1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 776
  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • December 18, 2020 at 10:06 PM
    • #2,521

    Jest, u pravu ste. Ja sam pogrešno pročitao da su jedan brod stavili S&L back aranžman radi refinanciranja triju brodova no oni su to ucinili za sva tri.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • December 18, 2020 at 11:13 PM
    • #2,522

    Nema tu velike mudrosti.

    Ili ce vozarine prije okrenuti u plus u 2021 ili ce ih potopiti dugovi. Svi koji ulazu u ovu dionicu toga su svjesni. Bar se nadam da jesu.

    Svakako je ovaj potez iznudjen, ali vjerujem da ce osigurati dovoljno predaha dok se vozarine ne oporave i covid ne prodje.

    U svakom slucaju, sredinom 2021 cemo rezimirati. Ja sam optimist. I to veci sto je mrkliji mrak. Jer noc je najtamnija pred zoru. Pokazalo se mnogo puta.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • December 19, 2020 at 12:22 AM
    • #2,523
    Quote from 5. Element

    Nema tu velike mudrosti.

    Ili ce vozarine prije okrenuti u plus u 2021 ili ce ih potopiti dugovi. Svi koji ulazu u ovu dionicu toga su svjesni. Bar se nadam da jesu.

    Svakako je ovaj potez iznudjen, ali vjerujem da ce osigurati dovoljno predaha dok se vozarine ne oporave i covid ne prodje.

    U svakom slucaju, sredinom 2021 cemo rezimirati. Ja sam optimist. I to veci sto je mrkliji mrak. Jer noc je najtamnija pred zoru. Pokazalo se mnogo puta.

    Je, al ste ti i BudFox trebali kupovati sada, a ne na 225 na ljeto, i ljutili se na mene da drukam i spustam cijenu😅 :D


    Quote from alias
    Quote from Flight

    Pa lijepo piše da su prodali jedan brod i uzeli ga natrag u najam da bi valjda tim novcima povoljnije refinancirali obveze za tri broda iz flote. Meni bi bilo logično da su vlasnici tih brodova pa mi nije jasno kako ste vi shvatili da su ih prodali?

    Zanimljivo razmišljanje. Ali šta znači ovaj "Sell" u "Sell and lease back"?

    Da, ali to znaci da su prezivjeli. A to je ovdje najbitnije.

    Edited once, last by Marielena: Merged a post created by Marielena into this post. (December 19, 2020 at 12:23 AM).

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • December 19, 2020 at 12:35 AM
    • #2,524

    Marielena

    Ako se stvarno dry bulk oporavi na nacin kako mislim da hoce, 150 ili 200 kn ce biti nebitno.

    U suprotnom, i 50 kn je previse.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • alias
    Guest
    • December 19, 2020 at 7:11 AM
    • #2,525

    5. element

    ti si kao politicar; kad nemas argumenata onda izbacujes floskule tipa mrak, zora itd. Valjda tako sam sebe uvjeravas u tvrdnje koje su samo puste želje i ništa više, i nemaju uporište u samoj analizi nit tržišta nit vrijednosti dionice, a to je siguran put u gubitak love. Ekipa ovdje misli da ja pišem protiv njih, a ne kuze da im zelim otvoriti oci. Jel mislite da bi ATPL prodala skoro sve brodove da im ide dobro? Morate se to zapitati. Rekao sam vam da rađe kupite najkvalitetnije dionice iz sektora, ako vec vjerujete u njega, pa necete morati strahovati. Ovako ocito to zelite. Pa i vi ste odabrali najbolju dionicu iz ovog sektora u hr, ali ocito i njoj ne ide. Kako si i sam rekao, pricekajmo. Mozda se i trziste oporavi. Ali koliko onda po tebi vrijedi ova kompanija koja trenutno ima, mislim, tri broda u svom vlasništvu i koja je tijekom ovih godina sve sta je imala rasprodala? Daj mi brojku.

