Ovdje je objavljeno samo što nitko nije prenio obavijest.
Objavljena cijena je u najmanju ruku problematična. Ispod svih očekivanja. Pod uvjetom da je informacija točna.
Ovdje je objavljeno samo što nitko nije prenio obavijest.
Objavljena cijena je u najmanju ruku problematična. Ispod svih očekivanja. Pod uvjetom da je informacija točna.
Ovdje je objavljeno samo što nitko nije prenio obavijest.
Objavljena cijena je u najmanju ruku problematična. Ispod svih očekivanja. Pod uvjetom da je informacija točna.
Moja nestručna procjena (ne mogu se smatrati brodarskim poznavaocem) usporedbom sa drugim cijenama i tonažom mi ukazuje da je cijena trebala biti oko 27 mil. USD a ne 17 mil. USD. Zbog čega i kamo je nestalo 10 mil. USD ?
ULPL je oduvjek pojam za "transparentnost",tako da im je to DNK odnosno nastavak skrivanja relevantnih informacija od vremena druga Pavltica & comp. koji su i srozali ULPL svojim odnosom prema poslu, ne znamo nista ili jako malo, hm valjda je to bolje za dioničare.
Svakako ULPL je imala samo 50% vlasništva u prodanom brodu pa ce bit zanimljivo vidjet tok novca od prodaje.
Na prvi pogled brod je stvarno prodan daleko ispod tržišne cijene ali neka "institucije" rade svoj posao.
ULPL je oduvjek pojam za "transparentnost",tako da im je to DNK odnosno nastavak skrivanja relevantnih informacija od vremena druga Pavltica & comp. koji su i srozali ULPL svojim odnosom prema poslu, ne znamo nista ili jako malo, hm valjda je to bolje za dioničare.
Svakako ULPL je imala samo 50% vlasništva u prodanom brodu pa ce bit zanimljivo vidjet tok novca od prodaje.
Na prvi pogled brod je stvarno prodan daleko ispod tržišne cijene ali neka "institucije" rade svoj posao.
Pa valjda bi vlasnici trebali raditi svoj posao?
Nije državna firma da se država brine o njoj, vi dragi dioničara trebate se brinuti o vlastitom ulaganju.
Najveć dioničar vam ima manje od 6% firme. Udružite se, imenujte predstavnik u Upravu i Nadzorni i onda radite i kontrolirajte.
Cekam informaciju o cijeni prodaje broda, iskreno ne znam koliko je doticna stranica relevantna, možda i je, možda i nije. Svakako taj brod vrijedi oko 23-24 miliona dolara kad je izgrađen u brodogradilistima dalekog istoka.
Nadalje, ja se nadam da nakon isteka ugovora od 6 mjeseci za tanker Verige nije potpisan novi ugovor ili neki dugotrajniji jer su vozarine za MR tankere ponovno podivljalje i dosezu 50 000 dolara. U svakom slucaju plovi se za puno više nego prethodnih 27 000 dolara. Slike su dole u prilogu. Relevantne i tocne.
Početkom 6 mjeseca Alpha Adriatic stavio je obavijest o prodaji broda Valovine. Na prvi pogled čini se kao iznenadna prodaja bez jasne logike. No ovih dana pojavila se obavijest i kako 3 maj i Uljanik brodogradilište rješavaju dio imovine kako bi porješavali dio dugovanja.
Među ostalim oglasili su prodaju i u Liberijskim tvrtkama UNITED SHIPPING SERVICE THIRTEEEN Inc i UNITED SHIPPING SERVICE TWELVE Inc koje su vlasnice Stoje i Verude.
Nekako mi se čini kad se sve rezimira da je namjera , a moguće i dogovor Alpha Adriatica i suvlasnika navedenih brodova da se ti udjeli otkupe i da Veruda i Stoja budu u 100 % vlasništvu Alpha Adriatica.
za iskaz interesa za kupoprodaju i stjecanje dionica
UNITED SHIPPING SERVICES TWELVE Inc., liberijskoj korporaciji
UNITED SHIPPING SERVICES THIRTEEN Inc., liberijskoj korporaciji
A da treba to napokon srediti i rasčistiti tako da imaju 100% u vlasništvu manje brodova. Da se riješe tih repova oko suvlasništva i podjele zarade.
