1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • January 8, 2022 at 10:22 AM
    • #5,921
    Quote from Tolisimus
    Quote from Infinity

    Da nije SVE poskupilo mozda bi bilo poticaja država ( to je jocker za kad bude)

    Budimo realni, ima li smisla na visokim cijenama materijala i vozarina pržiti novce?

    Osobno sam isto pauzira jednu obnovu, sve se mislim dali da krenem lagano.

    Vjerujem da nas ima puno na pauzi.

    Dok vi čekate, svakim danom novac koji vam stoji na računu vrijedi sve manje i manje...pogledajte cijene svega, od kruha do čelika, a da ne spominjem cijene struje i plina koje nas očekuju kada naši shvate da kupovanje mira i glasača je ipak preskupo.

    Nikada više nećemo vidjeti one cijene od prije.

    Display More

    Frend od momenta kad su izmislili cjepivo sam all in u dionicama + krediti (ostalo jos manji dio za otplatiti)

    Trenutno se miruje, u slucaju jačeg pada marketa opet idem po booster.

    Ako mi dio portfelja u ATPL odradi po mom planu😜 i vidim nove dobre dugoročne ugovore krajem 2022. Ili kroz 2023. Ostajem vječni dioničar ovim dijelom dionica i sa dodatnim in & možda out dijelom.

    Solidne vozarine su dovoljne za dobre prinose a extra….

  • mulac
    Student
    Reakcija primljeno
    126
    Postova
    74
    Member since
    February 13, 2020
    • January 8, 2022 at 10:57 AM
    • #5,922

    Menyuan autonomous region in Qinghai reported a 6.9-m earthquake overnight, the government orders 16 coal mines in Gansu, the neighboring province, to evacuate miners and pause operations for safey

  • mulac
    Student
    Reakcija primljeno
    126
    Postova
    74
    Member since
    February 13, 2020
    • January 8, 2022 at 11:09 AM
    • #5,923

    China’s crudesteel production (province wise) during Jan-Nov’21 down by 3%

    Production in Hebei region dropped by 11% during Jan-Nov'21. This province contributes over 20% of China’s total steel production

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • noname
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    230
    Postova
    137
    Member since
    January 13, 2021
    • January 8, 2022 at 11:47 AM
    • #5,924

    Chinese inland coal mines shutdown due to earthquake


    Menyuan autonomous region in Qinghai reported a 6.9-m earthquake overnight, the government orders 16 coal mines in Gansu, the neighboring province, to evacuate miners and pause operations for safey.

    受地震影响 甘肃三市16户煤矿企业全部停产撤人

    Edited once, last by noname: Merged a post created by noname into this post. (January 8, 2022 at 11:48 AM).

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • January 8, 2022 at 2:36 PM
    • #5,925
    Quote from noname

    Chinese inland coal mines shutdown due to earthquake


    Menyuan autonomous region in Qinghai reported a 6.9-m earthquake overnight, the government orders 16 coal mines in Gansu, the neighboring province, to evacuate miners and pause operations for safey.

    https://t.co/g4o6vYyA5i

    Code
    Novinar je doznao od Odjela za upravljanje izvanrednim situacijama provincije Gansu da je zbog potresa magnitude 6,9 u Menyuanu, provincija Qinghai, lokalno područje ojačalo smjernice za pomoć rudarskim poduzećima u slučaju potresa. Trenutačno 16 rudarskih poduzeća u Zhangyeu, Jinchangu i Wuwei su svi zaustavili proizvodnju i povukli radnike; 19 poduzeća za podzemno rudarstvo Osim 4 proizvodna kućanstva, sva ostala su obustavila proizvodnju; 11 kemijskih parkova i poduzeća se organizira za detaljnu istragu.
    Nakon preliminarne istrage, do 8:00 sati 8. siječnja ukupno je 137 kuća u provinciji Gansu imalo pukotine, srušila su se 2 dvorišna zida (nitko nije živio), a stradalih nije bilo. U tunelu Daliang između Haomena i stanice Junmachang u Lanxin Passenger Collegeu došlo je do kolapsa koji je zahvatio i gornje i donje linije. Željeznice normalne brzine prometuju s ograničenjem brzine od 60 kilometara na sat. PetroChina Gansu Sales Zhangye podružnica Shandan Junma br. 2 i benzinska postaja u Shandan Cityju imaju pukotine u zidu, a benzinska postaja uređena je tako da statički promatra stanje spremnika za ulje.
    Trenutno su hitne spasilačke snage u provinciji Gansu stigle u područje potresa, a okupljene su i prateće spasilačke snage. (Novinari Zhang Lei, Wang Zhigang i Ren Ruigang iz sjedišta)

    na brzinu sam malo kineskog naučia 😉

    Code
  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 8, 2022 at 5:33 PM
    • #5,926
    Quote from proba
    Quote from StatusQuo

    Da ne treba ni statistiku bas gledat onako prosto, treba se zapitat da li bi kina i indija kad su imali problema recimo s ugljenom i kad su im zalihe pale ispod svih granica uvezli vise ugljena da im je situacija na trzistu s cijenama ugljena, dostupnoscu brodova i cijenom brodova dopustala, zato i je zanimljivo jer je kompliciranije nego samo gledajuci statistiku jer se vrijednost otkljuca tek kada se vise faktora poslozi.

