1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • December 15, 2021 at 10:35 PM
    • #5,701
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Primjetili smo ali i srecom navikli na nerijetku brzopletost bez namjere😉

    Nije potrebno skakati ^^ Sezonski pad proizvonje u prosincu je ocekivan pa nije bas korektno usporedivati sa prethodnim mjesecima.

    Druga polovica godine je u padu ali prva bitno iznad.

    Godisnji prosjek proizvodnje rekordno ili jako blizu toga.

    Dovoljan za prosjek vozarina na capesizeu najbolji >10g.

    Slicno i na manjim brodovima.

    Netko ce reci lose i nedovoljno, posebno ako su out po "tehnicki" :)

    Display More

    Haha, covjece, zona sumraka :)

    Pa jel nisi ti sama usporedila porast proizvodnje u odnosu na prethodni mjesec? To ti znaci ovaj simbol m/m koji si citirala ^^ Takodjer, moja usporedba je sa zadnjih tocno 45 mjeseci - dakle, to je najniza razina proizvodnje u zadnjih skoro 4 godine.

    Jos uvijek mi nisi to rastumacila.

    Display More

    A da pokusate sa tezom o najnizoj proizvodnji u odredenom satu nekog dana?

    Sto bi to govorilo o proizvodnji u tom tjednu ili mjesecu?

    Godisnja proizvodnja i godisnja avg vozarina za mene je jedino relevantno a ostalo je za "tehnicare" da izvuku u kojem satu prodati/kupiti.

    ove godine je proizvodnja celika dovoljna za 10g nevidene vozarine. U 2022 ce proizvodnja celika biti veca nego u 2021.

    Mogu obrazloziti sa vise razloga.

    Po vama ce proizvodnja biti manja zakljucujem iz vaseg najnovijeg pozivanja na "oprez"

    Po meni ce sve avg vozarine za 2022 biti vece od 2021 a po vama ce biti manje.

    Koliko manje?

    Opet zakljucujem jer ste pesimisticno oprezni.

    Zasto da mi pretpostavljamo sto vi mislite a ne zelite napisati?

    Zar nebi bilo normalno i fer da to napisete?

    Ako svoje misljenje mjenjate dijametralno suprotno od dana do dana ovisno dali ste prodali ili bi htjeli jeftinije kupiti, skuplje prodati ne vidim smisao nase rasprave jer to nije moj stil ulaganja.

    Ovako ispada da jedino ocekujete i poticete cijenovne oscilacije za daytrade aktivnosti.

    I to je ok i vase pravo ali nisam dobra sugovornica za taj stil.

    Zadrzavam pravo vl. interpretacije a vrijeme ce pokazati tko je imao hrabrosti napisati svoje prognoze i tko je bolje analizirao.

    I tko je bolje trejdao a tko vise zaradio :)

    Sretno :thumbup:

  • Online
    Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • December 15, 2021 at 10:50 PM
    • #5,702
    Quote from mitkko
    Quote from 5. Element

    Restocking rudace se izgleda svakako radi.

    Tako da je poslije one gluposti od olimpijade izgledan nastavak nekih aktivnosti tamo.

    Medjutim, ono sto mislim da ce donijeti prevagu je ostatak svijeta. Kad se definitivno prigasi korona.

    I tada bi mogli docekati ono sto smatram da treba biti. Premasenje 2008.

    Primjecujete da promatram malo dulje razdoblje od tjednih ili malo duljih razina tipa e sad evo pada pa mozda naraste, ide u podrum itd. :)

    P.S.

    Vidjet cemo. Nikad se ne zna.

