1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

  • Manu
  • February 12, 2020 at 7:39 PM
  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • August 31, 2023 at 6:50 PM
    • #961
    Quote from Parica
    Quote from tollway

    cijenim i poštujem vaše postove i razmišljanja, a na vaše pitanje/mišljenje mislim da će velika većina razmišljati isto.

    samo poslovanje i uvjeti kod brodara su vrlo složeni i dinamični. znam ono osnovno i uopče mi stvari ne izgledaju ružičasto. atpl i jdpl preživljavaju i preživjeti će nekako, ali kaj sa ulpl ako vozarine budu stagnirale ili nedaj bože počnu još tonuti? koliko im treba još dobrih godina kao npr prošla da servisiraju sve obveze i iz predstečajne i tekućeg poslovanja da sa bilancom dođu na nulu? sa sadašnjim vozarinama .... koliko? desetak?

    i tu je po meni glavna kočnica. kad ljudi vide te brojke, dalje niti ne gledaju. a da mogućnost odlične zarade postoji i sada, to nije sporno.

    Sve potpisujem...

    Jos bi nadodao da njima ne mogu izracunat NAV jer uopce neznam u cijem su vlasnistvu brodovi u floti... osim toga postoji i sudski spor koji u slucaju nepovoljnog ishoda de facto znaci stecaj kompanije...

    I bas kako je kolega napisao, nakon ove dvije gore informacije prestanem dalje pratit i gledat...

    Takodjer kako je naveo kolega, za poslozit bilancu u neke normalne okvire treba im barem 5 godina brutalnih vozarina kad bi se mogle ocekivati i prve dividende..i to ako se sudski spor rijesi njima u korist u suprotnom im ni vozarine nece pomoc...dok bi ATPL u tom razdoblju (ako bi bile brutalne vozarine 5g) isplatila barem 50% sadasnje vrijednosti kroz dividendu...s druge strane ako vozarine 1ili2 godine budu mrsave zreli su za stecaj...jednostavno na ovoj cijeni meni to "odokativno" izgleda najskuplja dionica u svemiru, a posto ne znam koje brodove imaju u vlasnistvu jedino mi je ta metoda procjene vrijednosti preostala...

    Display More

    Sto put je na temi ulpl napisano koje brodove imaju u vlasnistvu 100 %, 55 %, i 50 %. Kao i o optuznici, koja nije damoklov mac( s druge strane i oni tuze 3 maj i traze povrat ohoho novca). Provrtite temu pa ce te biti upoznatiji sa cinjenicama. Bas sam i pitao postavljeno pitanje zbog sigurnosti u buducim prihodima od tankera od ulpl, a ne usporedujuci te dvije firme, nego prihode. Atpl je naravno puno stabilnija kompanija i ne stoji da prezivljava nego je na stabilnim nogama.

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,181
    Postova
    1,775
    Member since
    February 28, 2020
    • August 31, 2023 at 8:52 PM
    • #962
    Quote from KicanCRO

    Bas sam i pitao postavljeno pitanje zbog sigurnosti u buducim prihodima od tankera od ulpl,

    ehhhh sada.... bilo bi predivno znati do kuda će i do kada će tankerske vozarine. kako nas povijest uči, neće još dugo. koliko će od toga koristi imati ulpl (nadajmo se što više), ako će ostali bulkeri ploviti daleko ispod breakevena? sudeći prema posljednjem FI, možda mrvu bolje.

    osobno nisam optimist s time u svezi.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • August 31, 2023 at 10:42 PM
    • #963
    Quote from KicanCRO

    Pitanje za sve sto dokupljuju ili kupuju atpl. Svi znamo vec mane i vrline nasih brodara, forumi su puno tome pomogli, pa nam ni uprava ne moze vise uvaliti dokap po cijeni koju bubnu, prije dok nije bilo nekog znanja su i mogli. I sam volim imati Atpl u portfelju, al zar nije bolje trenutno kupovati Ulpl, Tj alphu adriatic, brodara koji ima takoder dry bulk flotu(kad vec imate intuiciju, ili nesto sto vas vuce k tome da ce vozarine rasti) ali miuz bitnu stavku da Alpha ima i tanker koji trenutno plovi po 30 000 dolara, a uskoro ce i po puno vise jer izlazi iz ugovora? Ne vjerujem da je puno kupaca dugorocno u Atpl, jer su brodari ciklicni, pa mislim i da puno vas ne interesira starost brodova itd, vec postognute vozarine i dobit razdoblja koje ce posljedicno i podignuti cijenu dionice.

