ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Jaško uvik čuva Asa u rukavu 👍
-
Ma ode sve niz wc solju, jao jao, onaj Kinez sve unistio, on i njegove kovidske retardirane idiotarije... Nadam se da ce ga smijeniti, baciti tu politiku u smece, kupiti Pfizer i otvoriti sve.
-
jos mi nitko ne odgovori pa cu ponoviti pitanje tko snosi trosak ugradnje BWTS-a na Panamaxima koji su u berbotcharteru Atpl ili onaj tko ih je unajmio za durocni najam i molio bi nekog tko ima podatke o stanju scrapa najnovije eto Hvala
-
Skoro svi brodovi u luci valjda se sprema oluja neka
Revelin napokon dobio neko odrediste Pascaguola nakon 8 dana na sidru iako se jos nije pomakao nadam se da je direktno u brodogradiliste, Pascaguola je blizu pa cemo brzo i saznat.
1. AP ARGOSY U luci Algeciras
2. AP ASTAREA U luci Bremen
3. AP DRZIC U luci Chengxi
4. AP DUBRAVA Plovi za Uddevalla 10.09.
5. AP JADRAN U luci Jorf Lasfar
6. AP LIBERTAS U luci Xiamen
7. AP REVELIN Plovi za Pascaguola
8. AP SLANO U luci Nemrut Bay
9. AP STON U luci Taboneo
10. AP SVETI VLAHO U luci Chengxi
11. MIHO PRACAT U luci Icdas
12. ZAGREB U luci Rotterdam
-
Skoro svi brodovi u luci valjda se sprema oluja neka
Revelin napokon dobio neko odrediste Pascaguola nakon 8 dana na sidru iako se jos nije pomakao nadam se da je direktno u brodogradiliste, Pascaguola je blizu pa cemo brzo i saznat.
1. AP ARGOSY U luci Algeciras
2. AP ASTAREA U luci Bremen
3. AP DRZIC U luci Chengxi
4. AP DUBRAVA Plovi za Uddevalla 10.09.
5. AP JADRAN U luci Jorf Lasfar
6. AP LIBERTAS U luci Xiamen
7. AP REVELIN Plovi za Pascaguola
8. AP SLANO U luci Nemrut Bay
9. AP STON U luci Taboneo
10. AP SVETI VLAHO U luci Chengxi
11. MIHO PRACAT U luci Icdas
12. ZAGREB U luci Rotterdam
na tragu ovoga:
The Supramax/Ultramax market of North Atlantic is coming under pressure again as the absence of fresh cargo offers for Sep dates seems to be forcing owners to accept lower than last done levels on F/H routes. https://t.co/j8WPdl2W8j
a čudno mi je bilo da su futuresi za supre tako bitno slabiji od trenutnih vozarina.......ovo gore navedeno možda je odgovor zašto?.....
no good.....iz nekog razloga sve je stalo i otvorilo provaliju.......
-
post index pmx and smax much lower now down 20%
ni ovo nevalja.....pitao sam nedavno na dry bulk temi pa pitam opet ovdje (jel svi smo mi jedna sretna dry bulk family)......đe je zapelo?........kako takve (extremno) visoke cijene ugnjena mogu zadržavati svoju cijenu dok vozarine i futuresi rone?????......jel ima il nema potražnje?.....ako ima, kako su vozarine tako niske?....ako nema, kako su cijene ugljena tako visoke?.......ili.....jel ima ćumura ili ga nema?........zna li tko?......ili je ovogodišnja skupština koja "100 godina kasni" najvažnija stvar u ovom desetljeću?......how yes, no.......
drži vodu dok majstori odu?......a i bag holdera se nakupilo u padu do ove razine......
time will tell........
-
jos mi nitko ne odgovori pa cu ponoviti pitanje tko snosi trosak ugradnje BWTS-a na Panamaxima koji su u berbotcharteru Atpl ili onaj tko ih je unajmio za durocni najam i molio bi nekog tko ima podatke o stanju scrapa najnovije eto Hvala
Dokovanje plaća unajmitelj, ugradnju BWTSa vlasnik.
Vi se previše koncentrirati na scrap. To nije tako važan podatak. Kada su vozarine jako visoke vlasnici će stare brodove ostaviti.
post index pmx and smax much lower now down 20%
ni ovo nevalja.....pitao sam nedavno na dry bulk temi pa pitam opet ocdje......đe je zapelo?........kako takve (extremno) visoke cijene ugnjena mogu zadržavati svoju cijenu dok vozarine i futuresi rone?????......jel ima il nema potražnje?.....ako ima, kako su vozarine tako niske?....ako nema, kako su cijene ugljena tako visoke?.......ili.....jel ima ćumura ili ga nema?........zna li tko?......ili je ovogodišnja skupština koja "100 godina kasni" najvažnija stvar u ovom desetljeću?......how yes, no.......
drži vodu dok majstori odu?......a i bag holdera se nakupilo u padu do ove razine......
time will tell........