    Display More

    Kada smo kod restockinga, evo jedan svjezi graf, pokazuje odnos proizvodnje celika (kontinuirano pada) i zaliha zeljezne rude (kontinuirano raste) od ljeta do danas.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Inflacija

    Jedan kupuje,drugi čuva

    Imamo ga i mi koju tonu u floti 😉

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • December 15, 2021 at 10:51 PM
    • #5,703
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Haha, covjece, zona sumraka :)

    Pa jel nisi ti sama usporedila porast proizvodnje u odnosu na prethodni mjesec? To ti znaci ovaj simbol m/m koji si citirala ^^ Takodjer, moja usporedba je sa zadnjih tocno 45 mjeseci - dakle, to je najniza razina proizvodnje u zadnjih skoro 4 godine.

    Jos uvijek mi nisi to rastumacila.

    A da pokusate sa tezom o najnizoj proizvodnji u odredenom satu nekog dana?

    Sto bi to govorilo o proizvodnji u tom tjednu ili mjesecu?

    Godisnja proizvodnja i godisnja avg vozarina za mene je jedino relevantno a ostalo je za "tehnicare" da izvuku u kojem satu prodati/kupiti.

    ove godine je proizvodnja celika dovoljna za 10g nevidene vozarine. U 2022 ce proizvodnja celika biti veca nego u 2021.

    Mogu obrazloziti sa vise razloga.

    Po vama ce proizvodnja biti manja zakljucujem iz vaseg najnovijeg pozivanja na "oprez"

    Po meni ce sve avg vozarine za 2022 biti vece od 2021 a po vama ce biti manje.

    Koliko manje?

    Opet zakljucujem jer ste pesimisticno oprezni.

    Zasto da mi pretpostavljamo sto vi mislite a ne zelite napisati?

    Zar nebi bilo normalno i fer da to napisete?

    Ako svoje misljenje mjenjate dijametralno suprotno od dana do dana ovisno dali ste prodali ili bi htjeli jeftinije kupiti, skuplje prodati ne vidim smisao nase rasprave jer to nije moj stil ulaganja.

    Ovako ispada da jedino ocekujete i poticete cijenovne oscilacije za daytrade aktivnosti.

    I to je ok i vase pravo ali nisam dobra sugovornica za taj stil.

    Zadrzavam pravo vl. interpretacije a vrijeme ce pokazati tko je imao hrabrosti napisati svoje prognoze i tko je bolje analizirao.

    I tko je bolje trejdao a tko vise zaradio :)

    Sretno :thumbup:

    Display More

    Kolegice, slobodna si naravno interpretirati činjenice kako god ti odgovara, ali nije ti fora činjenice fabricirati. Ja pišem sve što mislim, ne trebaš ništa pretpostavljati, trebaš samo sa razumijevanjem čitati. Pisao sam šta očekujem te kako i zašto se pozicioniram. Ti i dalje imaš problem sa razlikovanjem šireg trenda i korekcija unutar tog trenda, pisao sam već o tome, ali očigledno uzalud.

    A što se tiče zarade na brodarima, score je do sada prilično jasan, pisali smo već o tome pa da se ne ponavljam. Koliko sam popratio tvoje pisanje, ti si trenutno pod vodom.

    Sretno!

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • December 15, 2021 at 11:06 PM
    • #5,704
    Quote from 5. Element
    Quote from mitkko

    Kada smo kod restockinga, evo jedan svjezi graf, pokazuje odnos proizvodnje celika (kontinuirano pada) i zaliha zeljezne rude (kontinuirano raste) od ljeta do danas.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Graf je logican.

    Ako za neku dinamiku uvoza pada proizvodnja onda raste stock.

    Ono sto mene zanima su dvije stvari:

    - istek poreza

    - opca konjunktura koja ce podignuti utilizaciju i premasiti vozarine iz 2008, kad je prava Olimpijada u Kini bila najveci driver.

    To je bio cilj 2020 kad sam skuzio pricu s brodarima i nije se promijenio.

    Mozda se i ne ostvari, sve 5. Ali gle, vec smo utvrdili da je moj veci. :)

    A postoji razlog zasto je tome tako...

    Display More

    Opet konjuktura i vozarine iz 2008? A s kojim teretom?