  • Kvark
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,309
    Postova
    355
    Member since
    February 12, 2020
    • December 19, 2020 at 8:28 AM
    • #2,526
    Quote from alias

    5. element

    ti si kao politicar; kad nemas argumenata onda izbacujes floskule tipa mrak, zora itd. Valjda tako sam sebe uvjeravas u tvrdnje koje su samo puste želje i ništa više, i nemaju uporište u samoj analizi nit tržišta nit vrijednosti dionice, a to je siguran put u gubitak love. Ekipa ovdje misli da ja pišem protiv njih, a ne kuze da im zelim otvoriti oci. Jel mislite da bi ATPL prodala skoro sve brodove da im ide dobro? Morate se to zapitati. Rekao sam vam da rađe kupite najkvalitetnije dionice iz sektora, ako vec vjerujete u njega, pa necete morati strahovati. Ovako ocito to zelite. Pa i vi ste odabrali najbolju dionicu iz ovog sektora u hr, ali ocito i njoj ne ide. Kako si i sam rekao, pricekajmo. Mozda se i trziste oporavi. Ali koliko onda po tebi vrijedi ova kompanija koja trenutno ima, mislim, tri broda u svom vlasništvu i koja je tijekom ovih godina sve sta je imala rasprodala? Daj mi brojku.

    Pa jel moguce da si ranom zorom poceo?! Probudim se jutros i ne znam jesam jos uvijek u nocnoj mori ili sam usla u novu?!! Lose si mi oci otvorio. I uopce nije lijepo kad ih ti otvaras na ovakav nacin.

    Pa ti najbolje znas izracunati. Daj nam brojeve, argumente, pokazi nam stvarno stanje. Sve sto si rekao u zadnjih 10 postova je 'trebali ste kupiti vani jer te firme valjaju, a ova ne valja nista'.

    Dok ne vidim brojeve, tesko mi za vjerovati nekome samo na izjavu, unatoc tvom beskrajnom znanju i iskustvu. Tesko mi vjerovati da netko samo pogleda ime tvrtke i zna jel valja ili ne valja.

    Evo, ja mislim da su ovim posljednjim povoljnijim refinanciranjem znatno poboljsali svoj polozaj.

    P. S. Gledala sam super film i necu ti reci koji.

    P. S. 2. Admin, ne zelim nikakve minute iskljucenja iz igre. :))

  • alias
    Guest
    • December 19, 2020 at 10:06 AM
    • #2,527

    Hocemo i brojeve? Može i to. Onda ce ti tek past mrak na oci :) Bolje bez brojeva. Lakse je vjerovati kad nema matematike u igri. Ajmo samo jednu brojku. Uzmimo nedavni FI za 3Q. Iz RDiG se vidi da je redovni prihod bio 190 mil kuna. Izvaredne prihode sam vas vec ucio da ne gledate. Dakle, na taj prihod su oni platili kamatu od 47 mil kuna, iliti 25% prihoda im ode na kamate. Primjerice, GOGL je imao trosak kamate 38 mil$, na prihod od 439 mil$, sto je 8,5%.


    Edited once, last by alias: Merged a post created by alias into this post. (December 19, 2020 at 10:09 AM).

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • December 19, 2020 at 11:23 AM
    • #2,528

    New world of ship sale and leaseback https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/

  • alias
    Guest
    • December 19, 2020 at 12:01 PM
    • #2,529
    Quote from jasko

    New world of ship sale and leaseback https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/

    I sta s tim tekstom? Ono sta je za vas zanimljivo nalazi se u ovoj recenici: "Ship lease structures offer shipping companies an alternative source of capital, which is helpful in times of economic difficulty and when traditional debt finance from banks and financial institutions is limited." Dakle, to se radi kad banke ne daju lovu i kad su problemi na trzisu. Oboje nije nikako dobro za vas

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • December 19, 2020 at 12:05 PM
    • #2,530

    Vrijednost brodova raste. https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-vessel-…cember-15-2020/

  • alias
    Guest
    • December 19, 2020 at 12:06 PM
    • #2,531
    Quote from jasko

    Vrijednost brodova raste. https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-vessel-…cember-15-2020/