Pa Kina je zatvorena već dva mjeseca. Demand iz Kine je slab. Cijena ugljena je visoka zbog rata u Ukrajini.
-
jos mi nitko ne odgovori pa cu ponoviti pitanje tko snosi trosak ugradnje BWTS-a na Panamaxima koji su u berbotcharteru Atpl ili onaj tko ih je unajmio za durocni najam i molio bi nekog tko ima podatke o stanju scrapa najnovije eto Hvala
Dokovanje plaća unajmitelj, ugradnju BWTSa vlasnik.
Vi se previše koncentrirati na scrap. To nije tako važan podatak. Kada su vozarine jako visoke vlasnici će stare brodove ostaviti.
post index pmx and smax much lower now down 20%
ni ovo nevalja.....pitao sam nedavno na dry bulk temi pa pitam opet ocdje......đe je zapelo?........kako takve (extremno) visoke cijene ugnjena mogu zadržavati svoju cijenu dok vozarine i futuresi rone?????......jel ima il nema potražnje?.....ako ima, kako su vozarine tako niske?....ako nema, kako su cijene ugljena tako visoke?.......ili.....jel ima ćumura ili ga nema?........zna li tko?......ili je ovogodišnja skupština koja "100 godina kasni" najvažnija stvar u ovom desetljeću?......how yes, no.......
drži vodu dok majstori odu?......a i bag holdera se nakupilo u padu do ove razine......
time will tell........
Pa Kina je zatvorena već dva mjeseca. Demand iz Kine je slab. Cijena ugljena je visoka zbog rata u Ukrajini.
onda je cijena ugljena "umjetna" jel stvarne količine prevezenog tereta i potražnje za njim u volumenu ne opravdavaju tako visoku cijenu?........problem je nedostatak količina a volumen je manji?.......ili samo pumpanje cijene ugljena zbog straha?.......ma ne štima tu ništa.......
-
Prvo hvala za info oko BWTS-a a normalno da pitam za scrap jer ce se brodolasnici prije odluciti za pojacani scrap ako su stari brodovi nerentabilni sto znaci da kad krenu cijene brodarina gore ostavlja mogucnosti brzeg i jaceg oporaka vozarina ili ja to krio tumacim suplay/demand
boga mi ni ja nerazumijem cumur ATH a vozarine padaju pogotovo za Capove mozda bi trebalo vidjeti zalihe Kineskog uglja i to Chart zadnjih 3 godine i usporediti ili nema tko kopati ugalj pa ima previse brodova za sad je jedino dobro sto Atpl nema Capove a Supre su vise za prijevoz zitarica
-
-
Dokovanje plaća unajmitelj, ugradnju BWTSa vlasnik.
Vi se previše koncentrirati na scrap. To nije tako važan podatak. Kada su vozarine jako visoke vlasnici će stare brodove ostaviti.
Pa Kina je zatvorena već dva mjeseca. Demand iz Kine je slab. Cijena ugljena je visoka zbog rata u Ukrajini.
onda je cijena ugljena "umjetna" jel stvarne količine prevezenog tereta i potražnje za njim u volumenu ne opravdavaju tako visoku cijenu?........problem je nedostatak količina a volumen je manji?.......ili samo pumpanje cijene ugljena zbog straha?.......ma ne štima tu ništa.......
Ne štima puno stvari koje su “umjetno” napumpane, ugljen, plin, struja…. Ocito se ekipa zaigrala, tj. preigrala 😏, kao ovi nasi borci i koji su preprodavali plin od INE
-
Skoro svi brodovi u luci valjda se sprema oluja neka
Revelin napokon dobio neko odrediste Pascaguola nakon 8 dana na sidru iako se jos nije pomakao nadam se da je direktno u brodogradiliste, Pascaguola je blizu pa cemo brzo i saznat.
1. AP ARGOSY U luci Algeciras
2. AP ASTAREA U luci Bremen
3. AP DRZIC U luci Chengxi
4. AP DUBRAVA Plovi za Uddevalla 10.09.
5. AP JADRAN U luci Jorf Lasfar
6. AP LIBERTAS U luci Xiamen
7. AP REVELIN Plovi za Pascaguola
8. AP SLANO U luci Nemrut Bay
9. AP STON U luci Taboneo
10. AP SVETI VLAHO U luci Chengxi
11. MIHO PRACAT U luci Icdas
12. ZAGREB U luci Rotterdam
Dakle plovi samo probušeni brod i još jedan
Ovi u Chengxiu su na dokovanju. Ostali su s nepoznatom ili nepostojećom destinacijom
-
Hoće li biti live stream sa skupštine?