    Mislim mozda sam ja lud ali ajmo vidjeti,mozda i nisam a vi sami sebe obmanjujete. Ja se nadam da ste u pravu ali imam problem vidjeti kako je to moguce pa mi pojasnite.

    Pretpostavljam da slinimo za cape i 200k+ i slicno pa evo na primjeru danas popularnog ironorea

    Iron ore production gross weight worldwide 2020 | Statista
    In 2020, a gross weight of some 2.4 billion metric tons of iron ore was produced globally.
    www.statista.com

    Ukupno je u 2020 proizvedeno oko 10% rude vise nego 2008 (da nebi bilo covid uzmimo 2019, ista stvar). Vidjeli smo na primjeru valea kako je tesko povecati proizvodnju.

    A sad spektakl:

    Bulk Vessel Fleet Size and Rates
    agtransport.usda.gov

    2008 imamo cca 140 milja dwt nosivosti na cape i vlocovima

    2020 imamo ugrubo 340 milja dwt na cape, large cape i vloc

    I onda ce vozarine biti na 2008 levelu?

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • December 15, 2021 at 11:07 PM
    • #5,705

    Kina je uvoznik 70% svjetske željezne rude koja se prevozi morem, a proizvodi oko 50% svjetske proizvodnje. Jasno je koliko je Kina po tom pitanju važno tržište.

    Nadalje, oko 30-40% kineske potrošnje čelika odlazi na zgradarstvo. U kakvom je trenutno stanju nekretninsko trište u Kini? Hint: Evergrande. Jel uistinu za očekivati da će se to sve nekako bezbolno razriješiti kroz par mjeseci i da će nekretninsko tržište ponovo procvjetati? Ja u to nimalo ne vjerujem, dapače, očekujem samo daljnje pogoršanje situacije.

    Nadalje, svi ovdje očekuju ludilo potrošnju čelika zbog najavljivanih infrastrukturnih projekata u Kini. Ajmo se pitati šta su to uopće infrastrukturni projekti. Ceste, željeznice, kanalizacije, vodovodi i slično. Jel znate koliko čelika treba za sagraditi cestu? Nula - odnosno tu i tamo nešto za pokoji nadvožnjak ili most. Koliko za vodovod? Gotovo nula. Kanalizaciju? Opet nula. Željeznicu? Najviše od svega ostaloga, ali sve ovo skupa nije ni blizu koliko je potrebno za zgradarstvo.

    Uz sve ovo još vidimo i veliko povećanje zaliha željezne rude, bitno više nego što je uobičajeno u ovo doba godine.

    Zato, da, ne očekujem povećanje proizvodnje čelika u 2020., barem ne ništa značajno što bi zahtijevalo izvanredno veliki uvoz željezne rude, a onda i povećanje vozarina. Naravno, ukoliko se neke od ovih okolnosti izvanredno preko noći promijene, promijeniti ću i ja svoje mišljenje pa se onda pravovremeno i pravilno pozicionirati. Možda partija opet uvede neke nove lude stimuluse koji za sada nisu na vidiku. Ne znam.

    I još jedna stvar - nemojte zanemarivati cape-ove. Oni dominantno prevoze željeznu rudu, ali u slučaju neravnoteže cijena vozarina - kada su cape-ovi dovoljno relativno niski u odnosu na manje klase brodova - cape-ovi vrlo brzo počnu prevoziti ugljen i tako unerede nišu koja je tradicionalno rezervirana sa panamaxe i supre.

    Eto, svatko će ovaj moj post shvatiti kako mu volja - druk, informacija, kako god. Neka nam je svima sa srećom. I ja bih rado da sve nastavi dalje rasti u nedogled jer u padu nažalost na ZSE ne mogu zarađivati.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Online
    Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • December 15, 2021 at 11:48 PM
    • #5,706
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Graf je logican.

    Ako za neku dinamiku uvoza pada proizvodnja onda raste stock.

