evo i udaranja po asku.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
evo i udaranja po asku.
Jeste se istresli po bidu kolega?:)
-
evo i udaranja po asku.
Jeste se istresli po bidu kolega?:)
zašto bih? Vozarine rastu.
-
Sigurno ste vidjeli ali eto 1071.
Uzalud nam trud igrači
-
Sigurno ste vidjeli ali eto 1071.
Uzalud nam trud igrači
Uzalud je samo onima koji ce sada prodati.
Usa sestre produktasice u 2022. su vec na +50%
PXS +108%
A nasa Trnoruzica na - 3%
Nije vrijeme za kukanje vec za soping sa velikim kolicima.
Trazite da vam serviram svoju glavu na pladnju ako se ne pokaze da je tako bilo
-
Pa rastao je naprimjer STNG sa 12 na 18 odnosno 13 na 19 a on je najpoznatiji predstavnik product tanker segmenta
-
Ovde i dalje tuga vlada vidim, ne znam ni sam što da mislim o trenutnom BCTI i cijeni TPNG-a...
-
Kako su to spot MR vozarine na rutama 37 i 38 7-8 tisuća dolara, a TPNG ugovara dugoročne po 16.000 USD?
Opet neki znalci mute vodu. Brate, ako ćeš kupovati kupuj. Ne filozofiraj i ne manipuliraj podacima.
-
bila nedavno debata o tome. iako su vrlo transparentni u izvješčivanju, očito je da jako rijetki poznaju poslovanje u ovom sektoru. a i sami izvještaji su vrlo često drugačiji od očekivanja. možda budemo štogod pametniji nakon godišnjeg i q1 izvješća. obzirom na globalnu situaciju i sa ono malo znanja o sektoru, mislim da skori oporavak ovdje još nije na vidiku. no ako imate dovoljno likvidnosti i strpljenja.... zašto ne?
pratimo i dalje.
-
Doslo i nasih pet minuta tj 5%… 🙃
-
-
Vozarine na američkim rutama ovaj tjedan naglo skočile na višegodišnje maksimume.
The US Gulf MR market has been the headline this week with both indices reaching new historic highs from cargo exports flooding the market with tonnage requirements. The result, TC14 38k US Gulf / UK-Continent spiked to WS436.43 (+206.79) a round-trip TCE of $53,107 /day. TC18 the MR US Gulf / Brazil trip also took a massive jump to WS497.86 (+220) a round-trip TCE of $63,328 /day.
-
Vozarine na američkim rutama ovaj tjedan naglo skočile na višegodišnje maksimume.
The US Gulf MR market has been the headline this week with both indices reaching new historic highs from cargo exports flooding the market with tonnage requirements. The result, TC14 38k US Gulf / UK-Continent spiked to WS436.43 (+206.79) a round-trip TCE of $53,107 /day. TC18 the MR US Gulf / Brazil trip also took a massive jump to WS497.86 (+220) a round-trip TCE of $63,328 /day.
Ovaj rast je jako znacajan jer su to dominantne trgovinske rute za MR tankere, na tim rutama se odvija najveci dio prometa. Pisao sam o tome detaljnije na temi Tankerasi...
-
Super za tankere koji se stvarno i voze trenutno tim rutama
-
11.jan 2022.
Nešto preko godinu dana sam opet izrazito bull na Shipping,da budemo precizniji na dry bulk segment.
prvo su krenuli u značajan rast lng i lpg,pa su krenuli kontejneri pa dry bulk i dolazimo do tankera koji nisu krenuli ili nisu još.
svi znamo da će krenuti jer svi segmenti shippinga imaju svoje individualne putanje na krivuljama rasta i pada.
tankeri su negdje oko dna što znači da se u godinama pred nama očekuje početak rasta.
možda i već 2022 počne ali ako nebi sa svakom sljedećom godinom se značajno povećava izglednost.
nitko od nas nebi volio zaglaviti u nečemu i čekati predugo posebice kada se na drugima može odmah i sad .
ali ti drugi su već i odradili neki veći ili manji rast pa je i prostor za zaradu bitno suženiji od nečeg što je na dnu kao tankeri.