    Naravno. To i ja tvrdim. Kad se više faktora posloži onda se i događaju ovakve stvari. Ali ti faktori nisu bili predvidivi i ne moraju se opet dogoditi. Karantena i zagušenost luka će svakako ostati, ali se druge stvari ne moraju dogoditi. Meni je samo čudno da netko iskusan kao migra govori da je za sve to znao, i pokušava to opravdati nekom branom koja je pukla prije sedam godina. Iako većinu njegovog zadnjeg posta nisam razumio, vidim da piše da je znao da ugljen nije mrtav. Jos jednom, ugljena je prevezeno u istim količinama kao i katastrofalne prošle godine, ali za oko 8% manje nego normalne 2019. Uza sve nabrojano; katastrofa zimu, vruce ljeto, ogromnu potražnju kine i indije zbog nezasitnosti svijeta nakon korone, što je povecalo potrošnju enerije tvornica u tim zemljama da ti pamet stane. Uz to Kinu pogodi monsun na dva tjedna taman u 8 mjesecu, kad im je tog ugljena trebalo nezamislivo i to pokrajne gdje im se ugljen vadi. Sve je to puka sreća. Uz to imamo i rat EU Rusija oko plina i nezamisliv skok cijene zadnjih dva mjeseca. Meni to govori da su potrebe za ugljenom sve manje. Valjda nitko nije mislio da će se ugljen zamjeniti kao fosilno gorivo za šest mjeseci. Kako objasniti niži demand, veći supply, i rast cijene, osim izvarednim situacijama? Nikako. To prkosi zakonima fizike i ekonomije. I onda tvrditi da si za to znao??? Ovi postovi ne govore da se brodari prodaju, nego da se malo razmisli šta će biti kad se sve smiri. To sigurno neće biti sutra.

    i vrapci su već bili pjevali na granama o povijesno niskom orderbooku evo moje tablice postane ovdje 01.02.2021

    orderbook nije takav postao preko noći već se godinama spuštao sa razina 80% na 6%

    i vrapci su već bili pjevali o projekcijama globalnog rasta gdp za 2021 od 5,5 poslije je povečano na 6%

    od toga za dvije najvažnije države kina i indija po 8%

    i vrapci su već bili pjevali na granama o zbirnim stimulusima u trilionima usd,neviđenim od 2.svjestkog rata.

    bilo je još puno drugih jakih elaboriranih argumenata ali čak i teoretski da nije bilo

    ako ste poznavatelj sektora i iskusan investitor to vam je moralo biti više nego dovoljno da pri izrazito niskim početnim valuacijama se odlučite na preuzimanje na risk/rewarda iz snova na dry bulku,

    prilike iz kategorije "once in a lifetime opportunity" na dnu,može i kasnije ili 2023. tko prvo želi dodatne dokaze na brojne dokaze samo to znači kupovati skuplje i zaraditi manje,može li poštenije?

    veći je rizik u 2021. bio da će inflacija pojesti barem 3% što se je i dogodilo(5%)

    pogriješili ste i propuštanje neće sada isprati pripisivanje božjoj ruci,nečijoj navodnoj velikoj sreći....

    ponavljam budimo generali budućnost a prošlost je samo prošlost i nije naplativa.

    možda profesori povijesti mogu nešto od toga profitirati a mi smo investitori.

    ima puno važnijih stvari koje nam mogu pomoći da napunimo novčanike i riznice.

    imate li volje u tome participirati iili je ovo bilo one off samo sa ciljem iznošenja vlastitog viđenja prošlosti?

    ako je 2021. bila godina u kojoj se dogodilo ono što se po vama nije smjelo dogoditi što nam možete reći o vašim očekivanjima za 2022?2023?

    ako želite izbjeći brojčano koristite izraze više,manje,malo više,malo manje,bitno više,bitno manje...

    kao što se u ovom linku na moju prognuzu iz siječnja 2021 može pročitati da sam se već tada referirao

    na 2022.praktično dvije godine unaprijed.