    Ono sto mene zanima su dvije stvari:

    - istek poreza

    - opca konjunktura koja ce podignuti utilizaciju i premasiti vozarine iz 2008, kad je prava Olimpijada u Kini bila najveci driver.

    To je bio cilj 2020 kad sam skuzio pricu s brodarima i nije se promijenio.

    Mozda se i ne ostvari, sve 5. Ali gle, vec smo utvrdili da je moj veci. :)

    A postoji razlog zasto je tome tako...

    Display More

    Opet konjuktura i vozarine iz 2008? A s kojim teretom?

    Mislim mozda sam ja lud ali ajmo vidjeti,mozda i nisam a vi sami sebe obmanjujete. Ja se nadam da ste u pravu ali imam problem vidjeti kako je to moguce pa mi pojasnite.

    Pretpostavljam da slinimo za cape i 200k+ i slicno pa evo na primjeru danas popularnog ironorea

    https://www.statista.com/statistics/589…ight-worldwide/

    Ukupno je u 2020 proizvedeno oko 10% rude vise nego 2008 (da nebi bilo covid uzmimo 2019, ista stvar). Vidjeli smo na primjeru valea kako je tesko povecati proizvodnju.

    A sad spektakl:

    https://agtransport.usda.gov/stories/s/bwaz-8sgs

    2008 imamo cca 140 milja dwt nosivosti na cape i vlocovima

    2020 imamo ugrubo 340 milja dwt na cape, large cape i vloc

    I onda ce vozarine biti na 2008 levelu?

    Display More

    Da se zaokruzi priča

    Files

    F05BA1CB-CFA0-4085-BE92-A52AC11DC8DD.png 210.18 kB – 0 Downloads
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • December 16, 2021 at 12:00 AM
    • #5,707
    Quote from Infinity
    Quote from looserst

    Opet konjuktura i vozarine iz 2008? A s kojim teretom?

    Mislim mozda sam ja lud ali ajmo vidjeti,mozda i nisam a vi sami sebe obmanjujete. Ja se nadam da ste u pravu ali imam problem vidjeti kako je to moguce pa mi pojasnite.

    Pretpostavljam da slinimo za cape i 200k+ i slicno pa evo na primjeru danas popularnog ironorea

    https://www.statista.com/statistics/589…ight-worldwide/

    Ukupno je u 2020 proizvedeno oko 10% rude vise nego 2008 (da nebi bilo covid uzmimo 2019, ista stvar). Vidjeli smo na primjeru valea kako je tesko povecati proizvodnju.

    A sad spektakl:

    https://agtransport.usda.gov/stories/s/bwaz-8sgs

    2008 imamo cca 140 milja dwt nosivosti na cape i vlocovima

    2020 imamo ugrubo 340 milja dwt na cape, large cape i vloc

    I onda ce vozarine biti na 2008 levelu?

    Display More

    Da se zaokruzi priča

    Display More

    Dobro si me podsjetio na taj članak. Evo jedan citat iz tog članka koji pojašnjava ovo što sam napisao gore o važnosti cape-ova i njihovom utjecaju na manje segmente.

    Iron ore’s high market share in Capesize demand makes the link between the seaborne iron ore trade volumes and Capesize freight rates direct and intuitive. However - maybe less intuitively - the iron ore trade also has a big impact on freight rates in the smaller segments, through substitution effects. Due to economies of scale the Capesize segment can normally offer the cheapest freight on a per ton basis. This is the reason why Capesize is preferred carrier of iron ore and coal on trade routes which have the necessary infrastructure to accommodate these large vessels. The fact that the cape fleet is so dependent on one single commodity group makes it the most volatile segment in terms of freight. High iron ore volumes increase cape utilization, higher utilization leads to higher freight rate which from time to time makes Panamax freight less expensive on a per ton basis. When this happens, we often see cape splits, which typically means that one Capesize vessel is substituted with two Panamax vessels. Somewhat ironically these cape splits seldom occur on the iron ore trade but on the coal trades. Cape splits leads to higher Panamax freight rates which again can make Supramax/Ultramaxes cheaper than Panamaxes on a per ton basis, which means cargo volume is cascaded down into the geared segment.

