Nažalost, ovo ima potporu u stvarnim razlozima.
Kina je krizu ugljena rijesila u 3 tjedna.
A tereta za voziti baš i nema.
Vidiš ti braću Kineze. Kod nas se kaže svakog gosta tri dana dosta, a kod njih svake krize tri tjedna dosta.
Sjećam se jednog naslova iz Jugoslavije, isto iz vremena kad su se krize rješavale kroz tri tjedna, ako ne i za kraće.
"Svinjetina nikad jeftinija" je bio naslov.
I tako, prvih par rečenica hvalospjevi stabilizaciji, mjerama... Malo kasnije u članku piše da nigdje nema svinjetine za kupiti jer je seljacima preskupa za proizvoditi.
Eh, kako smo onda znali rješavati probleme, gdje li se to znanje izgubilo?
Kini fali 10% ćumura. Spuštanjem cijena kod sebe, uspjeli su spustiti cijene i drugdje i svaka im čast na tome, ali svejedno im fali tih 10%.
Sad je nedavno slična stvar bila s kontejnerašima, pali su 30% jer je nastupila korekcija cijena prijevoza, neodrživo su bile visoke cijene.
Ali se ispostavilo da ipak nisu toliko visoke pa se sad sve vraća na staro.
Ne kažem da će tako biti s bulkerima, pogotovo ne s capeovima.
Ali baš da je sad toliko katastrofa...