1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

TPNG (tankerska plovidba next generation)

  • tin
  • February 13, 2020 at 1:28 PM
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 169
  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • October 16, 2021 at 5:12 PM
    • #2,581

    https://compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf

    Baltic Exchange Tanker Freight Indices

    BDTI Current week Last week Last year

    726 680 417

    BCTI 580 473 355

    Istina je da se ja u tankere razumijem koliko i u pletenje, al' brojke rastu :/

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • October 16, 2021 at 5:16 PM
    • #2,582
    Quote from zlocesti

    https://compassmar.com/reports/Compas…et%20Report.pdf

    Baltic Exchange Tanker Freight Indices

    BDTI Current week Last week Last year

    726 680 417

    BCTI 580 473 355

    Istina je da se ja u tankere razumijem koliko i u pletenje, al' brojke rastu :/

    Display More

    Opet porast i danas za 30 poena?!..ništa, vi ekipa koja imate na asku naloge ispod 48kn, lipo se u pon. rano dignit i uklonite ih, jer će vas pomest u prvih pola sata.

  • sonda
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    517
    Postova
    378
    Member since
    August 12, 2021
    • October 16, 2021 at 7:48 PM
    • #2,583

    Pa da znaš da o tome razmišljam cijeli dan. Mislio sam trećinu dionica skratiti na toj razini, al pohlepa je zeznuta stvar.

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,179
    Postova
    1,773
    Member since
    February 28, 2020
    • October 16, 2021 at 7:52 PM
    • #2,584
    Quote from Marin83
    Quote from zlocesti

    https://compassmar.com/reports/Compas…et%20Report.pdf

    Baltic Exchange Tanker Freight Indices

    BDTI Current week Last week Last year

    726 680 417

    BCTI 580 473 355

    Istina je da se ja u tankere razumijem koliko i u pletenje, al' brojke rastu :/

    Display More

    Opet porast i danas za 30 poena?!..ništa, vi ekipa koja imate na asku naloge ispod 48kn, lipo se u pon. rano dignit i uklonite ih, jer će vas pomest u prvih pola sata.

    Display More

    kako danas kolega!!?? danas je subota! zadnja cifra BCTI 550

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • October 16, 2021 at 8:04 PM
    • #2,585
    Quote from tollway
    Quote from Marin83

    Opet porast i danas za 30 poena?!..ništa, vi ekipa koja imate na asku naloge ispod 48kn, lipo se u pon. rano dignit i uklonite ih, jer će vas pomest u prvih pola sata.

    kako danas kolega!!?? danas je subota! zadnja cifra BCTI 550


    Ja sam joj lijepo postavio pitanje "Opet porast i danas za 30 poena?!" odgovor nisam dobio, niti ispravku, ne znam zašto se meni obraćate za tuđe tvrdnje... Kako bilo, najbolje kolegici ide pisanje forumske haiku poezije.

  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • October 16, 2021 at 8:18 PM
    • #2,586

    Pitanja luda nalaze se svuda ! :S

    Ono je bio link na 15.10

    Otvorite si link, sve piše

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • October 16, 2021 at 8:22 PM
    • #2,587
    Quote from zlocesti

    Pitanja luda nalaze se svuda ! :S

    Ono je bio link na 15.10

    Otvorite si link, sve piše

    Stvar je u tome što ste napisali BTCI 580, a link navodi 550( što znam i sam)...pa me zanimalo odakle vam razlika od 30 poena, jer ste mi djelovali kao ozbiljnija forumašica(i da znate nešto, što ja ne znam u vezi BTCI), ali izgleda da je pretpostavka majka svih zajeba.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 16, 2021 at 9:05 PM
    • #2,588
    Quote from Marin83

    Nekidan sam čitao da će visoke cijene plina povećati potražnju za naftom za nekih dodatnih 250-750k barela na dan.


    Za kolegicu Marinelu cijena nafte raste kada je potražanja veća od ponude i to traje i traje..što je slučaj zadnjih 12 mjeseci.,a strateške rezerve se lagano troše da bi se ta razlika nadomjestila, jednostavno OPEC će morati povećati proizvodnju, mislim već su i najavili, samo to odgađaju do zadnjeg trena iz očitih razloga...također nevezano za OPEC kvote, Iran lagano povećava proizvodnju nafte:

    -samo od početka godine Iran je poveća proizvodnju za nekih 20%, a to je tek početak i to je rast nevezan za OPEC kvote.

    iran-crude-oil-production@2x.png?s=irancruoilpro&v=202110132219V20200908

    Tpng ima clean tankere koji prevoze naftne derivate kao prirodni plin, a ne raw naftu. To prevoze dirty tankeri.

