našem tržištu a sva predviđanja, ne moja, nego pumo upučenijih od mene idu u prilog tome......i u jednom i u drugom slučaju ju je dobro imati......čista win- win situacija koko god da okrenete.......

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,179
    Postova
    1,773
    Member since
    February 28, 2020
    • April 24, 2021 at 7:12 PM
    • #2,022

    marine

    sve je to ok AKO dionica odradi rast.

    imaš masu primjera u roku g dana gdje je cijena ili stagnirala ili padala a svi vičemo da su podcijenjene. pa i sama tpng je pala sa 52-55 kn a i onda se govorilo da je podcijenjena. maistru sam prodao s malim minusom nakon godinu i pol, a karavane su prolazile. dobro, tu je faktor korona u punom sjaju, ali opet... tko mi kriv!?

    ako si ti toliko perfidan da znaš kad je pad cijene stao.... skidam kapu! ja to ne mogu znati niti nakon 22 godine na zse! a ide mi sasvim dobro.

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • April 24, 2021 at 7:23 PM
    • #2,023
    Quote from tollway

    marine

    sve je to ok AKO dionica odradi rast.

    imaš masu primjera u roku g dana gdje je cijena ili stagnirala ili padala a svi vičemo da su podcijenjene. pa i sama tpng je pala sa 52-55 kn a i onda se govorilo da je podcijenjena. maistru sam prodao s malim minusom nakon godinu i pol, a karavane su prolazile. dobro, tu je faktor korona u punom sjaju, ali opet... tko mi kriv!?

    ako si ti toliko perfidan da znaš kad je pad cijene stao.... skidam kapu! ja to ne mogu znati niti nakon 22 godine na zse! a ide mi sasvim dobro.

    Nema tu ničeg perfidnog, kupujem postepeno(uvijek ima dovoljno u rezervi da se još malo dokupi)...volatilne dionice ala ATPL iskreno ne lajkam, kao i prezadužene firme, kao i one koje ne posluju sa dobiti, kao i one čija aktiva ne raste. Također volim da su i mirovinci značajnije unutra.

    ATPL je na vjetormetini, čiju cijenu nitko od velikih ne brani, nema velikog dioničara koji ima jasnu viziju, jednostavno mi nije ugodno biti u dionci takve loše bilance i takve volatilnosti cijene.

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • April 24, 2021 at 7:42 PM
    • #2,024

    Inače kada ulažem, imam neku svoju filozofiju, odnosno svrha ulaganja mi je prvenstveno da ne izgubim ni kune. Jer ako si maksimalno eliminirao mogućnost gubitka, dobit je neizbježna, u protivnom bi igrao rulet.

    Mislim da znam što radim jer mi je lani prinos bio 18% i to sa polovinom portfelja u kešu. Kada sam se uspiješno izvukao iz 4 pozicije u kojima sam u jednom trenutku bio u minusu 35-50%.

    Izvukao sam se neokrznut prvenstveno jer sam slijedio pravila koja sam si sam postavio.

    1. ulagati u zdrave dionice

    2. pol portfelja keš

    3. kada pada dokupljuj, dokupljuj, dokupljuj

    4. kad je najgore, kupuj najviše, (na dan potresa u ZG-u sam usuo sve u dionice)

    5. ako te udre stres zbog minusa, napij se (odma opusti)

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • April 24, 2021 at 8:25 PM
    • #2,025
    Quote from Marin83
    Quote from Parica

    Ne bih se slozio...

    Dionice treba kupovat kad su "jeftine"...bez obzira na cijenu...

    ATPL na 130kn je bila barem dvostruko "skuplja" nego sad na 250kn...pa NAV joj je bio negativan, racuni su joj bili u blokadi, pucali su margini, jednom nogom je bila u stecaju...samo cudo je moglo spasit...i dogodilo se cudo...ako vozarine ostanu na ovim razinama (a kako vrijeme odmice sve je vjerojatnije da hoce) ATPL bi trebala imat minimalno 70mil neto dobiti i EBITDA-u od 200 mil kn...pa je kupnja na ovim razinama i dalje atraktivna...