    ATPL više nema brodova :) Tako da i to mozes izostaviti. Prestao bih pisati, ali ne mogu

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • December 19, 2020 at 12:09 PM
    • #2,532
    Quote from alias
    Quote from jasko

    New world of ship sale and leaseback https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/

    I sta s tim tekstom? Ono sta je za vas zanimljivo nalazi se u ovoj recenici: "Ship lease structures offer shipping companies an alternative source of capital, which is helpful in times of economic difficulty and when traditional debt finance from banks and financial institutions is limited." Dakle, to se radi kad banke ne daju lovu i kad su problemi na trzisu. Oboje nije nikako dobro za vas

    To je tako jasno da se to radi kada si u financijskim problemima.

    Uostalom, to je ovdje jasno. Da oni plove pozitivno cijena bi bila preko 400 kuna. Sada je 150 kuna.

    Usporedbe sa stranim brodarima nemaju puno smisla, kao sto cijela nasa burza nema sa stranima puno smisla.

  • Progen
    Početnik
    Reakcija primljeno
    2
    Postova
    9
    Member since
    March 3, 2020
    • December 19, 2020 at 12:54 PM
    • #2,533

    Kolega alias kada atpl nema brodove možete li nam navesti koliko ih ima golden ocean koji toliko hvalite koji ima Enterprise value skoro 2 milijarde dolara i koji je također napravio niz transakcija sa leasing kućama vjerojatno identičnim kućama sa identičnim ugovorima kao i atpl

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • December 19, 2020 at 1:14 PM
    • #2,534
    Quote from alias
    Quote from jasko

    Vrijednost brodova raste. https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-vessel-…cember-15-2020/

    ATPL više nema brodova :) Tako da i to mozes izostaviti. Prestao bih pisati, ali ne mogu

    Kolega @alias , ja to malo drugačije gledam. Puno je tu naravno nepoznanica jer su im obavijesti vrlo šture, ali ajde, držat ću se neke osnovne logike.

    Dakle, troškovi financiranja brodova, kako si i sam rekao, su im jako visoki - krediti koje su uzimali ranijih godina im guše poslovanje. Ovim Sell&Lease back modelom su te brodove refinancirali. Objavili su da je refinanciranje napravljeno po bitno povoljnijim uvjetima, što je razumljivo jer je danas novac nikada jeftiniji. Istovremeno su time oslobodili novac, tako da im je sada keš pozicija sigurno bitno bolja. Meni se čini da je to dobro za poslovanje firme. Imaš keš u blagajni, osigurao si poslovanje za neki budući period što je važno u ovim nestabilnim vremenima, a istovremeno si smanjio trošak financiranja.

    Druga stvar, pretpostavljam da su uzeli financijski leasing (ne operativni), jer mi opet to logika nalaže - brodovi su danas dosta jeftini pa bi bila šteta da ih po isteku lesainga ne vrate u svoje vlasništvo. U tom kontekstu je naravno bitan ovaj članak koji je jasko stavio o porastu vrijednosti rabljenih brodova, jer time imovini koju ATPL ima u leasingu raste vrijednost. Zamisli da si kupio auto na leasing, i da vremenom umjesto da mu vrijednost pada, ona raste, i po isteku lesainga vrijedi više nego što je vrijedio kada si ga kupio (karikiram, ali shvaćaš poantu). U ovakvim okolnostima kada je dry bulk na vrlo niskim granama, a očekuje se nekakav rast tržišta u budućnosti, logično je za očekivati da će i vrijednost brodova rasti. U tom kontekstu vjerujem da su uzeli financijski leasing i da je cilj po otplati leasinga vratiti te brodove u svoje vlasništvo. Ti brodovi se u slučaju financijskog leasinga i dalje vode u bilanci firme i amortiziraju se.