    "važna napomene da u 2022. očekujem inteziviranje tog rasta"

    jer se je već tada relativno lako moglo predvidjeti da će niske isporuke novogradnji u 2021. biti još nize u 2022.

    pošto je to jedna od dvije najvažnije komponente imamo mogućnost projekcije izgledne prognoze i za dvije godine unaprijed.

    a mi i sada već možemo projicirati okvirne isporuke novogradnji i za 2023. koje ce ostati nisko ali izgledno nešto iznad 2022.

    praktično već imamo u đepu jedan od dva najveća "osigurača" za dvije godine unaprijed,hoće li se taj trend nastaviti u 2024 i dalje?nitko nezna može i ne mora 50/50%

    To je gotovo nebitno za cijenu dionice u 2022. o tome možemo više na početku 2023.

    Sa jednim od dva velika osigurača u đepu za min 2 sljedeće godine držim diplomaski rečeno nemudrim ignorirati risk/reward koji nam se nudi jer ako i bi kojim slučajem demand podbacio dry bulk neće snositi dramatične posljedice, ali ako demand očekivano na neviđenim stimulusima podrži dry bulk i ako ćemo time imati oba velika osigurača u đepu tada će dry bulkeri dramatično puno zaraditi u min sljedeće dvije godine.

    ALI nebi bila senzacija ni bitno duže trajanje od sljedeće dvije godine a tu već leži pravi jackpot ("penzija")

    svima nama po vlastitom izboru.

    sloboda izbora je zakon.

    rezime po investitorski neće izostati.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 8, 2022 at 6:04 PM
    • #5,927

    Last year, global seaborne export volumes of dry bulk commodities grew by six per cent to approximately 5.4 billion tonnes. The new record exceeded the pre-pandemic record from 2019 by 130 million tonnes or three per cent. While shipments to China remained broadly in line with 2020, the growth in dry bulk exports last year was to non-Chinese ports and highlighted the shift in economic recovery from China to the rest of the world. The early recovery of the Chinese economy saw the country’s share of global seaborne trade in dry commodities jump to forty per cent in 2020, but stabilizing import volumes last year has brought it back its pre-pandemic trend.

    ch1.png

    The coming year is likely to drift in the general direction of normality, but with the coronavirus still in circulation, the process should be somewhat gradual. There is also the risk that yet another variant of the Covid-virus could wreak havoc on the global economy. Still, the increasing rollout of the vaccines should hopefully make any new outbreaks less severe. The resilience of global growth in the wake of the spread of the Omicron variant should also indicate that global demand for commodities will remain strong. Nevertheless, the rising headwinds for the Chinese economy could weigh on global demand for seaborne imports. However, once the Winter Olympics are over, there could be an increasing shift towards pro-cyclical stimulus with increasing demand for industrial commodities and seaborne transportation. In addition, the high likelihood of new disruptions in Chinese ports and limited deliveries of new tonnage should support freight rates.


    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2022/…rn-to-normality

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 8, 2022 at 9:42 PM
    • #5,928
    Quote from jasko

    Last year, global seaborne export volumes of dry bulk commodities grew by six per cent to approximately 5.4 billion tonnes. The new record exceeded the pre-pandemic record from 2019 by 130 million tonnes or three per cent. While shipments to China remained broadly in line with 2020, the growth in dry bulk exports last year was to non-Chinese ports and highlighted the shift in economic recovery from China to the rest of the world. The early recovery of the Chinese economy saw the country’s share of global seaborne trade in dry commodities jump to forty per cent in 2020, but stabilizing import volumes last year has brought it back its pre-pandemic trend.

    ch1.png

    The coming year is likely to drift in the general direction of normality, but with the coronavirus still in circulation, the process should be somewhat gradual. There is also the risk that yet another variant of the Covid-virus could wreak havoc on the global economy. Still, the increasing rollout of the vaccines should hopefully make any new outbreaks less severe. The resilience of global growth in the wake of the spread of the Omicron variant should also indicate that global demand for commodities will remain strong. Nevertheless, the rising headwinds for the Chinese economy could weigh on global demand for seaborne imports. However, once the Winter Olympics are over, there could be an increasing shift towards pro-cyclical stimulus with increasing demand for industrial commodities and seaborne transportation. In addition, the high likelihood of new disruptions in Chinese ports and limited deliveries of new tonnage should support freight rates.


    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2022/…rn-to-normality

    ovi brojevi ne podupiru "božja ruka" teze.

    brojevi za rest of the world upravo dokazuje moju više puta apostrofiranu tezu još od prije godinu dana

    svijet neće stati ako bi kina bilo što smanjivala namjerno ili nenamjerno.

    kina se je izdigla iz pepela u sami vrh,sljedi sporiji rast ali to ne znači da je kraj rastu + sada je na redu indija da vuče sljedećih 30 godina a malo kasnije u igru će se uključiti i afrika,uskoro indija ima više stanovnika od kine.

    ima li netko da imalo sumnja da će avg indijac i afrikanac htjeti sve što je prije njih htio avg kinez,još prije avg europljanin,amerikana,japanac?

    počet će sa sitnicama kojima će se veseliti ali na kraju žele sve, i stan u zgradi od armiranog betona umjesto kuće od blata i auto i grijanje i klimu i apsolutno sve aparate,sve što želimo i mi.

    oni koji se klade da neće to tako biti propustit će priliku kakvih ima malo u životu.

    neće bull na dry bulku trajati 30g neprekidno,biti će ih nekoliko većih ili manjih,trenutno smo na početku jednog od njih.

    i ovaj će se bull odigrati kao i svi prije njega samo da vidimo tko će ovaj puta propustiti a tko iskoristiti.

