1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • July 24, 2021 at 11:38 PM
    • #6,661

    NAV je posebno bitan u određivanju vrijednosti kompanije, pogotovo recimo sada kod potencijalne prodaje Jadroplova.

    Dakle, koliko ostaje dioničarima nakon što bi se prodali svi brodovi i zatvorili dugovi.

    Ja mislim da bi se s obzirom na trenutno stanje na tržištu na trenutni NAV trebala platiti dobra premija, po meni x1.50 na trenutni NAV.

    Jer na trenutnim vozarinama Atlantska jako dobro zarađuje a ako ostanu takve vozarine zarađivati će još znatno više.

    Bitan je Future Cash Flow.

  • Sheriff
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,290
    Postova
    822
    Member since
    May 20, 2020
    • July 25, 2021 at 8:44 AM
    • #6,662
    Quote from tizian1

    NAV je posebno bitan u određivanju vrijednosti kompanije, pogotovo recimo sada kod potencijalne prodaje Jadroplova.

    Dakle, koliko ostaje dioničarima nakon što bi se prodali svi brodovi i zatvorili dugovi.

    Ja mislim da bi se s obzirom na trenutno stanje na tržištu na trenutni NAV trebala platiti dobra premija, po meni x1.50 na trenutni NAV.

    Jer na trenutnim vozarinama Atlantska jako dobro zarađuje a ako ostanu takve vozarine zarađivati će još znatno više.

    Bitan je Future Cash Flow.

    Je a tko zna koje budu vozarine za 2+ godine i CF? Eto vidi future contracte za 2023, 2024. Banana.

    Naravno da u tom trenutku spot vozarine ne moraju biti takve ali taj nesrazmjer je upravo zbog nemogučnosti gledanja u pouzdanu kristalnu kuglu.

    Sigurno kompanije kalkuliraju i zele prezivjeti a i pobrati vrhnje pa prakticiraju jedno i drugo.

    U NAV-u je indirektno ugrađen potencijal i perspektiva vozarina i bussinessa jer cijene brodova ne idu gore samo jer su od željeza a željezo je skupo.

  • bbkk0000
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    636
    Postova
    387
    Member since
    March 2, 2020
    • July 25, 2021 at 1:01 PM
    • #6,663
    Quote from BudFox

    S kojim novcima da kupe JDPL, ajde nek mi netko pojasni? JDPL je jedna jako dugo zanemarivana prica i ne vrijedi razmisljati o tome. Ako im kapne kakva lovica, bolje da kupe kakav polovni bulker dok su vozarine visoke, pa ga stave na spot.

    Ima li kakvih informacija dali banke u ovom trenutku prate dry bili kao pisao u smislu financiranja?

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 25, 2021 at 9:20 PM
    • #6,664
    Quote from mitkko
    Quote from Flight

    Ja bih zamolio kolega Mittka i Paricu da nam daju procjenu NAV-a za ATPL?

    Cisto da vidimo sto bi njihovi brodovi i dug pokazali o trenutnoj NAV vrijednosti flote! Po istom ili slicnom kljucu procjene kao za JDPL. Po mojem sudu kolege su to solidno pokazale na procjeni za JDPL, pa bi bilo možda poučno i informativno da imamo slične izračune i za ATPL. Unaprijed hvala.

    A molim njih da me netko ne bi optužio za pristranost, navijanje ili nešto slično. Ako raspravljamo, diskutiramo i polemiziramo možemo valjda raspravljati o svim kompanijama na lokalnoj burzi.

    Evo moja tablica, ista metodologija izračuna kao na JDPL.

    NAVps = 385 kn

    P/NAV = 1,06

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Znam da smo prije 3 mjeseca definirali da bareboat charter nema utjecaja na NAV (neto vrijednost 0)...i tad mi je to sve bilo kristslno jasno jer se vrijednost barebot chartera knjizi i u imovini (brodovi u najmu) i obvezama (primljeni zajmovi)...

    E sad mi nesto nije jasno...kako je vrijednost brodova u bareboat charteru iskljucena iz izracuna (cca.110mil kn, prema GF2020)...a obveze za bareboat charter nisu jer koliko vidim u izracunu su koristene ukupne obveze iz GFI...

    Ili ja malo "štekam" sa razumijevanjem knjizenja zakupa ili je greska u izracunu i NAV je veci za 110 mil kn odnosno 75kn per share...

    Cijeli dan mozgam i pokusavam shvatit...ali mi ne ide nikako...

