Darko Šorc na dan 18.01.22. prodao 10246 komada po 100 kuna.... Kupac ICF dd https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…0ccdcf877b2.pdf
ULPL (Alpha Adriatic d.d.)
-
-
-
Opaaaa.............. Ratko Bajakić - direktor https://www.icf.hr/management/
-
Fondovi nanjušili priliku
Ali su još uvijek ispod top 10 dioničara, sramežljivi neki momci
-
Prihodi od vozarina 4. tromjesječju su bili 32.467.943 kuna . Zbog 2 kupljena broda bi u 1. trebao taj iznos biti znatno viši. cca 50 mil. kuna . Ali sutra je dan kad ćemo to vidjeti.
-
Nadzorni je odbor utvrdio i prijedlog odluke o upotrebi dobiti ostvarene u 2021. godini te su razmatrani i
usvojeni i nerevidirani nekonsolidirani i konsolidirani financijski izvještaji Društva za razdoblje 01.01.-
31.03.2022. godine zajedno s izvješćem poslovodstva za navedeno razdoblje. -
Slušam pred koji dan bajke o rekordnom kvartalu. Kakvi krimosi.
-
Slušam pred koji dan bajke o rekordnom kvartalu. Kakvi krimosi.
Moglo je i bolje. Razočarenje totalno
-
Prihodi od vozarina 4. tromjesječju su bili 32.467.943 kuna . Zbog 2 kupljena broda bi u 1. trebao taj iznos biti znatno viši. cca 50 mil. kuna . Ali sutra je dan kad ćemo to vidjeti.
Iz izvješća:
Brodovi „Veruda“ i „Stoja“ ostvarivali su prihode na temelju ugovora o najmu (time charter), s varijabilnom vozarinom koja je ovisna o kretanju BSI indeksa, dok su brodovi „Punta“ i „Valovine“ također zaposleni po osnovi ugovora o najmu ali s fiksnim iznosom vozarine čime se osigurava stabilnost prihoda.
Prihodi od prodaje jesu veći od 4. kvartala, nekih +2 milijuna kn.
Očito su uvjeti za dva nova broda pozitivni, ali daleko od spektakularnih.
Stara dva vezana uz BSI index stoje relativno dobro, danas je primjerice cifra oko 30.074 usd pa će se tu solidno zaraditi.
No izgleda nemaju ništa na spotu gdje se bere vrhnje.
Tanker isto tek pali, tu će vjerojatno doći do porasta.
Ima još prostora ako uskoro ističu postojeći ugovori.
Sve u svemu solidno poslovanje,
Zanimljivo nedostaje podatak o vrijednosti flote...
Prema mojim računicama već su nadoknadili cijeli preneseni gubitak nastao 2020. godine
Predstečajna je passé, sporovi isto, sve će se ionako povući.Molim Upravu da u sljedeće izvješće uključi NAV, EPS, komentar o planovima prebacivanja brodova na spot i politici dividende.
-
A nekako logicno da nisu na spotu, jer je predstecajna iza njih i morali su ici na sigurno da prođu kroz sve, a ne se kockati. Tj. Vjerovatno je to bilo uvjetovano u predstecajnoj da svi pristanu ….
-
Ima dosta ispravaka u revidiranom....
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
-
Težište razvoja u idućem periodu stavlja se na pružanje usluga upravljanja brodovima za vanjske korisnike.
Istodobno će se u suradnji s partnerima tražiti i nove prilike za obnovu i proširenje vlastite flote. -
Ide dividenda imateljima povlaštenih dionica.......
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
A nekako logicno da nisu na spotu, jer je predstecajna iza njih i morali su ici na sigurno da prođu kroz sve, a ne se kockati. Tj. Vjerovatno je to bilo uvjetovano u predstecajnoj da svi pristanu ….