    Najveća je zabluda da ako neće biti kupaca da rasta neće biti.

    samo gledajte kako će se ask povlačiti gore bez obzira ako kojim slučajem nebi bilo dovoljno kupaca.

    još je malo vakum jer nije CnB isplata dividendi i FI 2021Y pa je percepcija da se ne propušta puno,da se stigne.

    Imamo vrlo svježi poučak na GOGL kako nije bitno kuda kratkoročno idu vozarine i futuresi kada se treba pozicionirati za uzeti veliku dividendu.

    i opet će ulaziti i oni koji ništa o dry bulku neznaju ali razumiju što znači godišnja "kamata" (dividenda) 30-40%

    Vi koji pratite i znate puno više od štediša koji znaju manje ALI sve štediše imaju svog osobnog bankara koji će im svakim danom agresivnije ubacivati bubu u uho,bilo bi mudro razmotriti potencijalnu nekupovinu poslije njih.

    možda i griješim,nebi bilo...

    p.s.

    u životu pa i na marketu ne postoji bez rizika.

    u životu je zagarantiran samo gubitak kroz realno negativan prinos svih oblika cash pozicije,u zadnje vrijeme značajan gubitak.


    .

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 9, 2022 at 7:42 AM
    • #5,929
    Quote from migra
    Quote from jasko

    Last year, global seaborne export volumes of dry bulk commodities grew by six per cent to approximately 5.4 billion tonnes. The new record exceeded the pre-pandemic record from 2019 by 130 million tonnes or three per cent. While shipments to China remained broadly in line with 2020, the growth in dry bulk exports last year was to non-Chinese ports and highlighted the shift in economic recovery from China to the rest of the world. The early recovery of the Chinese economy saw the country’s share of global seaborne trade in dry commodities jump to forty per cent in 2020, but stabilizing import volumes last year has brought it back its pre-pandemic trend.

    ch1.png

    The coming year is likely to drift in the general direction of normality, but with the coronavirus still in circulation, the process should be somewhat gradual. There is also the risk that yet another variant of the Covid-virus could wreak havoc on the global economy. Still, the increasing rollout of the vaccines should hopefully make any new outbreaks less severe. The resilience of global growth in the wake of the spread of the Omicron variant should also indicate that global demand for commodities will remain strong. Nevertheless, the rising headwinds for the Chinese economy could weigh on global demand for seaborne imports. However, once the Winter Olympics are over, there could be an increasing shift towards pro-cyclical stimulus with increasing demand for industrial commodities and seaborne transportation. In addition, the high likelihood of new disruptions in Chinese ports and limited deliveries of new tonnage should support freight rates.


    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2022/…rn-to-normality

    ovi brojevi ne podupiru "božja ruka" teze.

    .

    Display More

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 9, 2022 at 9:03 AM
    • #5,930

    Weekly Vessel Valuations Report, January 04 2022

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • January 9, 2022 at 9:42 AM
    • #5,931

    Since Russia-India and Australia-India are predominantly Panamax routes, the impact of the recent deal on the demand for Panamax vessels will depend on the port that will supply coking coal to India. Russia has been exporting coal through Murmansk, Vanino, Vostochny and Ust-Luga, of which Vanino and Vostochny are almost equidistant from India, as is Australia, but Murmansk-India (and also Ust-Luga-India) is almost double the distance between India and Australia. As a result, for a given cargo volume, Murmansk-India and Ust-Luga-India should deploy twice the number of vessels than Australia-India, but for Vanino-India or Vostochny-India there will hardly be any addition in the overall vessel demand.

    To estimate the influence of the Russia-India deal on vessel demand we assume that all four Russian ports will supply coal to India in equal quantities. At the speed of 11 knots, 40 million tonnes of coking coal trade on Russia-India would employ 94 odd Panamax vessels whereas the same cargo volume on Australia-India would need 66 Panamaxes, implying an increase of 28 Panamax vessels annually.

    Russia-India coking coal deal unlikely to impact Panamax shipping | Hellenic Shipping News Worldwide

    Objavljeno prije 2 mj.

    Distanca jednaka ili dupla.

