Display Morecijenim i poštujem vaše postove i razmišljanja, a na vaše pitanje/mišljenje mislim da će velika većina razmišljati isto.
samo poslovanje i uvjeti kod brodara su vrlo složeni i dinamični. znam ono osnovno i uopče mi stvari ne izgledaju ružičasto. atpl i jdpl preživljavaju i preživjeti će nekako, ali kaj sa ulpl ako vozarine budu stagnirale ili nedaj bože počnu još tonuti? koliko im treba još dobrih godina kao npr prošla da servisiraju sve obveze i iz predstečajne i tekućeg poslovanja da sa bilancom dođu na nulu? sa sadašnjim vozarinama .... koliko? desetak?
i tu je po meni glavna kočnica. kad ljudi vide te brojke, dalje niti ne gledaju. a da mogućnost odlične zarade postoji i sada, to nije sporno.
Sve potpisujem...
Jos bi nadodao da njima ne mogu izracunat NAV jer uopce neznam u cijem su vlasnistvu brodovi u floti... osim toga postoji i sudski spor koji u slucaju nepovoljnog ishoda de facto znaci stecaj kompanije...
I bas kako je kolega napisao, nakon ove dvije gore informacije prestanem dalje pratit i gledat...
Takodjer kako je naveo kolega, za poslozit bilancu u neke normalne okvire treba im barem 5 godina brutalnih vozarina kad bi se mogle ocekivati i prve dividende..i to ako se sudski spor rijesi njima u korist u suprotnom im ni vozarine nece pomoc...dok bi ATPL u tom razdoblju (ako bi bile brutalne vozarine 5g) isplatila barem 50% sadasnje vrijednosti kroz dividendu...s druge strane ako vozarine 1ili2 godine budu mrsave zreli su za stecaj...jednostavno na ovoj cijeni meni to "odokativno" izgleda najskuplja dionica u svemiru, a posto ne znam koje brodove imaju u vlasnistvu jedino mi je ta metoda procjene vrijednosti preostala...
Sto put je na temi ulpl napisano koje brodove imaju u vlasnistvu 100 %, 55 %, i 50 %. Kao i o optuznici, koja nije damoklov mac( s druge strane i oni tuze 3 maj i traze povrat ohoho novca). Provrtite temu pa ce te biti upoznatiji sa cinjenicama. Bas sam i pitao postavljeno pitanje zbog sigurnosti u buducim prihodima od tankera od ulpl, a ne usporedujuci te dvije firme, nego prihode. Atpl je naravno puno stabilnija kompanija i ne stoji da prezivljava nego je na stabilnim nogama.