Ma jasno, ali činjenica je da su vozarine tada i sad sasvim drugi svijet. Handy od Atlantske plovi za 38k, imaju neviđeno transparentno izvješće, a Jadroplov je upravo objavio rekordno izvješće pa neće znati kako više izmuljati dokap
Koliko se sjećam plana restrukturiranja ULPL ideja je bila prodati brodove i postepeno se razdužiti do održivog poslovanja. Ali trenutne zarade omogućuju nove pozicije pa su se odlično prilagodili i otkupili dva broda.
Trenutno je posve legitimno gledati dalje prema maksimalizaciji profita. Kad ako ne sad, stvarno bi volio čuti neki konkretan plan za sljedeće dvije godine
-
Težište razvoja u idućem periodu stavlja se na pružanje usluga upravljanja brodovima za vanjske korisnike.
Istodobno će se u suradnji s partnerima tražiti i nove prilike za obnovu i proširenje vlastite flote.Eto čekamo dokap za kupnju second hand supre ili handya, slotovi u brodogradilištima su ionako popunjeni do 2025. Valjda su dioničari partneri
-
Gledajući samo operativnu dobit bez jednokratnih stavki jedino je q3 prošle godine bio bolji. Samo što je u ostalim kvartalima uvijek bilo još nešto. U q1 prihod od prodaje broda, u q2 tečajne razlike a u q4 ukidanje gubitka od smanjenja vrijednosti brodova.
Rezultat je u skladu s vozarinama i s brojem brodova u floti bez obzira na nečija možda malo pretjerana očekivanja pod dojmom prethodnih kvartala koji su bili ipak malo iznad očekivanja.
-
Eto čekamo dokap za kupnju second hand supre ili handya, slotovi u brodogradilištima su ionako popunjeni do 2025. Valjda su dioničari partneri
Malo mozgam koliko je ovo stvarno izvedivo, ugrubo...
- polovni supramax bulker košta oko 17M usd - cca 130m HRK
- Npr. deset godina stari HUA RONG 3 koji ide na aukciju za 16,3M usd
- Dnevna zarada prosjek 20k usd (prosječna vozarina cca 30k usd - troškovi 10k usd radi jednostavnosti)
- uposlenost 90% dana isključivo spot - 328 dana * 20k usd = zarada 6,5M usd godišnje
- povrat investicije za 2,5-3 godine uz slične uvjete na tržištu
Plus:
- jedan brod više u floti tijekom cijelog pozitivnog ciklusa vozarina čija će vrijednost rasti
- potencijalni superciklus koji bi povrat investicije još više skratio
- daleko veći prinos ulaganja u odnosu na druga ulaganja u visoko inflatornom okruženju (dividenda 20%+ godišnje na ulaz investitorima + kapitalna dobit)
- barem još 10 godina eksploatacije nakon otplate
Minus:
- financiranje, obzirom da negativnu bilancu, krediti su nemogući, ostaju vlastita sredstva ili ulozi dioničara/strateških partnera
- pred tri godine firma je u dokapitalizaciju za opstanak jedva izvukla; skupili 9 od mogućih 30 milijuna hrk; vjerojatno postoji određeni psihološki strah uprave od sličnog scenarija
- pravni sporovi sa državom, negativna percepcija investitora
- oprez na tržištu, strah od ukrajine, trećeg svj. rata i sl.
- hrvati tradicionalno vole ciglu iznad svega
Dokap u praksi:
- cilj: prikupiti 130M hrk za kupnju broda,
- 1.300.000 novih dionica ULPL-R-A po 100 hrk nominalne vrijednosti uz pravo prvenstva postojećih dioničara u prvom krugu; drugi za fondove; treći za sve zainteresirane; možda bi došlo do ulaska novih kapitalno jačih dioničara
- (dovoljno niska cijena kao mamac novima, nagrada starim dioničarima)
- nova službena politika dividende - isplata 30-50% konsolidirane neto dobiti godišnje
- kvalitetan prospekt sa projekcijom dobiti do 2025.
