1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2022 at 6:51 AM
    • #6,141

    Setting the Stage for 2022 - Analyst Roundtable Webinar.

    Capital Link Shipping Webinar Series - January 19, 2022

  • Shogun
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    983
    Postova
    443
    Member since
    September 10, 2020
    • January 20, 2022 at 6:55 AM
    • #6,142

    Kina nastavlja sa stimuliranjem ekonomije i property sektora:

    China's central bank cuts key lending rates, including one for the first time in nearly 2 years
    The People's Bank of China cut the one-year loan prime rate by 10 basis points from 3.8% to 3.7%.
    www.cnbc.com
  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • January 20, 2022 at 7:32 AM
    • #6,143
    Quote from 5. Element
    Quote from mitkko

    Treba razlikovati dno vozarina i dno dionice.

    Mislim da je u prvoj recenici to naglaseno.

    No dobro, mozda i nije bilo najjasnije...

    Da, to su razlicite stvari.

    Ne znam za ZSE i Atpl, ovdje imamo smijesne dnevne promete koji ne govore nista, ali razvijene burze anticipiraju buduce vozarine.

    Sezonalni pad vozarina je odavno uracunat u cijenu dionica. Sada igra ulogu ocekivanje za 2022 godinu. Naravno da je kasno za uci kada vozarine vec krenu gore.

    Govorim za strane brodare.

    Sto se tice Joachima, mislim da je on slican nasim forumskim guruima. Po pisanju mozes znati je li vani ili unutra. A pogadja 50-50%.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • January 20, 2022 at 9:48 AM
    • #6,144
    Quote from lebowski

    Slušao sam jučer intervju s menagementom Starbulka. Oni govore da nije toliko problem (ili kako kažu Kinezi izazov) sa EEXI koliko sa CII. EEXI je jednokratno ulaganje, ali CII koji će se mjeriti od 2023. godine je proces koji se mjeri tijekom cijele godine i svake godine. Ona kažu još i da se novi brodovi u dry bulku ne naručuju zato što bi se trebali naručivati s horizontom do 2030. godine, a nitko ne zna koje će se gorivo tada upotrebljavati. Kaže, lako kontejnerima, njihov horizont nije toliko dugačak, oni će brodove otplatiti za 5 godina pa im je sad svejedno.
    Onda još vele da ako danas naručiš novi brod, nema šanse da ti bude isporučen prije 2024. godine. Jako dobar intervju sve u svemu, okačit ću ga ovdje kad transkript bude dostupan, inače ga je vodio J. Mintzmyer.

    Da vec se puni i 2025 jer nema praznih slotova.


    Newbuilding Orders Slowdown to Moderate Pace | Hellenic Shipping News Worldwide


    🇨🇳 drugovi i drugarice kazu, dosta je nerada!idemo delat, idemo dalje... 😁

    Steel output

    Files

    IMG_20220120_094043.jpg 53.32 kB – 0 Downloads
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2022 at 9:55 AM
    • #6,145
    Quote from brajakica

    🇨🇳 drugovi i drugarice kazu, dosta je nerada!idemo delat, idemo dalje... 😁

    Steel output

    Ne znam kako vi, ali meni cinjenica da je steel output u Q4 i do danas rastao a vozarine u istom periodu pale za gotovo 90% nije bas ohrabrujuca vijest.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Milijarder
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,428
    Postova
    707
    Member since
    March 28, 2021
    • January 20, 2022 at 9:59 AM
    • #6,146

    Je li to budućnosnice, lagano okreću?

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • January 20, 2022 at 10:31 AM
    • #6,147

    Izgleda da ne, a ne znam i zašto bi :D

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • January 20, 2022 at 10:36 AM
    • #6,148
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    🇨🇳 drugovi i drugarice kazu, dosta je nerada!idemo delat, idemo dalje... 😁

    Steel output

    Ne znam kako vi, ali meni cinjenica da je steel output u Q4 i do danas rastao a vozarine u istom periodu pale za gotovo 90% nije bas ohrabrujuca vijest.

    Di ste nasli pad od 90%?

    Vozarine su bonboncic veliki plus👌

    Ako nastave ovako moja prognoza dobit atpl duplo vise od 1Q2021

    Imate vi kakvu prognozu dobiti atpl za 1Q?

    Hoce li biti vise ili manje?

