1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 5, 2022 at 1:07 PM
    • #5,841
    Quote from proba

    Vezano za dry bulk ste migra stvarno pogodili. Zanima me koliko je robe prevezeno, količinski, od željezne rude, ugljena, žitarica... i dali je taj veliki demand pokrenuo rast brodara, ili razne nepogode, kao hladna zima, covid mjere, zagušenje luka itd.?

    Poštovana kolegice/kolega na marketu sam od 2003 i doista do 2007. sam se u svojem neznanju bavio "pogađanjem".

    Uspješno jer takva su bila vremena ali od mene su bili uspješniji moji brokeri sa pokupljenim provizijama koje su bile tada puno veće,zahvaljujući dominantno trejderskom pristupu propuštao sam najbolje što mi se nudilo.

    Zauzet privatnim poslovnim inicijativama nisam imao vremena ni ostalo potrebnog za sjesti i učiti a i prinos mi je davao mogućnost da ne moram.

    2008 sam sve poduzetničke inicijative obustavio, posvetio se i učenju,podizanju vl fin pismenosti.

    spoznao svoje nedostatke i odrekao se "pogađanja" i prebacio se na prognoziranje na dostupnim utemeljenim argumentima za vlastite potrebe.

    2009 sam se vratio na market i počeo INVESTIRATI.

    ako bi nekog zanimalo kojim redom i sa kojim rezultatima ima u priloženom linku sa teme "dry bulk"a sve provjerljivo sa napisima na starom forumu.

    2009 sam počeo i prvi puta javno komentirati.

    Na PD sam bio jedan od aktivnijih komentatora i jedan od najmanje popularnih,vidim neku dosljednost u tome. :/

    svima nama po zaslugama i vlastitom izboru :)

    višekratno nagrađen spamerskim glavama na raznim temama ali sve su one bile odličan benchmark za zaradu onima koji su to prepoznali i pravilno po tome postupili.

    malo tko zna da je moj "piratski pozdrav" na kraju pojedinih komentara podsjetnik na te moje spamerske dane,

    nikad neću zaboraviti na jednom komentaru na himr sam dogurao do ocijene 2(dva)%. ;(

    nisam nikad vidio da je to netko uspio,tako to biva kad si previše ispred vremena i sve ostalo previše.... ;)

    isprike na opširnom odgovoru ali potegnuli ste me za tipkovnicu sa "pogađanjem" a trenutno imam previše vremena, a sada napokon i konkretan odgovor na vaše pitanje.

    za dry bulk nisu još dostupni svi statistički podaci za 2021. ali su za prvih 9-11 mjeseci.

    i iz dostupnog se može izvući da je demand rastao snažno,dosta snažnije od supplya što se je izrazito pozitivno reflektiralo na avg vozrine.

    shipping i dry bulk su mi i dalje najveći dio portfelja,nisam prodao već nadokupio neke a neke još nadokupljujem.

    uskoro ću se dateljnije osvrnuti na temi dry bulk pa da ne dajemo previše prostora ovdje kada imamo dvije odlične teme za to.

    možete li s nama podijeliti vaša burzovna očekivanja za 2022. u cijelini ili možda sa pogledom na određeni segment tržišta?

    pozivam i sve ostale da se bez straha izraze svoja očekivanja za 2022.

    tu smo da se zajedno učimo prognozirati,da se usavršavamo,možemo samo imati koristi od toga u budućnosti.

    ima dosta dokaza da je kvaliteno prognoziranje izrazito dobro naplativo uloženo vrijeme.

    nikad nije prerano za početi učiti.

    virtualno investiranje?

    zašto ne dapače,odlična priprema za stvarno investiranje.

    da sam ga osobno odradio nebi propustio ludo zaraditi na atpl 2005-2007 ali i na ostalima.

    payback time ovaj puta sam bio spreman,dokaz da nikad nije prekasno za učiti ;)

    omiljeni citat mojeg omiljenog glumca glasi:

    Be prepared, son. That's my motto. "Be prepared."


