Capesize vozarine danas u Kini padaju -19,2%
6638 (-1575) $
Capesize vozarine danas u Kini padaju -19,2%
6638 (-1575) $
zbilja brutalan pad.
Joakimu na prvom mjestu oil tankers 46%, pa onda dry 24%, ostali na 0 alokacije
Freight futures am update
Capesize up ~4%
Panamax flat
#shipping #drybulk $BDRY
Today: 8,783 -321
MTD avg 12,661
YTD avg 17,952 vs '21 YTD 25,804
'22 bal FFA 15K
Green figures on the Cape FFA at least.
Could backhaul coal trade make it up, or will the extra tonnage in Atlantic worsen C3 potential. Time will show
#dividends #drybulk #capesize #2020bulkers
Supramax 17886 / + 1,2% Capesizeratene faller til det laveste nivået siden januar | Finansavisen
Iz dosad naucenog , cim joakim nesto hvali , iz toga treba bjezati glavom bez obzira . I obrnuto .
koliko su ostali indexi ?
BDI 1387
Sve palo osim Supri
zna li tko uzrok zasto se manji brodovi relativno dobro drze tj rastu
The downturn is not over for the capeizers. They are now at their lowest level since late January.
On Tuesday, the Baltic Dry index, which shows the level of earnings for shipping dry cargo such as coal, grain and iron ore, fell 1.2 percent to 1,387 points, according to TDN Direkt.
Capesize rates fall a further 3.5 per cent to 8,783 dollars, and are thus at their lowest level since the end of January. Panamax rates are down 2.0 per cent to USD 15,317, while supramax rates are up 1.2 per cent to USD 17,886.
On the Oslo Stock Exchange, Golden Ocean rises 3.0 per cent, 2020 Bulkers is up 1.7 per cent, Belships falls 0.5 per cent while Jinhui Shipping rises 0.8 per cent.
The Baltic Dry index is compiled by the London-based Baltic Exchange. The index reached an all-time high on May 20, 2008, when it reached 11,793 points. The all-time low occurred on February 10, 2016, when it was down to 290 points.
Otkako su proradile one tri ukrajinske luke, uključujući Odesu, tek danas vidim da se pojavljuju brodovi barem nekim intenzitetom, ovo sve do sad je bilo simbolično. Nadajmo se da će profunkcionirati kako treba.
FFA rates za Panamaxe za Q1 su pali ispod 13k $,
za Supramaxe su na 13,5k $
The Big Picture: EU coal sanctions
FFA rates za Panamaxe za Q1 su pali ispod 13k $,
za Supramaxe su na 13,5k $
Više/manje su bile oko 13k za '23.
Dok su 1Y i 2Y vozarine
Malo smo zanemarili izvjesca, evo nam globusa sa q2 maloprije:
Yahooist Teil der Yahoo Markenfamilie
Inace cesto se povlacilo pitanje ko je od stranih najslicniji atpl pa onda pratimo diju, grindroda, egle, pangeu i svasta nesto...evo po floti mozda je favorit bas taj nevoljeni shitco glbs
zna li tko uzrok zasto se manji brodovi relativno dobro drze tj rastu
Manji brodovi manje ovise o Kini...
zna li tko uzrok zasto se manji brodovi relativno dobro drze tj rastu
S obzirom da ste nekidan savjetovali da se "proda i skrati muke" ocekivalo bi se da imate ideju zasto je to tako
Eto Jasko je to kratko objasnio a imamo i friski clanak na istu temu:
Capeovi padaju zbog krize građevinske industrije u Kini.
Supre rastu zbog izvoza žitarica iz Ukrajine.
Capeovi padaju zbog krize građevinske industrije u Kini.
Supre rastu zbog izvoza žitarica iz Ukrajine.
Mislim da se malo precjenjuje to ukrajinsko zito. 17 brodova u 20 dana, nema to toliki utjecaj,vise je dobra prica. Spasit ce svijet od gladi itd
Capeovi padaju zbog krize građevinske industrije u Kini.
Supre rastu zbog izvoza žitarica iz Ukrajine.
Mislim da se malo precjenjuje to ukrajinsko zito. 17 brodova u 20 dana, nema to toliki utjecaj,vise je dobra prica. Spasit ce svijet od gladi itd
Da, za sad izgleda tako, iako se zadnjih dana primjećuje sve više brodova. Mislim da i Zelenskij danas ili ovih dana ima nešto u Odesi s UN-om i možda još nekim. Kad bi to proradilo kako treba, imalo bi donekle utjecaj.