    Uozbilji se, jedan kvartal gdje su napokon zaradili za papar, nije ni približno dovoljan da bi se anuliralo činjenicu da firma propada 10 godina i da je deboto pred stečajem ili predstečajnom nagodbom.

    Samo lani im je isparilo 85 miljuna kuna vlastitog kapitala..Koji je ovo la la land sa ovim ATPL, presmišno.

    Kolega...vec mozemo sa sigurnoscu rec da ce bit 2 kvartala (1. i 2.) dobra/odlicna..a realno je ocekivat i nastavak u 3. i 4. kvartalu sto zbog makroekonomskih pokazatelja sto zbog toga sto su to tradicionalni najjaci kvartali u bulk sektoru...

    S druge strane TPNG ce sigurno imati 4 kvartala zaredom u gubitku...a za dalje cemo vidjet...

    Tako da, kolega, Vama ne bi bilo lose da se uozbiljite...za sada ste fulali investiciju...

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • April 24, 2021 at 8:32 PM
    • #2,026

    Stvarno ne vidim razlog za prepucavanje izmedu TPNG i ATPL. Dao im Posejdon dobar vitar u leđa. Trenutne vozarine i predikcije na ATPL su jednostavno takve da bi se trebalo/morao biti unutra, a buducnost je jos bolja, po predikcijama, a TPNG je dionica gdje ce se morati biti unutra od Q3 do FI za 2021 jer ce se cjenovno korigirati vrijednost brodova i dignut ce se BV.

  • st-brajo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    5,306
    Postova
    3,666
    Member since
    February 14, 2020
    • April 24, 2021 at 8:46 PM
    • #2,027

    detaljna analiza naftnog tržišta

    čovjek je sve stavio CnB, a nek svatko za sebe zaključi što će to značiti za tankeraše u skoroj budućnosti

    ''Dođu, tako, vremena, kada pamet zašuti, budala progovori, a fukara se obogati!'' - Ivo Andrić

    "Ako uvedemo porez na vlastitu imovinu, stranci će je prestati kupovati" - Krešimir "Superhik" Macan

  • mariv002
    Student
    Reakcija primljeno
    71
    Postova
    92
    Member since
    February 8, 2021
    • April 25, 2021 at 1:30 PM
    • #2,028

    šta je taj CnB?

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • April 25, 2021 at 2:11 PM
    • #2,029
    Quote from mariv002

    šta je taj CnB?

    Slabo citate kolegu Migru...to Vam nije CNN...to vam je Crno na bijelo...🤣🤣🤣🤣

  • LodeRunner
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,083
    Postova
    1,212
    Member since
    February 18, 2020
    • April 25, 2021 at 2:42 PM
    • #2,030

    Opet, iako se ponavljam, dok ne vidimo barem blage pomake zracnog prometa kao i naznake turistickih putovanja tesko da ce product tankeri krenuti sa mjesta. Contango vise nije na vidiku, ispod 5% VLCC je u upotrebi kao skladisni prostor i nafta nece iznad 70$ jer saudijci i rusi samo otvore koji ventil i eto sirove nafte. Teksas je nazad u punom pogonu i ljeto dolazi. Strajk u Norveskoj otkazan. Iran se sprema otvoriti ventile.

    Ovdje trenutno plovimo prije u smjeru juga nego na sjever. Na drugu stranu, pitanje je koliko ce se moci uhvatiti kad se sentiment okrene i putovanja krenu.

    Metamoron sitting on a blockchair hallucinating about degenerative AI.

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • April 25, 2021 at 3:28 PM
    • #2,031

    TPNG je realno gledajiuči odlična kompanija....ono što je mene razočaralo i zašto sam i izašao...je licemjerna i manipulirajuća uprava ....manipuliraju s otkupom dionica u smislu objava na zse...stalno produžuju rokove i ne izvršavaju najavljeno....da su imali stvarnu namjeru kupiti najavljenu količinu do obznanjenog datuma pokupili bi barem 50 % od one rasprodaje na 42 do 44 kn....a da ne govorim o najavi moguće kupivine do 700 000 komada....da im je stalo do dobrobiti malih dioničara danas bi cijena bila barem 20 kn veća....svima vam želim puno sreće s kupvinom trezora.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • April 25, 2021 at 4:19 PM
    • #2,032

