1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

JDPL (Jadroplov d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:23 PM
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 22, 2021 at 11:14 PM
    • #721
    Quote from Marielena

    Ma nebitna sam ja. Opekla sam se samo na Viru. Na Dlkv u plusu. Zadnje prodano na 7.2 kune. Opte, i Agrokorke i Vijadukt nisu niti bile "moje". Slabo pratis dragi kolega :) ali ja sam nebitna.

    Nemam apsolutno nista protiv ulaganja u penny stocks. Iako je jasno da se tu statisticki u vecini slucajeva gubi novac. Ali mozes pogoditi pa je to Jack pot :)

    Meni kod Jdpl nije nikako bilo jasno zasto je uopce narastao na 50 kuna i to bez ikakve nove vijesti osim rasta vozarina.

    Ja ne procjenjujem Jdpl na 1 kunu, ali na jednoznamenkast iznos da.

    I ovdje na forumu se krivo racuna vrijednost brodova i na Jdpl i na Atpl jer se zaboravlja da su to stari brodovi bez prociscivaca itd.

    Sto se tice zarada, to je na Jdpl za sada spekulacija o buducim zaradama tek. Do sada ju jos nismo vidjeli.

    I meni je zao da se cekaju lose vijesti pa da se i neka kritika na ovim temama dozvoli. Inace te se odmah optuzi da drukas, hoces kupiti jeftinije itd. I znam da kada zaglavis u dionici ne zelis cuti "lose misljenje".

    Display More

    Jos jedno pitanje, ti stvarno mislis da oni sa ovakvim vozarinama ne voze profitabilno? I treba ti FI za potvrdu?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • bubimir
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    266
    Postova
    299
    Member since
    June 23, 2020
    • July 22, 2021 at 11:16 PM
    • #722

    pitanje je upućeno meni.?..nisam radio forenziku, nadam se da vi imate podatke, al ako nemate, recite brate..ajmo tražit.

    oligarhija

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • July 22, 2021 at 11:20 PM
    • #723

    E decki moji ovo je zadnji put(nadam se) da ulažem mimo svog racionalnog promisljanja i uvjerenja da ovdje tek predstoji restrukturiranje, sto duga, sto flote, sto desetkovanog ljudstva, jer netko ( nije bitko tko ) pise hvalospjeve o buducim zaradama, tj. golubovima na grani. Tako se pisalo i da ce Q1 biti dobit, kad ono zgubitak. Najbolje se uci na svojim pogreskama, a ja sam ovdje naucio lekciju i hvala vam na tome.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • BabaLuji
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    541
    Postova
    447
    Member since
    February 25, 2020
    • July 22, 2021 at 11:25 PM
    • #724
    Quote from BudFox

    E decki moji ovo je zadnji put(nadam se) da ulažem mimo svog racionalnog promisljanja i uvjerenja da ovdje tek predstoji restrukturiranje, sto duga, sto flote, sto desetkovanog ljudstva, jer netko ( nije bitko tko ) pise hvalospjeve o buducim zaradama, tj. golubovima na grani. Tako se pisalo i da ce Q1 biti dobit, kad ono zgubitak. Najbolje se uci na svojim pogreskama, a ja sam ovdje naucio lekciju i hvala vam na tome.

    Mogao si knjigu napisat sa lekcijama. Mozda su tu pare 🤔 Danas je ovo reakcija na prvu bila. Sutra je vec novi dan sad ce ovo kao optima malo gore malo dolje... dok se ne otkrije siva eminencija jdpl odnosno tko preuzima...

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • July 22, 2021 at 11:31 PM
    • #725
    Quote from BabaLuji
    Quote from BudFox

    E decki moji ovo je zadnji put(nadam se) da ulažem mimo svog racionalnog promisljanja i uvjerenja da ovdje tek predstoji restrukturiranje, sto duga, sto flote, sto desetkovanog ljudstva, jer netko ( nije bitko tko ) pise hvalospjeve o buducim zaradama, tj. golubovima na grani. Tako se pisalo i da ce Q1 biti dobit, kad ono zgubitak. Najbolje se uci na svojim pogreskama, a ja sam ovdje naucio lekciju i hvala vam na tome.

