4 bulkera + 4 tankera naprave više dobiti iz poslovanja od 12 bulkera atpl!!!???? više puta sam napisao da ne kužim sistem ulpl, ali tek sada mi ništa nije jasno.
4 bulkera + 4 tankera?
Koji su to brodovi kolega?
4 bulkera + 4 tankera naprave više dobiti iz poslovanja od 12 bulkera atpl!!!???? više puta sam napisao da ne kužim sistem ulpl, ali tek sada mi ništa nije jasno.
4 bulkera + 4 tankera?
Koji su to brodovi kolega?
4 bulkera + 4 tankera naprave više dobiti iz poslovanja od 12 bulkera atpl!!!???? više puta sam napisao da ne kužim sistem ulpl, ali tek sada mi ništa nije jasno.
4 bulkera + 4 tankera?
Koji su to brodovi kolega?
Pa naši, bar neki od njih
4 bulkera + 4 tankera naprave više dobiti iz poslovanja od 12 bulkera atpl!!!???? više puta sam napisao da ne kužim sistem ulpl, ali tek sada mi ništa nije jasno.
4 bulkera + 4 tankera?
Koji su to brodovi kolega?
tako stoji na službenim stranicama tvrtke. znam da imaju nekoliko tvrtki kćeri i da se vlasništva nad brodovima stalno mijenjaju, a kako to funkcionira sam pitao već nekoliko puta, a nikad nisam dobio konkretan odgovor. već samo zajedljive odgovore/protupitanja. sve veliki znalci a u ovom slučaju nitko ništa nezna ili ne želi podijeliti. čast nekolicini izuzetaka!
Kad taj dio nije toliko bitan za tebe kao dioničara. Dio brodova je registriran pod stranim zastavama što je međunarodna praksa, u našem slučaju osnovane firme za pojedine brodove su u Liberiji i Maršalovim otocima. Prouči malo pojam flag of convenience... Prošle godine su još dvije firme napravili jednu za upravljanje ljudskim resursima, tj. pomorcima bez koji nema ništa i drugu za zajednička ulaganja sa nizozemcima preko koje su otkupili brodove iz uljanika.
Jedino ne znam čemu služi ona firma Real doo...
Sve se to vidi u konsolidiranom izvješću. Ono što bi mogli unaprijediti jest transparentniji prikaz dnevnih operativnih troškova po brodu i procjenu prihoda prema dosadašnjim rezultatima za 2022. Tada bi investitori znali sa puno većom sigurnošću što mogu očekivati i bilo bi im znatno lakše prikupiti kapital kad ga trebaju.
Nikad naši brodari nisu bili pretransparentni. Ako su se stvari malo prikrivale dok je bilo loše iz straha ok, ali sad kad je dobro cilj treba biti maksimalizacija profita.
Recimo zašto ne sada pripremati dokapitalizaciju za second hand bulk carrier, imati stabilan plan isplate dividende i program otkupa dionica koje će kasnije poništiti ili prodati. To su sve stvari koje bi se momentalno odrazile u cijeni dionice.
"Brodovi „Veruda“ i „Stoja“ ostvarivali su prihode na temelju ugovora o najmu (time charter), s varijabilnom vozarinom koja je ovisna o kretanju BSI indeksa, dok su brodovi „Punta“ i „Valovine“ također zaposleni na temelju ugovora o najmu ali s fiksnim iznosom vozarine čime se osigurava stabilnost prihoda.
Preostali tanker u vlastitoj floti ostvarivao je stabilne prihode na bazi ranije zaključenog brodarskog ugovora na vrijeme (time charter), što je osiguralo konzistentnost i stabilnost priljeva na razini Grupe unatoč lošijem tankerskom spot tržištu."
Evo tu vam sve piše. 5 brodova.
da, piše u vlastitoj floti. a poznato mi i da uslužno upravljaju brodovima koji nisu (ili još nisu) u njihovom vlasništvu. gdje,kada, koliko, na koji rok.... nisam nigdje našao. možda nas takvim podacima iznenade u konsolidiranom.
da, piše u vlastitoj floti. a poznato mi i da uslužno upravljaju brodovima koji nisu (ili još nisu) u njihovom vlasništvu. gdje,kada, koliko, na koji rok.... nisam nigdje našao. možda nas takvim podacima iznenade u konsolidiranom.
Upravljaju sa još 3 tankera koje su prodali . S obzirom na vozarine bolje je trenutno posjedovati bulkere. Uglavnom izgleda kao da su se izvukli i slijedi par dobrih godina. A s obzirom koliko dionica posjeduju ovi iz uprave prije ili kasnije bi mogla i neka dividenda.
Naravno , u trenutnoj globalnoj situaciji se moće svašta očekivati. Lets hope for the best.
....
Nikad naši brodari nisu bili pretransparentni. Ako su se stvari malo prikrivale dok je bilo loše iz straha ok, ali sad kad je dobro cilj treba biti maksimalizacija profita.
Recimo zašto ne sada pripremati dokapitalizaciju za second hand bulk carrier, imati stabilan plan isplate dividende i program otkupa dionica koje će kasnije poništiti ili prodati. To su sve stvari koje bi se momentalno odrazile u cijeni dionice.
Dioničar sam ULPL već jako dugo, možda 20 godina, i sjećam se vremena kad su se radile dokapitalizacije za kupnju (novih) brodova. Tad je bilo sve transparentno. I super se poslovalo, isplaćivala dividenda, ...
