Pomalo, vrag odnia i prešu
Ionako su cijene zabetonirane više manje
Pomalo, vrag odnia i prešu
Ionako su cijene zabetonirane više manje
@beskonačnost
Dakle, imaju jedan MR tanker i dvije Supre, sve ostalo je djelomično njihovo ili uopće nije njihovo. Eto, sad svi znamo zašto im trend rasta prihoda ne prati druge brodare jer defacto imaju samo tri broda u vlasništvu i pod upravljanjem. Ostalo vode metodom udjela ili imaju naknadu od upravljanja. To ih čini mnogo manje fleksibilnima od brodara koji imaju veću imovinu. Obzirom da su završili u pretprosječnoj, prilično im je ograničen manipulativni prostor za donošenje odluka i neku novu strategiju. Naprosto jer vjerovnike ne zanima toliko profitabilnost koliko je sigurnost da se njihove tražbine naplate prije vlasnika kapitala.
Heh, očito si ti već sakupio, al vjeruj mi, meni je potencijal ove cijene prilično ograničen i na uvjete na koje dioničari slabo ili nikako ne mogu utjecati. Pritom ne mislim na ove sitne nego i na ove najveće.
kao da jdpl ima puno više brodova od njih i do prije godinu dana su imali 500 milijuna duga
pola duga ulpl drži država
kao da jdpl ima puno više brodova od njih i do prije godinu dana su imali 500 milijuna duga
Velika je razlika između JDPL i ULPL u izdanim dionicama tako da i to tiba uz ostalo uzeti u obzir u usporedbi istih.
Dug i dobit po dionici ima veliku amplitudu ovisno o trendu.
Društvo ASP Adriatic d.o.o. u kojem Društvo drži udjel od 80%, koje se bavi posredovanjem u zapošljavanju pomoraca, ne samo za potrebe Grupe Alpha Adriatic nego i za sve veći broj vanjskih, domaćih i međunarodnih klijenata među kojima su vrlo respektabilne brodarske kuće, započelo je radom tijekom prvog kvartala 2022. Ugovori o poslovnoj suradnji koji su već sklopljeni osigurati će pozitivne rezultate u budućnosti
Tko je in sa ostalih 20% ?
ne mislim na broj izdanih dionica i cijenu dionice nego na financijski položaj s obzirom na imovinu i dug
Prije dvije godine Atpl je mogla recimo završiti u stecaju, kao i Jadroplov. Ali nisu. Obzirom na posljednje financiranje LPG broda (kamatnu stopu i jamstva) JDPL je prešao u razinu puno manje rizične price od recimo ULPL. Al ja vam ne znam puno o JDPL, iako znam dosta. Ima korisnik Mitko ili Mitka (mislim da se radi o zeni pa nisam siguran sto je ispravno) na poslovni.HR forumu. Cini mi se da on ili ona dosta prate i analiziraju JDPL. Pa možda da se obratite njoj/njemu s istim upitom?
@Inffinitiy
Preostalih 20% drži Eduard Hibšer iz Rijeke, Simonettieva 10
Al to društvo ne radi. Postoji samo “na papiru” (nema nikakvih prihoda).
Prije dvije godine Atpl je mogla recimo završiti u stecaju, kao i Jadroplov. Ali nisu. Obzirom na posljednje financiranje LPG broda (kamatnu stopu i jamstva) JDPL je prešao u razinu puno manje rizične price od recimo ULPL. Al ja vam ne znam puno o JDPL, iako znam dosta. Ima korisnik Mitko ili Mitka (mislim da se radi o zeni pa nisam siguran sto je ispravno) na poslovni.HR forumu. Cini mi se da on ili ona dosta prate i analiziraju JDPL. Pa možda da se obratite njoj/njemu s istim upitom?
@Inffinitiy
Preostalih 20% drži Eduard Hibšer iz Rijeke, Simonettieva 10
Al to društvo ne radi. Postoji samo “na papiru” (nema nikakvih prihoda).
dragi havi ja sam s mitkom ovdje komentirao jdpl prije dvije godine kada je dionica bila na 10 kn
želim reći da je ulpl sada gdje je jdpl bio prije dvije godine
Dragi kolega Harpune
Ja mislim da vi slabo razumijete koncept stvaranja vrijednosti. Ako to ne razumijete tesko da ćete shvatiti koncept vrednovanja.
Za koncept vrednovanja bitno je i vrijeme. Ako sutra zavrsi bal na brodarima, JDPL ima šanse da preživi. Za ULPL mi to nije vjerojatno.
Al cini mi se da vi zaboravljate da je dionica ULPL isto rasla nekoliko puta i da je trenutno manje podcijenena od JDPL, naglašavam - trenutno. Al kažem, pitaj te kolegu/kolegicu Metku, Matka, Miitka ili nekog tko će vas detaljnije uputiti u trenutnu vrijednost i potencijale.
Hm, ako završi bal na brodarima? pa ni nije neki extra bal sada.
Vozarine i procjene na kojima su rađeni izračuni za prihvaćanje predstečaja su poprilično manje od ovih vrijednosti vozarina. Tada smo komentirali da su se super izvukli iz kaljuže u kojoj su bili.