    Ovo je moje misljenje pa da cujem vase, pricam samo o nekom srednjem razdoblju, peaku vozarina tankera i dry bulka koji dolazi u sljedecim mjesecima, kako ga najbolje iskoristiti. Nikakav nagovor na kupnju/prodaju.

    Nema tu neke tajne. Atpl je najbolja brodarska firma na ZSE.

    Jdpl i Ulpl su firme u problemima.

    Osobno nemam Atpl trenutno jer nisam optimist za dry bulk. Sezonski rast vozarina očekujem, ali neke visoke vozarine ne.

    Ulpl imam zbog visokih tankerskih vozarina. Rizik postoji, ali mislim da se isplati. Kladim se u barem još dvije godine visokih tankerskih vozarina.

    To je sve naravno samo moje mišljenje.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • August 31, 2023 at 10:53 PM
    • #964
    Quote from Parica
    Quote from tollway

    cijenim i poštujem vaše postove i razmišljanja, a na vaše pitanje/mišljenje mislim da će velika većina razmišljati isto.

    samo poslovanje i uvjeti kod brodara su vrlo složeni i dinamični. znam ono osnovno i uopče mi stvari ne izgledaju ružičasto. atpl i jdpl preživljavaju i preživjeti će nekako, ali kaj sa ulpl ako vozarine budu stagnirale ili nedaj bože počnu još tonuti? koliko im treba još dobrih godina kao npr prošla da servisiraju sve obveze i iz predstečajne i tekućeg poslovanja da sa bilancom dođu na nulu? sa sadašnjim vozarinama .... koliko? desetak?

    i tu je po meni glavna kočnica. kad ljudi vide te brojke, dalje niti ne gledaju. a da mogućnost odlične zarade postoji i sada, to nije sporno.

    Sve potpisujem...

    Jos bi nadodao da njima ne mogu izracunat NAV jer uopce neznam u cijem su vlasnistvu brodovi u floti... osim toga postoji i sudski spor koji u slucaju nepovoljnog ishoda de facto znaci stecaj kompanije...

    I bas kako je kolega napisao, nakon ove dvije gore informacije prestanem dalje pratit i gledat...

    Takodjer kako je naveo kolega, za poslozit bilancu u neke normalne okvire treba im barem 5 godina brutalnih vozarina kad bi se mogle ocekivati i prve dividende..i to ako se sudski spor rijesi njima u korist u suprotnom im ni vozarine nece pomoc...dok bi ATPL u tom razdoblju (ako bi bile brutalne vozarine 5g) isplatila barem 50% sadasnje vrijednosti kroz dividendu...s druge strane ako vozarine 1ili2 godine budu mrsave zreli su za stecaj...jednostavno na ovoj cijeni meni to "odokativno" izgleda najskuplja dionica u svemiru, a posto ne znam koje brodove imaju u vlasnistvu jedino mi je ta metoda procjene vrijednosti preostala...

    Display More

    Taj sudski spor nema nikakav presudan utjecaj na poslovanje firme, ali to je objašnjeno više puta na temi Ulpl.

    A dividendu na Ulpl sigurno ne očekujem.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 1, 2023 at 2:38 AM
    • #965
    Quote from tollway
    Quote from KicanCRO

    Bas sam i pitao postavljeno pitanje zbog sigurnosti u buducim prihodima od tankera od ulpl,

    ehhhh sada.... bilo bi predivno znati do kuda će i do kada će tankerske vozarine. kako nas povijest uči, neće još dugo. koliko će od toga koristi imati ulpl (nadajmo se što više), ako će ostali bulkeri ploviti daleko ispod breakevena? sudeći prema posljednjem FI, možda mrvu bolje.

    osobno nisam optimist s time u svezi.