    Mittko jesam lud ili???

    P.s. na GO sam i nemam vremena sad racunat NAV, a ionako mittko to radi 100x detaljnije i preciznije...

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 25, 2021 at 9:46 PM
    • #6,665

    Pa koliko ja shvaćam ti brodovi vise nisu njihova imovina (to je kao da su brodove prodali i uzeli natrag u najam odnosno operativni leasing odnosno ako se ta imovina vodi u bilanci sukladno IFRS 16 onda financijski leasing), dakle ne vode se u bilanci već je to defacto imovina kojom oni upravljaju i na kojoj ostvaruju operativnu dobit. S druge strane za tu imovinu plaćaju rashod odnosno najam tj. imaju neku kumulativnu financijsku obvezu za vrijeme trajanja najma koja na određeni datum ima neku sadašnju vrijednost. Ako priznaju tu imovinu sukladno IFRS 16 onda moraju priznati i financijsku obvezu za najmove, za koju ja nisam siguran da je iskazana u njihovom dugu. Ili jest ako je to tako opisano u bilješkama uz izvješća. Ja to nisam gledao niti provjeravao. Dakle, ako nisu priznali buduće financijske obveze na sadasnji datum (datum bilance) onda ne mogu priznati niti imovinu na koju se te obveze odnose. To su specifična pitanja koja treba pitati upravu konkretno financijskog direktora na GS ili negdje drugdje gdje se pojavi prilika za službeni upit (konferencija, prezentacija analitičarima, možda onu Frau Puticu nadležnu za odnose sa investitorima i sl.) I naravno prije upita, treba dobro pregledati sto piše na tu temu u revidiranim FI.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 25, 2021 at 10:07 PM
    • #6,666
    Quote from Parica
    Quote from mitkko

    Evo moja tablica, ista metodologija izračuna kao na JDPL.

    NAVps = 385 kn

    P/NAV = 1,06

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Znam da smo prije 3 mjeseca definirali da bareboat charter nema utjecaja na NAV (neto vrijednost 0)...i tad mi je to sve bilo kristslno jasno jer se vrijednost barebot chartera knjizi i u imovini (brodovi u najmu) i obvezama (primljeni zajmovi)...

    E sad mi nesto nije jasno...kako je vrijednost brodova u bareboat charteru iskljucena iz izracuna (cca.110mil kn, prema GF2020)...a obveze za bareboat charter nisu jer koliko vidim u izracunu su koristene ukupne obveze iz GFI...

    Ili ja malo "štekam" sa razumijevanjem knjizenja zakupa ili je greska u izracunu i NAV je veci za 110 mil kn odnosno 75kn per share...

    Cijeli dan mozgam i pokusavam shvatit...ali mi ne ide nikako...

    Mittko jesam lud ili???

    P.s. na GO sam i nemam vremena sad racunat NAV, a ionako mittko to radi 100x detaljnije i preciznije...

    Display More

    Bareboat charter se knjizi istovremeno u imovini i u obvezama. U mojoj tablici se tih 110M nalazi u dugotrajnoj materijalnoj imovini (u ovih preostalih 240M) te u obvezama, tako da je neto ucinak na NAV = 0. Ta dva broda nisam zbrajao u ovoj prvoj tablici kako bi suma bila usporediva sa vrijednosti brodova iz FI, odnosno revizorskog izvjesca - tamo je odvojeno prikazana vrijednost brodova u vlasnistvu i posebno vrijednost bareboat chartera.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 25, 2021 at 10:08 PM
    • #6,667

    Na mobu sam pa sam malo tehnicki ogranicen...

    IMOVINA

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    POPIS OBVEZA

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    OBJASNJENJE OBVEZA

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Vidim da je mittko odgovorio, tnx...znaci, oba smo bili u pravu😊😊😊

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 25, 2021 at 10:35 PM
    • #6,668

    Jel netko možda gledao i uspoređivao kako se cjenovno i potražnjom rangiraju brodovi istih/sličnih karakteristika. Dakle, kako 5 ili 10 godina star panamax slične klase, kamsarmax, supra ili handy cjenovno kotiraju ako su izgrađeni u Kini, Koreji, Hrvatskoj ili Japanu? I obzirom na pogonski stroj da li je recimo jednako vrijedna uljanikova varijanta MAN-a, njemački MAN ili neka kineska varijanta istog? Utječe li to na cijenu rabljenog broda i ako da, koliko?