    Mogao si knjigu napisat sa lekcijama. Mozda su tu pare 🤔 Danas je ovo reakcija na prvu bila. Sutra je vec novi dan sad ce ovo kao optima malo gore malo dolje... dok se ne otkrije siva eminencija jdpl odnosno tko preuzima...

    Dobra ideja, ali mozda za jedno 20 godina..ako me bude tad...no dobro, kako ste sigurni da ce netko bez ozbiljnog due dilligence-a ovdje ulupati pare, a ne zna stvarno stanje duga, ljudstva, brodova itd? Pa Optima se prodavala dvije godine, a igrači u toj branši imaju milijarde, pa je na kraju bio diskont na cijenu. U ovoj branši se tek izlazi iz desetgodišnje krize i skoro svi bulkeri bi trebali dokap, a ne da se dodatno zaduzuju, pa kupuju losijeg od sebe. Tko bi trebao napraviti dokap ovdje po 25kn? Moje misljenje nitko, a po 10 kn mozda netko, ali vidjet cemo...

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • July 22, 2021 at 11:41 PM
    • #726
    Quote from mitkko
    Quote from user35

    Jesam gospon mitko.

    Ako pogledas i svoju procjenu long kako velis, isto ti daje samo joj podignes vrijednost za procjenu vrijednosti broda i HQ...

    to su kratkorocni efekti, spekulativni... opet risk reward kako sam velis je veci ali

    nekako mi spekulativno i dugorocno investiranje nejde u istu recenicu...

    Pa jel ti cujes sebe sta ti pricas? Dakle, ako u vrijednost firme ukljucim vrijednost brodova onda sam spekulant? Jel ti kada procjenjujes dionicu nekog turista, npr. RIVP, ukljucis i vrijednost njene imovine ili samo gledas prihod od operacija? O cemu ti pobogu pricas?

    Ne može se uspoređivati turizam i brodove...turizam je naša komparativna prednost, blizina emitivnih tržišta, razvedena obala, te kulturološki friendly zemlja za sve Zapadnjake. To su zadane vrijedosti koje su nepromijenjive.

    Dok kod brodara Kinez naštanca ako treba 1000 brodova i vozi dampinški, dok ne uhebe svi konkurenciju, jer ne mora zaradit na vozarinama, dovoljno mu je da zaradi na raspačavnju kineske robe po svijetu.. Dok je malo teže proizvesti nove otoke i obalu, pogotovo u Europi da bi itko mogao našu poziciju u turizmu ugroziti.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 23, 2021 at 12:22 AM
    • #727

    Luda kuća...bar nije dosadno...

    Za početak ajmo malo o q2...on mi je sada najbitniji...

    ČINJENICE

    1. JDPL ima u floti 3 supramaxa (Solin, Peristil i Sv. Dujam) i 2 handya (Trogir i Split)

    2. od 06.04. Solin plovi po 28k USD/d...obzirom na rast vozarine za supre u q2 mislim da je realno očekivat da mu je prosjek za cijeli q2 barem 26k USD/d što uz iskorištenost od 95% daje oko 14 mil kn prihoda, što čini oko 38% ukupnih poslovnih prihoda u q1 (35 mil kn)...samo jedan brod

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    2. Trogir je bio na "suhom doku" od 06.06 do 29.06. što znači da je bio "van stroja" 30-tak dana; trošak dokovanja trebao bi se trebao voditi kao investicija i ne bi trebao opteretit RDG

    3. Prosječne vozarine za supre u travnju su bile 20k USD/d, svibnju 26k USD/d, lipnju 29k USD/d

    4. 18.06. riješili su se lihvarskih kamata američkog fonda; puni utjecaj na financijski rezultat bit će vidljiv tek od q3

    ŽELJE, RAZMIŠLJANJA, PRETPOSTAVKE

    1. Obzirom da je Trogir bio na dokovanju u lipnju, moja je pretpostavka da je do dokovanja vozio po "starim" vozarinama...odokativno računam da je to 10k USD/d što daje prihode od oko 5 mil kn za q2 (vozio 2 mjeseca); ali u q3 se može očekivat da vozi preko 20k USD/d