    Slazem se, kod brodara nema neceg dugorocnog, ciklicno je i najbolje je uletiti-izletiti, poneki i znaju kad, nije to uvik vrh dionice, al je cesto blizu.

    Ipak, tko prati sto radi Opec-a, zakljucit ce da zele smanjenom proizvodnjom odrzati cijenu visokom, sto im uspijeva, jer 80 dolara je dobra cijena. Ali potraznja za naftom ce uskoro doci do svojih vrhunaca, proizvodnja je smanjena, stvara se veliki disbalans koji ce eksplodirati(pogledajte zalihe u Sad-u, uskoro na izrazito niskim razinama, cekaju barel na 60 dolara da obnove zalihe, sto je trenutno nezamislivo, a potraznja raste i crpi zalihe).

    Uz sve to nema slota za novogradnje tankera, flota je stara. Pa nisu bezveze vozarine za Mr tankere vec dugo vremena preko 20 k dolara, rastu konstantno.

    Sve sto govorim potkrepljuju dionice brodara koji imaju mr produkt tankere koji su na najvisim razinama, to je nesto egzaktno, i da se moram kladiti do kad ce to trajati, prije bi se kladio da ce proci vremena dok vozarine padnu nego da ce to biti nesto kratko.

    I ne usporedujte mi sad ovo sa dry bulkom gdje je zbog zagusenosti luka zbog korone jednu godinu bio boom vozarina, nije usporedivo. Po stoti put, velika je steta sto na Zse-u nema brodara koji ima mladu flotu brodova Mr-a, tankera, kao sto je imao Tpng, eksplodirala bi.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • September 3, 2023 at 5:26 PM
    • #966
    Quote from KicanCRO
    Quote from Parica

    Sve potpisujem...

    Jos bi nadodao da njima ne mogu izracunat NAV jer uopce neznam u cijem su vlasnistvu brodovi u floti... osim toga postoji i sudski spor koji u slucaju nepovoljnog ishoda de facto znaci stecaj kompanije...

    I bas kako je kolega napisao, nakon ove dvije gore informacije prestanem dalje pratit i gledat...

    Takodjer kako je naveo kolega, za poslozit bilancu u neke normalne okvire treba im barem 5 godina brutalnih vozarina kad bi se mogle ocekivati i prve dividende..i to ako se sudski spor rijesi njima u korist u suprotnom im ni vozarine nece pomoc...dok bi ATPL u tom razdoblju (ako bi bile brutalne vozarine 5g) isplatila barem 50% sadasnje vrijednosti kroz dividendu...s druge strane ako vozarine 1ili2 godine budu mrsave zreli su za stecaj...jednostavno na ovoj cijeni meni to "odokativno" izgleda najskuplja dionica u svemiru, a posto ne znam koje brodove imaju u vlasnistvu jedino mi je ta metoda procjene vrijednosti preostala...

    Sto put je na temi ulpl napisano koje brodove imaju u vlasnistvu 100 %, 55 %, i 50 %. Kao i o optuznici, koja nije damoklov mac( s druge strane i oni tuze 3 maj i traze povrat ohoho novca). Provrtite temu pa ce te biti upoznatiji sa cinjenicama. Bas sam i pitao postavljeno pitanje zbog sigurnosti u buducim prihodima od tankera od ulpl, a ne usporedujuci te dvije firme, nego prihode. Atpl je naravno puno stabilnija kompanija i ne stoji da prezivljava nego je na stabilnim nogama.

    Priznajem, navukli ste me...pročitao sam forum temu ULPL od početka do kraja i revidirano izvješće za 2022...situacija je sljedeća...