    Za bulkere isto ili na bolje

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • January 9, 2022 at 10:49 AM
    • #5,932

    Nedjelja:

    Quote from proba

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

    Četvrtak:

    Quote from proba

    Pokušajmo još jednom. U prvih 10 mjeseci niti jedne robe nije prevezeno više nego 2019., a BDI indeks je bio u prosjeku nekoliko puta veci. Uz to je brodova na tržištu više od 10% nego te godine. Tko ne može dokuciti da za takav rast indeksa nije „kriva“ potražnja, nego nešto sasvim drugo, njegov problem. Brojke i logika su jedno, prognoze, želje i očekivanja drugo.

    Dan-dva ranije:

    Quote from proba

    Kako su 11. i 12. mjesec još gori što se tiče prijevoza, cijela 2021.g će ukupno biti u razini 2019. godine, što se tiče demanda, a supply je iznimno porastao.

    Dali se i vi slažete s ovom gore analizom ili imate neke svoje brojke?

    Ne znam je li"proba" neki kolektiv više analitičara ili je riječ o nekoj Božjoj ruci koja piše postove, ali zanimljivo je iz dana u dan pratiti kako je rastao teret u 2021. godini. U srijedu je prijevoz bio na razini 2019. godine, u četvrtak je isto bio na razini 2019. godine, ali je zato u subotu skočio za 130 mil DWT.
    S veseljem ulazimo u sljedeći tjedan kada bi se moglo dogoditi da je retroaktivno pao broj novogradnji u 2021. godini.

    :* 8o

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 9, 2022 at 11:13 AM
    • #5,933
    Quote from lebowski

    Nedjelja:

    Quote from proba

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

    Četvrtak:

    Quote from proba

    Pokušajmo još jednom. U prvih 10 mjeseci niti jedne robe nije prevezeno više nego 2019., a BDI indeks je bio u prosjeku nekoliko puta veci. Uz to je brodova na tržištu više od 10% nego te godine. Tko ne može dokuciti da za takav rast indeksa nije „kriva“ potražnja, nego nešto sasvim drugo, njegov problem. Brojke i logika su jedno, prognoze, želje i očekivanja drugo.

    Dan-dva ranije:

    Quote from proba

    Kako su 11. i 12. mjesec još gori što se tiče prijevoza, cijela 2021.g će ukupno biti u razini 2019. godine, što se tiče demanda, a supply je iznimno porastao.

    Dali se i vi slažete s ovom gore analizom ili imate neke svoje brojke?

    Ne znam je li"proba" neki kolektiv više analitičara ili je riječ o nekoj Božjoj ruci koja piše postove, ali zanimljivo je iz dana u dan pratiti kako je rastao teret u 2021. godini. U srijedu je prijevoz bio na razini 2019. godine, u četvrtak je isto bio na razini 2019. godine, ali je zato u subotu skočio za 130 mil DWT.
    S veseljem ulazimo u sljedeći tjedan kada bi se moglo dogoditi da je retroaktivno pao broj novogradnji u 2021. godini.

    :* 8o

    Display More

    govorio sam figurativno, a čiste brojke su dane, jel tako? Napisao sam i nekoliko puta da je prevezeno više minor bulka i da je od tu prijevoz veći. Žalosno je da se hvataš igre riječi, a sadržaj ti nije bitan. Tko će znati, možda ga nit ne kužiš. Ali ok, ekipa je ovdje i onako takva

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 9, 2022 at 11:58 AM
    • #5,934
    Quote from proba
    Quote from migra

    ovi brojevi ne podupiru "božja ruka" teze.

    .

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

    Pa i ti stalno otkad si poceo pricat o kupljenom analitickom clanku tj o jednom citatu iz njega guras tezu iz njega da kolicina robe prevezena 2021 nije veca nego 2019 jos navodeci da ce pred kraj godine i pasti, a eto iz clanka se jasno vidi da je global seaborne export volumes prosle godine narastao 3% u odnosu na 2019 i sad da podrzi narativ price jer je kolicina robe prevezena bila veca sad taj porast nije velik kad vec ne moze biti isti, drugo stalno guras tezu da je porast tonaze bio 100 mil DWT-a od 2019 medjutim u taj porast si uracunao i porast DWT-a od 2019 kako si jasno naveo pa bi onda bilo u redu uracunat i taj rast prijevoza robe 2019 ako ces vec uracunavat DWT pristigao 2019, jer po tvojim izvorima porast DWT tokom 2020 i 2021 bio 63 mil DWT-a, a ne 100mil DWT-a, nisam provjeravao jel to tako ali to su tvoji podaci i krivo ih prezentiras ocito, a i analiticar je ocito falio u porastu kolicine prijevoza robe.

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • January 9, 2022 at 12:04 PM
    • #5,935

    Dok se proba bori da nam objasni kad govori figurativno, a kad nije figurativno, evo i nekih tablica s mintzmyera, odnosno Seeking Alphe. Danas i sutra je još trail 14 dana, a od sutra kreću i intervjui s raznoraznim upravama drybulkeraša, kontejneraša i tankera.