    Ne zapravo, cijena nafte je narasla zbog toga jer su zemlje OPECa ogranicile izvoz, a ne zbog veće potražnje za naftom.

    Clean tankeri nužno ovise o avioprijevozu.

  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • October 16, 2021 at 9:15 PM
    • #2,589

    Aha.

    Lapsus linguae

    Prepisivala sam tablicu. Pogrešno slovo

    Nije bilo zle nakane, poznata sam po spretnosti sa kalkulatorom i tipkovnicom

    Suglasna dakle, BTCI 550 :)

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • October 16, 2021 at 10:21 PM
    • #2,590
    Quote from Marin83
    Quote from zlocesti

    Dobro je netko negdje napisao...... pa mi smo za prosječne korisnike foruma vani skoro pa profesori :S

    Educirani ulagači.

    Sve je više ljudi koji se ovime bave posve ozbiljno i znaju puno o mnogo stvari.

    Pa ako nam ponekad i promakne suština ne može se reći da nismo informirani

    Zamisli vani ekipa ima na raspolaganju ulaganje na nekoliko tisuća dionica. Tu zapravo nemaju blagog pojma u šta ulažu, niti znaju išta o firmama, pick im se uglavnom sastoji ovisno o razvikanosti dionice...

    Hebemu meni treba nekoliko mjeseci kopanja i čitanja o svakoj pojedinačnoj dionici da bio iole siguran sa ulaganjem, a sad zamisli ulagat u dionice na burzama sa van engleskog govornog područja, muka isusa pronaći informacije, novinske članke koje možeš razumiti , van službenih objava na burzi.


    A apropo američke proizvodnje nafte, rast proizvodnje nafte u SAD-u ne može imati pozitivan učinak na tankere, već negativan, također rast potrošnje nafte u SAD-u kojeg prati rast domaće proizvodnje ,je također neutralan događaj za tankere...rast proizvodnje nafte u neto izvoznicama nafte je pozitivan za tankere, rast proizvodnje nafte u neto uvoznicama je negativan. malo klikere upaliti, ne treba biti stručnjak za shvatiti kako zakoni tržišta funkcioniraju.

    Display More

    A da nisi malo pobrkao usa je jedan od najvecih potrosaca nafte usto je i 4 najveci izvoznik nafte u svijetu pogotovo rafinirane, itekako sta se odvija kod njih utjece.

    S druge strane nafta u bliskoj buducnosti ima poprilicno prepreka koje mogu pasti u vodu ako drugog izbora ne bude kad sam to reka osvrnit cu se na politiku izvoznika nafte njima u principu odgovara da uspore prelazak na zelenu traziciju jer time sebi osiguravaju opstojnost, a to znaci da skuplja nafta moze biti prepreka razvoju i politika koja odgovara tim vecim igracima jer te naprave i dalje ovisnim o nafti kao sta svijet i dalje je.

    Ako politika bude da se odrzava veca cijena nafte to u konacnici vodi u smanjenje potrosnje za svaku ekonomiju i inflaciju sta uzrokuje smanjenje kupovne moci, drugo ne vezano za to vidimo i razvoj brodarstva vrlo brzo vec sljedece godine u smjeru smanjenja potrosnje radi ekologije, prebacivanje auta na elektricni pogon, zabrane u vecim gradovima zagadjivaca, puno je tu rizika sta u neposrednoj buducnosti su negativni na potrosnju nafte pa ne bi tako olako se uzdao u prognoze o potrosnji malo bih ipak s dozom rezerve bio oprezan pogotovo sta je flota narasla, a potrosnja nije jos dosegla razine 2019, nafta ce uvijek imat svoje mjesto i bit ce glavna na neki nacin ali puno je izazova jos ispred da bih tek tako bio siguran u oporavak potrosnje tj zapravo prelazak prijasnjih granica koje bi bile dovoljne da tankeri imaju svoj bum bojim se da je moguce da prije toga se i oni nadju u situaciji s kojom se vise scrapa da bi se izjednacilo stanje sta se dijelomicno vec i vidi jer se scrapaju trenutno samo tankeri i onda jos da smanjenje brzine utjece da dodatno smanjenje bi mozda mogli postic balans ali duga je godina i puno rizika jos do te tocke u kojoj cemo bit sigurni u smijer

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • October 16, 2021 at 11:05 PM
    • #2,591
    Quote from Marielena
    Quote from Marin83

    Nekidan sam čitao da će visoke cijene plina povećati potražnju za naftom za nekih dodatnih 250-750k barela na dan.


