Slušao sam jučer intervju s menagementom Starbulka. Oni govore da nije toliko problem (ili kako kažu Kinezi izazov) sa EEXI koliko sa CII. EEXI je jednokratno ulaganje, ali CII koji će se mjeriti od 2023. godine je proces koji se mjeri tijekom cijele godine i svake godine. Ona kažu još i da se novi brodovi u dry bulku ne naručuju zato što bi se trebali naručivati s horizontom do 2030. godine, a nitko ne zna koje će se gorivo tada upotrebljavati. Kaže, lako kontejnerima, njihov horizont nije toliko dugačak, oni će brodove otplatiti za 5 godina pa im je sad svejedno.
Onda još vele da ako danas naručiš novi brod, nema šanse da ti bude isporučen prije 2024. godine. Jako dobar intervju sve u svemu, okačit ću ga ovdje kad transkript bude dostupan, inače ga je vodio J. Mintzmyer.
DRY BULK
-
-
-
China mined a record amount of coal in 2021. It might produce even more this yearChina produced more coal than ever last year as its power stations struggled to meet demand for electricity, undermining plans to curb carbon emissions.edition.cnn.com
Izgleda da ce proizvoditi jos vise, ali i uvoziti, iz razloga koje sam spomenuo prije, coking coal i zagadjenje. Kad ne bi bilo tako onda bi proizvodnja danas vec odavno pokrila potrosnju od prije 2 ili 3 godine.
-
BCI 5TC 10169 -744
-
Evo šta kaže Joakim
10k-per-day-Wednesday for Capes
Baltic Capesize index -7% to $10k/d
Brazil/China -7% to $7k/d
Feb FFA -6% to $11k/d
I expect that the market is close to the bottom (my forecast from Oct of $12k/d Q1 avg & $8k/d Q1 lows still looks good)
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Kolega Migra mozete li objaviti prosjecne prognoze za Atpl na temelju one excelice? Dakle prosjecni min, max, mid i koliko je clanova dalo input do kraja upisa? Tnx
-
Buy low, sell high, to je "name of the game". Opet cu kupiti kada bude vrijeme - sada, po mom skromnom misljenju, to jos uvijek nije.
U svakom slucaju je sigurno puno lakse ove minuse gledati dok si u kesu, umjesto u dionici.
Ljudi koji ne mogu podnijeti pad obično ne mogu podnijeti ni rast.
Shvatio sam provokaciju, ali rekao bih da je najbolje onda na vrijeme izaći pa ni ne moraš podnositi pad. Zašto se dovesti do toga da moraš podnositi pad?
Buy low, sell high, to je "name of the game". Opet cu kupiti kada bude vrijeme - sada, po mom skromnom misljenju, to jos uvijek nije.
U svakom slucaju je sigurno puno lakse ove minuse gledati dok si u kesu, umjesto u dionici.
Nikad se ne zna i Joakim je prodao GOGL na 8 misleći da ide dolje kad gle ono baš suprotno...
Krivo, Joakim je prodao na oko 11, onda kada su ga svi ismijavali kada je najavio veliki pad a vozarine bile na 80.000. Tko se zadnji smije...
-
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax down ~3%
-
BDI 1570 (-74)
Kineska nova godina iščekuje se napetije nego naša
-
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax down ~3%
Kolega, jel ti ne znaš da ne smiješ objavljivati vozarine kada padaju?
-
BCI 5 T/C routes 180000 10169 -744
BPI 5 T/C routes 82500 18852 -1159
BSI 10 T/C routes 58328 19935 -307
BHSI of the 7 T/C routes 38200 20503 -406
BDI INDEX 1570 -74
-
-
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax down ~3%
Kolega, jel ti ne znaš da ne smiješ objavljivati vozarine kada padaju?
Izgleda da je 350-400 nekakva potporna razina Atpl ma koliko god vozarine pale u osvit kineske NY. Jer se ocekuje oporavak nakon toga. Moze biti da grijesim pa se desi jos jedan veeeeliki propad znatno nize, nikad ne treba iskljuciti tako nesto.
Ali zasad, u ovom rejonu su mali volumeni i izgleda stabilno. Kao neko... Dno?
-
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax down ~3%
Kolega, jel ti ne znaš da ne smiješ objavljivati vozarine kada padaju?
ne vjerujem da volontira, izgleda je plaćen
a ionako bi objavio netko drugi, onima što još kupuju i ne smeta
-
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax down ~3%
Kolega, jel ti ne znaš da ne smiješ objavljivati vozarine kada padaju?
to što padaju i nije neko iznenađenje......po meni je iznenađenje što ne pokazuju nikakve znakove života.........to mi sugerira da je situacija možda i gora od očekivanja i ne miriše na dobro.........