    Handysize index (BHSI) and comparing January 2022 to January 2021, we stand at higher levels with the index at 1,162 points as of today, +78% y-o-y. The Supramax index also stands +68% above last year’s levels currently at 1,840, while the Panamax index stands +37% above last year at 2,223.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2022 at 10:47 AM
    • #6,149

    Period charter je jos dobar i to za godinu dana je lipa zarada


    Diana Shipping Inc. Announces Direct Continuation of Time Charter Contract for m/v Polymnia With CLdN Cobelfret | Hellenic Shipping News Worldwide

    19/01/2022 Diana Shipping Inc., a global shipping company specializing in the ownership of dry bulk vessels, announced that, through a separate wholly-owned subsidiary, it has extended the time charter contract with CLdN Cobelfret SA, Luxembourg, for one of its Post-Panamax dry bulk vessels, the m/v Polymnia. The gross charter rate is US$24,750 per day, minus a 5% commission paid to third parties, for a period until minimum January 15, 2023 up to maximum March 15, 2023. The new charter period is expected to commence on February 2, 2022.

    The m/v Polymnia is currently chartered, as previously announced, at a gross charter rate of US$12,100 per day, minus a 5% commission paid to third parties.

    The “Polymnia” is a 98,704 dwt Post-Panamax dry bulk vessel built in 2012.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2022 at 10:57 AM
    • #6,150

    Back to basics...BDI je, koliko znam, indeks sastavljen od Capesize, Panamax i Supramax vozarina. Dok su Capesize vozarine znacajno pale, pa i zbog nedavnih velikih kisa u Brazilu, Panamaxi i Supramaxi se jos uvijek dobro drze oko 20 000$ dnevno, sto je znacajno vise nego u Q1 2021. Ne znam da li ce vozarine dalje rasti ili padati, ali istina je da je brake even za Panamax i Supramax brodove negdje oko 11 000$, pa je sadasnjih 20 000$ dnevno jos uvijek u debelo pozitivnoj zoni u kojoj se dobro zaradjuje. Da se razumijemo, ako cijena ATPL jos padne vjerojatno cu kupiti ovu dionicu(trenutno je nemam), ali pisem istinu i ono sto znam(prosle godine sam bio i u krivu najviše na svoju štetu..nitko nije savršen), a pratim ovaj sektor vec godinama.

    Ono na što se klade kupci ovdje je da će nakon Kineske Nove godine i olimpijade vozarine početi značajno rasti, a sadašnji prodavači se klade da do oporavka neće doći tako brzo, već da će vozarine nastaviti dalje padati zbog promijenjenih okolnosti u odnosu na prošlu godinu, pa se nadaju kupiti dionicu po nižoj cijeni. Na svakome od nas je da procijenimo koji scenarij je vjerojatniji, a sve ostalo je šum i white noise.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2022 at 11:16 AM
    • #6,151

    https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2022/01/Fearnleys-Weekly-Report-Week-3-2022.pdf

    Cak i capovi imaju dobar period unatoc ovako niskim vozarinama i sa dobrim demandom

    Capes

    Big ships still suffering from the typical January dip after a very brutal start of the year. Crucial milk route Brazil/China in limbo as

    seasonal weather factors significantly delay iron ore mining and exports, spot volumes remarkably low. Average daily earnings

    down more than 40 pct w-o-w to come in at around USD 10k. Far East activity, mostly represented by the West Australia/China

    trade, not sufficient to absorb tonnage as they come open – inter-pacific values consequently shaved off some 30 pct to stand at

    USD 8k, still better off than the much longer China-Brazil-China round which has lost almost 45 pct and come in at USD 7k. With

    2021 average values coming in at USD 33,333 and fundamental outlook for 2022 remains positive, good period tonnage keeps

    being very much in demand – latest representative fixture appearing 181,000 dwt, built 2011, delivering Far East March for about 12

    months done at USD 27k


    Supramax

    Period rates dropped further where 1-year TC rate now for Supra is USD 20,000 and Ultra USD 22,500. An upturn might just be a couple of weeks away, as we are approaching the Chinese New Year. Since 2010, the market rose immediately after the Chinese New Year every year except 2014.

    1y TC

    Newcastlemax (208 000 dwt) $28,500

    Capesize (180 000 dwt) $23,500

    Kamsarmax (82 000 dwt) $21,500

    Panamax (75 000 dwt) $20,000

    Ultramax (64 000 dwt) $22,500

    Supramax (58 000 dwt) $20,000

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • January 20, 2022 at 11:57 AM
    • #6,152

    Kako malo treba, da sva naklapanja ..

    Jedna uska vrata

    Files

    Screenshot_20220120-115534_Chrome.jpg 44.05 kB – 0 Downloads
  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2022 at 11:59 AM
    • #6,153
    Quote from gigic23

    Kako malo treba, da sva naklapanja ..

    Bas kako je market nepredvidljiv, nema uru da sam pogledao sve oko nule ili lagani minus, cak sam se pomislio inicialno jel ovo od nekog drugog dana haha

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • January 20, 2022 at 12:01 PM
    • #6,154
    Quote from StatusQuo
    Quote from gigic23

    Kako malo treba, da sva naklapanja ..

