neki i kupuju
JDPL | BOBAN NENAD | 168 | 0.01% | 29,321 |
neki i kupuju
JDPL | BOBAN NENAD | 168 | 0.01% | 29,321 |
opet se pomalo skuplja
JDPL | BOBAN NENAD | 158 | 0.01% | 29,479 | 1.80% | 1.56M |
KOPLJAR IVICA | 200 | 0.01% | 10,153 |
opet se pomalo skuplja
JDPL BOBAN NENAD 158 0.01% 29,479 1.80% 1.56M KOPLJAR IVICA 200 0.01% 10,153
Naravno, ulazna cijena je samo takva. Skupljaju još i neki drugi ispod crte!
Nije teaser ovo s kemikalcima deda je ozbiljno zagrizao
Tankeri su 2015 i 2016g. Oba imaju ugrađen BWTS i prosli su suhi dok.
Deda sa ovom kupnjom bih ojacao flotu uz postojece bulkove, jer ce u dogledno vrijeme i tankeri ostvarivati vece prihode.
a možda postojećim dioničarima ponude po nominali
Jučerašnji intervju s Dedom.
Čak se usudio navesti nekakve "konkretnije" brojeve i informacije. Opcija izgradnje trajekta na elektro pogon mi zvuči nerealno, ali neka nas iznenade.
Kaže gazda najbolja godina od 2008...
Imaju sve brodove pod kratkotrajnim ugovorima, imali su odlično ugovorena dva nova broda i odlične cijene da se riješe dvije stare rage ( 1998, 2001.) te da nastave core biznis koji rade od kada postoje. Dugovi se fino smanjuju, ostvaruje se odlična dobit, perspektiva na tržištu rasutih tereta poprilično dobra. I šta oni naprave. Raskinu narudžbu novih brodova i okrenu se nekoj diversifikaciji poslovanja za koju su planovi, malo je reći, na dugom štapu. Financiranje ? napraviti će dokapitalizaciju za minimalno 150 mil. kn. Pa ako izdaju novih 2 mil. dionica ( kao u prijašnjoj) to je 75 kn po dionici, 300 mil. koje najavljuju je 150 kn po dionici, ili će izdati 4 mil pa razvodniti cijenu na maks. Dobit po dionici za 2021. godinu će biti oko 21,50 kn na 1.6 mil. dionica. Da imamo 2 miliona dionica više bila bi 9,7 kn, a dokapitalizacija ide po 75 ? I dalje su prezaduženi, a perspektiva na dugom štapu i to u djelatnostima kojima se nikad nisu bavili... bio sam baš optimističan u vezi JDPL i podržao sam poništenje prve dokapitalizacije, a sad mi se čini da opet idu u neku krajnost i veliku neizvjesnost.
Mislim da ce ovdje dokapitalizacija ici po vecoj cijeni nego sto se mi nadamo, narocito ako uđe jaci ulagac u drugom ili trecem krugu ako bude.
Mislim da ce ovdje dokapitalizacija ici po vecoj cijeni nego sto se mi nadamo, narocito ako uđe jaci ulagac u drugom ili trecem krugu ako bude.
Ma zna se da ulazi TNPL...pa oni su sabotirali prosli dokap (preko ministra i politickih veza) jer su htjeli izvrsit dokap imovinom (unosam brodova), a ne novcem...
Kladim se da ce u ovom dokapu isto i provest, uvalit ce JDPL-u precijenjene brodove...pa zato je i deda postavljen za PU...
Mislim da ce ovdje dokapitalizacija ici po vecoj cijeni nego sto se mi nadamo, narocito ako uđe jaci ulagac u drugom ili trecem krugu ako bude.
Ma zna se da ulazi TNPL...pa oni su sabotirali prosli dokap (preko ministra i politickih veza) jer su htjeli izvrsit dokap imovinom (unosam brodova), a ne novcem...
Kladim se da ce u ovom dokapu isto i provest, uvalit ce JDPL-u precijenjene brodove...pa zato je i deda postavljen za PU...
Moze bit da ce cijena u dokapitalizaciji bit i veca nego li trenutno na burzi, a tad postojeci dionicari ne upisu ili upisu vrlo mali broj dionica,te se ide u drugi krug za nama poznatog ulagaca.
Po ovome komentaru za tankere su vec dogovorili financiranje znaci da je vec u podmakloj fazi ?
"
Zanimljivi su i zato što će većina financiranja biti preko Hrvatske banke za obnovu i razvitak na dulji rok.
"
Hbor ima propisane uvjete kreditiranja, bar za obične smrtnike, jdpl je državna firma, računa da je to gotova stvar, a šta ako ne bude.....državno, čitaj hdz, jamstvo je potrošeno, EU će reagirati na neka nova milionska državna jamstva žestoko, oslanjaju se na dokapitalizaciju koja po meni mora biti u novcu ako žele da im plan uspije. Dakle, očekuju plaćanje od minimalno 75 kn po novoizdanoj dionici, realno ili ne, neka prosudi svako za sebe.
Vjerujem da ce biti i vise od tih 75 kn, jer trenutni NAV+ dobit od vozarina 2021. 💰💰💰 a i ova godina ce im bit top 😎
Poslušajte šta kaže deda od 35:50 https://radio.hrt.hr/slusaonica/pom…da=202201172015
Ova dva tankera bi trebala biti TROGIR KAIROS I https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…TROGIR_KAIROS_I i SONGA PRIDE https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…sel:SONGA_PRIDE
Po tonu glasa dosta rutinirano spominje dokap. I ako me dojam ne vara ima u glavi puno veci iznos od onih 25kn. Mogli bi se svi na kraju ugodno iznenaditi. Takoder podatak da se dokap ocekuje ne prije 6.mjeseca znaci da ce se vjerojatno poklopiti sa vrhuncem ili uzlaznim trendom vozarina u ovoj godini sto je najbolji moguci trenutak. Ako u meduvremenu i tankerske vozarine potegnu zbog mozebitnog oporavka letova biti ce to lijepa prica.
Dionica danas pala na 49 kuna. Lijepa priča je počela
Dakle, očekuju plaćanje od minimalno 75 kn po novoizdanoj dionici, realno ili ne, neka prosudi svako za sebe.
vidim da se dobro kužiš u materiju, ali mislim da si ovdje na krivom tragu. vjerujem da će cijena u dokapu biti puno manja uz veliko razvodnjavanje. kako bi državni udio pao ispod 25%, moraju ići na izdanje barem 3 000 000 novih dionica. moguće i više kako bi strateški imao 50+% dionica ako bude interes velik u prvom krugu. sam dokap će vjerovatno biti baziran na godišnjim rezultatima koje još ne znamo pa nema smisla lupati. kad ih vidimo, možda budemo pametniji.
Trenutne ugovorene vozarina na brodovima Jdpl su od 21 do 34 tis $, zavisno od broda.
Sve su kratkorocne, i ugovorene na par mjeseci.