    Dakle, da razjasnimo figurativno i doslovno, tone-milje su lani skočile 4%, s Božjom rukom ili bez. Grafovi nisu preveliki, ali nadam se da se mogu pročitati.


    Quote from proba

    I još nešto. Vi umjesto da budete sretni jer ste dobili ove brojke i informacije, jer sa svojim mozgom sami do ovakvih zaključaka ne bi došli ni za tisucu godina, vi na sve načine pokušavate pobiti vrlo važan podatak za buduće vozarine glupim i balavim postovima koji nemaju veze s vezom. Jednostavno žalosno. Tipičan hrvatski isključiv mozak, koji ako nije po njegovom onda sigurno nije točno. A ako je točno, koga briga, ja ću dalje po svom.

    Hvala za nabacane brojke i nesuvisla objašnjenja, nadam se da ćeš nas i dalje častiti svojim neprovjeljivim podacima i figurativnim načinom izražavanja.

    Files

    capesize cargo miles 2021.png 10.38 kB – 0 Downloads cargo miles 2021.png 9.79 kB – 0 Downloads handy cargo miles 2021.png 10.29 kB – 0 Downloads panamay cargo miles 2021.png 10.32 kB – 0 Downloads supramax cargo miles 2021.png 10.43 kB – 0 Downloads

    Edited once, last by lebowski: Merged a post created by lebowski into this post. (January 9, 2022 at 12:06 PM).

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 9, 2022 at 12:09 PM
    • #5,936
    Quote from StatusQuo
    Quote from proba

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

    Pa i ti stalno otkad si poceo pricat o kupljenom analitickom clanku tj o jednom citatu iz njega guras tezu iz njega da kolicina robe prevezena 2021 nije veca nego 2019 jos navodeci da ce pred kraj godine i pasti, a eto iz clanka se jasno vidi da je global seaborne export volumes prosle godine narastao 3% u odnosu na 2019 i sad da podrzi narativ price jer je kolicina robe prevezena bila veca sad taj porast nije velik kad vec ne moze biti isti, drugo stalno guras tezu da je porast tonaze bio 100 mil DWT-a od 2019 medjutim u taj porast si uracunao i porast DWT-a od 2019 kako si jasno naveo pa bi onda bilo u redu uracunat i taj rast prijevoza robe 2019 ako ces vec uracunavat DWT pristigao 2019, jer po tvojim izvorima porast DWT tokom 2020 i 2021 bio 63 mil DWT-a, a ne 100mil DWT-a, nisam provjeravao jel to tako ali to su tvoji podaci i krivo ih prezentiras ocito, a i analiticar je ocito falio u porastu kolicine prijevoza robe.

    Vratite se na počatak gdje je opisano da je prevezeno u prvih 10 mjeseci više robe za nekih 2,5%. Najviše je na to utjecao minor bulk. Evo, do kraja godine je kao što vidimo željezne rude i ugljena prevezeno manje nego prošle godine, ugljena negdje isto, ali opet manje nego 2019. Brodova je došlo na tržište 2019. 33 mil DWT, 2020 34 mil DWT i prošle godine 29 mil DWT. Ukupono nešto manje od 100. Šta tu nije jasno ja ne kužim? Ove godine dolazi jos oko 30 mil DWT. Sad zbrojite sve to i ukupan NETO rast flote će na kraju ove godine biti oko 13% u odnosu na 2019. što znači da bi i promet morao toliko porasti da vozarine budu u rangu s 2019. a učekuje se kumulativni rast od oko 7%. 3% prošle godine + oko 4% ove godine. To znači da je brodova opet 6% više nego 2019. Ja ne znam dal su anlitičari budale koji to ne kuže ili šta, ali brojke su tu. Pa računaš koliko je ukupno brodova došlo i koliko je ukupno promet porastao. Nema veze

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • January 9, 2022 at 12:09 PM
    • #5,937
    Quote from StatusQuo
    Quote from proba

    Migra, ne razumijem zašto vas se iza svakog posta treba ispravljati. Da li vi to ne razumijete ili se samo pravite? Navedeno je da je promet u odnosu na 2019. porastao nekih 2,5%, a sad vidimo da je 3%. Razlika nije velika. Isto tako je navedeno da je brodova na tržište došlo 100 mil DWT, ili 10,2%. Uzememo li u obzir da je ukupan promet povećan za 130 mil DWT, a da je prosjek vožnje oko 20 dana, dobijemo da su taj dodatan teret brodovi prevezli u manje od mjesec dana. Dajte se potrudite čitati s razumjevanjem