    Bas kako je market nepredvidljiv, nema uru da sam pogledao sve oko nule ili lagani minus, cak sam se pomislio inicialno jel ovo od nekog drugogo dana haha

    Tako je to u Svjetskoj bari

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • January 20, 2022 at 12:01 PM
    • #6,155

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Newcastle coal futures continued to march higher to above $220 a ton in the third week of January, a fresh high since late October, amid robust global demand and tight coal supply in Asia as Indonesia's ban on coal shipments continues to delay cargoes. Indonesia, the world's biggest exporter of thermal coal, introduced the ban on January 1st after the state power company reported low coal stocks at domestic power plants. Meanwhile, thermal coal futures in China surged to above CNY 770 a tonne, the highest level since late November due to concerns over lower supply ahead of the Lunar New Year holidays when coal mines slow operations or shut down. Chinese authorities will tell coal miners to maintain normal output during the Lunar New Year holiday, according to Reuters, but demand for coal is also likely to increase due to cold weather forecasts in northern China during the holidays.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2022 at 12:04 PM
    • #6,156
    Quote from gigic23
    Quote from StatusQuo

    Bas kako je market nepredvidljiv, nema uru da sam pogledao sve oko nule ili lagani minus, cak sam se pomislio inicialno jel ovo od nekog drugogo dana haha

    Tako je to u Svjetskoj bari

    Kocka je bačena, alea iacta est.

    Malo šale, ali teško je ulagati u nečem tako stalno promjenjivom i nestabilnom, kao te vozarine.

    Pogledajte samo ovaj graf dolje, pa to je show...šta je ovo trostruko ili čak četverostruko dno...

    BDRY Breakwave Dry Bulk Shipping ETF Stock Quote

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2022 at 12:06 PM
    • #6,157

    važne stvari se ponekad brzo i lako zaborave više i li manje nehotice/hotimice previde.

    jedna od njih je TCE

    TCE nije jednako SPOT

    trenutno je capesize u fokusu jer nudi priliku za....

    ima li netko da misli da će 2022 TCE za capeize biti na razini današnjih 10k?

    procjene dokazanih analitičara se kreću oko 30k

    u tom slučaju je tih današnjih 10k drvo od kojeg bi trebali ne vidjeti šumu.

    za brodare koji nemaju capesize početak 2022 je bitno bolji od početka nezaboravne 2021.

    a tu dolazimo do još jedne važne stvari a to je da su brodari u 2021 oko 6 mjeseci lovili zalet da dostignu neku briznu(vozarine)

    u 2022 su ušli u utrku sa zaletom i od prve sekunde imaju veliku brzinu,10k iznad BE.

    nije teško logički zaključiti koje će biti posljedice po FI u 2022 uključujuću već i 1Q

    još jedna važna,možda i najvažnija za investitore je činjenica da je 2021 i 2022 samo zagrijavanje,predigra za 2023 i kasnije

    jer za manje od godinu dana kreće penalizacija neefikasnih brodova pri izrazito visokim demolitiom cijenama=scrap će pojačati do jako pojačati.

    brodovi će prema rezalištima a već ih nema dovoljno da sprijeće rast AVG vozarina.

    "nema" brodova niti u planu za gradnju,još manje ih ima za isporuku,u 2023. se očekuje samo 1,5% a toliko će biti i scrapa

    sretno onima koji vide bolje prilike za citius altius fortius,koji vide bolji risk/reward van shippinga.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2022 at 12:19 PM
    • #6,158
    Quote from migra

    važne stvari se ponekad brzo i lako zaborav više i li manje hotimice/nehotice previde.

    jedna od njih je TCE

    TCE nije jednako SPOT

    trenutno je capesize u fokusu jer nudi priliku za....

    ima li netko da misli da će 2022 TCE za capeize biti na razini današnjih 10k?

    procjene dokazanih analitičara se kreću oko 30k

    u tom slučaju je tih današnjih 10k drvo od kojeg bi trebali ne vidjeti šumu.

    za brodare koji nemaju capesize početak 2022 je bitno bolji od početka nezaboravne 2021.

    a tu dolazimo do još jedne važne stvari a to je da su brodari u 2021 6 mjeseci lovili zalet da dostignu neku briznu(vozarine)

    u 2022 su ušli u utrku sa zaletom i od prve sekunde imaju veliku brzinu,10k iznad BE.

    nije teško logički zaključiti koje će biti posljedice po FI u 2022 uključujuću već i 1Q

    još jedna važna,možda i najvažnija za investitore je činjenica da je 2021 i 2022 samo zagrijavanje,predigra za 2023 i kasnije

    jer za manje od godinu dana kreće penalizacija neefikasnih brodova pri izrazito visokim demolitiom cijenama=scrap će pojačati do jako pojačati.

    brodovi će prema rezalištima a već ih nema dovoljno da sprijeće rast AVG vozarina.