    Za kolegicu Marinelu cijena nafte raste kada je potražanja veća od ponude i to traje i traje..što je slučaj zadnjih 12 mjeseci.,a strateške rezerve se lagano troše da bi se ta razlika nadomjestila, jednostavno OPEC će morati povećati proizvodnju, mislim već su i najavili, samo to odgađaju do zadnjeg trena iz očitih razloga...također nevezano za OPEC kvote, Iran lagano povećava proizvodnju nafte:

    -samo od početka godine Iran je poveća proizvodnju za nekih 20%, a to je tek početak i to je rast nevezan za OPEC kvote.

    iran-crude-oil-production@2x.png?s=irancruoilpro&v=202110132219V20200908

    Tpng ima clean tankere koji prevoze naftne derivate kao prirodni plin, a ne raw naftu. To prevoze dirty tankeri.

    Ne zapravo, cijena nafte je narasla zbog toga jer su zemlje OPECa ogranicile izvoz, a ne zbog veće potražnje za naftom.

    Clean tankeri nužno ovise o avioprijevozu.

    Display More

    kažeš prirodni plin je derivat nafte...koliko ja znam derivat nafte je propan-butan plin(plin koji koristiš u plinskim bocama za kuhanje), a prirodni plin je sasvim zaseban energent i nije naftni derivat,već se može naći skupa sa naftom, uglavno se pali na licu mjesta( brojne baklje na naftnim poljima itd).

    Glavnina ležišta prirodnog plina se nalazi u zasebnim plinskim poljima i nema veze sa naftom.

    Sintetski benzin i dizel se može dobiti iz zemnog plina Fischer-Tropschov postupkom, to su radili Njemci u ww2 jer mi je očajnički trebala nafta, čisto sumnjat da to danas to itko radi, jer je skupo samo tako.

    I kakave veze ima što TPNG tankeri prevoze naftne derivate, a ne naftu?!! Kad se kaže potražnja za naftom raste, onda u prevodu to znači da raste potražnja za naftnim derivatima.

    Koliko znam od 1970-tih zemlje OPEC-a gledaju da svu proizvedenu naftu rafiniraju u zemlji te izvoze isključivo naftne derivate, iznimka je jedino Venezula koja svu svoju proizvedenu sirovu naftu izveze u SAD, te je potom vrati nazad, jer samo par američkih rafinerija je opremljeno da rafinira njihovu tešku naftu.

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • October 16, 2021 at 11:30 PM
    • #2,592
    Quote from StatusQuo
    Quote from Marin83

    Zamisli vani ekipa ima na raspolaganju ulaganje na nekoliko tisuća dionica. Tu zapravo nemaju blagog pojma u šta ulažu, niti znaju išta o firmama, pick im se uglavnom sastoji ovisno o razvikanosti dionice...

    Hebemu meni treba nekoliko mjeseci kopanja i čitanja o svakoj pojedinačnoj dionici da bio iole siguran sa ulaganjem, a sad zamisli ulagat u dionice na burzama sa van engleskog govornog područja, muka isusa pronaći informacije, novinske članke koje možeš razumiti , van službenih objava na burzi.


    A apropo američke proizvodnje nafte, rast proizvodnje nafte u SAD-u ne može imati pozitivan učinak na tankere, već negativan, također rast potrošnje nafte u SAD-u kojeg prati rast domaće proizvodnje ,je također neutralan događaj za tankere...rast proizvodnje nafte u neto izvoznicama nafte je pozitivan za tankere, rast proizvodnje nafte u neto uvoznicama je negativan. malo klikere upaliti, ne treba biti stručnjak za shvatiti kako zakoni tržišta funkcioniraju.

    A da nisi malo pobrkao usa je jedan od najvecih potrosaca nafte usto je i 4 najveci izvoznik nafte u svijetu pogotovo rafinirane, itekako sta se odvija kod njih utjece.

    Znam i na prvu je Nizozemska jedan od najvećih svjetski izvoznik i uvoznik roba,a onda brzo shvatiš da je većina te robe zapravo na provozu kroz Nizozemsku, odnosno Roterdam, te nema nikakve veze sa Nizozemskom.