    Mislim da pogrešno interpretiraš temeljni zadatak ili zadatke uprave. Njihov zadatak je stvaranje vrijednosti dioničarima, rastom i poboljšanjem poslovnih rezultata u prvome redu ili osvajanjem odnosno zadržavanjem tržišnog udjela ili već jednog ili vise bitnih poslovnih parametara. Ako uprava dobro radi svoj posao, to će se vidjeti na poslovnim rezultatima, a onda i na cijeni dionice. Jedan od posrednih zadataka uprave je i briga za ostale suvlasnike, al to nije temeljni zadatak uprave i zato to da li oni kupuju ili ne kupuju dionice u trezor nije prijeloman trenutak za rast cijene Tim vise jer je brodarstvo ciklicna industrija koja je podložna kretanjima na koja uprava ne može izravno utjecati, već im se (uglavnom) mora prilagođavati. Oni bi vjerojatno kupovali mnogo vise da je cijena znatno niza. S druge strane, treba shvatiti da je TPNG kao ovisno društvo TNPL i ono sto upravu odnsono NO TPNG zanima je njihov interes u TNPL. Zato je TPNG iz perspektive njihova upravljanja, “igračka za raju i male dioničare, (pa i mirovinske fondove, koje su izigrali obećanjem o konstantnoj i sigurnoj dividendi)”, dok se oni kao ključni dionicari Grupe (vlasnici TNPL i posredno TPNG), naplaćuju neposredno iz poslovanja i od TNPL. Njih u tom smislu zanima ponajviše fee kojeg TPNG plaća TNPL za upravljanje kompanijom.... a sve ostalo, odnosno sto ja i ti mislimo o tome, njima je manje važno.... odnosno sporedno im je. Dakle, cijena dionice TPNG na ZSE njima nije presudna za maksmizaciju njihovih interesa u upravljanju Grupom.

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • April 25, 2021 at 4:22 PM
    • #2,033
    Quote from Flight

    Mislim da pogrešno interpretiraš temeljni zadatak ili zadatke uprave. Njihov zadatak je stvaranje vrijednosti dioničarima, rastom i poboljšanjem poslovnih rezultata u prvome redu ili osvajanjem odnosno zadržavanjem tržišnog udjela ili već jednog ili vise bitnih poslovnih parametara. Ako uprava dobro radi svoj posao, to će se vidjeti na poslovnim rezultatima, a onda i na cijeni dionice. Jedan od posrednih zadataka uprave je i briga za ostale suvlasnike, al to nije temeljni zadatak uprave i zato to da li oni kupuju ili ne kupuju dionice u trezor nije prijeloman trenutak za rast cijene Tim vise jer je brodarstvo ciklicna industrija koja je podložna kretanjima na koja uprava ne može izravno utjecati, već im se mora prolagođavati.. Oni bi vjerojatno kupovali mnogo vise da je cijena znatno niza. S druge strane, treba shvatiti da je TPNG kao ovisno društvo TNPL i ono sto upravu odnsono NO TPNG zanima je njihov interes u TNPL. Zato je TPNG iz perspektive njihova upravaljanja, “igračka za raju i male dioničare”, dok se oni kao ključni dionicari Grupe (vlasnici TNPL i posredno TPNG), naplaćuju neposredno iz poslovanja i od TNPL. Njih u tom smislu zanima ponajviše fee kojeg TPNG plaća TNPL za upravljanje kompanijom.... a sve ostalo, odnosno sto ja i ti mislimo o tome, njima je manje važno.... odnosno sporedno im je.

    Slažem se ali onda neka ne foliraju sa eventualnim otkupom velikih količina dionica.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • April 25, 2021 at 4:29 PM
    • #2,034

    Pa vjerojatno ne foliraju. Kupovali bi oni, ali na mnogo nizim cijenama. TPNG naprosto nije HT, kompanija sa hrpom keša i mogućnosti za generiranje novog keša da može kupovati po ovim ili na svakoj cijeni.