    Post

    RE: DRY BULK

    " kad vec spominjemo pogadanje, potrazite sta je migra zadnjih 10 godina pisao na poslovnom na jadroplovu i atplu gdje to leti jer dry bulk leti u nebo. Nekad i corava koka zrno pogodi."

    samo iznimno potežem za ovim činjenicama kada me neutemeljenim objedama napadaju oni koji o sebi govore više nego bi ja trebao.

    sve je dokumentirarano i lako provjerljivo.

    na marketu sam od kraja 2003 ali tek od 2009 sam se uključio u komentiranje(PD).

    od 2008-2009 nisam investirao jer sam čekao da promicatelji…
    migra
    April 27, 2021 at 8:59 PM

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • January 5, 2022 at 1:20 PM
    • #5,842

    C3 Tubarao to Qingdao 21.885 $/ton -0.32
    C5 West Australia to Qingdao 8.609 $/ton -0.209
    C7 Bolivar to Rotterdam 12.730 $/ton 0

    C17 16.230 $/ton -0.345

    BCI 5TC 19084 -406

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 5, 2022 at 1:31 PM
    • #5,843

    Ja sam kupio analizu od jednog kolege koji je ovdje pisao i u analizi stoji ovako:

    Kako su ovo gore predviđanja, dati ću točne brojke za prvih 10 mjeseci ove godine.

    Željezne rude je u svijetu ukupno izvezeno svega 0,7% više nego prošle, vrlo slabe godine. Kina je čak u tom periodu uvezla 2,9% manje. Ono što valja napomenuti je da iako je kineski uvoz pao, po tona-milja modelu ona je zapravo uvezla neznatno više rude, jer je veći dio uvezla iz mnogo udaljenijeg Brazila.

    Uz već navedenu nezapamćeno hladnu zima, kao i toplo ljeto, Kina je svejedno uvezla tek oko 2% više ugljena nego prošle godine. Govorim za prvih 10 mjeseci ove godine. Kada govorim globalno, prijevoz ugljena se u prvih 10 mjeseci povećao za 5,1% u odnosu na 2020.godinu, no svejedno je bio niži za 9,1% od 2019. godine. Po kvartalima je to izgledalo ovako. U 1Q.2021. globalno je prevezeno 276,7 mil. tona što je pad od 8,6% u odnosu na 2020. i ogromnih -12,6% u odnosu na pre-Covid 1Q.2019.g. U drugom kvartalu prijevoz je iznosio 297 mil. tona, što je porast od 8,2% y-o-y, ali pad od 10,1% u odnosu na isti kvartal 2019.g. Treći kvartal je bio još bolji, i tad je volumen iznosio 306,6 mil. tona +14,5% y-o-y, no i to je bio pad od 5,2% u odnosu na 3Q.2019.g. Deseti je mjesec opet bio jak sa 14,1% rastom u odnosu na prošlu godinu. Ovdje je važno istaknuti da je uvoz termalnog ugljena (onog koji se koristi za proizvodnju el. energije) u 3Q.2021 porastao za 23,8%, u odnosu na prošlu. Razlog su Indija i Kina koje su morale naglo povećati zalihe zbog nestašice u te dvije zemlje. To je i dovelo do tako nalog rasta BDI-a u tom periodu.

    Proizvodnja čelika u Kini rasla je iznimno jako u prvoj polovni godine, čak 12% u odnosu na prijašnje, ali od onda ta proizvodnja kreče naglo opadati, gdje samo u rujnu bilježi pad od 20,3%. To je ukupnu svjetsku proizvodnju čelika dovelo iz 14% plusa u prvoj polovini godine, do ukupno -8,9% sada.