-
Hoće li biti live stream sa skupštine?
Pa zar nije odrzana jucer? Kako onda moze biti live stream?
-
Hoće li biti live stream sa skupštine?
Pa zar nije odrzana jucer? Kako onda moze biti live stream?
Ah pomijesao sam datum sorry
-
Heh, cini se da je i tvrdokornija ekipa otpustila papire (dežurne bukace koji su stalno u nutra-van shemi i ne računam) jer su se očito poplasili ili će pokusati poplasiti i one manje upućene. Ionako je ex dividiend day još daleko pa se do tada može spekulirati na cijeni. To je legitimno, al plasiranje informacija ograničenog karaktera sugerira na neupućenost i verbalnu manipulaciju. Na ovom se forumu često puta pisalo o nečemu sto se ne može u kratkome roku predviđati, a kamoli donositi dugorocnije zaključke, starije od nekoliko tjedana ili mjeseci.
Naravno da kratkoročni sentiment i kretanja uvijek usmjeravaju i dugoorcne vozarine, no one su ipak za sada znatno manje volatilne.
Baltic Dry Index falls to 1017 down 65 points | Hellenic Shipping News Worldwide
-
Skoro svi brodovi u luci valjda se sprema oluja neka
Revelin napokon dobio neko odrediste Pascaguola nakon 8 dana na sidru iako se jos nije pomakao nadam se da je direktno u brodogradiliste, Pascaguola je blizu pa cemo brzo i saznat.
1. AP ARGOSY U luci Algeciras
2. AP ASTAREA U luci Bremen
3. AP DRZIC U luci Chengxi
4. AP DUBRAVA Plovi za Uddevalla 10.09.
5. AP JADRAN U luci Jorf Lasfar
6. AP LIBERTAS U luci Xiamen
7. AP REVELIN Plovi za Pascaguola
8. AP SLANO U luci Nemrut Bay
9. AP STON U luci Taboneo
10. AP SVETI VLAHO U luci Chengxi
11. MIHO PRACAT U luci Icdas
12. ZAGREB U luci Rotterdam
Po ovome jedino Dubrava plovi sa teretom, dok oštećeni Revelin (minimalno 2 mjeseca out )
ide na popravak, a svi ostali stoje. Za brodove je najbolje da plove i zarađuju $$$ ton milje, a
ne znam da li ih plaćaju dok samo stoje . Pretpostavljam da ipak rade utovar istovar
tereta u tim lukama u kojima besposleno stoje.
Zagušenje po lukama se smanjlio, a Kinezi uvode po tko zna koji lockdown, te je i cijena prijevoza
tereta pala. Kriza sa građevinama u Kini također smanjuje potražnju za željezom, jer Kinezi manje
grade dok ne rasprodaju stare stanove. Koliko sam čitao tamo je ekipa platila 50% kapare prije
izgradnje novih stanova, pa kad su građevinske kompanije upale u krizu zbog prevelikih dugova
građani su počeli prosvjedovati i sada država mora spašavati stvar i pogođene kompanije (Evergrande itd.)
da se ljudima ipak izgrade stanovi i da ne ostanu bez novca, ipak je tamo komunistička partija na vlasti.
-
A inače se brodovi prekrcavaju na otvorenom moru na način da mornari dobacuju teret s palube na palubu?
Pa gdje će prekrcavati teret nego u luci? Ili tamo samo idu brodovi kad su “besposleni”…
-
Kad će otprilike na stolu biti odluka o dividendi?
-
Kad će otprilike na stolu biti odluka o dividendi?
Po pozivu na GS prasići će se služiti oko 18h, odmah poslije GS koja je zakazana za danas u 17h . Bojan je pretpostavljam već tamo negdje na kavi i šetnji Stradunom ako je spojio izlet u DU ili je možda još na putu, tko zna. Možda vidi i Pelješki most, pa bude lijepi izlet. Ajmo Bojane, sretno i ne daj se!
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
November 4, 2024 at 11:24 PM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 842k
2.8k
-
-
-
-
KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2k
- harpun
November 4, 2024 at 3:35 PM
-
- Odgovora
- 2k
- Pregleda
- 784k
2k
-
-
-
-
INGR (INGRA d.d.) 1.6k
- harpun
November 4, 2024 at 10:40 AM
-
- Odgovora
- 1.6k
- Pregleda
- 702k
1.6k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 4, 2024 at 10:24 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 961k
2.4k
-
-
-
-
ULPL (Alpha Adriatic d.d.) 1.5k
- Manu
November 3, 2024 at 1:21 PM
-
- Odgovora
- 1.5k
- Pregleda
- 488k
1.5k
-