Cijena prodaje od 17 miliona je tocna, pola pripada Alphi a druga polovica financijasima i partnerima iz Nizozemske DC Maritime Partners. Kupac Grcka firma TST International. Brod ostaje u vlasnistvu Alphe do prosinca. Cijena i po meni niska, ne puno al niža, znam da tipa brodovi japanskih brodogradilista imaju puno višu cijenu neko kineskih ili naših….
Prva pomisao mi je bila da se kupuju udjeli Stoje i Verude, i to sa nekakvim diskontom..
Ne znam da li ULPL ima para za (do)kupiti do 100% Stoje i Verude.
Ali bi se možda mogao dobiti kredit uz zalog tih udjela u liberijskim korporacijama koji se kupuju - leveraged buyout (LBO).
Cijena prodaje od 17 miliona je tocna, pola pripada Alphi a druga polovica financijasima i partnerima iz Nizozemske DC Maritime Partners. Kupac Grcka firma TST International. Brod ostaje u vlasnistvu Alphe do prosinca. Cijena i po meni niska, ne puno al niža, znam da tipa brodovi japanskih brodogradilista imaju puno višu cijenu neko kineskih ili naših….
Prva pomisao mi je bila da se kupuju udjeli Stoje i Verude, i to sa nekakvim diskontom..
Da ali uzmi u obzir da je 51k tonaza, supramaxi idu do 58000 i vjerovatno je to razlog nize cijene, a i pitanje je kolliko je dobro ulaganje tokom godin u brod bilo pa i to moze bit razlog nize procijene vrijednosti
Nestao bid? Stečaj. wtf???
Ostalo im je 400-500 kom. i kad to prodaju idemo UP....
Kome je ostalo? Nisam baš u tijeku.
Prema trgovanju mi već dvije godine idemo u stečaj 😂
Ostalo im je 400-500 kom. i kad to prodaju idemo UP....
Netko se već mjesecima po sitno iskrcava. Ja ne znam tko doduše.
U izvještajnom razdoblju objavljen je Poziv za iskazivanje interesa za kupoprodaju i stjecanje dionica, koji je objavljen na internetskim stranicama ULJANIK Brodogradilište d.d. u stečaju i 3. MAJ Brodogradilište d.d., internetskim stranicama FINANCIJSKE AGENCIJE, web portalu SUDAČKA MREŽA te u Lider media ( Poslovni hr ) oglasniku. Dana 26. lipnja 2024. godine stečajni upravitelj je putem elektroničke pošte zaprimio jedno pismo namjere za stjecanje dionica
Izgleda da imamo Stoju i Verudu u 100% vlasništvu.........
Stečajni Uljanik brodogradilišta Loris Rak kaže:
U narednom vremenskom razdoblju stečajni upravitelj će po unovčenju dionica i provedbi namirenja pristupiti izradi Završnog računa i Završne diobe te predložiti zaključenje stečajnog postupka.
Trgovanje malo jače ovih dana. Ima li kakvih novosti?
Trgovanje malo jače ovih dana. Ima li kakvih novosti?
Ili nam je procurio izvjestaj ili je ljudima dopizdilo cekati Godota pa se sele u toplije krajeve.
Mi ostali cekamo Kicu da nam javi vesele vijesti iz Pule.
Trgovanje malo jače ovih dana. Ima li kakvih novosti?
Ili nam je procurio izvjestaj ili je ljudima dopizdilo cekati Godota pa se sele u toplije krajeve.
Mi ostali cekamo Kicu da nam javi vesele vijesti iz Pule.
Nekad je i nedostatak dobrih vijesti loša vijest. Najave za sredinu godine bile su ambiciozne. Sredina godine je prošla a još ništa.