    S druge strane, kad govorim o žitaricama, njihov prijevoz je u prvih 6 mjeseci porastao za 6%, prvih 9 mjeseci 5,6%, dok se za cijelu 2021. godinu očekuje rast od nekih 5%

    Šta je s neto tonažom brodova koji su porinuti u more? Danas je ukupna tonaža brodova koji prevoze dry bulk oko 940 mil. DWT. Ako usporedimo to od prije dvije godine, dođemo do zanimljivih brojki. 2019.g neto porast ukupne tonaže bio je oko 33 mil. DWT. Još jednom, ovdje govorim NETO, dakle rast novih brodova minus oni koji su odvezeni u rezalište. 2020.g se tonaža povećala za dodatnih 34 mil. DWT, dok će ove godine na pučinu izaći oko 29 mil DWT. Ukupno 96 mil. DWT-a. Vrlo je jednostavno; brodova u moru ima 10,2% više nego početkom 2019.g, dok je promet porastao, kumulativno, za mizernih, već navedenih 2,4%,. Kako je BDI indeks 2019.g bio, u prosjeku, nekoliko puta manji, nameće se logičan zaključak da je za ovakav rast dry bulka jedino i isključivo zaslužna „Božja ruka“.

    Kako su 11. i 12. mjesec još gori što se tiče prijevoza, cijela 2021.g će ukupno biti u razini 2019. godine, što se tiče demanda, a supply je iznimno porastao.

    Dali se i vi slažete s ovom gore analizom ili imate neke svoje brojke?

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • January 5, 2022 at 2:14 PM
    • #5,844

    Freight futures am update

    Capesize down ~3%

    Panamax up ~1%

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 5, 2022 at 2:17 PM
    • #5,845

    BCI 5 T/C routes 180000 19084 -406

    BPI 5 T/C routes 82500 27023 1158

    BSI 10 T/C routes 58328 23815 -488

    BHSI 7 T/C routes 38200 24967 -355

    BDI 2289 +4

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • January 5, 2022 at 3:38 PM
    • #5,846
    Quote from proba

    Ja sam kupio analizu od jednog kolege koji je ovdje pisao i u analizi stoji ovako:

    Kako su ovo gore predviđanja, dati ću točne brojke za prvih 10 mjeseci ove godine.

    Željezne rude je u svijetu ukupno izvezeno svega 0,7% više nego prošle, vrlo slabe godine. Kina je čak u tom periodu uvezla 2,9% manje. Ono što valja napomenuti je da iako je kineski uvoz pao, po tona-milja modelu ona je zapravo uvezla neznatno više rude, jer je veći dio uvezla iz mnogo udaljenijeg Brazila.

    Uz već navedenu nezapamćeno hladnu zima, kao i toplo ljeto, Kina je svejedno uvezla tek oko 2% više ugljena nego prošle godine. Govorim za prvih 10 mjeseci ove godine. Kada govorim globalno, prijevoz ugljena se u prvih 10 mjeseci povećao za 5,1% u odnosu na 2020.godinu, no svejedno je bio niži za 9,1% od 2019. godine. Po kvartalima je to izgledalo ovako. U 1Q.2021. globalno je prevezeno 276,7 mil. tona što je pad od 8,6% u odnosu na 2020. i ogromnih -12,6% u odnosu na pre-Covid 1Q.2019.g. U drugom kvartalu prijevoz je iznosio 297 mil. tona, što je porast od 8,2% y-o-y, ali pad od 10,1% u odnosu na isti kvartal 2019.g. Treći kvartal je bio još bolji, i tad je volumen iznosio 306,6 mil. tona +14,5% y-o-y, no i to je bio pad od 5,2% u odnosu na 3Q.2019.g. Deseti je mjesec opet bio jak sa 14,1% rastom u odnosu na prošlu godinu. Ovdje je važno istaknuti da je uvoz termalnog ugljena (onog koji se koristi za proizvodnju el. energije) u 3Q.2021 porastao za 23,8%, u odnosu na prošlu. Razlog su Indija i Kina koje su morale naglo povećati zalihe zbog nestašice u te dvije zemlje. To je i dovelo do tako nalog rasta BDI-a u tom periodu.

    Proizvodnja čelika u Kini rasla je iznimno jako u prvoj polovni godine, čak 12% u odnosu na prijašnje, ali od onda ta proizvodnja kreče naglo opadati, gdje samo u rujnu bilježi pad od 20,3%. To je ukupnu svjetsku proizvodnju čelika dovelo iz 14% plusa u prvoj polovini godine, do ukupno -8,9% sada.