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 25, 2021 at 10:40 PM
    • #6,669
    Quote from Flight

    Jel netko možda gledao i uspoređivao kako se cjenovno i potražnjom rangiraju brodovi istih/sličnih karakteristika. Dakle, kako 5 ili 10 godina star panamax slične klase, kamsarmax, supra ili handy cjenovno kotiraju ako su izgrađeni u Kini, Koreji, Hrvatskoj ili Japanu? I obzirom na pogonski stroj da li je recimo jednako vrijedna uljanikova varijanta MAN-a, njemački MAN ili neka kineska varijanta istog? Utječe li to na cijenu rabljenog broda i ako da, koliko?

    Znam samo da su japanci najskuplji, a kinezi najjeftiniji. Bilo bi stvarno zanimljivo vidjeti kolike su u prosjeku te razlike.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 12:02 AM
    • #6,670
    Quote from mitkko
    Quote from Parica

    Znam da smo prije 3 mjeseca definirali da bareboat charter nema utjecaja na NAV (neto vrijednost 0)...i tad mi je to sve bilo kristslno jasno jer se vrijednost barebot chartera knjizi i u imovini (brodovi u najmu) i obvezama (primljeni zajmovi)...

    E sad mi nesto nije jasno...kako je vrijednost brodova u bareboat charteru iskljucena iz izracuna (cca.110mil kn, prema GF2020)...a obveze za bareboat charter nisu jer koliko vidim u izracunu su koristene ukupne obveze iz GFI...

    Ili ja malo "štekam" sa razumijevanjem knjizenja zakupa ili je greska u izracunu i NAV je veci za 110 mil kn odnosno 75kn per share...

    Cijeli dan mozgam i pokusavam shvatit...ali mi ne ide nikako...

    Mittko jesam lud ili???

    P.s. na GO sam i nemam vremena sad racunat NAV, a ionako mittko to radi 100x detaljnije i preciznije...

    Display More

    Bareboat charter se knjizi istovremeno u imovini i u obvezama. U mojoj tablici se tih 110M nalazi u dugotrajnoj materijalnoj imovini (u ovih preostalih 240M) te u obvezama, tako da je neto ucinak na NAV = 0. Ta dva broda nisam zbrajao u ovoj prvoj tablici kako bi suma bila usporediva sa vrijednosti brodova iz FI, odnosno revizorskog izvjesca - tamo je odvojeno prikazana vrijednost brodova u vlasnistvu i posebno vrijednost bareboat chartera.

    Display More

    U prvim izracunima sam se slagao da neto utjecaj bareboata chartera na izracun NAV-a bude nula jer smo smatrali da su ti brodovi samo u najmu, medjutim nakon novih saznanja da ti brodovi imaju otkupnu klauzulu smatram da ti brodovi moraju biti ukljucen u NAV jer prestavljaju buducu imovinu drustva, a trenutna obveza prema njima je iskazana kao najam i otkupna cijena, jedina razlika moze bit moguci diskont jer se postojeci bareboat moze produzit pa bi mozda mogli nastat dodatne obveze ako se produze za taj dio nisam siguran jer su imali ugovorenu opciju 3+2 pa ne znam da li postojeca obveza uracunava svih 5 godina u svakom slucaju ti brodovi imaju svoju trzisnu vrijednost koja se mora na neki nacin uracunat u NAV, a ne je izostavit u potpunosti.

    Jos jedan dodatak s obzirom da ce netko usporedit ove tablice s JDPL treba dodat da je kod JDPL ubacen i ispravak za vrijednost nekretnina, dok bi to isto trebalo napravit i za ATPL da bi bilo usporedivo i za nekretnine i udjele.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 26, 2021 at 6:36 AM
    • #6,671

    Tržišna vrijednost je uračunata ili nije. Ako se brodovi u bareboat charteru odnosno najmu uključe u imovinu onda se mora iskazati i financijska obveza za njihov najam. Tako da se utjecaj na (povećanje) imovine u potpunosti ili u značajnoj mjeri (dijelom) poništava sa financijskom obvezom za korištenje tih brodova. To ovisi kako je taj najam naravno ugovoren, da li mu je značajnija fiksna ili varijabilna komponenata najma ako je ugovoren na neki indeks itd Itd Bareboat defacto utječe na imovinu preko operativne dobiti i zato se takva imovina i amortizira, ali se iskazuje i kao financijska obveza svedena na određen datum, na strani pasive.