    SUDSKI SPOR

    Sudski spor koji se vodi protiv ULPL nije ništa novo i pokrenut je 2019. kad je ULJANIK BRODOGRADILIŠTE propao pa su se dizale tužbe ko po traci da se zadovolji javno mnijenje…mislim da nema šanse da ULPL to izgubi, iako treba uvijek računati na budalaštine iz kuhinje RH sudstva…s druge strane ULPL tuži ULJANIK za 11 mil USD…kako god, mislim da ni od jedne tužbe neće bit ništa…

    Flota u vlasništvu (revidirano GFI za 2022.):

    VERUDA supramax (dry bulk); 2011. - 55% vlasništvo ULPL-a

    STOJA supramax (dry bulk); 2012. - 55% vlasništvo ULPL-a

    PUNTA supramax (dry bulk); 2013. - 50% vlasništvo ULPL-a

    VALVOLINE supramax (dry bulk); 2016. - 50% vlasništvo ULPL-a

    VERIGE MR (tanker); 2010. - 100% vlasništvo ULPL-a

    Flota pod upravljanjem:

    MR tankeri (Istra, Pomer, Pula); izvor forum

    NAPOMENA: za ova tri tankera koji su pod upravljanjem dogovorili su fiksnu naknadu pa tu objektivno nema neke vajde, odnosno ostvarene vozarine nemaju utjecaj na poslovane (izvor forum)


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    VRIJEDNOST FLOTE (izvor celaves.no, kolovoz 2023.)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    VERUDA – 16,5 mil USD x 55% (toliko vlasništva imaju) = 9,1 mil USD

    STOJA – 17,8 mil USD x 55% = 9,8 mil USD

    PUNTA – 18,8 mil USD x 50% = 9,4 mil USD

    VALOVINE – 25 mil USD * 50% = 12,5 mil USD

    VERIGE – 38 mil USD

    UKUPNO: 78,8 mil USD * 0,93 (tečaj USD/EUR) = 73,3 mil EUR

    NAV (vrijednost flote-obveze+novac) = 73,3 mil EUR – 67 mil EUR + 3,7 mil EUR = 10 mil EUR

    NAPOMENA: obzirom da je radni kapital (KO-KI) manji od 1 kod računanja NAVA sam uključio cijeli dug (kreditori, dobavljači, država…), a ne samo kamatonosni dug

    NAV per share = 15,2 EUR

    P/NAV = 1,28

    Peer grupa tankeraša se trži na avg P/NAV 0,93, a UPLP ima i dodatne "probleme":

    • Koeficijent tek. likivdnosti je katastrofalan i iznosi samo 0,25
    • Kratkoročne obveze prema bankama iznose 13,4 mil EUR (+3,4 mil EUR po predstečajnoj nagodbi) i približno su jednake 3/4 godišnjim prihodima društva
    • Dok ino tankeraši mlate lovu ove godine, ULPL je poslovala s gubitkom
    • Dok vanjski tankeraši isplaćuju dividendu, ULPL vrača dugove vjerovnicima
    • Kamata koju plaća na dug je oko 4,5% godišnje…i čini oko 11% poslovnih prihoda (jako puno)

    Uz sve gore navedeno treba naglasiti jednu jako bitnu činjenicu...već godinama razvlači se mantra da je ULPL „tankeraš“…nažalost nije ni blizu, prije predstečajne je možda i bio…naime ULPL ima 4 bulk broda/supramaxa ukupne nosivosti 208 dwt i jedan tanker MR nosivosti 52 dwt, odnosno tankerski segment mu čini oko 20% ukupne flote…3 tankera koja imaju podu upravljanjem su na fiksnoj naknadi pa promjena tankerskih vozarina ne utječe na prihode (dobit) od ta tri broda (prema informacijama sa forum, ali ostvareni prihodi i dobit u ovoj godini potvrđuju tezu o fiksnoj naknadi...)...

    Čisto za informaciju, bulk brodari se trže na avg. P/NAV 0,67, a ATPL na 0,42...

    Eto, nakon ovog mog malog istraživanja i nekoliko sati posla osobno više nemam nikakve dileme oko ULPL...

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 3, 2023 at 11:21 PM
    • #967

    Lipo ste to obradili, svaka cast. Verudu i Stoju vec godinu dana ocekujemo u vlasnistvu Ulpl-a 1/1, tada ce se nav biti puno povoljniji. Ne znam jeste racunali 33 000 blokiranih dionica, poslovne udjele u istarskoj autocesti itd..Fiksna je naknada vodenja tehnickog i kadrovskog upravljanja za ostale tankere, to bi me zanimalo koliko je ali je gotovo nemoguce doci do informacije. A sto se tice loseg poslovanja ove godine, ostao je najjaci kvartal za dry bulk a tanker vec znamo da dobrano ubire pare, pricekajmo kraj godine pa cemo usporediti koji ce brodar najvise zaraditi po dionici, moja oklada je Ulpl!