    2. Jedan kolega je napisao da ima informaciju da je Peristil vozio po 25k USD/d (ne da mi se sad tražit post)...opet, onako iz glave, računam da je 40 dana vozio po starim vozarinama po 10k USD/d, a 40 dana po 25k USD, što znači da je prosjecno vozio po 17,5k USD...odnosno ostvario je prihode od 9,5 mil kn

    3. Ostala 2 broda računam da su vozili pola po starim, a pola po novim vozarinama i odokativno određujem vozarinu od oko 16,5k USD/d, što za q2 daje prihode oko 18 mil kn

    4. Financijske prihode očekujem kao u q1 kad su iznosili oko 2 mil kn

    5. Ukupne troškove poslovanja očekujem 10% niže u odnosu na q1 budući je jedan brod manje u floti, a i sredinom lipnja su refinancirane obveze...odnosno, ukupne troškove oko 42 mil kn u q2

    Kad se sve sumira i oduzme...u q2 očekujem neto dobit od 6,5 mil kn

    Ako vozarine ostanu na ovim razinama i ako q2 bude blizu ovih brojki u q3 se može objektivno očekivat +15 mil kn dobiti...n

    Jako mi je bitan q2 jer će mi pokazati koliko je 25kn jeftino/skupo i je li se isplati uopće trošit energiju, vrijeme i novac za potencijalno sudjelovanje u dokapu...nakon q2 ću se pozabavit utjecajem dokapa na fundamente, jer bez rezultata za q2 to nema smisla...

    p.s....imam JDPL i kupovao sam ga od 17kn sve do 45 kn (uz povremeni trejd)...bilo bi super da je minimalna cijena dokapa 40kn, ali očito U OVOM TRENUTKU to nije atraktivna cijena za potencijalne ulagače...ali, s druge strane, riješit ćemo se najgorih upravljača u svemiru/države, firma će dobit 50 mil kn na računu i nadam se novog većinskog vlasnika iz peer grupe...nije to loše, samo da se što prije odradi...

    Nakon dokapa, ako vozarine ostanu na približno ovim razinama očekujem nastavak rasta cijene...sretno moreplovci...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 23, 2021 at 4:16 AM
    • #728
    Quote from Marin83
    Quote from mitkko

    Pa jel ti cujes sebe sta ti pricas? Dakle, ako u vrijednost firme ukljucim vrijednost brodova onda sam spekulant? Jel ti kada procjenjujes dionicu nekog turista, npr. RIVP, ukljucis i vrijednost njene imovine ili samo gledas prihod od operacija? O cemu ti pobogu pricas?

    Ne može se uspoređivati turizam i brodove...turizam je naša komparativna prednost, blizina emitivnih tržišta, razvedena obala, te kulturološki friendly zemlja za sve Zapadnjake. To su zadane vrijedosti koje su nepromijenjive.

    Dok kod brodara Kinez naštanca ako treba 1000 brodova i vozi dampinški, dok ne uhebe svi konkurenciju, jer ne mora zaradit na vozarinama, dovoljno mu je da zaradi na raspačavnju kineske robe po svijetu.. Dok je malo teže proizvesti nove otoke i obalu, pogotovo u Europi da bi itko mogao našu poziciju u turizmu ugroziti.

    Ma ne usporedjujem turiste i brodare, to su kruske i jabuke, samo komentiram da ne mozes procjenjivati vrijednost firme bez uzimanja u obzir imovine koju firma ima u bilanci, kako to radi kolega user35, i onda jos kaze da si spekulant ako uzmes u obzir imovinu.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 23, 2021 at 8:01 AM
    • #729
    Quote from mitkko
    Quote from Marielena

    Ma nebitna sam ja. Opekla sam se samo na Viru. Na Dlkv u plusu. Zadnje prodano na 7.2 kune. Opte, i Agrokorke i Vijadukt nisu niti bile "moje". Slabo pratis dragi kolega :) ali ja sam nebitna.