    S druge strane, kad govorim o žitaricama, njihov prijevoz je u prvih 6 mjeseci porastao za 6%, prvih 9 mjeseci 5,6%, dok se za cijelu 2021. godinu očekuje rast od nekih 5%

    Šta je s neto tonažom brodova koji su porinuti u more? Danas je ukupna tonaža brodova koji prevoze dry bulk oko 940 mil. DWT. Ako usporedimo to od prije dvije godine, dođemo do zanimljivih brojki. 2019.g neto porast ukupne tonaže bio je oko 33 mil. DWT. Još jednom, ovdje govorim NETO, dakle rast novih brodova minus oni koji su odvezeni u rezalište. 2020.g se tonaža povećala za dodatnih 34 mil. DWT, dok će ove godine na pučinu izaći oko 29 mil DWT. Ukupno 96 mil. DWT-a. Vrlo je jednostavno; brodova u moru ima 10,2% više nego početkom 2019.g, dok je promet porastao, kumulativno, za mizernih, već navedenih 2,4%,. Kako je BDI indeks 2019.g bio, u prosjeku, nekoliko puta manji, nameće se logičan zaključak da je za ovakav rast dry bulka jedino i isključivo zaslužna „Božja ruka“.

    Kako su 11. i 12. mjesec još gori što se tiče prijevoza, cijela 2021.g će ukupno biti u razini 2019. godine, što se tiče demanda, a supply je iznimno porastao.

    Dali se i vi slažete s ovom gore analizom ili imate neke svoje brojke?

    Display More

    Bi li pitali tog kolegu na sta je mislio pod "Bozja ruka"? Mene su ucili da je takvu imao samo... pokojni Diego ;(

  • Shogun
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    983
    Postova
    443
    Member since
    September 10, 2020
    • January 5, 2022 at 3:42 PM
    • #5,847

    Kolega proba

    Pokusajte na youtube kanalu naci par prezentacija o Dry Balku od Joachima H., potom Cleaves etc. Naravno imate i par videa od Golden Ocean CEO a, na temu istog.

    Najbolje od svega to vam je besplatno za razliku od "analize" kolege Aliasa.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 5, 2022 at 3:47 PM
    • #5,848

    planirao sam uskoro objaviti rezime za 2021 i prognozu za 2022. ali dok sam se zagrijavao na temi oporavak burze dio prepiske s te teme je prebacen na ovu temu pa da se ovdje javim "kak se šika".

    1. pozdrav svim poklonicima shippinga -dry bulka

    2.velika zahvala svim vrijednim sakupljačima ažurne i visoko vrijedne materije što je ovu temu učinilo iznimno kvalitetnom sa posebnim isticanjem kolege jasko kao onog čiji je doprinos najveći,vjerujem da ce se večina složiti.

    3.čestitam i svima ostalima koji su omogučili,doprinjeli neprekinutoj prisutnosti ove teme u vrhu ili na vrhu foruma po praćenju (900k pregleda ) sada već skoro godinu dana.

    4.hvala moderatorima što su uz minimalno neophodnu intervenciju omogučili raspravu bez koje tema nebi bila ono što je postala.

    osobno me veseli da mogu pročitati različita mišljenja i argumente pa i ona koja su vrlo blizu mojih stavova, ne vidim da mogu nešto bitno novo doprinjeti ali ipak ću pokušati u sljedećih nekoliko mjeseci na neki način doprinjeti dok ne stigne proljeće.

    piratski pozdrav

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 5, 2022 at 4:42 PM
    • #5,849

    Bozja ruka su kiše u brazilu početkom godine, hladnoca i jako toplo ljeto, uragani po svijetu ali najvazniji Ida u americi, ogromne kiše u Kini u djelovima gdje se najviše vadi ugljen u 8mj., svađa kine i australije, zatvaranje sueskog, dvotjedne karantene u kini za brodare, zagušenje luka... Sve je opisano u radu.

