prijava transakcije rukovoditelja.... https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…20e50f81e09.pdf
kad iz vrha tvrtke kupuju to je dosad obično bio znak da slijedi neka objava. promatrajmo narednih dana. Možda su počeli miksati zeleni vodik
prijava transakcije rukovoditelja.... https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…20e50f81e09.pdf
kad iz vrha tvrtke kupuju to je dosad obično bio znak da slijedi neka objava. promatrajmo narednih dana. Možda su počeli miksati zeleni vodik
Bogme je, datum upisa 16.09.2021...
da li po vašoj drugoj slici se može zsključiti kako postoji založno pravo na brodu hipotekarnog vjerovnika tj. da je brod kupljen na kredit?
Naša Uljanik plovidba je krenula velikim koracima u oporavak u pravom trenutku.
Kupnjom ova dva broda zajedno sa partnerom putem novoosnovane tvrtke budi nam nadu da je ovo tek početak i da nas nakon duge patnje čeka još ugodnih iznenađenja.
Prije svega je odlično što su pronašli financijskog partnera s kojim mogu osigurati jamstva i novac za nove akvizicije. Sa ovakvim vozarinama za nadati se da će biti još šopinga.
Na temi Jadroplova kao mogući strateški partneri nagađaju se ATPL i TNPL (TPNG) no tko zna možda nas i tu iznenade. S novim partnerom 50 mil. kuna nije neki veliki zalogaj.
Znači sad imaju u vlasništvu (1 tanker 100odnosno suvlasništvu 4 bulka ( 2 po 55 i 2 po 50 posto) te upravljaju menagementom s još 3 tankera
ovo je da ju tako nazovemo još jedna knjigovodstvena manipulacija. Ne radi se tu o nikakvom radu punom parom. Obveznicama koje su u vlasništvu matice dokapitalizirana je tvrtka kćer Lanište. s obzirom da navode da su tom transakcijom smanjene obveze prema ovisnim tvrtkama kćerima za cca 52 mil kuna ispada da je 1 obveznica nominalne vrijednosti 1 euro kod dokapitalizacije vrednovana skoro 8.18 kn. zanimljivo je da su te obveznice prije točno godinu dana otkupljivali po 23% glavnice + stečena kamata = oko 43 %, a sad ih kod dokapitalizacije vrednuju po cca 108%. i sad mi još netko neka kaže kako se ne radi o knjigovodstvenoj akrobaciji.
a od konkretnih poslova i dalje ništa konkretno.
Kako sam jučer pisao, a pokazalo se da sam bio u pravu član NO je stjecao dionice, a nekako mi se čini da će objava po tom pitanju biti još.
Sad nakon izvješća atpl ovo izgleda još bolje. Pomalo je nevjerojatna činjenica da su sa dva bulkera ostvarili dobit od čak 15m dok je atpl sa 12 bulkera na jedva 12m dobiti. Nadam se da nije greška u izvješću.
u konsolidiranom izvještaju stoji da je:
Za razdoblje I-III 2021. godine ostvarena je neto konsolidirana dobit od 24,3 milijuna kuna u odnosu na neto konsolidiranu dobit od 62,4 milijuna kuna ostvarenu u istom razdoblju prethodne godine.
dobro je što smanjuju zaduženost, nažalost prodan je jedan tanker, ali i ostvarena lijepa dobit zbog dobrih vozarina za koje se nadamo da će potrajati što duže.
Dobra budućnost za ovu dionicu, ako će biti dobre vozarine naredne 2-3 godine
Stranica 4 konsolidiranog citaj,znači cca 18-20 mil dobiti na cca 13 mil dionica odnosno EPS cca 1,5 kn. Ovdje će se brzo početi gomilati cash, a kakvo je vlasništvo, vrlo vjerojatno će ići i dividende dok to bilanca i struktura kapitala omoguće.
o kakvoj dividendi sanjate? ovdje ju još dugo nećete vidjeti. Dok ne počnu ugovarati konkretne poslove i iz toga generirati dobit od dividende ništa. Natrpali su se dionicama da štite svoje pozicije i visoka primanja. Nadam se da će me razuvjeriti sklapanjem novih ugovora.
Ovdje se prije može očekivati nekakva objava u narednih nekoliko dana da je netko od njih stekao neke nove dionice.
izvješće je bez obzira na iskazanu dobit loše, jer nema značajnijih pomaka u dobivanju novih poslova i generiranju prihoda.
Ako pogledamo iskazanu dobit od 5 mil. kuna, dobivena je najvećim djelom na uštedama.
Uštedjeli su na izdacima za kamate i smanjili su broj zaposlenih sa 82 na 61. Znači tih 21 kojih više nema u Ingri su u 3 mjeseca bili trošak od 2 mil kuna. To je u bruttu mjesečno po zaposleniku oko 31.750 kn puno previše s obzirom da je većina njih radno vrijeme provodila gledajući kroz prozor s obzirom da značajnijih poslova nije bilo zadnjih 10 godina.