    Evo i link na članak:

    2021 Dry Bulk Outlook - Will iron ore export be able to meet demand? — Klaveness
    2021 Dry Bulk Outlook - Will iron ore export be able to meet demand? In the following weeks Klaveness Research will in a series of articles have a look at how…
    www.klaveness.com

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Online
    Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • December 16, 2021 at 12:41 AM
    • #5,708
    Quote from mitkko
    Quote from Infinity

    Da se zaokruzi priča

    Dobro si me podsjetio na taj članak. Evo jedan citat iz tog članka koji pojašnjava ovo što sam napisao gore o važnosti cape-ova i njihovom utjecaju na manje segmente.

    Iron ore’s high market share in Capesize demand makes the link between the seaborne iron ore trade volumes and Capesize freight rates direct and intuitive. However - maybe less intuitively - the iron ore trade also has a big impact on freight rates in the smaller segments, through substitution effects. Due to economies of scale the Capesize segment can normally offer the cheapest freight on a per ton basis. This is the reason why Capesize is preferred carrier of iron ore and coal on trade routes which have the necessary infrastructure to accommodate these large vessels. The fact that the cape fleet is so dependent on one single commodity group makes it the most volatile segment in terms of freight. High iron ore volumes increase cape utilization, higher utilization leads to higher freight rate which from time to time makes Panamax freight less expensive on a per ton basis. When this happens, we often see cape splits, which typically means that one Capesize vessel is substituted with two Panamax vessels. Somewhat ironically these cape splits seldom occur on the iron ore trade but on the coal trades. Cape splits leads to higher Panamax freight rates which again can make Supramax/Ultramaxes cheaper than Panamaxes on a per ton basis, which means cargo volume is cascaded down into the geared segment.

    Evo i link na članak:

    https://www.klaveness.com/news/2020/10/3…-to-meet-demand

    Uvik sve vuče jedno s drugim samo u kojem omjeru,kad i koliko dugo….

    Capeovi su prema manjima super volatilni, tu smo propustili neke extra zarade koje su capeovi imali a manji nisu toliko hard.

    Trenutno i jedni i drugi lipo zaraduju.

    Sljedeci posa je poslati brodove na redovno dokovanje u vrime najgorih vozarina.

    Smatram da velika većina SPOT brodova to jos nije odradila.

    U slučaju loših vozarina kreće stampedo na dokovanje koje bi opet moglo utjecati da se ublaži pritisak.

    Malo se smanje brzine i krca se manje tereta pa se malo igraju povuci-potegni.

    S ovom dobrom godišnjom zaradom su brodovi u puno boljoj poziciji negoli nedavno kad su morali skupiti ikakav teret i i potpisivati lošije ugovore da spase glavu.

    Nema predaje 💪🏻

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • December 16, 2021 at 12:47 AM
    • #5,709

    BDI futuresi u plusu +5%

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • December 16, 2021 at 6:29 AM
    • #5,710

    Americki kongres je donio odluku o infrastrukturnom planu kojim zele ojacati gospodarstvo. Isto ce napraviti i Kina. Ili mislite da ce KP dopustiti urusavanje svoje ekonomije zbog Evergrandea. Trebati ce itekako celika.

    Iako to sve nije bitno za Atpl. U 2022 se ocekuje porast demanda za zitaricama za 1%. Nista previse. Dosta da supre na spotu zaradjuju koliko su i 2021? Koliki ce na kraju 2022 biti NAV Atpl?

    Trziste je omicron soj korone losim ocijenilo. Ja sam rekla da je to odlicno za dry jer ce odrzati zagusenje u lukama u kvartalima losijim za dry i visoke vozarine.

    Korekcija vozarina u sijecnju je sezonalna, ali nece biti onakva kako se shorteri nadaju.

