situacija sa knjigom dioničara od prije cca 10 dana je više, manje sljedeća: Otp je imao 5414 dionica i s pravom se može pretpostaviti da danas imaju manje i da su uskoro out......za addiko se več neko kraće vrijeme vidi da je stao na 15000.......u dionicu ulaze uglavnom fizičke osobe od kojih su neki u top 10 pojedinih dionica na zse....... kupuje jedan gospon koji je u Top 10 na Opte i Sapn, te jedan gospon koji je u Top 10 na 3 dionice sa zse........ima i jedan gospon iz Top 10 Ernt.......vjerovarno ima tu i još koja zanimljivost ali ne treba s tim previše razbijati glavu i gubiti vrijeme......
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
A svi znamo tko je taj gospon, hehe.
-
Tu je potrebno za novu razinu ponovno barem dva dana jače kupovine oko 5000 komada po danu da bi se skočilo na razinu preko 200 kn....tako je bilo i kad je skočila sa 180 na 190 kn.
23.03.2021. CT 186,00 195,00 186,00 190,00 189,93 +2,15 % 118 5.751 1.092.272,50 22.03.2021. CT 179,00 186,50 179,00 186,00 182,81 +3,91 % 66 4.295 785.183,00 -
situacija sa knjigom dioničara od prije cca 10 dana je više, manje sljedeća: Otp je imao 5414 dionica i s pravom se može pretpostaviti da danas imaju manje i da su uskoro out......za addiko se več neko kraće vrijeme vidi da je stao na 15000.......u dionicu ulaze uglavnom fizičke osobe od kojih su neki u top 10 pojedinih dionica na zse....... kupuje jedan gospon koji je u Top 10 na Opte i Sapn, te jedan gospon koji je u Top 10 na 3 dionice sa zse........ima i jedan gospon iz Top 10 Ernt.......vjerovarno ima tu i još koja zanimljivost ali ne treba s tim previše razbijati glavu i gubiti vrijeme......
Privatni investitori unutra, fondovi out.
Hazardni zaključak, smart money ulazi. -
Sve je jasno kao bijeli dan.
Fondovi spaljuju novac svojih udjelnicara.
-
evo i gdje su trenutno brodovi, da se ne traži Jura
1.AP ARGOSY Plovi za Ust Lugu gdje stiže 07.04.
2.AP ASTAREA Plovi za Huanghua gdje se očekuje 11.04.
3.AP DRZIC U luci Bahrain, slijedi Jubail 07.04.
4.AP DUBRAVA Plovi za New Orleans gdje se očekuje 16.04.
5.AP JADRAN U luci Immingham
6.AP LIBERTAS U luci Paradip, slijedi Tuticorin 14.04.
7.AP REVELIN U luci Veracruz, slijedi Tampico 08.04.
8.AP SLANO Plovi za Saldanha Bay gdje stiže 11.04.
9.AP STON Plovi za Paradip gdje se očekuje 15.04.
10.AP SVETI VLAHO U luci Chittagong, slijedi Gangavaram 12.04.
11.MIHO PRACAT 08.04. stiže u Ust Lugu
12. ZAGREB U luci Tanjung Kampeh, slijedi Karaikah 12.04.
-
A svi znamo tko je taj gospon, hehe.
aj bi? imamo li nekakve dokaze?
-
Malo sam za vikend proveo gledat ove vrijednosti brodova i nav, ako gledam onaj mitkov izracun prema tablici od cleavesa od 14.3 ne uzimajuci u obzir charter premium i svodeci na tecaj od 31.3 $6,45, ispada da je po toj tablici NAV JDPL 35,4 mil kn ili P/NAV OD 1 na 21,7 kn, ako za ATPL uzmem iste podatke vrijednosti brodova iz te tablice usporedivosti radi i za bareboat brodove vrijednost po 7 mil za NAV ATPL dobijem 330mil kn ili P/NAV od 1 na cijeni 337kn, medjutim ako vrijednost brodova gledamo po nekim transakcijama prodaje brodova koje su bile i pokusamo po tome odredit vrijednost brodova dobijem NAV od 237 mil kn ili P/NAV od 1 na cijeni 170kn, za jadroplov nema bas usporedivih transakcija jer se radi o supramaxima od 52 000 DWT, nije mi jasno uopce zasto su gradili brodove 2010-12 godine od 52 000 DWT-a kad su tada svi vec prelazili na 56-58000 DWT Supramaxe kao sta je i ATPL 2012 gradila 57 000 DWT supre, to jos jedan razlog da umanjim premiju za JDPL jer ako gledamo izracun prihoda po indexu on se bazira na 58 000 DWT suprama pa je onda za takve brodove i zarada manja jer imaju manje prostora te jos spadaju u starije tipove iako su kasnije gradjeni pa je i interes za takve brodove manji pri prodaji. Zakljucit vrijednost brodova prema transakcijama prodaje nije lako dosta se treba nagadjat jer prvo niti ima dovoljno transakcija u odredjenom razdoblju da se dobije prosjek, a i sama transakcija je zapravo vec proslost, svaki brod je na neki nacin razlicit, a niti ovako se moze zakljucit u kakvom je stanju brod i koliko se u predhodnom razdoblju ulagalo u njega sta sigurno utjece na vrijednost broda bar 10tak % sta kod ovoga izracuna NAV-a npr kod ATPL moze bit razlika 100mil kn pa sad ti budi pametan i to procijeni,a razlika po cijeni dionice je 30-50% veca za P/NAV=1 ako slucajno povisis tih 10% vrijednosti broda, zapravo to je ono sta brodare cini specificnim taj faktor x koji u datim trenutcima u povijesti i buducnosti vrijednost njihove imovine moze povisit i za 30-50%, kao sta je u proslom desetljecu ta imovina pala za 50% tako u jednom trenutku ce i narast za tih 50% i jos kada na to nadodas zaradu od te imovine jer jedno i drugo se prate uz premiju na vrijednost imovine imas i premiju na zaradu od te imovine pa ako se jedno i drugo poklopi imas faktor x koji multiplicira nekoliko puta pa sad ti pogodi taj trenutak, u svakom slucaju jasno je zasto brodari skacu nekoliko puta kada se stvari poklope u tom smjeru.