Problem s transparentnošću je počeo kad su u krizi krenuli graditi brodove kod domaćih brodogradilišta uz subvenciju države...
Ali to je sad valjda iza nas.
Full year 2021 earnings: Revenues and EPS in line with analyst expectations
Full year 2021 results:
EPS: Kn194 (up from Kn176 in FY 2020).
Revenue: Kn138.0m (up 48% from FY 2020).
Net income: Kn106.1m (up 9.9% from FY 2020).
Profit margin: 77% (down from 104% in FY 2020). The decrease in margin was primarily driven by lower expenses.
Revenue was in line with analyst estimates.
Over the last 3 years on average, earnings per share has increased by 114% per year but the company’s share price has only increased by 25% per year, which means it is significantly lagging earnings growth.
ZGSE:ULPL PE (Price to Earnings) Ratio Calculation
PE Ratio = ZGSE:ULPL Share Price ÷ EPS (both in HRK)
98 ÷ 194 = 0.5x
Dioničar sam ULPL već jako dugo, možda 20 godina, i sjećam se vremena kad su se radile dokapitalizacije za kupnju (novih) brodova. Tad je bilo sve transparentno. I super se poslovalo, isplaćivala dividenda, ...
Problem s transparentnošću je počeo kad su u krizi krenuli graditi brodove kod domaćih brodogradilišta uz subvenciju države...
Ali to je sad valjda iza nas.
Ma sjećam se, no sve je to voda ispod mosta... Jedino možda korisno da mlađi ulagači vide kako su nekad izgledale stvari koje im se čine fikcijom.
Sada se nalazimo unutar rane uzlazne faze novog ciklusa pa je ključno kakav će pristup Uprava zauzeti.
Najviše bi volio da samo prate trendove koji se vani događaju, bez izmišljanja tople vode, kombinacija s politikom i sl.
Zasad nikakve planove nisu objavili ni najavili, da bar u pomorskoj večeri kad neće službeno..
Eto po trenutnoj cijeni dionica se otplati od zarade u 6mj. kako je jasko postao, a nema uopće interesa...
Pa tko je tu lud posla ko u priči
nije da nema interesa, problem je u netransparentnosti uprave. vjerovatno ima dosta forumaša koji ne razumiju masu toga oko ovoga tickera kako društvo funkcionira sa tvrtkama kćerima kao i ja. samo se ne usude pitati ili im to ne dozvoljava njihov ego. moraš biti dobar znalac da sve to iskopaš i povežeš u jednu cjelinu. a takvih je malo.
zahvaljujem svima koji su mi pomogli da donekle pohvatam konce.
Nego malo razmišljam, prema podacima o vrijednostima brodova koje je jasko objavio 14.02. ispada da vlastita flota vrijedi oko 110,9 mil usd.
U godišnjem izvješću imamo službeni podatak:
Nakon prodaje broda „Champion Istra“ koja je obavljena u ožujku 2021. godine, knjigovodstvena vrijednost brodova na dan 31.12.2021. iznosi 55 milijuna američkih dolara (365,4 milijuna kuna).
Znamo da svi brodovi nisu u 100% vlasništvu, pretpostavljam Punta i Valovine sa 75%, pa bi stvarna vrijednost flote na današnji dan bila oko 97,9 mil usd odnosno 683,7 mil hrk.
Prije dividende bi morali riješiti knjigovodstveni gubitak od 719 milijuna kuna koji se stvorio prehodnom revalorizacijom.
Još uvijek smo malo više od 400 milijuna u minusu kad bi sada revalorizirali flotu.
Porezni štit, ali velika je to rupa koju treba popuniti...
A rupa relativno brzo se okrene u planinu.. kao što se planina okrenula u bezdan prije pokretanja predstečaja i onog cirkusa
U sastav indeksa CROBEX® i CROBEXtr® uključuju se dionice sljedećih društava:
Redovna revizija indeksa CROBEX®, CROBEXtr®, CROBEX10®, CROBEX10tr®, CROBEXprime®, ADRIAprime©, CROBEXplus® i sektorskih indeksa provest će se nakon završetka trgovine dana 18. ožujka 2022. godine, a indeksi će se računati s novim sastavom počevši od 21. ožujka 2022. godine.
Tek sad vidim da je došlo do promjene u temeljnom kapitalu
Sadašnji tk ________________Prethodni tk
239.721 | 232.000 |
Promjena bi odgovarala unosu novih dionica od po 100 kuna nominale.
Mislio sam da je možda greška u izvješću ali nije jer to stanje je i u sudskom registru.
To je onaj dokap po 100 čuna 77.212 ulpl-p-a
To je onaj dokap po 100 čuna 77.212 ulpl-p-a
Da ali smo u međuvremenu imali i odluku skupštine o zamjeni dionica s nominalnim iznosom u dionice bez nominalnog iznosa i onih starih redovnih i novih povlaštenih. Znači da se sad može očekivati povratak na staro stanje nominala 400 za redovne i 100 povlaštene. A onda možda i neki split na istu nominalu.
zna li netko po čemu te dionice oznaku povlaštene? na kaj se ta povlastica odnosi?
zna li netko po čemu te dionice oznaku povlaštene? na kaj se ta povlastica odnosi?
Bez prava glasa uz zajamčenu dividendu 5kn po dionici.