    Nemam apsolutno nista protiv ulaganja u penny stocks. Iako je jasno da se tu statisticki u vecini slucajeva gubi novac. Ali mozes pogoditi pa je to Jack pot :)

    Meni kod Jdpl nije nikako bilo jasno zasto je uopce narastao na 50 kuna i to bez ikakve nove vijesti osim rasta vozarina.

    Ja ne procjenjujem Jdpl na 1 kunu, ali na jednoznamenkast iznos da.

    I ovdje na forumu se krivo racuna vrijednost brodova i na Jdpl i na Atpl jer se zaboravlja da su to stari brodovi bez prociscivaca itd.

    Sto se tice zarada, to je na Jdpl za sada spekulacija o buducim zaradama tek. Do sada ju jos nismo vidjeli.

    I meni je zao da se cekaju lose vijesti pa da se i neka kritika na ovim temama dozvoli. Inace te se odmah optuzi da drukas, hoces kupiti jeftinije itd. I znam da kada zaglavis u dionici ne zelis cuti "lose misljenje".

    Display More

    Jos jedno pitanje, ti stvarno mislis da oni sa ovakvim vozarinama ne voze profitabilno? I treba ti FI za potvrdu?

    Display More

    Da, ja sa oprezom cekam i FI za Atpl.

    Sretno mitkko i nadam se da ce ti stecajusa na kraju izgraditi kucu :)

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • July 23, 2021 at 8:06 AM
    • #730

    Znači s oprezom se čekaju izvješća za brodare sad kad su vozarine na maksimumu u zadnjih više od 10 god??

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • July 23, 2021 at 8:11 AM
    • #731
    Quote from forumas

    Znači s oprezom se čekaju izvješća za brodare sad kad su vozarine na maksimumu u zadnjih više od 10 god??

    S obzirom na negativan prvi kvartal unatoč značajno višim vozarinama, naravno da će se izvješće čekati s oprezom.

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • July 23, 2021 at 8:25 AM
    • #732
    Quote from Marielena
    Quote from Flight

    Ali si zaboravila da je trenutno kapitalizacija JDPL 70-tak milijuna kuna, a nakon dokapa po ovim cijenama će biti manja od 150 milijuna kuna, dok je kapitalizacija ATPL više od 550 milijuna kuna, a ATPL ima samo cca 2,5 veće prihode od JDPL. Bojim se da bi jedan fer izračun NAV-a ATPl mnogima otovorio oči širom zatvorene.

    Ja sam napisala NAV Atpl i Tpng na Poslovnom negdje. Mnogima se ne bi svidjelo :)

    Jdpl i Ulpl ne bih niti kupovala.

    P.S. Mnogi brodari vani pa i nas Atpl se trenutno trze debelo iznad NAV. To je spekulacija o buducim zaradama. Vidjeti cemo sto ce biti.

    O cemu vi filozofirate da se na to samo gleda nebi ni apple ni google kupovali vec godinama!!!! Kriptovalute da ni ne pricamo.

    Kao da je cijena nasih brodara 2008. imala pokrice u NAVu i poslovanju, jbga to je tako, ciklusi, pa sad dali ce netko to iskoristiti ili nece

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 23, 2021 at 8:38 AM
    • #733
    Quote from D_artagnan
    Quote from Marielena

    Ja sam napisala NAV Atpl i Tpng na Poslovnom negdje. Mnogima se ne bi svidjelo :)

    Jdpl i Ulpl ne bih niti kupovala.

    P.S. Mnogi brodari vani pa i nas Atpl se trenutno trze debelo iznad NAV. To je spekulacija o buducim zaradama. Vidjeti cemo sto ce biti.

    O cemu vi filozofirate da se na to samo gleda nebi ni apple ni google kupovali vec godinama!!!! Kriptovalute da ni ne pricamo.

    Kao da je cijena nasih brodara 2008. imala pokrice u NAVu i poslovanju, jbga to je tako, ciklusi, pa sad dali ce netko to iskoristiti ili nece

    A u čemu je imala pokriće?

    U šarenim lažama i bombonima?