    Ovo sto oni povremeno daju neke signale tržištu očito iz njihove perspektive je dovoljno i u tom smislu ne postoji dodatna potreba da se uključuju u kupnju. A ako još k tome nemaju jasno određenu namjenu za te dionice, onda im nije u interesu glumiti “branu”. Trezorske dionice kasnije treba dodjeljivati nekome i/ili ih poništavati. A njima se očito s time trenutno ne da “zezati”.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 25, 2021 at 4:48 PM
    • #2,035
    Quote from tin
    Quote from Flight

    Mislim da pogrešno interpretiraš temeljni zadatak ili zadatke uprave. Njihov zadatak je stvaranje vrijednosti dioničarima, rastom i poboljšanjem poslovnih rezultata u prvome redu ili osvajanjem odnosno zadržavanjem tržišnog udjela ili već jednog ili vise bitnih poslovnih parametara. Ako uprava dobro radi svoj posao, to će se vidjeti na poslovnim rezultatima, a onda i na cijeni dionice. Jedan od posrednih zadataka uprave je i briga za ostale suvlasnike, al to nije temeljni zadatak uprave i zato to da li oni kupuju ili ne kupuju dionice u trezor nije prijeloman trenutak za rast cijene Tim vise jer je brodarstvo ciklicna industrija koja je podložna kretanjima na koja uprava ne može izravno utjecati, već im se mora prolagođavati.. Oni bi vjerojatno kupovali mnogo vise da je cijena znatno niza. S druge strane, treba shvatiti da je TPNG kao ovisno društvo TNPL i ono sto upravu odnsono NO TPNG zanima je njihov interes u TNPL. Zato je TPNG iz perspektive njihova upravaljanja, “igračka za raju i male dioničare”, dok se oni kao ključni dionicari Grupe (vlasnici TNPL i posredno TPNG), naplaćuju neposredno iz poslovanja i od TNPL. Njih u tom smislu zanima ponajviše fee kojeg TPNG plaća TNPL za upravljanje kompanijom.... a sve ostalo, odnosno sto ja i ti mislimo o tome, njima je manje važno.... odnosno sporedno im je.

    Slažem se ali onda neka ne foliraju sa eventualnim otkupom velikih količina dionica.

    Ako gledas realno nije da imaju novca za bacanje kao Ht sta kaze kolega da im je bitno udarat po asku iako je podcijenjena s obzirom na imovinu pa s te strane bi bilo logicno da kupuju ali opet nije da imaju love na odmet, drugo u situaciji kada su vozarine ovakve i kada rade u minusu moraju u prvom redu gledat stablinost kompanije, a ne se bavit kupnjom dionica, jer vidili smo na dry bulku koliko dugo trziste vozarina moze biti nepovoljno da bi oni sada smanjivali likvidnost radi stjecanja dionica, a vozarine jos ne pokazuju znakove zivota, jos im jedan brod za manje od mjesec dana izlazi iz TC s cime ce imat 4 broda na spotu, 2 na TC, sta je sa ovakvim vozarinama izrazito nepovoljno, stoga mislim da u prvom slucaju moraju gledat likvidnost sada nego nesto drugo dok jasno ne vide oporavak na trzistu i ne ugovore koji novi dobar TC

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • April 25, 2021 at 5:19 PM
    • #2,036

    Gospodo kad su brodovi na spotu potrebno je imati dosta novca na racunu zbog protoka novca, ako vas zanima razlika izmedu spota i ugovora i nacini i razlike placanja jednog i drugoga sve vam je objasnjeno u svakom financijskom izvjescu TPNG.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • April 25, 2021 at 6:20 PM
    • #2,037
    Quote from StatusQuo
    Quote from tin

    Slažem se ali onda neka ne foliraju sa eventualnim otkupom velikih količina dionica.

    Ako gledas realno nije da imaju novca za bacanje kao Ht sta kaze kolega da im je bitno udarat po asku iako je podcijenjena s obzirom na imovinu pa s te strane bi bilo logicno da kupuju ali opet nije da imaju love na odmet, drugo u situaciji kada su vozarine ovakve i kada rade u minusu moraju u prvom redu gledat stablinost kompanije, a ne se bavit kupnjom dionica, jer vidili smo na dry bulku koliko dugo trziste vozarina moze biti nepovoljno da bi oni sada smanjivali likvidnost radi stjecanja dionica, a vozarine jos ne pokazuju znakove zivota, jos im jedan brod za manje od mjesec dana izlazi iz TC s cime ce imat 4 broda na spotu, 2 na TC, sta je sa ovakvim vozarinama izrazito nepovoljno, stoga mislim da u prvom slucaju moraju gledat likvidnost sada nego nesto drugo dok jasno ne vide oporavak na trzistu i ne ugovore koji novi dobar TC