    Znaci, robe NITI JEDNE (osim žitarica nešto malo) nije prevezeno više nego 2019 a brodova je 100 mil tona više

    Ako to nije točno šta je napisano, dajte onda točne brojke, da vidimo dal to ima smisla ili nema.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • January 5, 2022 at 5:16 PM
    • #5,850
    Quote from proba

    Bozja ruka su kiše u brazilu početkom godine, hladnoca i jako toplo ljeto, uragani po svijetu ali najvazniji Ida u americi, ogromne kiše u Kini u djelovima gdje se najviše vadi ugljen u 8mj., svađa kine i australije, zatvaranje sueskog, dvotjedne karantene u kini za brodare, zagušenje luka... Sve je opisano u radu.

    Znaci, robe NITI JEDNE (osim žitarica nešto malo) nije prevezeno više nego 2019 a brodova je 100 mil tona više

    Ako to nije točno šta je napisano, dajte onda točne brojke, da vidimo dal to ima smisla ili nema.

    Ne kazem da nije tocno (iako se nadam da ce se ukljuciti u raspravu i oni koji su tvrdili da imamo mega rast svega i svacega i demantirati vas), samo me zanimalo sta opisuje bozjom rukom. Nesto od navedenog moze imati i trajniji pozitivan efekt, npr kina vs australija i zagusenje luka se svakako prenose u 2022

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 5, 2022 at 5:19 PM
    • #5,851
    Quote from looserst
    Quote from proba

    Bozja ruka su kiše u brazilu početkom godine, hladnoca i jako toplo ljeto, uragani po svijetu ali najvazniji Ida u americi, ogromne kiše u Kini u djelovima gdje se najviše vadi ugljen u 8mj., svađa kine i australije, zatvaranje sueskog, dvotjedne karantene u kini za brodare, zagušenje luka... Sve je opisano u radu.

    Znaci, robe NITI JEDNE (osim žitarica nešto malo) nije prevezeno više nego 2019 a brodova je 100 mil tona više

    Ako to nije točno šta je napisano, dajte onda točne brojke, da vidimo dal to ima smisla ili nema.

    Ne kazem da nije tocno (iako se nadam da ce se ukljuciti u raspravu i oni koji su tvrdili da imamo mega rast svega i svacega i demantirati vas), samo me zanimalo sta opisuje bozjom rukom. Nesto od navedenog moze imati i trajniji pozitivan efekt, npr kina vs australija i zagusenje luka se svakako prenose u 2022

    To se potpuno slažem i to je isto navedeno u analizi. Nek demantiraju oni koji imaju točnije brojke

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • January 5, 2022 at 5:32 PM
    • #5,852

    Ako smijem pojednostaviti ionako jednostavnu analizu za 2021. godinu:

    - brodova je sve više

    - tereta je sve manje

    Kako onda objasniti izuzetan rast vozarina i dionica?

    Znam, bila je to Božja ruka.

    Pa vi momci udarajte brojeve dokle hoćete, a ja imam Božju ruku na svojoj strani.

    :saint:

    Pardon,ovo je trebalo na Dry bulk temu.

  • Brunos
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,043
    Postova
    523
    Member since
    February 8, 2021
    • January 5, 2022 at 7:23 PM
    • #5,853

    Na vozarine 2022. bi dodatno mogli utjecati i faktori kao sto je pojacano dokovanje brodova koje ce zbog ugradnje ekoloskih sustava morati odraditi mnogi brodari. Za ocekivati je da isti uzrokuju porast vozarina u odnosu na "normalnu" godinu.

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 5, 2022 at 7:29 PM
    • #5,854

    Pa zašto onda ne želiš demantirati gornje brojke? Napada se tko je napisao analizu i kakvi su njegovi motivi, a ne demantiraju se brojke? O čemu mi onda govorimo? Nije mi jasno. Dali ne valja analiza jer ne valjaju brojke ili zato što ju je napisao netko tko se ne slaže s ekipom? Ako je u prvih 3 kvartala prevezeno 3% manje ugljena i 3% manje zeljezne rude, kao i 8% čelika, itd., a vozarine su porasle 6x, namece se zaključak da za rast indeksa nije zaslužna potražnja, nego događaji za koje je većinom zaslužna korona, i događaji koji se možda neće ponoviti. Još jednom, vozarine su porasle u prvih 9 mjeseci, iako je prevezeno manje robe i zbog toga nije potrebno čekati zadnja dva mjeseca. Iako se brojke mogu već pronaci, ali one same po sebi ne igraju ulogu. Zašto? Još jednom, vozarine su rasle u prvih 9 mjeseci, kad je prevezeno manje robe nego 2019. a kad je prosjek vozarina bio puno manji, a uz to je sad brodova na tržištu ogromno više. Jasko može vrlo lagano dematirati brojke i to je to. Ili bilo tko. Po meni, tek ako su brojke lažne, onda je "analitičar" imao skrivene motive, jel tako?