-
Kolega, jel ti ne znaš da ne smiješ objavljivati vozarine kada padaju?
Izgleda da je 350-400 nekakva potporna razina Atpl ma koliko god vozarine pale u osvit kineske NY. Jer se ocekuje oporavak nakon toga. Moze biti da grijesim pa se desi jos jedan veeeeliki propad znatno nize, nikad ne treba iskljuciti tako nesto.
Ali zasad, u ovom rejonu su mali volumeni i izgleda stabilno. Kao neko... Dno?
Treba razlikovati dno vozarina i dno dionice.
-
Izgleda da je 350-400 nekakva potporna razina Atpl ma koliko god vozarine pale u osvit kineske NY. Jer se ocekuje oporavak nakon toga. Moze biti da grijesim pa se desi jos jedan veeeeliki propad znatno nize, nikad ne treba iskljuciti tako nesto.
Ali zasad, u ovom rejonu su mali volumeni i izgleda stabilno. Kao neko... Dno?
Treba razlikovati dno vozarina i dno dionice.
Mislim da je u prvoj recenici to naglaseno.
No dobro, mozda i nije bilo najjasnije...
Da, to su razlicite stvari.
-
Indonesia has granted export permits to 29 coal miners since last Wednesday when it partially lifted an export ban that had been in place since the start of the year, said a trade ministry representative.
The miners had fully fulfilled their obligation to allocate a quarter of their coal production to the domestic market last year, the ministry’s director for foreign trade, Indrasaei Wisnu Wardana, said at a trade conference on Tuesday.As many as 48 coal vessels had so far left the country over the past week, he added.
Also speaking the event, the country’s minister of trade, Muhammad Lutfi, said further export permits would be allocated.
“Basically, once miners fulfil their domestic market obligation, they will be allowed to export,” he said.
Some of the country’s largest producers – such as Adaro Indonesia, Kideco Jaya Agung, Bukit Asam and Bayan Resources – are among those to have already received permission to export, according to a ministry press release.
The sudden halt to exports from the world’s No. 1 thermal coal exporter struck at a time of already tight global supply and strong demand, causing seaborn prices to spike.
The Pacific-basin benchmark Global Coal Newcastle Index was pegged last at USD 236/t, up from USD 175/t at the beginning of the month and the highest since October.
-
joakim je očito ušao ponovo u bulkere, jasno je kao dan l iz ovih njegovih twwetova danas. E sad , jeli pogodio taj tajminig vidit će mo, al drago mi je da jase ponovo
-
Moje je misljenje da nece uci bar jos 20 do mjesec dana. Btw imao je samo jedan tweet, najavu da smo blizu dna da slavodobitno proslavi vidovitost u rangu Nostradamusa.
-
Moje je misljenje da nece uci bar jos 20 do mjesec dana. Btw imao je samo jedan tweet, najavu da smo blizu dna da slavodobitno proslavi vidovitost u rangu Nostradamusa.
Ako je najavio da smo blizu dna znaci da je vec poceo gradit poziciju po meni, a i market pokazuje poprilicno suprotno ponasanje od spot vozarina vec neko vrijeme, sta ukazuje da je mozda vec apsorbirao outlook koji se trenutno dogadja, sad je samo pitanje oce li outlook koji se ocekuje opravdat ocekivanja, uostalom mislim da nema bulk brodara kojima rezultat za 4Q nece bit najbolji u proteklom desetljecu, a i samo stanje s mogucnoscu narucivanja novogradnji i cijenama SH te trenutnim period charterima bez obzira na spot vozarine pruza nekakav value brodarima, moglo bi se vrlo lako dogodit da se znacajan oporavak vozarina dogodi paralelno s objavama rezultata za 4Q sta bi mogao biti ljep vatromet. Ako gledam Gogl je trenutno na cijeni vecoj nego kad su vozarine bile preko 30k, a trenutno su 10k.
-
Nista novo da ce Q1 biti los(ATPL cak i dobar), cijene su ovakve zbog odlicnih predvidanja za iduce dvi godine. Al misljenja sam da jos stignem jeftinije dokupiti( vecinu sam prodao, nazalost ni blizu vrhu). Gledam Veljaca je na 11 k capeovi.
-
-