    HT nije nikad do sada udario po asku. TPNG je ovisno društvo matice na koju je nekolicina kljucnih pojedinaca iz sustava TNPL koncentrirala vlasnistvo i upravljanje. Zbog namjere delistiranja TNPL, manjinski dionicari su prebačeni na TPNG koja je dokapitalizirana novcem mirovinaca uz velika obećanja koja se kasnije nisu ispunila. Neki od mirovinaca nisu sudjelovali u dokapu jer su ih prethodno zafrknuli delistanjem TNPL i prinudnim otkupom znatno ispod fer vrijednosti. Vozarine mogu ići gore ili dolje, al glavnina flote sustava i dalje se nalazi na matici, tako da poslovanje TPNG nije isključivi ni jedini interes Grupe. To je (bio) spin off da se očisti vlasnicka struktura TNPL od manjinskih dionicara i napravi nova “igračka za manjinske dioničare, mirovince i burzu”. Koliko se u tome uspjelo i sto se ostvarilo od prvotnih najava i planova, neka svatko sam prosuđuje.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • April 25, 2021 at 6:49 PM
    • #2,038

    TPNG dionica je uvijek bila fundamentalno podcijenjena upravo zbog odnosa vecinskog dionicara prema manjinskim dionicarima. Takva je i danas.

    Vozarine za dry bulk su trenutno izvrsne, za tankere srednja zalost, ali Tpng je trenutno podcijenjena dionica, Atpl mislim da trenutno nije uopce.

    Ne tvrdim o perspektivi rasta u blizoj niti jedne niti druge nista time.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • April 25, 2021 at 6:58 PM
    • #2,039
    Quote from Marielena

    TPNG dionica je uvijek bila fundamentalno podcijenjena upravo zbog odnosa vecinskog dionicara prema manjinskim dionicarima. Takva je i danas.

    Vozarine za dry bulk su trenutno izvrsne, za tankere srednja zalost, ali Tpng je trenutno podcijenjena dionica, Atpl mislim da trenutno nije uopce.

    Ne tvrdim o perspektivi rasta u blizoj niti jedne niti druge nista time.

    Za takve tvrdnje moraš dati neke argumente ili usporedbe sa slicnim kompanijama. Ja ne mislim da je TPNG uvijek (bila) podcijenena. Moguće da nije (bila) fer vrednovana. TPNG je malen product brodar i tesko je naći izravnu usporedbu, no usporedba sa vecim kompanijama koje imaju znatno vece flote product i tankera za sirovu naftu ne sugerira veliku podcijenjenost u odnosu na TPNG. TPNG je manje volatilan zbog specifičnosti vezanih na domacu burzu i segmenat u kojem posluje, a kojeg obilježavaju stabilnije vozarine u odnosu na tankerase koji prevoze sirovu naftu.

    Nije to tako jednostavno niti bas izravno moguće tvrditi, da je nešto relativno jeftinije u odnosu na nešto ili nekog drugog. To ipak zahtjeva usporedbu i analizu po mnogo vise parametara i pokazatelja.

    https://finance.yahoo.com/quote/NAT/key-statistics?p=NAT

    https://finance.yahoo.com/quote/ESEA/key…&.tsrc=fin-srch

    https://finance.yahoo.com/quote/FRO/key-…&.tsrc=fin-srch

    https://finance.yahoo.com/quote/EURN/key…&.tsrc=fin-srch

    https://finance.yahoo.com/quote/PXS/key-…&.tsrc=fin-srch

    Itd. Itd.

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • April 28, 2021 at 5:58 PM
    • #2,040

    Evo i brodara

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/36969

    bez ocjena molim

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 4:58 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      204k
      472
    3. Hawk Tuach

      May 22, 2025 at 4:58 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 177

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      177
      Pregleda
      57k
      177
    3. jkova25

      May 22, 2025 at 1:20 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 1:20 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,805 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™