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • December 16, 2021 at 9:33 AM
    • #5,711

    O ćumura mu, što se to događa

    Indonesia coal port congestion gains on pandemic curbs:

    Number of bulk carriers at anchor waiting to load at Indonesian coal export terminals rises over December to 147, data from Lloyd’s List Intelligence show.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • December 16, 2021 at 9:37 AM
    • #5,712

    Energy crunch u Europi zbog rasta cijene plina (trenutno 134 Eur/Mwh wtf =O ), pa se ponovno razmatra ćumur. Zelena tranzicija, moš misliti?!

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • December 16, 2021 at 9:47 AM
    • #5,713

    Supramax
    Limited fresh activity coming to light and slow activity. Ultramax was rumored to be fixed Santos trip to the Red Sea redelivery Port
    Said at USD 46,000. Ultra open Bahodopi for a trip via Indonesia to China, some said in the low USD 30,000s. From the Indian
    Ocean, 58k dwt have been fixed basis delivery Richards Bay trip to Pakistan at USD 25,500 plus USD 500,000 ballast bonus. 63k
    dwt open Lianyungang was heard fixed for a trip to Turkey with fertilizer at USD 19,000 for the first 65 days. 57k dwt open
    Porbandar fixed for a trip via Arabian Gulf redelivery Bangladesh at USD 31,000. All in all, activity from the major loading regions
    have weakened slightly the last weeks, with fewer vessels heading to the South Atlantic, North Atlantic, and the major loading
    countries in Asia. Going with the above, the current week is often when the year-end correction begins.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • December 16, 2021 at 9:56 AM
    • #5,714
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    A da pokusate sa tezom o najnizoj proizvodnji u odredenom satu nekog dana?

    Sto bi to govorilo o proizvodnji u tom tjednu ili mjesecu?

    Godisnja proizvodnja i godisnja avg vozarina za mene je jedino relevantno a ostalo je za "tehnicare" da izvuku u kojem satu prodati/kupiti.

    ove godine je proizvodnja celika dovoljna za 10g nevidene vozarine. U 2022 ce proizvodnja celika biti veca nego u 2021.

    Mogu obrazloziti sa vise razloga.

    Po vama ce proizvodnja biti manja zakljucujem iz vaseg najnovijeg pozivanja na "oprez"

    Po meni ce sve avg vozarine za 2022 biti vece od 2021 a po vama ce biti manje.

    Koliko manje?

    Opet zakljucujem jer ste pesimisticno oprezni.

    Zasto da mi pretpostavljamo sto vi mislite a ne zelite napisati?

    Zar nebi bilo normalno i fer da to napisete?

    Ako svoje misljenje mjenjate dijametralno suprotno od dana do dana ovisno dali ste prodali ili bi htjeli jeftinije kupiti, skuplje prodati ne vidim smisao nase rasprave jer to nije moj stil ulaganja.

    Ovako ispada da jedino ocekujete i poticete cijenovne oscilacije za daytrade aktivnosti.

    I to je ok i vase pravo ali nisam dobra sugovornica za taj stil.

    Zadrzavam pravo vl. interpretacije a vrijeme ce pokazati tko je imao hrabrosti napisati svoje prognoze i tko je bolje analizirao.

    I tko je bolje trejdao a tko vise zaradio :)

    Sretno :thumbup:

    Display More

    Kolegice, slobodna si naravno interpretirati činjenice kako god ti odgovara, ali nije ti fora činjenice fabricirati. Ja pišem sve što mislim, ne trebaš ništa pretpostavljati, trebaš samo sa razumijevanjem čitati. Pisao sam šta očekujem te kako i zašto se pozicioniram. Ti i dalje imaš problem sa razlikovanjem šireg trenda i korekcija unutar tog trenda, pisao sam već o tome, ali očigledno uzalud.

    A što se tiče zarade na brodarima, score je do sada prilično jasan, pisali smo već o tome pa da se ne ponavljam. Koliko sam popratio tvoje pisanje, ti si trenutno pod vodom.