    I ne bih se složio sa konstatacijom da Sell&Lease back koriste samo firme koje su u financijskim problemima. To je relativna novina na tom tržištu, svi brodari to rade, jednostavnije je i jeftinije nego tražiti klasični kredit u banci. Evo ti moj primjer - firma mi dosta dobro posluje, a kupio sam auto na leasing, iako sam bez problema mogao i kešom. Kamate na leasing su relativno niske i draže mi je keš držati u blagajni i pecati neke investicije, nego ga držati zarobljenog u autu. Imao sam opciju i Sell&Lease back financiranja - dogovorio sam sa bankom da odem u Njemačku kupiti auto za keš, uvezem ga u HR i dam banci u Sell&Lease back. To ne znači da sam u financijskim problemima.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • alias
    Guest
    • December 19, 2020 at 1:27 PM
    • #2,535
    Quote from mitkko
    Quote from alias

    ATPL više nema brodova :) Tako da i to mozes izostaviti. Prestao bih pisati, ali ne mogu

    Kolega @alias , ja to malo drugačije gledam. Puno je tu naravno nepoznanica jer su im obavijesti vrlo šture, ali ajde, držat ću se neke osnovne logike.

    Dakle, troškovi financiranja brodova, kako si i sam rekao, su im jako visoki - krediti koje su uzimali ranijih godina im guše poslovanje. Ovim Sell&Lease back modelom su te brodove refinancirali. Objavili su da je refinanciranje napravljeno po bitno povoljnijim uvjetima, što je razumljivo jer je danas novac nikada jeftiniji. Istovremeno su time oslobodili novac, tako da im je sada keš pozicija sigurno bitno bolja. Meni se čini da je to dobro za poslovanje firme. Imaš keš u blagajni, osigurao si poslovanje za neki budući period što je važno u ovim nestabilnim vremenima, a istovremeno si smanjio trošak financiranja.

    Druga stvar, pretpostavljam da su uzeli financijski leasing (ne operativni), jer mi opet to logika nalaže - brodovi su danas dosta jeftini pa bi bila šteta da ih po isteku lesainga ne vrate u svoje vlasništvo. U tom kontekstu je naravno bitan ovaj članak koji je jasko stavio o porastu vrijednosti rabljenih brodova, jer time imovini koju ATPL ima u leasingu raste vrijednost. Zamisli da si kupio auto na leasing, i da vremenom umjesto da mu vrijednost pada, ona raste, i po isteku lesainga vrijedi više nego što je vrijedio kada si ga kupio (karikiram, ali shvaćaš poantu). U ovakvim okolnostima kada je dry bulk na vrlo niskim granama, a očekuje se nekakav rast tržišta u budućnosti, logično je za očekivati da će i vrijednost brodova rasti. U tom kontekstu vjerujem da su uzeli financijski leasing i da je cilj po otplati leasinga vratiti te brodove u svoje vlasništvo. Ti brodovi se u slučaju financijskog leasinga i dalje vode u bilanci firme i amortiziraju se.

    I ne bih se složio sa konstatacijom da Sell&Lease back raste samo firme koje su u financijskim problemima. To je relativna novina na tom tržištu, svi brodari to rade, jednostavnije je i jeftinije nego tražiti klasični kredit u banci. Evo ti moj primjer - firma mi dosta dobro posluje, a kupio sam auto na leasing, iako sam bez problema mogao i kešom. Kamate su niske i draže mi je keš držati u blagajni i pecati neke investicije, nego ga držati zarobljenog u autu. Imao sam opciju i Sell&Lease back financiranja - dogovorio sam sa bankom da odem u Njemačku kupiti auto za keš, uvesti ga u HR i dati banci u Sell&Lease back.