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 6, 2023 at 7:21 PM
    • #968

    Revizija indexa, uvrstena i nasa Alpha!

    Files

    IMG_4919.jpg 97.79 kB – 0 Downloads
  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • September 9, 2023 at 9:13 AM
    • #969

    Najnovije prognoze BIMCO-a za tankere

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Tanker Shipping Market Overview & Outlook Q3 2023
    BIMCO's Shipping Market Overview and Outlook Q3-23 - Tanker Market
    www.bimco.org
  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 9, 2023 at 4:35 PM
    • #970
    Supertanker Stocks Ride The Waves Of Volatile Oil Market | OilPrice.com
    Despite the current downturn in shipping stocks due to OPEC+ production cuts, long-term optimism remains strong in the tanker market, with experts predicting a…
    oilprice.com

    Q4 ce biti odlican. Zaradit ce brodovi za rasuti teret takoder 2000 dolara po brodu(minimalno) a tankeru istice ugovor te ce ploviti za preko 30 000 dolara. Futuresi za prosinac za Mr tankere su na visokih 48 000 dolara za sad. Jucer su tankerasi povukli od 4 do 5 posto gore.

    Files

    IMG_4971.jpg 72.34 kB – 0 Downloads IMG_4972.jpeg 102.02 kB – 0 Downloads IMG_4973.jpg 76.58 kB – 0 Downloads
  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 14, 2023 at 2:20 PM
    • #971

    BSI 10 T/C routes 58328 13155 436

    Q4 futuresi na 14 000 dolara za supramaxe, Verige vozi za 30 000 dolara dan jos mjesec dana(prosinac ne na 47 000 dolara dan) . I ovu godinu koja je kao losa po svemu sudeci zaradit cemo barem 20 posto trzisne kapitalizacije!!

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 14, 2023 at 8:19 PM
    • #972

    Bcti rastao 6 posto, na visokih 852 a sezona tek krece.

    Files

    IMG_5039.jpg 131.29 kB – 0 Downloads
  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • September 14, 2023 at 10:01 PM
    • #973

    Vani tankeri u zelenom danas.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 14, 2023 at 10:55 PM
    • #974

    Product Tankeri vani su na najvisim razinama u godinu dana, vecina. Predvidam da ce sljediti jos veci rast, odluke Opece ce smanjiti zalihe, tj vec su smanjile( smanjili su proizvodnju, cijena divlja). Amerika ima zalihe za jos 40-tak dana, cekaju pad cijena barela da ih popune. Ipak, umisto po zeljenih 65 dolara punit ce ih u Q1 po 95 dolara a nas tanker Verige ce ubirati vozarinu od 40 000 plus tisuca dolara. Po meni su tankeri najbolji izbor za 2024, 2025 i 2026 godinu. U prilog mojim ricima ide da je potrosnja na najvisim razinama ikada, a opksrba je u velikim problemima, izazvanim politikom. U svemu ovome me cudi samo scorpio tanker koji je na 53 dolara, pisao sam da je best buy i nobrainer na 44 dolara, a prostora za rast ima jos ohohooo, da je u Oslu vec bi bio preko 60 plus.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 16, 2023 at 10:03 PM
    • #975

    Uskoro ce Veruda i Stoja biti na 60 posto vlasnistva, pet posto od Uljanika u stecaju. Valjda ce se i sa 3. Majem uskoro dogovoriti za ostatak.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 17, 2023 at 8:26 AM
    • #976

    Na sjednici skupštine vjerovnika koja će se u ponedjeljak održati na Trgovačkom sudu Pazin, osim Odluke o uvjetima i načinu unovčenja poslovnih udjela u društvu ULJANIK Brodogradnja 1856 d.o.o. Pula, odlučivat će se i o prodaji udjela pulskog brodogradilišta u kompaniji koja je vlasnik brodova Stoja i Veruda.