    Koji točno ispravak vrijednosti nekretnina? O kojoj se točno revalorizaciji radi i s kojim ciljem/uzrokom?

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 6:48 AM
    • #6,672
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Bareboat charter se knjizi istovremeno u imovini i u obvezama. U mojoj tablici se tih 110M nalazi u dugotrajnoj materijalnoj imovini (u ovih preostalih 240M) te u obvezama, tako da je neto ucinak na NAV = 0. Ta dva broda nisam zbrajao u ovoj prvoj tablici kako bi suma bila usporediva sa vrijednosti brodova iz FI, odnosno revizorskog izvjesca - tamo je odvojeno prikazana vrijednost brodova u vlasnistvu i posebno vrijednost bareboat chartera.

    U prvim izracunima sam se slagao da neto utjecaj bareboata chartera na izracun NAV-a bude nula jer smo smatrali da su ti brodovi samo u najmu, medjutim nakon novih saznanja da ti brodovi imaju otkupnu klauzulu smatram da ti brodovi moraju biti ukljucen u NAV jer prestavljaju buducu imovinu drustva, a trenutna obveza prema njima je iskazana kao najam i otkupna cijena, jedina razlika moze bit moguci diskont jer se postojeci bareboat moze produzit pa bi mozda mogli nastat dodatne obveze ako se produze za taj dio nisam siguran jer su imali ugovorenu opciju 3+2 pa ne znam da li postojeca obveza uracunava svih 5 godina u svakom slucaju ti brodovi imaju svoju trzisnu vrijednost koja se mora na neki nacin uracunat u NAV, a ne je izostavit u potpunosti.

    Jos jedan dodatak s obzirom da ce netko usporedit ove tablice s JDPL treba dodat da je kod JDPL ubacen i ispravak za vrijednost nekretnina, dok bi to isto trebalo napravit i za ATPL da bi bilo usporedivo i za nekretnine i udjele.

    Odakle je ta informacija da imaju otkupnu klauzulu?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • July 26, 2021 at 7:11 AM
    • #6,673

    Prema novim Cleavesovim tablicama, NAV je skočio sa 385 na 511 kn.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 11:57 AM
    • #6,674

    Evo i nova tablica prema jučer objavljenim vrijednostima brodova.

    NAVps = 459 kn

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 12:02 PM
    • #6,675
    Quote from mitkko
    Quote from Flight

    Jel netko možda gledao i uspoređivao kako se cjenovno i potražnjom rangiraju brodovi istih/sličnih karakteristika. Dakle, kako 5 ili 10 godina star panamax slične klase, kamsarmax, supra ili handy cjenovno kotiraju ako su izgrađeni u Kini, Koreji, Hrvatskoj ili Japanu? I obzirom na pogonski stroj da li je recimo jednako vrijedna uljanikova varijanta MAN-a, njemački MAN ili neka kineska varijanta istog? Utječe li to na cijenu rabljenog broda i ako da, koliko?

    Znam samo da su japanci najskuplji, a kinezi najjeftiniji. Bilo bi stvarno zanimljivo vidjeti kolike su u prosjeku te razlike.

    Supramax/Ultramax na prodaji krajem 2020. godine. Nažalost novije nemam, ali se može usporediti. Imate i naše brodove: Bene, Punta i Valovine...

    Files

    For Sale JapaneseKorean builtdesigned.png 213.03 kB – 0 Downloads JapaneseKorean builtdesigned continued….png 158.22 kB – 0 Downloads Chinese built and others.png 196.77 kB – 0 Downloads Chineseothers builtdesigned continued….png 86.16 kB – 0 Downloads
  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 12:21 PM
    • #6,676
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    U prvim izracunima sam se slagao da neto utjecaj bareboata chartera na izracun NAV-a bude nula jer smo smatrali da su ti brodovi samo u najmu, medjutim nakon novih saznanja da ti brodovi imaju otkupnu klauzulu smatram da ti brodovi moraju biti ukljucen u NAV jer prestavljaju buducu imovinu drustva, a trenutna obveza prema njima je iskazana kao najam i otkupna cijena, jedina razlika moze bit moguci diskont jer se postojeci bareboat moze produzit pa bi mozda mogli nastat dodatne obveze ako se produze za taj dio nisam siguran jer su imali ugovorenu opciju 3+2 pa ne znam da li postojeca obveza uracunava svih 5 godina u svakom slucaju ti brodovi imaju svoju trzisnu vrijednost koja se mora na neki nacin uracunat u NAV, a ne je izostavit u potpunosti.