    Pa i ti stalno otkad si poceo pricat o kupljenom analitickom clanku tj o jednom citatu iz njega guras tezu iz njega da kolicina robe prevezena 2021 nije veca nego 2019 jos navodeci da ce pred kraj godine i pasti, a eto iz clanka se jasno vidi da je global seaborne export volumes prosle godine narastao 3% u odnosu na 2019 i sad da podrzi narativ price jer je kolicina robe prevezena bila veca sad taj porast nije velik kad vec ne moze biti isti, drugo stalno guras tezu da je porast tonaze bio 100 mil DWT-a od 2019 medjutim u taj porast si uracunao i porast DWT-a od 2019 kako si jasno naveo pa bi onda bilo u redu uracunat i taj rast prijevoza robe 2019 ako ces vec uracunavat DWT pristigao 2019, jer po tvojim izvorima porast DWT tokom 2020 i 2021 bio 63 mil DWT-a, a ne 100mil DWT-a, nisam provjeravao jel to tako ali to su tvoji podaci i krivo ih prezentiras ocito, a i analiticar je ocito falio u porastu kolicine prijevoza robe.

    Jedna slika govori više od Ega i 1000 rečenica :) <3

    I naravno trend is our friend :!: :saint:

    AJMO PROMATRAT

    Files

    Screenshot_20220109-083536_Acrobat for Samsung.jpg 126.88 kB – 0 Downloads Screenshot_20220108-190227_Excel.jpg 150.78 kB – 0 Downloads Screenshot_20220109-121804_Excel.jpg 59.76 kB – 0 Downloads
  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 9, 2022 at 12:19 PM
    • #5,938
    Quote from lebowski

    Dok se proba bori da nam objasni kad govori figurativno, a kad nije figurativno, evo i nekih tablica s mintzmyera, odnosno Seeking Alphe. Danas i sutra je još trail 14 dana, a od sutra kreću i intervjui s raznoraznim upravama drybulkeraša, kontejneraša i tankera.

    Dakle, da razjasnimo figurativno i doslovno, tone-milje su lani skočile 4%, s Božjom rukom ili bez. Grafovi nisu preveliki, ali nadam se da se mogu pročitati.


    Quote from proba

    I još nešto. Vi umjesto da budete sretni jer ste dobili ove brojke i informacije, jer sa svojim mozgom sami do ovakvih zaključaka ne bi došli ni za tisucu godina, vi na sve načine pokušavate pobiti vrlo važan podatak za buduće vozarine glupim i balavim postovima koji nemaju veze s vezom. Jednostavno žalosno. Tipičan hrvatski isključiv mozak, koji ako nije po njegovom onda sigurno nije točno. A ako je točno, koga briga, ja ću dalje po svom.

    Hvala za nabacane brojke i nesuvisla objašnjenja, nadam se da ćeš nas i dalje častiti svojim neprovjeljivim podacima i figurativnim načinom izražavanja.

    Ovaj nit vlastite tablice ne kuži. Lijepo piše da ima više brodova nego tona milja u dry bulku. Stvarno nema smisla

    gigic23

    Razni portali daju razne informacije. Po tvojem je brodova još više izašlo, što je još gore, ne bolje, ali treba gledati NETO i oduzeti brodove koji su otišli u rezalište

  • Brunos
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,043
    Postova
    523
    Member since
    February 8, 2021
    • January 9, 2022 at 2:28 PM
    • #5,939
    Quote from proba
    Quote from StatusQuo

    Pa i ti stalno otkad si poceo pricat o kupljenom analitickom clanku tj o jednom citatu iz njega guras tezu iz njega da kolicina robe prevezena 2021 nije veca nego 2019 jos navodeci da ce pred kraj godine i pasti, a eto iz clanka se jasno vidi da je global seaborne export volumes prosle godine narastao 3% u odnosu na 2019 i sad da podrzi narativ price jer je kolicina robe prevezena bila veca sad taj porast nije velik kad vec ne moze biti isti, drugo stalno guras tezu da je porast tonaze bio 100 mil DWT-a od 2019 medjutim u taj porast si uracunao i porast DWT-a od 2019 kako si jasno naveo pa bi onda bilo u redu uracunat i taj rast prijevoza robe 2019 ako ces vec uracunavat DWT pristigao 2019, jer po tvojim izvorima porast DWT tokom 2020 i 2021 bio 63 mil DWT-a, a ne 100mil DWT-a, nisam provjeravao jel to tako ali to su tvoji podaci i krivo ih prezentiras ocito, a i analiticar je ocito falio u porastu kolicine prijevoza robe.