- provest rebranding do kraja, znači maknuti stare internet stranice, ažurirat format izvješća
- jedna dobra kampanja za privlačenje novih investitora, malo PR-a
- nazvat brod po onom tko da najviše love (vjerojatno Plinio ili Ratko )
Zaključak:
Nema šanse za dokap jer je previše posla
Biti će vjerojatno neki joint venture opet
-
Iz izvješća poslovodstva:
...poslovanje je u promatranom razdoblju obilježila stabilna razina vozarina u segmentu prijevoza rasutih tereta uz uobičajeni sezonski pad vozarina zbog kineske Nove godine i nastavak nestabilnosti vozarina u tankerskom segmentu, ponajviše zbog posljedica pandemije i posljedičnog smanjenja potražnje za naftom i naftnim derivatima. Dodatni teret, komplikaciju i trošak u poslovanju predstavljao je utjecaj zaraze COVID-19 virusom u dijelovima Azije...
Idući kvartal bi trebao biti bolji(?)
-
A morao bi biti dosta bolji, izgleda da su MR tankeri krenuli zarađivati ozbiljnije novce...
Iz izvještaja Ardmore shippinga spominju average TCE rate 25.500 usd po danu za svibanj; International Seaways Inc cca 24.500 usd po danu...
Nema više nestabilnosti, imamo duplanje vozarina, a još do kraja godine ide embargo na rusku naftu
Brojke za 1Q su bile drastično niže:
U sektoru prijevoza nafte, naftnih produkata i kemikalija prosječne vozarine za ugovore na vrijeme (zaključene na period od 12 mjeseci) kretale su se na početku godine na razinama od oko USD 13.000 do USD 13.250 dnevno što je nastavak trenda iz zadnjeg kvartala 2021. godine. Vozarine u ovom segmentu poslovanja još su bile pod pritiskom zbog smanjenja potražnje kao posljedice pandemije što je bilo vidljivo tijekom veljače kada su prosječne vozarine zaključene na period od 12 mjeseci oslabile na razinu od USD 12.750 dnevno. Na samom kraju ožujka, a kao posljedica rata u Ukrajini i postupnog jačanja spot vozarina, zabilježen je lagani rast i vozarina na period od 12 mjeseci koje su pritom dostigle razinu od otprilike USD 13.500 dnevno.
-
Price To Earnings Ratio
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. *Trailing twelve months (TTM) annual GAAP earnings per share excluding extraordinary items.
**Primary Listing of ALPHA ADRIATIC d.d
ZGSE:ULPL PE (Price to Earnings) Ratio Calculation
Calculation Outcome PE Ratio = ZGSE:ULPL Share Price ÷ EPS (both in HRK)
147 ÷ 163.770.9x -
Mislim da bi danas morali objaviti izvješće o ispunjavanju plana predstečajne nagodbe...
f) Obveza prijevremenog podmirenja Senior duga
Nakon proteka Razdoblja počeka, Dužnik će u slučaju ostvarenog viška likvidnosti
tijekom otplate Senior duga (koji višak se ostvaruje na način da nakon pokrića
operativnih troškova, rate kredita i redovnog održavanja brodova, Dužniku ostaje viška
sredstava) isti iskoristiti za podmirenje vjerovnika Senior duga po pro rata načelu, s
obrnutim redom dospijeća – prvo se podmiruje posljednja kvartalna rata, nakon čega se
podmiruju sljedeće kvartalne rate pa sve do prve kvartalne rate, koja se ovom metodom
podmiruje posljednja, a sve radi skraćivanja roka dospijeća (tzv. cash sweep clause).
Obračun će se vršiti na godišnjoj razini, 15 dana od dana prihvaćanja revidiranog
godišnjeg financijskog izvještaja. Za prijevremeno podmirenje Senior duga koristit će se
sav višak novčanih sredstava, uz iznimku definiranog zaštićenog radnog kapitala na
razini tromjesečnog opex-a brodova, koji će se održavati na računu kao minimalna
rezerva likvidnosti za nepredviđene troškove. -
-