    Ima tu dosta toga tocnoga. Ali, kao sto si i rekao, dosta je nepoznanica. Za vrijednost brodova se salim, ali to je i onako toliko variabilna nepoznanica, da je nit ne treba uzimati u obzir. Jedan dan je rast, drugi pad. Nema smisla time razbijati glavu. Ono o čemu ja govorim, je da nitko ne prodaje imovinu u najgorem periodu (kao što je to sad) da to nije totalna nužda. Dakle, voda je dosla do grla. Kad napises u oglasnik PRODAJEM HITNO, znas da ti cijena ide dole bar jos za 20%. Ono sto ja vama nikako ne mogu objasniti je da je sadasnja vrijednost firme kao da plovi u najboljim uvjetima, a ne u najgorim. Dakle, ja bi sadasnju cijenu dao ATPL-u da je BDI bar duplo. Mislim, ovdje nitko ne iznosi brojke koliko bi ovo trebalo vrijediti? Vi samo mislite da vrijedi više. Zasto? Opet mi nitko ne zna odgovoriti. Samo se napiše da vrijedi više jer će sljedeće godine nestati pandemija, i to ce pogurati sektor i promet. Ajde OK. Nadam se da bude. Ja sam rekao da sam u GOGL-u i NMM-u. Tj. GOGL sam nedavno i prodao. I meni bi odgovarao rast BDI-a, ali ga ne vidim. Svakim danom izlaze sve gore i gore vijesti iz ove kompanije, a vi u svakoj toj vijesti vidite i trazite samo pozitivno. Po meni nikako pametno.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • December 19, 2020 at 1:30 PM
    • #2,536
    Quote from alias
    Quote from mitkko

    Kolega @alias , ja to malo drugačije gledam. Puno je tu naravno nepoznanica jer su im obavijesti vrlo šture, ali ajde, držat ću se neke osnovne logike.

    Dakle, troškovi financiranja brodova, kako si i sam rekao, su im jako visoki - krediti koje su uzimali ranijih godina im guše poslovanje. Ovim Sell&Lease back modelom su te brodove refinancirali. Objavili su da je refinanciranje napravljeno po bitno povoljnijim uvjetima, što je razumljivo jer je danas novac nikada jeftiniji. Istovremeno su time oslobodili novac, tako da im je sada keš pozicija sigurno bitno bolja. Meni se čini da je to dobro za poslovanje firme. Imaš keš u blagajni, osigurao si poslovanje za neki budući period što je važno u ovim nestabilnim vremenima, a istovremeno si smanjio trošak financiranja.

    Druga stvar, pretpostavljam da su uzeli financijski leasing (ne operativni), jer mi opet to logika nalaže - brodovi su danas dosta jeftini pa bi bila šteta da ih po isteku lesainga ne vrate u svoje vlasništvo. U tom kontekstu je naravno bitan ovaj članak koji je jasko stavio o porastu vrijednosti rabljenih brodova, jer time imovini koju ATPL ima u leasingu raste vrijednost. Zamisli da si kupio auto na leasing, i da vremenom umjesto da mu vrijednost pada, ona raste, i po isteku lesainga vrijedi više nego što je vrijedio kada si ga kupio (karikiram, ali shvaćaš poantu). U ovakvim okolnostima kada je dry bulk na vrlo niskim granama, a očekuje se nekakav rast tržišta u budućnosti, logično je za očekivati da će i vrijednost brodova rasti. U tom kontekstu vjerujem da su uzeli financijski leasing i da je cilj po otplati leasinga vratiti te brodove u svoje vlasništvo. Ti brodovi se u slučaju financijskog leasinga i dalje vode u bilanci firme i amortiziraju se.

    I ne bih se složio sa konstatacijom da Sell&Lease back raste samo firme koje su u financijskim problemima. To je relativna novina na tom tržištu, svi brodari to rade, jednostavnije je i jeftinije nego tražiti klasični kredit u banci. Evo ti moj primjer - firma mi dosta dobro posluje, a kupio sam auto na leasing, iako sam bez problema mogao i kešom. Kamate su niske i draže mi je keš držati u blagajni i pecati neke investicije, nego ga držati zarobljenog u autu. Imao sam opciju i Sell&Lease back financiranja - dogovorio sam sa bankom da odem u Njemačku kupiti auto za keš, uvesti ga u HR i dati banci u Sell&Lease back.