    Sretno!

    Display More

    Moja zarada je moja stvar, ne zanimaju me mrvice "tehnickim" igricama na forumu.

    Toliko se silite prikazati casu praznom da je zabavno.

    Procitajte ponovno svoje upise u zadnja 2 dana.

    2022 ce po meni donjeti vece zarade na dry bulku od 2021,po vama nece.

    Ok proci ce koji mjesec ili 12 pa cemo vidjeti tko je bio sljep pored zdravih ociju.

    Kineski rast GDP je u padu, sljede veliki stimulusi, tu ce se dodati ostatak svijeta sa svojim stimulusima.

    Prije toga sljede odlicna fin izvjesca.

    velika dobit, extra velika dobit kroz revalorizaciju,dividenda,puno bolji fin rezultat u 1Q od 1Q 2021,nakon toga kina mora nadoknaditi zaostatke u mjesecima.

    Vas ce naravno sve navedeno iznenaditi jer sada pod svaku cijenu zelite punu ili polupunu casu prikazati praznom.

    Podsjetim vas nekad u buducnosti na ovu raspravu.

    Ako nam uspijete umoguciti jos jedan poklon dokup biti ce nas vise koji cemo zahvaljivati.

    U 2021 ste omogucili kupnju-dokup ispod 250 atpl koja je u nekoliko mj otisla na 570.

    Da vidimo kako ce to u 2022. ispasti. :) :thumbup:

    p.s.

    jucer na atpl zadnja 346

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • December 16, 2021 at 11:07 AM
    • #5,715

    jel vidio tko Šangaj danas?......cape, ajme majko......ostali prate ali umjereno......

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • December 16, 2021 at 11:10 AM
    • #5,716
    Quote from hugh

    jel vidio tko Šangaj danas?......cape, ajme majko......ostali prate ali umjereno......

    Pogreška neka?!

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    910
    Postova
    699
    Member since
    December 21, 2020
    • December 16, 2021 at 11:13 AM
    • #5,717

    Kolosalni pad od preko 30 % :)

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • December 16, 2021 at 11:30 AM
    • #5,718

    Kako stoje brodovi koje imaju domaće kompanije???

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • December 16, 2021 at 12:39 PM
    • #5,719

    Baltic #Capesize index -12% to $24k/d
    Brazil/China -8% to $18k/d


    Evo danas je objavio bez strelica......valjda je i njemu neugodno koliko pada......

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • December 16, 2021 at 12:47 PM
    • #5,720
    Quote from hugh

    Baltic #Capesize index -12% to $24k/d
    Brazil/China -8% to $18k/d


    Evo danas je objavio bez strelica......valjda je i njemu neugodno koliko pada......

    Zašto bi ikome bilo neugodno kad je to uobičajen sezonski pad....dapače razina BDI indexa je na odličnim razinama za ovo vrijeme pogotovo za manje brodove....na forumu se baš lijepo iskristalizirala situacija i lijepo se vidi koje kolege drukaja za pad zbog što boljeg ponovnog ulaska...pogotovo je to vidljivo kad se usporede pisanja iz 8 mjeseca....a potencira se pad na capovima koje domaće kompanije uopće ne posjeduju...a da se pri tom uopće ne govori koliko su u stvari dobre vozarine za supre i handy s obzirom na sezonalnost....prostudirajte malo pisanja pa će vam sve biti jasnije.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 471

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:58 PM
    2. Odgovora
      471
      Pregleda
      203k
      471
    3. umalo

      May 21, 2025 at 12:58 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:22 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 12:22 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 21, 2025 at 11:38 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:38 AM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:26 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      833k
      1.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:26 AM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      911k
      2.1k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:22 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    umalo May 21, 2025 at 12:58 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 21, 2025 at 12:22 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:38 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:26 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:22 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac May 20, 2025 at 9:23 AM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 16, 2025 at 7:37 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    All May 16, 2025 at 3:38 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    16 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 4 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™