Lapsus, a vidim da nitko nije reagirao osim kolege preko poruke ovih 337kn je trebalo pisat 237 kn, valjda je vecina skuzila gresku iz Nav-a od 330mil
-
Gledam cijenu vozarina unazad 30 godina ili bolje rečeno BDI
Od 2003 -2008 cijena nije spuštana ispod sadašnjih, največa je bila 2008 i to četri puta veća od trenutne.
Ciklus od 5 godina visokih vozarina.
Koliko dugo će ovaj ciklus trajati,to je pitanje svih odgovora.?
imam ATPL...
-
Gledam cijenu vozarina unazad 30 godina ili bolje rečeno BDI
Od 2003 -2008 cijena nije spuštana ispod sadašnjih, največa je bila 2008 i to četri puta veća od trenutne.
Ciklus od 5 godina visokih vozarina.
Koliko dugo će ovaj ciklus trajati,to je pitanje svih odgovora.?
imam ATPL...
Skoro šest puta veća od trenutne.
On 20 May 2008, the index reached its record high level since its introduction in 1985, reaching 11,793 points.
-
-
A svi znamo tko je taj gospon, hehe.
aj bi? imamo li nekakve dokaze?
Ma sta ce nam dokazi kad sve znamo!
-
Staro je pravilo: kad fondovi izlaze, bježi skupa s njima. A zasto fondovi ovdje izlaze to trenutno nitko na svijetu ne može shvatiti ni objasniti.
-
Staro je pravilo: kad fondovi izlaze, bježi skupa s njima. A zasto fondovi ovdje izlaze to trenutno nitko na svijetu ne može shvatiti ni objasniti.
a ja sve zaradio baš na ne racionalnom izlasku fondova...još tamo od izlaska na imperialu..izlazilo se masovno na 500 kn a preuzimanje išlo preko 800 kn.
-
Staro je pravilo: kad fondovi izlaze, bježi skupa s njima. A zasto fondovi ovdje izlaze to trenutno nitko na svijetu ne može shvatiti ni objasniti.
Sjetimo se optime kako je izlazio jedan fond ispod 2 kn,poučak je baš dobar,izlaze oni bez problema i sa većim minusom kad novci nisu njihovi.
-
ha ha ha, a koji to fondovi izlaze? OTP zbirni?
Nebitno. Kod nas je to uvijek bila dobra prilika.
Staro je pravilo: kad fondovi izlaze, bježi skupa s njima. A zasto fondovi ovdje izlaze to trenutno nitko na svijetu ne može shvatiti ni objasniti.
Sjetimo se optime kako je izlazio jedan fond ispod 2 kn,poučak je baš dobar,izlaze oni bez problema i sa većim minusom kad novci nisu njihovi.
Da 1, izlazilo ih je 7 od 2.50 kn do 1.50 kn
-
Onda cemo od sada, oni vanka mi unutra.
-
dakle, glup money je izašao, a smart money je ušao!!! svašta....
-
dakle, glup money je izašao, a smart money je ušao!!! svašta....
hahahahaha dumb money has left the room
-
-
Nisam stigao komentirati ovaj clanak, a koji zapravo govori koliko je svaki brod specifican i koliko njegova izgradnja ovisi o specificnim zahtjevima narucitelja pri cemu svaki narucitelj prema svom iskustvu i potrebama kroji brod, pri cemu pri svakoj gradnji broda specificira svoj nadzor koji ce se brinit za kvalitetu izvedbe, sad sigurno da oni koji su noviji u ovom poslu i oni koji plove desetljecima mogu bolje specificirati i napraviti brod iako isti moze radit isto brodogradiliste, isto kao sta i kasnije odrzavanje broda utjece na njegovu sigurnosti upotrebu u kasnijim godinama.
-
-