    Ima tu dosta toga tocnoga. Ali, kao sto si i rekao, dosta je nepoznanica. Za vrijednost brodova se salim, ali to je i onako toliko variabilna nepoznanica, da je nit ne treba uzimati u obzir. Jedan dan je rast, drugi pad. Nema smisla time razbijati glavu. Ono o čemu ja govorim, je da nitko ne prodaje imovinu u najgorem periodu (kao što je to sad) da to nije totalna nužda. Dakle, voda je dosla do grla. Kad napises u oglasnik PRODAJEM HITNO, znas da ti cijena ide dole bar jos za 20%. Ono sto ja vama nikako ne mogu objasniti je da je sadasnja vrijednost firme kao da plovi u najboljim uvjetima, a ne u najgorim. Dakle, ja bi sadasnju cijenu dao ATPL-u da je BDI bar duplo. Mislim, ovdje nitko ne iznosi brojke koliko bi ovo trebalo vrijediti? Vi samo mislite da vrijedi više. Zasto? Opet mi nitko ne zna odgovoriti. Samo se napiše da vrijedi više jer će sljedeće godine nestati pandemija, i to ce pogurati sektor i promet. Ajde OK. Nadam se da bude. Ja sam rekao da sam u GOGL-u i NMM-u. Tj. GOGL sam nedavno i prodao. I meni bi odgovarao rast BDI-a, ali ga ne vidim. Svakim danom izlaze sve gore i gore vijesti iz ove kompanije, a vi u svakoj toj vijesti vidite i trazite samo pozitivno. Po meni nikako pametno.

    Ne možeš to gledati kao prodaju, to nije prodaja, to je čisto refinanciranje. Naravno da bi najgluplja stvar sada bila da prodaju brodove kako bi pokrpali neke stare rupe. Brodovi su im praktično jedina prihodovna imovina, pa ako to krenu u ovakvim okolnostima prodavati, to bi značilo kraj, i onda možemo slobodno ugasiti ovu temu na forumu.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • December 19, 2020 at 2:23 PM
    • #2,537
    Quote from alias
    Quote from mitkko

    Kolega @alias , ja to malo drugačije gledam. Puno je tu naravno nepoznanica jer su im obavijesti vrlo šture, ali ajde, držat ću se neke osnovne logike.

    Dakle, troškovi financiranja brodova, kako si i sam rekao, su im jako visoki - krediti koje su uzimali ranijih godina im guše poslovanje. Ovim Sell&Lease back modelom su te brodove refinancirali. Objavili su da je refinanciranje napravljeno po bitno povoljnijim uvjetima, što je razumljivo jer je danas novac nikada jeftiniji. Istovremeno su time oslobodili novac, tako da im je sada keš pozicija sigurno bitno bolja. Meni se čini da je to dobro za poslovanje firme. Imaš keš u blagajni, osigurao si poslovanje za neki budući period što je važno u ovim nestabilnim vremenima, a istovremeno si smanjio trošak financiranja.

    Druga stvar, pretpostavljam da su uzeli financijski leasing (ne operativni), jer mi opet to logika nalaže - brodovi su danas dosta jeftini pa bi bila šteta da ih po isteku lesainga ne vrate u svoje vlasništvo. U tom kontekstu je naravno bitan ovaj članak koji je jasko stavio o porastu vrijednosti rabljenih brodova, jer time imovini koju ATPL ima u leasingu raste vrijednost. Zamisli da si kupio auto na leasing, i da vremenom umjesto da mu vrijednost pada, ona raste, i po isteku lesainga vrijedi više nego što je vrijedio kada si ga kupio (karikiram, ali shvaćaš poantu). U ovakvim okolnostima kada je dry bulk na vrlo niskim granama, a očekuje se nekakav rast tržišta u budućnosti, logično je za očekivati da će i vrijednost brodova rasti. U tom kontekstu vjerujem da su uzeli financijski leasing i da je cilj po otplati leasinga vratiti te brodove u svoje vlasništvo. Ti brodovi se u slučaju financijskog leasinga i dalje vode u bilanci firme i amortiziraju se.