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • January 5, 2022 at 7:31 PM
    • #5,855

    Migra nam se vratio... :) :) :) :)

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • January 5, 2022 at 7:40 PM
    • #5,856
    Quote from proba

    Pa zašto onda ne želiš demantirati gornje brojke? Napada se tko je napisao analizu i kakvi su njegovi motivi, a ne demantiraju se brojke? O čemu mi onda govorimo? Nije mi jasno. Dali ne valja analiza jer ne valjaju brojke ili zato što ju je napisao netko tko se ne slaže s ekipom? Ako je u prvih 3 kvartala prevezeno 3% manje ugljena i 3% manje zeljezne rude, kao i 8% čelika, itd., a vozarine su porasle 6x, namece se zaključak da za rast indeksa nije zaslužna potražnja, nego događaji za koje je većinom zaslužna korona, i događaji koji se možda neće ponoviti. Još jednom, vozarine su porasle u prvih 9 mjeseci, iako je prevezeno manje robe i zbog toga nije potrebno čekati zadnja dva mjeseca. Iako se brojke mogu već pronaci, ali one same po sebi ne igraju ulogu. Zašto? Još jednom, vozarine su rasle u prvih 9 mjeseci, kad je prevezeno manje robe nego 2019. a kad je prosjek vozarina bio puno manji, a uz to je sad brodova na tržištu ogromno više. Jasko može vrlo lagano dematirati brojke i to je to. Ili bilo tko. Po meni, tek ako su brojke lažne, onda je "analitičar" imao skrivene motive, jel tako?

    Dobro jel ta analiza suma javno dostupnih brojeva o kolicini tereta u 2021? Ako je to samo to onda pare jesu bacene :/

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 5, 2022 at 8:09 PM
    • #5,857

    vanzemaljci,"božja ruka"....

    a da nisu i tonmilje u pitanju :/

    tko bi bas u toj "kvantnoj varijabli" očekivao odgovor za rast avg vozarina u 2021?=O :saint:

    možemo li sad u miru pričekati nešto dana da se objave cjelovite statistike za 2021.?

    bez izvođenja zaključaka za cijelu 2021. na temelju prva 3 kvartala?

    Files

    ScreenShot016.jpg 45.33 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 5, 2022 at 8:20 PM
    • #5,858

    :) Joj migra moj. To su očekivanja šta ce biti u 2021. Vidis ovaj f u zaradi? Znaci ova tablica nema veze s vezom. Pa nemoj tako. Daj konkretne i točne brojke od ove godine. Od svake pojedine robe. Ne nešto šta se očekivalo, nego točne brojke. Vec su te brojke vani.

    Evo da te smatram kvalitetnim investitorom, daj link ove tablice ovdje da svi pogledamo datum kad je napravljena. Imaj bar toliko integriteta.

    P.S. Da je i tablica točna, promet je porastao 4,8%, a brodova preko 10%? Opet dolazimo da nema razoga za rast?