S obzirom na prihode od Arene do 2036 i provedeno restrukturiranje mogu mirno i dobro živjeti sljedećih 15 godina da ništa ne rade.
njima je dobro, a nama dioničarima ???
u izvješću je navedeno i kako su reprogramirali kredit. Ne piše na koji način -da li su možda dane obveznice kao kolateral za reprogram s obzirom da su u 4 mjesecu prebačeno oko 6,6 mil kom obveznica na skrbnički račun ZABE ili je to prebacivanje imalo drugu svrhu.
Toliko o transparentnosti.
Cijenu plina će provesti kroz cijenu proizvoda, tako da tu nema nikakvih problema.
Cijena plina je 3 puta veca nego prosle godine. Proizvod sigurno nece biti 3 puta skuplji... samo manjim dijelom ce se amortizirati to u poskupljenju proizvoda, ostatak ce nazalost utjecati na manju dobit (?).
plin kao sirovina ne čini 100 % troška u proizvodnji gnojiva nego određeni dio. Cijene gnojiva su od jeseni rasle nekoliko puta. Za primjer u maloprodaji je cijena gnojiva bila sljedeća
cca 11 mj. 2020 cca 2-3 mj.2021 4 mj. 2021
kan 40 kn/25 kg 43 kn/25 kg 54 kn/25 kg
15-15-15 63 kn/25 kg 74 kn/25 kg 81 kn/25 kg
ovo su vam kretanja cijena u zadnjih 7-8 mjeseci. S obzirom da država nije vlasnik nije im problem korigirati cijenu u skladu sa tržišnim kretanjima.
u situaciji dok je država bila vlasnik/suvlasnik, a npr. veliki direktor Đuro Popijač cijene gnojiva za poljoprivrednike sigurno ne bi rasle pred izbore i tu i dolazi do gubitaka u prošlosti. Što se sa tvrtkom nije upravljalo ekonomski, nego politički. Danas bi možda bili prosvjedi seljaka da je država vlasnik i cijene tu gdje jesu.
Sad su druga vremena i privatni vlasnici pa si neće dopustiti gubitke, nego će cijene formirati u skladu sa održivim poslovanjem i stvaranjem dobiti.
Display MoreVelikani upravljanja ulpl-om i glavni krivci za ovakvo stanje nastavljaju svoju kokošarsku igranku
Evo nam Brajković opet prodaje pomalo
Još da se Pavletić I trezor uključe i bal može početi
zašto mislite da je igranka. Dugo je bila opće slaba količina naloga na kupnji. Cijena se je malo oporavila zadnjih mjesec dana. Protrgovano je 3 puta više dionica nego mjesec ranije. To što netko prodaje ne mora ništa značiti. Brajković ima 75 godina. Da bi netko prodao treba biti i s druge strane interesa za kupnju, a interes je očito pomalo počeo rasti. Tome pridonosi i porast cijena vozarina. Vidjet ćemo po kojoj cijeni su prodali tanker i kako će to utjecati na odnos duga i imovine. Sa trendom dobrih vozarina financijska situacija se može vrlo brzo u tvrtki popraviti.
Zato samo optimistično.
To što je Brajković prodao ne znači nešto, puno je zanimljivije vidjeti tko je kupovao zadnjih mjesec -dva. Možda i jedan od većih dioničara iz top 10 povlaštenih dionica. Šuškanja su bila u tom smjeru, a da li će se i realizirati ostaje nam za vidjeti.
dionica nam je malo živnula danas. Nadam se da nije kratkotrajno, nego dugoročniji trent trgovine.
30.09.2020. Vjerovnici su predložili, a vlasnici oba broda prihvatili (MTP3 Inc. i MTP4 Inc) da se brodovi daju u kratkoročni najam.
31.03.2021. Brodovi su dani u najam pa je tako m/b PUNTA u najmu koji ističe najranije 23.04.2021. do najkasnije 23.08.2021., dok je m/b VALOVINE u najmu koji ističe najranije 15.5.2021. do najkasnije 15.08.2021.godine.
U međuvremenu vjerovnici (banke i RH) su zatražili pomoć treće stručne osobe sa kojima je upravo potpisan ugovor o pružanju usluga stručnog savjetovanja, te eventualno i usluga brokera.
Hoćemo li uspjeti ?
vozarine nam daju za pravo nadati se da će se prihodi povećati i stabilizirati poslovanje. Nije mi poznato koliko su vozarine u tim ugovorenim najmovima pa ako netko može staviti cijenu ugovorenog najma.
@buMBum
da li mislite na neki ugovor za obnovu ili nevezano za nju?
mislim da ugovori za obnovu neće biti potpisivani još narednih mjesec i pol do dva mjeseca, a i pojedninačno radit će se o pojedinačnim vrijednostima od nekoliko milijuna kuna tako da to neće znatno utjecati na prihode osim pozitivne percepcije.