    Pa upravo "to pokriće" i razlikuje neki ozbiljan biznis i njegovo vrednovanje od očekivanja na dugom štapu. Naravno da su Google i Apple imali pokriće za rast cijene. Nije ista rasla po Duhu Svetom nego po rezultatima, procjenama vrijednosti, pozitivnom odstupanju stvarnih brojeva od tih procjena i na kraju kapitalnoj, kadrovskoj i tehnološkoj snazi tih kompanija koja im je omogućila da zavladaju tehnološkim svijetom i našom svakodenicom. Kripto raste iz malo drugačijih pobuda i očekivanja, al on je još na početku ili u razvojnoj fazi svojeg dugoročnog ciklusa... ili u posljednjoj. Vrijeme će pokazati.

    Ne znam u kojoj je fazi ATPL, al ako ista ne promijeni svoj model i ne otvori se investitorima i vlasnicima kapitala, poveća transparentnost i ne počne kupovati novi(ju) ili općenito produktivnu imovinu, ni postojeći dioničari neće imati razloga za zadovoljstvo u dugom roku. Osim ako na ulaganje u ATPL gledaju kao na kraću ili dužu spekulaciju.

    Isto vrijedi i za JDPL.

    Jedini rationale ovih lokalnih brodara da opstanu i nastave dugoročno poslovanje je njihovo spajanje i formiranje jedne značajnije bulk kompanije. Da li je to moguće i da li bi takva opstala i bila produktivna, ne znam. Al dokapom JDPL otvorila se i takva mogućnost... barem to tako izgleda gledajući sa strane.

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • July 23, 2021 at 9:44 AM
    • #734

    "U cilju pomlađivanja u planu su dvije novogradnje a zamjenom dvaju starih za nove brodove računa se da će se prosjek starosti flote Jadroplova svesti na pet-šest godina"

  • Moller
    Majstor
    Reakcija primljeno
    12,602
    Postova
    6,798
    Member since
    February 14, 2020
    • July 23, 2021 at 9:50 AM
    • #735
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Moram priznati da ne razumijem ovakvo razmisljanje koje se stalno provlaci po forumu na vise tema. Zasto ne bi ozbiljan investitor to preuzeo? Ja mislim upravo suprotno, da je ova firma (i takve slicne firme) odlicna udavaca i veliki potencijal.

    Naime, oduvijek su se najveci profiti ostvarivali u jeftinim preuzimanjima/ulaganjima u posrnule firme koje rade u propulzivnom sektoru i koje uz mali poguranac/restrukturiranje imaju veliki potencijal rasta, a jos bolje je kada se to radi u trenutku kada je povoljan trend na trzistu za taj sektor kao sto je danas u dry bulku. Kvaka je samo znati to prepoznati na vrijeme, imati muda vjerovati svojoj procjeni i onda konacno nesto i uloziti.

    Da bi to znao prepoznati moras biti dobro educiran. I to je uvijek problem na kojem 90% ljudi zapne, jednostavno im se ne da ili ne znaju dublje ulaziti u temu kada je lakse procitati par postova na nekom forumu i povoditi se za masom. To je jednostavno u ljudskoj prirodi. Zbog te cinjenice je zapravo vrlo lako biti u bilo cemu prednosti ispred 90% drugih.

    Necete se obogatiti ulagajuci u dionice firmi koje su dosegnule svoj peak u razvoju, koje rastu malo iznad stope inflacije. To je ok za sacuvati kapital, ali necete se tako obogatiti.

    Da, pa to su svi koji su ulagali u Viro, Opte, Dlkv, Vijadukt, Belje osjetili. Da kad ulazes u firmu na dnu ces se obogatiti.

    molim, ako bi u ispravku posta mogli samo Viro izbaciti iz ove priče, jer nas ipak očekuje slatka budućnost :) ( usput, čekate li vi njega još popet kuna)

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • July 23, 2021 at 9:59 AM
    • #736

    Izvješće za 1.kv. je bilo lošije upravo zato jer su vozarine porasle značajnije tek pri kraju kvartala, a voze isključivo po spotu.