    Jos jedan dodatak s obzirom da ce netko usporedit ove tablice s JDPL treba dodat da je kod JDPL ubacen i ispravak za vrijednost nekretnina, dok bi to isto trebalo napravit i za ATPL da bi bilo usporedivo i za nekretnine i udjele.

    Odakle je ta informacija da imaju otkupnu klauzulu?

    Post

    RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    Sta se tice skupstine na pitanje o ugovorima tc i ostalom tc kaze da ugovorno ne smiju takve stvari otkrivat pa se pozivaju na poslovnu tajnu jer tako pise u ugovorima.

    Sta se tice onih bareboat chartera odgovor je bio da je njihov najam 3850$ te da imaju otkupnu klauzulu kako sam i pretpostavlja da zbog onog ostatka knjigovodstvene vrijednosti mora bit jos neka preostala ugovorna vrijednost.

    Revelin je u dugorocnom najmu

    Komentar Biblije je bio da ce kompanija imat znacajno manje kamate na…
    StatusQuo
    June 30, 2021 at 8:54 AM
  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 26, 2021 at 12:43 PM
    • #6,677

    Znači ne postoji službena informacija u javno dostupnim podacima o otkupnoj klauzuli?

    Oni ne moraju disclose-at ugovorne odredbe i iznose, ali mogu i moraju opisati na koji način su ušli u neki financijski aranžman i kako to utječe na poslovne rezultate ili kako je utjecalo. Tome i služi Glavna skupština, da se između ostalog dioničarima pojasni poslovanje i svi bitni polsovni događaji u protekloj godini da bi temeljem toga dioničari mogli odlučivati na skupštini o prijedlozima s dnevnog reda.

    Glavna skupština je organ društva, kao što su to i uprava i NO. Obzirom da dioničari ne mogu izravno pristupati pitanjima Upravi i NO, za to imaju priliku istu tu Upravi i NO, pitati na GS, sukladno predloženom osnovnom ili prošrenom dnevnom redu, i to sva pitanja koja se odnose na sve bitne činjenice koje su se dogodile u protekloj godini i koje mogu imati utjecaj na buduće poslovanje, a koja nisu zapriječena zakonski ili ugovorno.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 12:50 PM
    • #6,678
    Quote from Flight

    Znači ne postoji službena informacija u javno dostupnim podacima o otkupnoj klauzuli?

    Oni ne moraju disclose-at ugovorne odredbe i iznose, ali mogu i moraju opisati na koji način su ušli u neki financijski aranžman i kako to utječe na poslovne rezultate ili kako je utjecalo. Tome i služi skupština, da se dioničarima pojasni poslovanje i svi bitni polsovni događaji u protekloj godini da bi temeljem toga dioničari mogli odlučivati na skupštini o prijedlozima s dnevnog reda.

    Postoje informacije koje su dobivene odlaskom na skupstinu i razgovorima s sluzbenim osobama, a sad oces vjerovat ili ne tvoja stvar, ako neces onda drugi put otidji na skupstinu pa pitaj sve sta te zanima.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 26, 2021 at 12:53 PM
    • #6,679

    Pa naravno da ti neću, na riječ, vjerovati jer ne znam ni tko si ni što si. U zbirki isprava na trgovačkom sudu pohranjen je zapisnik sa skupštine ovjeren od Javnog bilježnika. Što tamo piše, to se priznaje kao službeni dokument, sve ostalo je rekla kazala. I svaki dioničar može pristupiti toj zbirci isprava i izvršiti uvid odnosno čak i fotokopirati dijelove ili zapisnik u cjelosti.

    Ti si mogao poslije Skupštine u neformalnom razgovoru doznati svašta, a i svašta ovdje napisati, ali to je nešto o čemu će ti netko vjerovati, a netko možda i neće. Da postoji službena bilješka u dokumentima o otkupnoj kaluzuli e onda bi to bilo puno vjerodostojnije od toga što ti kao anonimus pišeš na nekom forumu. No hard fillings.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 26, 2021 at 1:01 PM
    • #6,680

    Imam ja jedno pitanje. Da li se sell&lease back brodovi uknjizuju u NAV kao cisto vlasnistvo?

    Ja ne znam tocno.

    Logicno mi je da bi se u book uracunavala vrijednost ugovora, koja barem meni nije poznata.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 34

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      34
      Pregleda
      18k
      34
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,574 Replies, 4 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 12 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™