    Zašto ovo navodim, iz razloga jer sam već naveo da Venezuela svu prozivedenu tešku sirovu naftu(ili veći dio) šalje U SAD na rafiniranje i ovu istu šalju nazad, vjerovatno je slično i sa kanadskim uljnim škriljevcom koji se šalje na rafiniranje u SAD i potom vraća u Kanadu, vjerovatno i Meksiko radi slično.

    Tako da taj američki izvoz naftni derivata ne znači da ide isključivo tankerima već:In the United States, 70% of crude oil and petroleum products are shipped by pipeline. (23% are by ship, 4% by truck, and 3% by rail) In Canada for natural gas and petroleum products, 97% are shipped by pipeline.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • October 16, 2021 at 11:50 PM
    • #2,593
    Quote from Marin83
    Quote from Marielena

    Tpng ima clean tankere koji prevoze naftne derivate kao prirodni plin, a ne raw naftu. To prevoze dirty tankeri.

    Ne zapravo, cijena nafte je narasla zbog toga jer su zemlje OPECa ogranicile izvoz, a ne zbog veće potražnje za naftom.

    Clean tankeri nužno ovise o avioprijevozu.

    kažeš prirodni plin je derivat nafte...koliko ja znam derivat nafte je propan-butan plin(plin koji koristiš u plinskim bocama za kuhanje), a prirodni plin je sasvim zaseban energent i nije naftni derivat,već se može naći skupa sa naftom, uglavno se pali na licu mjesta( brojne baklje na naftnim poljima itd).

    Glavnina ležišta prirodnog plina se nalazi u zasebnim plinskim poljima i nema veze sa naftom.

    Sintetski benzin i dizel se može dobiti iz zemnog plina Fischer-Tropschov postupkom, to su radili Njemci u ww2 jer mi je očajnički trebala nafta, čisto sumnjat da to danas to itko radi, jer je skupo samo tako.

    I kakave veze ima što TPNG tankeri prevoze naftne derivate, a ne naftu?!! Kad se kaže potražnja za naftom raste, onda u prevodu to znači da raste potražnja za naftnim derivatima.

    Koliko znam od 1970-tih zemlje OPEC-a gledaju da svu proizvedenu naftu rafiniraju u zemlji te izvoze isključivo naftne derivate, iznimka je jedino Venezula koja svu svoju proizvedenu sirovu naftu izveze u SAD, te je potom vrati nazad, jer samo par američkih rafinerija je opremljeno da rafinira njihovu tešku naftu.

    Display More

    Ovo prvo je ok, prirodni plin nema veze sa tankerima niti naftom a i propan-butan koji stvarno je nusprodukt kod busenja nafte se ne vozi tankerima nego LPG brodovima.

    Ali ovo drugo ja vas ne kuzim. Ako opec zemlje sve rafiniraju zasto postoje dirty tankeri?!

    Pa ovdje su izlistane rute gdje prljavci putuju npr iz kuwaita u singapur:

    Interactive Map

    TD8

    Route

    80,000mt crude and/or DPP, heat 135F. Kuwait to Singapore (Mena al Ahmadi to Singapore). Laydays/cancelling 20/25 days from index date. Double hull, age max 15 yrs. 2.5% total commission

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • October 17, 2021 at 12:02 AM
    • #2,594

    Nisam rekao da svu naftu rafiniraju doma, već da im je politika od 1970-ih da što više nafte rafiniraju doma. Naveo sam kao iznimku Venezuelu, vjerovatno je loše stanje po rafiniranje nafte i u Libiji i Iraku zbog recentih ratova, te onih par subsaharskih članica OPEC-a.

    Uostalom masa zemalja ni nemaju rafinerije, te uvoze isključivo naftne derivate.

    Što se tiče LPG-a to je ukapljeni naftni plin( produkt rafiniranja), te se još zove propan butan plin ili autoplin.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • October 17, 2021 at 12:42 AM
    • #2,595
    Quote from Marin83
    Quote from StatusQuo

    A da nisi malo pobrkao usa je jedan od najvecih potrosaca nafte usto je i 4 najveci izvoznik nafte u svijetu pogotovo rafinirane, itekako sta se odvija kod njih utjece.

    Znam i na prvu je Nizozemska jedan od najvećih svjetski izvoznik i uvoznik roba,a onda brzo shvatiš da je većina te robe zapravo na provozu kroz Nizozemsku, odnosno Roterdam, te nema nikakve veze sa Nizozemskom.