Ok i cijena je nešto malo se vratila sa tadašnjih 30kn, što je bila smiješna trzisna kapitalizacija od 2 mil. $. Ali brodari su poznati po extremnoj volativnosti od precijenjenosti do isto takve podcijenjenosti.
Cleaves je revidirao tankere naviše...........
Tanker time charter rates ...................................
HAFNIA $37,000/day MR rate projections next year............
U izvještajnom je razdoblju na konsolidiranoj razini ostvaren rast prihoda uz poboljšanje likvidnosti te urednu
otplatu od ukupno 33,1 milijuna kuna kreditnih obveza. Sve preuzete obveze iz predstečajnog sporazuma
uredno su izvršavane te je tako od početka primjene predstečajnog sporazuma otplaćeno ukupno 179,7
milijuna kuna obveza. Od ostalih značajnijih događaja istaknut je nastavak reorganizacije i digitalizacije
poslovanja uz daljnji razvoj projekata u zajedničkom pothvatu s poslovnim partnerima.
Usvojeni financijski izvještaji zajedno s pratećim izvješćem poslovodstva bit će javno objavljeni
Uz smanjenje dugova bih istaknuo:
QuotePoslovni prihodi tijekom prvih devet mjeseci ostvareni su u ukupnom iznosu od 128,6 milijuna kuna dok su u istom razdoblju 2021. godine iznosili 122 milijuna kuna što iznosi što predstavlja rast od 5%. Na povećanje poslovnih prihoda utjecala je fluktuacija tečaja dolara i realizirana ino dobit iz udjela sudjelujućih interesa. Poslovni rashodi tijekom prvih devet mjeseci 2022. godine ostvareni su u vrijednosti od ukupno 75,9 milijuna kuna u odnosu na poslovne rashode u istom periodu 2021. godine od 66,6 milijuna kuna. Porast cijena na tržištu i inflacija uzrok su porasta poslovnih rashoda. Za razdoblje I-IX 2022. godine ostvarena je neto konsolidirana dobit od 24,6 milijuna kuna u odnosu na neto konsolidiranu dobit od 52,3 milijuna kuna ostvarenu u istom razdoblju prethodne godine.
Brodovi „Veruda“ i „Stoja“ ostvarivali su prihode na temelju ugovora o najmu (time charter), s varijabilnom vozarinom koja je ovisna o kretanju BSI indeksa, dok su brodovi „Punta“ i „Valovine“ također zaposleni po osnovi ugovora o najmu ali s fiksnim iznosom vozarine čime se osigurava stabilnost prihoda.
Od konca ožujka, a kao posljedica rata u Ukrajini i postupnog jačanja spot vozarina, zabilježen je značajan rast vozarina na period od 12 mjeseci koje su se tijekom trećeg kvartala kretale u rasponu od USD 22.500 – USD 27.500 dnevno za zaključke na godinu dana. Brod „Verige“ je zaposlen na temelju ugovora o najmu s fiksnim iznosom vozarine koji istječe u studenom 2022. Pod pretpostavkom nastavka snažnog tržišta tankerskih vozarina, po isteku tekućeg ugovora očekuje se ugovaranje vozarine na višoj razini od postojeće.
Još za par dana unovčiti tanker $$$ i svi mogu na godišnji, čekamo obavijest o novom ugovoru.
Sve skupa vrlo dobro
Očekivano vrlo dobro. Idemo dalje
Ključni Pokazatelji Investiramo | ULPL - Dobit i Gubitak | Alpha Adriatic d.d.
Prihod (TTM) 276.58M
Neto Dobit (TTM) 78.36M
Dobit po Dionici (TTM) 143.19
Tržišna Kapitalizacija 66.22M
Price / Earnings 0.85
Uz smanjenje dugova bih istaknuo:
QuotePoslovni prihodi tijekom prvih devet mjeseci ostvareni su u ukupnom iznosu od 128,6 milijuna kuna dok su u istom razdoblju 2021. godine iznosili 122 milijuna kuna što iznosi što predstavlja rast od 5%. Na povećanje poslovnih prihoda utjecala je fluktuacija tečaja dolara i realizirana ino dobit iz udjela sudjelujućih interesa. Poslovni rashodi tijekom prvih devet mjeseci 2022. godine ostvareni su u vrijednosti od ukupno 75,9 milijuna kuna u odnosu na poslovne rashode u istom periodu 2021. godine od 66,6 milijuna kuna. Porast cijena na tržištu i inflacija uzrok su porasta poslovnih rashoda. Za razdoblje I-IX 2022. godine ostvarena je neto konsolidirana dobit od 24,6 milijuna kuna u odnosu na neto konsolidiranu dobit od 52,3 milijuna kuna ostvarenu u istom razdoblju prethodne godine.
Prihod povećan 5%, dobit smanjena za 53%.
Nisam zadovoljan.
Baš me zanima što će Mr. Market reći kroz koji dan
Da, tko moze biti zadovoljan sa dobiti po dionici koja je veca od cijene dionice 😆🤣🤣🤣
Kad se sjetno prisjetim ulazaka pred 2 godina, pa nisam htio previse zbog diverzifikacije 😠
Ni dugoročne prognoze za tankere za sada ne izgledaju loše
Predviđaju
Potražnja +5%
Ponuda -2%
za 2024.
Product demand/supply outlook by Clarksons