    I ne bih se složio sa konstatacijom da Sell&Lease back raste samo firme koje su u financijskim problemima. To je relativna novina na tom tržištu, svi brodari to rade, jednostavnije je i jeftinije nego tražiti klasični kredit u banci. Evo ti moj primjer - firma mi dosta dobro posluje, a kupio sam auto na leasing, iako sam bez problema mogao i kešom. Kamate su niske i draže mi je keš držati u blagajni i pecati neke investicije, nego ga držati zarobljenog u autu. Imao sam opciju i Sell&Lease back financiranja - dogovorio sam sa bankom da odem u Njemačku kupiti auto za keš, uvesti ga u HR i dati banci u Sell&Lease back.

    Ima tu dosta toga tocnoga. Ali, kao sto si i rekao, dosta je nepoznanica. Za vrijednost brodova se salim, ali to je i onako toliko variabilna nepoznanica, da je nit ne treba uzimati u obzir. Jedan dan je rast, drugi pad. Nema smisla time razbijati glavu. Ono o čemu ja govorim, je da nitko ne prodaje imovinu u najgorem periodu (kao što je to sad) da to nije totalna nužda. Dakle, voda je dosla do grla. Kad napises u oglasnik PRODAJEM HITNO, znas da ti cijena ide dole bar jos za 20%. Ono sto ja vama nikako ne mogu objasniti je da je sadasnja vrijednost firme kao da plovi u najboljim uvjetima, a ne u najgorim. Dakle, ja bi sadasnju cijenu dao ATPL-u da je BDI bar duplo. Mislim, ovdje nitko ne iznosi brojke koliko bi ovo trebalo vrijediti? Vi samo mislite da vrijedi više. Zasto? Opet mi nitko ne zna odgovoriti. Samo se napiše da vrijedi više jer će sljedeće godine nestati pandemija, i to ce pogurati sektor i promet. Ajde OK. Nadam se da bude. Ja sam rekao da sam u GOGL-u i NMM-u. Tj. GOGL sam nedavno i prodao. I meni bi odgovarao rast BDI-a, ali ga ne vidim. Svakim danom izlaze sve gore i gore vijesti iz ove kompanije, a vi u svakoj toj vijesti vidite i trazite samo pozitivno. Po meni nikako pametno.

    A gdje je bio taj oglas prodajem brodove hitno? Propustila sam ga :)

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • December 19, 2020 at 2:32 PM
    • #2,538

    Ne radi im stranica a jutros je bilo sve ok.

    http://www.atlant.hr

    Je li u pitanju napad? Ili možda rade novu? A možda je i neplaćanje u pitanju?

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • December 19, 2020 at 3:21 PM
    • #2,539

    Ja sam ju normalno otvorila.

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • December 19, 2020 at 3:25 PM
    • #2,540
    Quote from Marielena

    Ja sam ju normalno otvorila.

    Hvala! Sad sam i ja kad sam promijenio operatera. Čudno!

    • 1
    • 126
    • 127
    • 128
    • 776

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 18, 2025 at 4:55 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. Bull_over_Bear

      May 18, 2025 at 4:55 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 16, 2025 at 11:37 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. dionicar

      May 16, 2025 at 11:37 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 16, 2025 at 7:37 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.8M
      10k
    3. accountant

      May 16, 2025 at 7:37 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 16, 2025 at 4:27 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. misterno

      May 16, 2025 at 4:27 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 16, 2025 at 3:45 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      907k
      2.1k
    3. All

      May 16, 2025 at 3:45 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    Bull_over_Bear May 18, 2025 at 4:55 PM
  • Što smo danas tržili

    dionicar May 16, 2025 at 11:37 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 16, 2025 at 7:37 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    misterno May 16, 2025 at 4:27 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    All May 16, 2025 at 3:45 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    All May 16, 2025 at 3:38 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    piho May 16, 2025 at 11:03 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    bjane May 16, 2025 at 10:45 AM
  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    SILVIO2024 May 16, 2025 at 9:48 AM
  • Best buy

    darac11 May 15, 2025 at 7:08 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,799 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 2 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,993 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 19 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
Save Quote