    Zašto ovo navodim, iz razloga jer sam već naveo da Venezuela svu prozivedenu tešku sirovu naftu(ili veći dio) šalje U SAD na rafiniranje i ovu istu šalju nazad, vjerovatno je slično i sa kanadskim uljnim škriljevcom koji se šalje na rafiniranje u SAD i potom vraća u Kanadu, vjerovatno i Meksiko radi slično.

    Tako da taj američki izvoz naftni derivata ne znači da ide isključivo tankerima već:In the United States, 70% of crude oil and petroleum products are shipped by pipeline. (23% are by ship, 4% by truck, and 3% by rail) In Canada for natural gas and petroleum products, 97% are shipped by pipeline.

    Cek, a da provjeris prije nego napises i onda jos zakljucis bez provjere

    “

    • The United States had historically been the primary destination for Venezuela’s crude oil shipments, and at its peak in 2007, U.S. imports of Venezuela’s crude oil averaged 1.1 million b/d. In January 2019, the United States placed sanctions on Venezuela that prohibited crude oil imports from the country,7 and all U.S. imports of Venezuela’s crude oil ceased in March 2019 (Figure 3).
    • In the beginning of 2019, in anticipation of future sanctions, other countries began to wind down imports of Venezuela’s crude oil. In 2019, Venezuela exported primarily to India (321,000 b/d), China (147,000 b/d), and Malaysia (119,000 b/d) (Figure 3).
    • In the first half of 2020, exports of Venezuela’s crude oil fell to an average of 500,000 b/d, based on tanker loadings data.
    • The United States had been a significant importer of petroleum products from Venezuela (Figure 4), but sanctions resulted in the halt of all petroleum product trade after March 2019 as well.


    Drugi dio isti marginaliziras i generaliziras s generalnim podatkom iz cega se ne moze zakljucit ono bitno za tankere, ne vidim ja tu nista neutralnog nego itekako bitno s obzirom na ovo dolje, zna se sta je amerika i njezin utjecaj na potrosnju svega u svijetu nafta nije izuzetak.


    Longer sailing distances cushion fall in US crude oil exports
    Tonne mile demand generated by US crude oil exports has fallen by 9.7% in the first two months of 2021 compared with the start of 2020.
    www.bimco.org

    “

    The average sailing distance covered by a tonne of US crude oil exported to Asia has so far this year been 12,531 nautical miles. This is almost three times as high as the average sailing distance of exports to the rest of the world which stands at 4,490 nautical miles.

    Combined US seaborne crude oil imports and exports account for just under 14% of the global seaborne crude oil trade.

    The recovery in oil prices and gradual recovery in global oil demand means that US crude oil production will grow from its current level, although a return to pre-pandemic levels in unlikely until well into 2022, if at all. For tanker shipping, the higher the share of global exports that comes from the US, the better, given the longer sailing distances,” Sand says.

    “However, with the OPEC+ alliance trying to find the balance between a high oil price and market share, the strong growth in US exports that has offered support to the tanker shipping industry since 2016, cannot necessarily be relied on going forward,” says Sand.

    “

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • October 17, 2021 at 1:09 AM
    • #2,596
    Quote from StatusQuo

    “

    • The United States had historically been the primary destination for Venezuela’s crude oil shipments, and at its peak in 2007, U.S. imports of Venezuela’s crude oil averaged 1.1 million b/d. In January 2019, the United States placed sanctions on Venezuela that prohibited crude oil imports from the country,7 and all U.S. imports of Venezuela’s crude oil ceased in March 2019 (Figure 3).
    • In the beginning of 2019, in anticipation of future sanctions, other countries began to wind down imports of Venezuela’s crude oil. In 2019, Venezuela exported primarily to India (321,000 b/d), China (147,000 b/d), and Malaysia (119,000 b/d) (Figure 3).
    • In the first half of 2020, exports of Venezuela’s crude oil fell to an average of 500,000 b/d, based on tanker loadings data.
    • The United States had been a significant importer of petroleum products from Venezuela (Figure 4), but sanctions resulted in the halt of all petroleum product trade after March 2019 as well.

    Znam da su Ameri prestali uvozit naftu iz Venezuele, odnosno da su im uveli embargo, ali to je sasvim nebitno s obzirom da je proizvodnja nafte pala na ispod 500k barela na dan.

    Moja poanta je bila da rast potražne za naftom ili rast poizvodnje nafte ne mora nužno značiti da će tankeri imati više posla i da je to dobro za TPNG i vice versa, samo to.

