Punim jedrima i s novom energijom krećemo naprijed", kazao nam je Cuccurin...........
ULPL (Alpha Adriatic d.d.)
-
-
-
Punim jedrima i s novom energijom krećemo naprijed", kazao nam je Cuccurin...........
kakva je ovdje situacija, jesu li oni u predstečajnoj
-
Cijela ZSE je u predstecajnoj 😅 samo nekretnine prolaze po par puta vecoj cijeni 🙃💪
-
Cijela ZSE je u predstecajnoj 😅 samo nekretnine prolaze po par puta vecoj cijeni 🙃💪
Ima i na zse prilika, nekad treba gledat mikro a ne makro ...
-
Punim jedrima i s novom energijom krećemo naprijed", kazao nam je Cuccurin...........
Ima li kakvih novosti o dokapu ? Koliko se sjećam i to se naveliko spominjalo na skupštini.
-
Neka ulpl.a tu di je
Ako bude neke bežanije možda zaroni i ispod stotke
-
Ne vjerujem da će ići ispod stotke osim u slučaju nekakvog većeg globalnog kraha. Ovih tjedana bi trebali potpisati novi ugovor za tanker a jednogodišnji ugovori trenutačno se kreću oko 27000 usd. To je više nego dvostruko u odnosu na ono što je do sada bilo a takav ugovor trebao bi jamčiti stabilnost poslovanja narednih godinu dana.
-
a ova ostala 3 broda tko je stvarni vlasnik
-
a ova ostala 3 broda tko je stvarni vlasnik
Champion Tankers ASChampion Tankers is one of the main players in the Vegoil trade and Easy Chemical market.www.championtankers.no -
Ulpl doš'o nekim čudom na 124 a ni glasa čuti nije.
Kako to, kako to?
-
-
Ulpl doš'o nekim čudom na 124 a ni glasa čuti nije.
Kako to, kako to?
Očekivani porast cijene pred objavu izvješća. Ali s obzirom na izlazak iz predstečajne prije 2 godine i sve ostale pozitivne pokazatelje ja se nadam nekoj dividendi od 10-ak kuna sljedeće godine. Ipak, ekipa iz uprave ima većinu dionica. Vrijeme će pokazati.
-
zar su izašli iz predstečaja
prvih 10 ima samo 40 %
-
Dividenda?
A imaju negativan kapital i hrpu duga. Da bi isplatili ikakvu dividendu oni bi trebali zaraditi još barem 100-150 milijuna kuna.
Ovdje je nacelno problem udjela u brodovima i kontrole nad njime. S manjinskim udjelima mogu se slikati jer i o imovini i o poslovanju ne odlučuju oni. Nego ti neki drugi, većinski.
-
mogu se slikati jer i o imovini i o poslovanju ne odlučuju oni. Nego ti neki drugi, većinski.
A koliko to oni imaju a koliko ti većinski?
-
Ja samo velim da se nadan i da sa 10 kuna po dionici ovi sa velikom količinom dionica mogu lijepo napuniti džepove, a sve ostale prepreke će nekako već posložiti i izglasati. To je sve .
-
Imaju fifti:fifti uglavnom, al ne piše imaju li pravo sami odlucivati o prodaji. Tako da se ta imovina vodi vjerojatno metodom udjela. To se zapravo vidi i iz poslovnih rezultata koji ne mogu odbaciti “pune prihode” za takvu vrstu imovine. Ako pogledate višegodišnji trend, ULPL u usporedbi sa recimo ATPL i JDPL nema tako izdašan rast. Doduše, tankeri bi trebali odraditi svoje, ali pitanje je tko tu operativno upravlja i odlučuje o poslovanju i strategiji. Mislim na upravu i vlasnike koji su svašta izvodili ne bi li spasili kompaniju.
Ne mogu oni ništa isplacivati dok ne formiraju sve potrebne rezerve i imaju zadržanu dobit u kapitalu.
-
Sad sam išao gledati, oni imaju vise od 605 milijuna kuna prenesenog gubitka, ULPL. Tako da se može dogoditi da godinama neće isplatiti dividendu.
-
Sad sam išao gledati, oni imaju vise od 605 milijuna kuna prenesenog gubitka, ULPL. Tako da se može dogoditi da godinama neće isplatiti dividendu.
Mislim da je taj iznos zbog procjene vrijednosti flote od prije par godina. Nova procjena bi to riješila (ako me na vara moja seljačka logika )
-
Imaju fifti:fifti uglavnom, al ne piše imaju li pravo sami odlucivati o prodaji. Tako da se ta imovina vodi vjerojatno metodom udjela. To se zapravo vidi i iz poslovnih rezultata koji ne mogu odbaciti “pune prihode” za takvu vrstu imovine. Ako pogledate višegodišnji trend, ULPL u usporedbi sa recimo ATPL i JDPL nema tako izdašan rast. Doduše, tankeri bi trebali odraditi svoje, ali pitanje je tko tu operativno upravlja i odlučuje o poslovanju i strategiji. Mislim na upravu i vlasnike koji su svašta izvodili ne bi li spasili kompaniju.
Ne mogu oni ništa isplacivati dok ne formiraju sve potrebne rezerve i imaju zadržanu dobit u kapitalu.
Društvo zajedno sa svojim supsidijarima
United Shipping Services One Inc., Real d.o.o. i
ASP Adriatic d.o.o. čini
Grupu ALPHA ADRIATIC
U konsolidirano izvješće Grupe uključeni su rezultati društva
Alpha DCM Investments LLC u kojemu ino
kompanija UOne Inc., drži 50% udjela.
Flotu brodova u vlasništvu odnosno suvlasništvu na kraju izvještajnog perioda sačinjavaju 1 MR tanker i 4 Supramaxa, prosječne starosti 9.5 godina.
Pored navedenog, Društvo i Grupa pružaju usluge upravljanja brodovima u vlasništvu trećih osoba.
Jeli to to?
U vlasništv imaju:
1MR
2 Supramaxa
2 Supramaxa dijele sa Nizozemcima u omjeru 50/50 i s njima upravljaju.
+ 3 Norveška Tankera na upravljanju
Činilo mi se komplicirano pa nisam zadira dublje od straha da ne počmen i ovo skupljati uz ATPL i JDPL 😅
-
Pomalo, vrag odnia i prešu
-
-