    Vratite se na počatak gdje je opisano da je prevezeno u prvih 10 mjeseci više robe za nekih 2,5%. Najviše je na to utjecao minor bulk. Evo, do kraja godine je kao što vidimo željezne rude i ugljena prevezeno manje nego prošle godine, ugljena negdje isto, ali opet manje nego 2019. Brodova je došlo na tržište 2019. 33 mil DWT, 2020 34 mil DWT i prošle godine 29 mil DWT. Ukupono nešto manje od 100. Šta tu nije jasno ja ne kužim? Ove godine dolazi jos oko 30 mil DWT. Sad zbrojite sve to i ukupan NETO rast flote će na kraju ove godine biti oko 13% u odnosu na 2019. što znači da bi i promet morao toliko porasti da vozarine budu u rangu s 2019. a učekuje se kumulativni rast od oko 7%. 3% prošle godine + oko 4% ove godine. To znači da je brodova opet 6% više nego 2019. Ja ne znam dal su anlitičari budale koji to ne kuže ili šta, ali brojke su tu. Pa računaš koliko je ukupno brodova došlo i koliko je ukupno promet porastao. Nema veze

    Kolega ako se nesto da zakljuciti iz ovog foruma to je da vozarine NE OVISE samo o kolicini dostupnih brodova nego o mnogo drugih varijabli pa mi nije jasno kako mozete zagovarati takav zakljucak samo da ne biste uvazili misljenja drugih. Da je to tako onda bi analiticar bio svatko i cijene vozarina bi bile poznate mjesecima unaprijed. Vi u postu iznad sugerirate da ce u ovoj godini vozarine biti gore od 2019.godine?! Ne kuzim cemu to drukanje?

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 9, 2022 at 2:58 PM
    • #5,940
    Quote from Brunos
    Quote from proba

    Vratite se na počatak gdje je opisano da je prevezeno u prvih 10 mjeseci više robe za nekih 2,5%. Najviše je na to utjecao minor bulk. Evo, do kraja godine je kao što vidimo željezne rude i ugljena prevezeno manje nego prošle godine, ugljena negdje isto, ali opet manje nego 2019. Brodova je došlo na tržište 2019. 33 mil DWT, 2020 34 mil DWT i prošle godine 29 mil DWT. Ukupono nešto manje od 100. Šta tu nije jasno ja ne kužim? Ove godine dolazi jos oko 30 mil DWT. Sad zbrojite sve to i ukupan NETO rast flote će na kraju ove godine biti oko 13% u odnosu na 2019. što znači da bi i promet morao toliko porasti da vozarine budu u rangu s 2019. a učekuje se kumulativni rast od oko 7%. 3% prošle godine + oko 4% ove godine. To znači da je brodova opet 6% više nego 2019. Ja ne znam dal su anlitičari budale koji to ne kuže ili šta, ali brojke su tu. Pa računaš koliko je ukupno brodova došlo i koliko je ukupno promet porastao. Nema veze

    Kolega ako se nesto da zakljuciti iz ovog foruma to je da vozarine NE OVISE samo o kolicini dostupnih brodova nego o mnogo drugih varijabli pa mi nije jasno kako mozete zagovarati takav zakljucak samo da ne biste uvazili misljenja drugih. Da je to tako onda bi analiticar bio svatko i cijene vozarina bi bile poznate mjesecima unaprijed. Vi u postu iznad sugerirate da ce u ovoj godini vozarine biti gore od 2019.godine?! Ne kuzim cemu to drukanje?

    Postojao je i scrap koji nije bio uzet u obzir. A tu je i promjena trgovackih ruta s australskim ugljenom, odnosno povecanje tona milja, a one su relevantan podatak za potraznju, ne tone same po sebi. Slican obrazac se moze ocekivati i iz zelje Kine da dopremi rudacu iz Gvineje i drugih od Australije udaljenijih lokacija, sto ce pak onda natjerati Australiju da dio svoje rudace prodaje na od Kine udaljenije lokacije poput Indije i drugdje. Nece Kina odredjivati potraznju nego trziste. Stari poucak.

    Takodjer, za ocekivati je jos dosta dugo vrijeme kovidskih protokola po kineskim lukama u kombinaciji s postkovidskom potraznjom za sirovinama da se proizvedu proizvodi za trziste. Opet, naravno, zato jdr su kineski komunisti kreteni koji ce gurati zero-covid pa kud puklo. Ne bunim se, samo naprijed decki, hehe.

    Sve u svemu, mnogo vise toga ide na ruku brodarima suhih tereta nego sto su rizici.

    Svatko tko tvrdi suprotno naprosto nema pojma o svijetu oko sebe.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      482k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 2:10 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. All

      May 22, 2025 at 2:10 PM
    1. ZABA (Zagrebačka banka d.d.) 1.9k

      • Like 1
      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:01 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 22, 2025 at 11:57 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      889k
      1.9k
    3. All

      May 22, 2025 at 11:57 AM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 11:55 AM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 22, 2025 at 11:55 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    All May 22, 2025 at 2:10 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    umalo May 21, 2025 at 12:58 PM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac May 20, 2025 at 9:23 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    16 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 12 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™