    Stečajni upravitelj Uljanik Brodogradilišta d.d. Loris Rak od Trgovačkog suda u Pazinu zatražio je da se Dnevnom redu doda i točka o prodaji udjela u liberijskim kompanijama UNITED SHIPPING SERVICE THIRTEEEN Inc i UNITED SHIPPING SERVICE TWELVE Inc. Uljanik brodogradilište u tim kompanijama ima pet dionica tranše A i 1.562.500 (milijun petsto šezdeset i dvije tisuće petsto) dionica Tranše B nominalne vrijednosti 1,00 USD.

    Osim Uljanik brodogradilišta d.d. suvlasnici u kompaniji koja je vlasnik broda „Stoja” su UNITED SHIPPING SERVICES ONE INC., 80 Broad Street, Monrovia, Liberia koji je imatelj pedeset pet dionica nominalne vrijednosti 1,00 USD po dionici Tranše A, te društvo 3. MAJ Brodogradilište d.d koji je imatelj četrdeset dionica nominalne vrijednosti 1,00 USD po dionici Tranše A, te 12.500.000 (dvanaest milijuna i petsto tisuća) dionica nominalne vrijednosti 1,00 USD po dionici povlaštenih dionica Tranše B. Navedena kompanija vlasnik je broda m/b Stoja upisanog u Upisniku brodova Zajednice Bahama...............................................................Istovjetna situacija postoji i u društvu UNITED SHIPPING SERVICE TWELVE Inc, gdje Uljanik brodogradilište ima iste udjele u kompaniji koja je vlasnik broda Veruda upisanog u Upisniku brodova Lučke kapetanije Pula. STEČAJ PULSKOG BRODOGRADILIŠTA Prodaju se "Veruda" i "Stoja" - Istra24

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • September 18, 2023 at 1:29 PM
    • #977

    Uvjete i način unovčenja dionica UNITED SHIPPING SERVICE
    THIRTEEEN Inc utvrdit će Odbor vjerovnika da u suradnji i na prijedlog
    stečajnog upravitelja, uzimajući u razmatranje prijedloge dioničara USS12 i
    USS13, te uzimajući u obzir stajališta HBOR kao razlučnog vjerovnika na
    dionicama USS12 u očitovanju na priopćenju o unovčenju, na temelju čega
    će stečajni upravitelj pristupiti unovčenju dionica.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 18, 2023 at 2:47 PM
    • #978

    BSI 10 T/C routes 58328 13641 215

    Vozarine za rasuti teret napokon sve bolje izgledaju.

    Files

    IMG_5080.jpeg 105.51 kB – 0 Downloads
  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 20, 2023 at 6:17 PM
    • #979

    BSI 10 T/C routes 58328 14566 420

    Lipo to raste, na pragu smo 15 000 dolara. Jos lipse je danas to netko cistio, ko da nema sutra(mozda i ima al je zurio, hmmm).

    Ulpl rast od 13 posto. Pred nama je 4 miseca no braina i skupljanja novca, do kineske nive godine, a tad ce nam Verige pokrpati ako dry bulk bude kao ove godine.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • September 22, 2023 at 2:48 PM
    • #980

    BSI 10 T/C routes 58328 14906 54

    BCTI- 869

    Dry bulk zaraduje. Index clean tankera za Verige najvisi zadnjih mjeseci.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 768

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      768
      Pregleda
      419k
      768
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      915k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 33

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      33
      Pregleda
      18k
      33
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM
    1. SPAN (SPAN d.d.) 2.6k

      • LodeRunner
      • May 26, 2021 at 12:21 PM
      • Dionice
      • LodeRunner
      • June 6, 2025 at 9:09 AM
    2. Odgovora
      2.6k
      Pregleda
      1.1M
      2.6k
    3. mooji

      June 6, 2025 at 9:09 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All June 4, 2025 at 4:34 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,574 Replies, 4 years ago

Tags

  • Alpha Adriatic
  • uljanik plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 1 gost
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™