    "nema" brodova niti u planu za gradnju,još manje ih ima za isporuku,u 2023 se očekuje samo 1,5% a toliko će biti i scrapa

    sretno onima koji vide da će negdje citius altius fortius,koji vide bolji risk/reward

    Display More

    Stvar je da dosta brodara imalo duze periode za dio brodova pa prosle godine nisu mogli iskoristit puni potencijal rasta trzista i zarade kao i atpl koji je tek krajem 3Q dosao do 20k, ako ove godine ostane jos dobar demand kao i prosle, a po svemu sudeci oce kako izgleda ne vidim nigdje neki pesimizan s obzirom na ocekivanja analiticara i brodara koliko pratim, onda ce ti efekti pune utilizacije zarade bit puno vidljiviji, a proslogodisnji je vec dosegao za atpl vec bar oko 150mil dobiti i 220mil EBITDA, a vec start godine pocimlje s znacajnijom dobiti u odnosu na proslogodisnji 1Q pa je i startna pozicija kud i kamo bolja.

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • January 20, 2022 at 12:21 PM
    • #6,159

    Indonezia ukinula zabrane za preko 130 ćumurlija koji su ispunili svoje obveze, zato su futuresi pozelenili od muke.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2022 at 12:41 PM
    • #6,160
    Quote from StatusQuo
    Quote from migra

    važne stvari se ponekad brzo i lako zaborav više i li manje hotimice/nehotice previde.

    jedna od njih je TCE

    TCE nije jednako SPOT

    trenutno je capesize u fokusu jer nudi priliku za....

    ima li netko da misli da će 2022 TCE za capeize biti na razini današnjih 10k?

    procjene dokazanih analitičara se kreću oko 30k

    u tom slučaju je tih današnjih 10k drvo od kojeg bi trebali ne vidjeti šumu.

    za brodare koji nemaju capesize početak 2022 je bitno bolji od početka nezaboravne 2021.

    a tu dolazimo do još jedne važne stvari a to je da su brodari u 2021 6 mjeseci lovili zalet da dostignu neku briznu(vozarine)

    u 2022 su ušli u utrku sa zaletom i od prve sekunde imaju veliku brzinu,10k iznad BE.

    nije teško logički zaključiti koje će biti posljedice po FI u 2022 uključujuću već i 1Q

    još jedna važna,možda i najvažnija za investitore je činjenica da je 2021 i 2022 samo zagrijavanje,predigra za 2023 i kasnije

    jer za manje od godinu dana kreće penalizacija neefikasnih brodova pri izrazito visokim demolitiom cijenama=scrap će pojačati do jako pojačati.

    brodovi će prema rezalištima a već ih nema dovoljno da sprijeće rast AVG vozarina.

    "nema" brodova niti u planu za gradnju,još manje ih ima za isporuku,u 2023 se očekuje samo 1,5% a toliko će biti i scrapa

    sretno onima koji vide da će negdje citius altius fortius,koji vide bolji risk/reward

    Display More

    Stvar je da dosta brodara imalo duze periode za dio brodova pa prosle godine nisu mogli iskoristit puni potencijal rasta trzista i zarade kao i atpl koji je tek krajem 3Q dosao do 20k, ako ove godine ostane jos dobar demand kao i prosle, a po svemu sudeci oce kako izgleda ne vidim nigdje neki pesimizan s obzirom na ocekivanja analiticara i brodara koliko pratim, onda ce ti efekti pune utilizacije zarade bit puno vidljiviji, a proslogodisnji je vec dosegao za atpl vec bar oko 150mil dobiti i 220mil EBITDA, a vec start godine pocimlje s znacajnijom dobiti u odnosu na proslogodisnji 1Q pa je i startna pozicija kud i kamo bolja.

    Display More

    pokušao sam između redova naglasiti da čak i da ove godine podbace vozarine a šanse za to su izrazito male,brodari bi 2022. završili sa približnom profitabilnošću kao i u 2021.

    pišem to zato jer će večini uz prošlogodišnje vozarine biti iznenađenje bitan rast profitabilnosti u 2022.

    a što će se tek dogoditi ako avg vozarine bitno narastu u 2022?

    nije moj problem,neka to brinu kopneni mornari koji drže konope na obali,nije mi nepoznanica što će biti kada dečki iz strojarnice upale makinu.

    pouzdano znam da najbrži plivači plivaju brzinom od 3,5-4 knots pa plivanje za brodovima nije mudar izbor :saint:

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 34

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      34
      Pregleda
      18k
      34
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 12 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™