    Zato će ovo sada biti iznad očekivanja, a ono sljedeće još više, itd...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • July 23, 2021 at 9:59 AM
    • #737
    Quote from Manu

    "U cilju pomlađivanja u planu su dvije novogradnje a zamjenom dvaju starih za nove brodove računa se da će se prosjek starosti flote Jadroplova svesti na pet-šest godina"

    I da ih danas naruce prosjek ne bi mogao biti ispod 7, drugo pitanje se postavlja tko ce to platit odnosno tko ce mi odobrit taj kredit racunica mi govori da im za takvo nesto treba oko 220 mil kn kredita, osim ako ne bude jos kakve dokapitalizacije, meni je logicnije da se fokusiraju trenutno na prodaju ova dva stara broda, te da uz to dokapitalizaciju iskoriste za kupnju dva polovna broda cca 8-10 godina starosti, za to bi im bilo dovoljno 50 tak mil kn novog zaduzenja.

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • July 23, 2021 at 10:05 AM
    • #738
    Quote from StatusQuo
    Quote from Manu

    "U cilju pomlađivanja u planu su dvije novogradnje a zamjenom dvaju starih za nove brodove računa se da će se prosjek starosti flote Jadroplova svesti na pet-šest godina"

    I da ih danas naruce prosjek ne bi mogao biti ispod 7, drugo pitanje se postavlja tko ce to platit odnosno tko ce mi odobrit taj kredit racunica mi govori da im za takvo nesto treba oko 220 mil kn kredita, osim ako ne bude jos kakve dokapitalizacije, meni je logicnije da se fokusiraju trenutno na prodaju ova dva stara broda, te da uz to dokapitalizaciju iskoriste za kupnju dva polovna broda cca 8-10 godina starosti, za to bi im bilo dovoljno 50 tak mil kn novog zaduzenja.

    Postoji i mogućnost kupovine gotovih novih brodova. Možda je to opcija. Ako dođu do 40% iznosa svog kapitala kredit ne bi trebao biti problem.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • July 23, 2021 at 10:16 AM
    • #739
    Quote from Manu
    Quote from StatusQuo

    I da ih danas naruce prosjek ne bi mogao biti ispod 7, drugo pitanje se postavlja tko ce to platit odnosno tko ce mi odobrit taj kredit racunica mi govori da im za takvo nesto treba oko 220 mil kn kredita, osim ako ne bude jos kakve dokapitalizacije, meni je logicnije da se fokusiraju trenutno na prodaju ova dva stara broda, te da uz to dokapitalizaciju iskoriste za kupnju dva polovna broda cca 8-10 godina starosti, za to bi im bilo dovoljno 50 tak mil kn novog zaduzenja.

    Postoji i mogućnost kupovine gotovih novih brodova. Možda je to opcija. Ako dođu do 40% iznosa svog kapitala kredit ne bi trebao biti problem.

    Novi su u rangu 30mil svaki s tim da je prakticki novogradja jeftinija nego resale, sve je moguce samo mislim da je skupo ic u novogradnje za kompaniju kao jdpl, kao sta su ih i lokalne novogradnje i zakopale doduse tu su bile i politicke odluke, a s tim i cijene.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 23, 2021 at 10:40 AM
    • #740
    Quote from StatusQuo
    Quote from Manu

    Postoji i mogućnost kupovine gotovih novih brodova. Možda je to opcija. Ako dođu do 40% iznosa svog kapitala kredit ne bi trebao biti problem.

    Novi su u rangu 30mil svaki s tim da je prakticki novogradja jeftinija nego resale, sve je moguce samo mislim da je skupo ic u novogradnje za kompaniju kao jdpl, kao sta su ih i lokalne novogradnje i zakopale doduse tu su bile i politicke odluke, a s tim i cijene.

    Ako se budu odlucili na novogradnju, ja prodajem svoje dionice. Po meni bi to bio glup i bahat potez. Ima dovoljno polovnih brodova koji su i dalje relativno povoljni i odmah su na raspolaganju, sto znaci da odmah mogu poceti ostvarivati prihode i iskoristiti ove visoke vozarine. Novogradnju ce skupo platiti, i jos gore, cekati 2-3 godine, a do tada, tko ziv - tko mrtav. Moraju iskoristiti ovu berbu visokih vozarina odmah.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 25, 2025 at 2:13 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 25, 2025 at 2:13 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 25, 2025 at 2:13 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 1 gost
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™