Nedavno sam ušao sa "simboličnom" količinom oko 500 kom čisto da sebe natjeram na pozornije praćenje da budem spreman brzo uskočiti ako bi trebalo i da si dam na nekoj vjerodostojnosti u komentiranju.
na taj sam se potez odlučio jer gotov da nema nekog utjecajnijeg iili dokazanijeg shipping analitičara koji već za 2022. ne najavljuje početak oporavka.
naravno svi se ograđuju da ako neće u 2022. da će u 2023. jer tko može predvidjeti razvoj posljedica za covid19.
biti će vremena i prilike da se sa novim vijestima dotaknemo svih važnih elemenata koji utjeću na poslovanje tankera.
kako sada stvari stoje čini se da ne gori i da stignemo .....
možda i griješim nebi bilo.....
nekome je rat-rat a nekome brat kažu naši stari.
koliko će trajati teško je predvidjeti ali jaki pozitivan impuls za tankere je stigao.
stigao bi on i bez rata ali vjerojatno ne prije 2H 2022.
u životu nove okolnosti zahtijevaju novu prilagodbu pa sam se i ja prilagodio dokupljivanjem zadnjih dana.
samo da se prijavim,opširnije nekad kasnije.
rezime nece izostati kao i uvijek.
-
Zadnji put TPNG je vrijedio 46 kn, oko 4.08.2021, ali se cijena vratila na "početak".
Hoće li ovaj put to iznad 50 kn?
-
Sa visokim vozarinama i cijena dionice ce pratiti rastom..
Mene zanimaju razine oko 52-53..
Tu mozemo ocekivati visoke volumene🙂
-
Oni koji su jutros prodali po 45 i 44,9 nakon otvaranja od 45,9 ne vole zaradu, ne vole rast, šire ljubav?
-
Zadnji put TPNG je vrijedio 46 kn, oko 4.08.2021, ali se cijena vratila na "početak".
Hoće li ovaj put to iznad 50 kn?
Postavite si pitanje kolike su brodarine bile 4.8.21, a kolike su 11.4.22...i to vam je ujedno odgovor na vaše pitanje...
-
Zadnji put TPNG je vrijedio 46 kn, oko 4.08.2021, ali se cijena vratila na "početak".
Hoće li ovaj put to iznad 50 kn?
Postavite si pitanje kolike su brodarine bile 4.8.21, a kolike su 11.4.22...i to vam je ujedno odgovor na vaše pitanje...
To ovisi o tome koliko ce se dugo ove vozarine odrzati.
Po mojem iskustvu treba par kvartala lijepe dobiti za razine cca 54 kune.
-
Zadnji put TPNG je vrijedio 46 kn, oko 4.08.2021, ali se cijena vratila na "početak".
Hoće li ovaj put to iznad 50 kn?
Postavite si pitanje kolike su brodarine bile 4.8.21, a kolike su 11.4.22...i to vam je ujedno odgovor na vaše pitanje...
mozemo i reci da je tpng na neki nacin hedge protiv rata jer upravo je rat inicirao jaci rast vozarina prije nego bi se to nekad kasnije dogodilo redovnim putem,u 2H ili krajem 2022 ili poč 2023.
imamo novonastalu situaciju koja se moze ispuhati ako rat stane ali i dalje bi ostala podrska u niskom OB i rastućem oil demandu koji opet ima problem sa oil supllyem na kratki rok.
bez rata trenutno nije bas tako sjajno ali se ide u tom smjeru i jedan od scenarija je i odličan rasplet u 2023-2024,sa mogućnosću/izglednošću kojeg koraka nazad na putu UP.
ako stane rat tada ćemo više profitirati na drugima pa su tankeri korak u smjeru zauzimanja mudre win-win pozicije.
za strpljive investitore ovo je dobar risk/reward,tu i sebe ubrajam pa je jasno da sam IN.
to nešto ruši potpunu objektivnost ali računam i da ce srednji scenarij meni biti zadovoljavajući.
kako je krenulo od 2010. i kako me prati sreća :),možda i ovdje najbolji scenarij
svima nama po našem izboru .)
i rezime sigurno neće izostati s moje strane.
lajkam rezimee ili ne lajkam čekanje rezimea:)
mislim da ću uskoro ugasiti ekran i da je to najbolji izbor u ovom slučaju,da nebi prerano dosao u iskušenje
možda i griješim,nebi bilo....
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 91k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 492k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 974k
2.4k
-