    Ima tu puno više faktora koji na to utječu, prvenstveno jel se taj višak proizvedene nafte transportira tankerima ili naftovodima, jel potražnja porasla u neto uvoznicima ili neto izvoznicima itd..također ni identičan porast izvoza destilata ne znači isti efekt na tankere, jer puno veći efekat imaju dulje rute tankera od onih kraćih.

    Uostalom da se ne svađamo, evo za SAD podaci izvoza naftnih destilata po mjesecima, pa tko želi može izvlačiti zaključke za sebe:https://www.eia.gov/dnav/pet/pet_m…EX_mbblpd_m.htm

    Vidljivo je da je porastao izvoz naftnih derivata iz SAD-a sa 4.9 milijuna barela na dan u veljači 2021 na 5.9 milijuna barela na dan u srpnju.

  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • October 18, 2021 at 10:00 AM
    • #2,597

    Neuvjerljivo otvaranje.

    Vani su tankeri unazad dva mjeseca prilično odmakli cijenom, neki više, neki manje. Da li je promjena trenda na vidiku, kao proljetos na bulkerima ?

    Files

    EURONAV.png 54.97 kB – 0 Downloads
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • October 18, 2021 at 10:24 AM
    • #2,598
    Quote from zlocesti

    Neuvjerljivo otvaranje.

    Vani su tankeri unazad dva mjeseca prilično odmakli cijenom, neki više, neki manje. Da li je promjena trenda na vidiku, kao proljetos na bulkerima ?

    Je kolegice, promjena trenda na vidiku.........

    Files

    baltic clean tanker.png 93.78 kB – 0 Downloads bcti.png 42.04 kB – 0 Downloads
  • slovojed12
    Početnik
    Reakcija primljeno
    68
    Postova
    40
    Member since
    April 30, 2021
    • October 18, 2021 at 10:25 AM
    • #2,599

    Doći će i ovdje do preokreta, ali prvo moramo proći čistilište. Ima još dovoljno prodavatelja kojima je raspon cijene 42-45 kn prihvatljiv.

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • October 18, 2021 at 10:31 AM
    • #2,600

    Već duže dobronamjerno pokušavam reći da ovdje nije problem vrijednost dionice koja bi realno trebala biti barem 55 kn...već uporna radprodaja na razinama 41 do 45 kn....vidljivo i danas....po meni kad se istrese onaj skrbnički u top 10 koji stalno prodaje onda ovo može gore...sretno svkm dioničarima TPNG.

    • 1
    • 129
    • 130
    • 131
    • 169

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 11, 2025 at 7:55 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. misterno

      May 11, 2025 at 7:55 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 11, 2025 at 2:35 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      823k
      1.9k
    3. misterno

      May 11, 2025 at 2:35 PM
    1. HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 3.1k

      • harpun
      • February 12, 2020 at 6:36 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 11, 2025 at 1:14 PM
    2. Odgovora
      3.1k
      Pregleda
      1M
      3.1k
    3. dionicar

      May 11, 2025 at 1:14 PM
    1. JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.) 279

      • Cicija
      • February 26, 2020 at 8:56 PM
      • Dionice
      • Cicija
      • May 10, 2025 at 9:24 AM
    2. Odgovora
      279
      Pregleda
      106k
      279
    3. Muzakus

      May 10, 2025 at 9:24 AM
    1. MDKA (Medika d.d.) 823

      • harpun
      • February 14, 2020 at 2:16 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 9, 2025 at 9:18 PM
    2. Odgovora
      823
      Pregleda
      302k
      823
    3. Skribi

      May 9, 2025 at 9:18 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    misterno May 11, 2025 at 7:55 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno May 11, 2025 at 2:35 PM
  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    dionicar May 11, 2025 at 1:14 PM
  • JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.)

    Muzakus May 10, 2025 at 9:24 AM
  • MDKA (Medika d.d.)

    Skribi May 9, 2025 at 9:18 PM
  • ARNT (Arena Hospitality Group d.d.)

    Sheki May 9, 2025 at 8:20 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 8, 2025 at 3:16 PM
  • BCIN (BC Institut d.d.)

    KitoLovac May 8, 2025 at 2:39 PM
  • Što smo danas tržili

    dionicar May 8, 2025 at 12:33 PM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    All May 7, 2025 at 8:13 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,789 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 2 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,992 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
Save Quote