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • January 5, 2022 at 9:25 PM
    • #5,859

    I još nešto. Stavljati tablicu s početka 2021. negdje, kao "referentnu" i "važnu", iako se radi samo o prognozi koja se može i ne mora dogoditi, a druge optuživati kako stavljaju brojke (koje su 100% točne i provjerene, a koje su se stvarno i dogodile) koje njima odgovaraju u sagledavanju "krive slike dry bulk tržišta", pokazuju koliko ti gledaš objektivno, dok drugi analitičari izvlace samo one brojke koje njima odgovaraju.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 5, 2022 at 9:49 PM
    • #5,860

    brojevi,brojevi....

    a tu su,može prinosi?

    atpl 2020g 148kn

    atpl 2021g 372kn prinos +150%

    atpl 2021g max550-570(volumen 10 milkn) prinos +270%

    jdpl 2020g 9,5kn

    jdpl 2021g 57kn prinos 500%

    jdpl 2021g max 75kn (volumen >2 milkn) prinos 680%

    čestitam svima koji su iskoristili odličan risk/reward na dry bulku u 2021.

    Quote from migra
    Quote from migra

    pozivam sve koji žele,imaju potrebu,hrabrosti,nemaju problema sa testiranje vl investitorske diplome,investitorske intuicije i spremni su na rezime da mi se pridruže u objavljivanju svojih očekivanja(targeta) kroz crni,srednji i najbolji scenarij,a može i samo jedan(srednji) kojeg očekuju za ovaj sektor odnosno dionicu ATPL.

    nije nužno eleboriranje istih argumentima ali takvi targeti ipak imaju manju težinu od onih drugih.

    svatko može izvući nekoliko argumenata u par riječi na čemu temelji svoja očekivanja.

    bez obzira dali se netko odazove ili ne moji će biti objavljeni do ned 24.01.21.(22h)

    za sada nema tuđih targeta pa ću ja otvoriti sezonu.

    2021.

    crni scenarij 250

    srednji scenarij 300

    najbolji scenarij 350

    važna napomene da u 2022. očekujem inteziviranje tog rasta + dodatno intenziviranje ako bi podbacio u 2021.

    kao očekavana posljedica još manje isporuka i dodatnog povečanja demanda u odnosu na 2021.

    očekujem i pozivam najveće oponente koji su zagovornici pesimizma na atpl da se odluče sami sebi dati na vjerodostojnosti iznošenjem vlastitih targeta, u protivnom ih neću moći uzimati za komentatore koji i misle ono što pišu.

    oni koji za sebe drže da su dobri poznavaoci sektora nebi smjeli imati problema sa time.

    Display More

    vrijeme je za moj rezime 2021.za koji sam toliko puta ovdje naglasio,obećao da neće izostati "po investitorski".

    bila je to odlična godina za dry bulk koji je na dugo neviđenim avg vozarinama i iskazanoj dobiti u prva 3 kvartala podigla valuacije brodara.

    likvidnost se je mnogostruko unaprijedila radi prepoznavanja investitorske zajednice kao odlične investicijske prilike.

    atpl je postala jedna od najvažnijih dionica na ZSE.

    na početku 2021.samo nas nekolicina je skupila zainteresiranosti i ostalo potrebnog da izrazi brojčano svoju prognozu za 2021.

    uvjeren sam da će to ove godine biti veći broj komentatora koji će to javno podijeliti.

    na žalost nema nam Kvark (veliki pozdrav od nas) da nam složi tablice ali ja cu se potruditi da unesem i odradim to barem približo kvalitetno.

    svi ste pozvani da ovdje javno iznesete svoje prognoze za 2022. po želji za atpl,jdpl,ulpl,tpng,domaće i strane dionice iz shippinga u cijelini

    tema je davno prerasla granice dry bulka.

    tko želi neka izrazi svoje prognoze kroz "crni" srednji i najbolji scenarij,a tko želi može i samo kroz jedinstveni scenarij.

    moj neće izostati ovih dana jednako kao i rezime istog u ovo vrijeme 2022.

    hvala svima koji će svojim sudjelovanjem unaprijediti temu i dati dodatnu vrijednost svojim argumentima.

    ovo je ujedno prilika i da stari i novi pesimisti na dry bulku izraze ove godine svoja prognoze i pesimistične argumente kako ih oni vide svojim očima.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 4:58 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      204k
      472
    3. Hawk Tuach

      May 22, 2025 at 4:58 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 177

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      177
      Pregleda
      57k
      177
    3. jkova25

      May 22, 2025 at 1:20 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 1:20 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    16 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 12 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™