Ogroman pad BDI indeksa, o kojem vidim nitko ne zeli ni izvjestiti. Sentiment los....
vraca se prema nedavnom dnu sve, nazalost
Ogroman pad BDI indeksa, o kojem vidim nitko ne zeli ni izvjestiti. Sentiment los....
vraca se prema nedavnom dnu sve, nazalost
Kalendar događanja za 2022. godinu https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…4f59aa84e6c.pdf
Ogroman pad BDI indeksa, o kojem vidim nitko ne zeli ni izvjestiti. Sentiment los....
vraca se prema nedavnom dnu sve, nazalost
Dajte kolega uozbiljite se pa indexi za brodove ATPL su odlični za ovo vrijeme godine...ili i vi mislite da ATPL ima capive u svojoj floti...šta je to katastrofalno u dobiti od 45 do 50 mil.kn u Q4.
Ako sam dobro shvatio kalendar eventualna odluka o divki bi se mogla donijeti 15.3.2022?
Ogroman pad BDI indeksa, o kojem vidim nitko ne zeli ni izvjestiti. Sentiment los....
vraca se prema nedavnom dnu sve, nazalost
Dajte kolega uozbiljite se pa indexi za brodove ATPL su odlični za ovo vrijeme godine...ili i vi mislite da ATPL ima capive u svojoj floti...šta je to katastrofalno u dobiti od 45 do 50 mil.kn u Q4.
I da ima i da nema ni JDPL ni ATPL ne voze po spotu nego na periodu s tim jos da ATPL ima jos i dugorocne ugovore i da index sada padne na nulu ovaj i sljedeci mjesec to se ne bi gotovo nikako odrazilo na zaradu jedne i druge kompanije, za jednu i drugu je jedino mjerilo average vozarina kroz odredjeni period bitan s kojim bi se pretpostavila vozarina s kojom su ugovoreni odnosno potrebno je jedno duze razdoblje min 3-6 mjeseci negativnih vozarina da bi to pocelo u znacajnijoj mjeri utjecat na zaradu jedne i druge kompanije.
Ogroman pad BDI indeksa, o kojem vidim nitko ne zeli ni izvjestiti. Sentiment los....
vraca se prema nedavnom dnu sve, nazalost
Dajte kolega uozbiljite se pa indexi za brodove ATPL su odlični za ovo vrijeme godine...ili i vi mislite da ATPL ima capive u svojoj floti...šta je to katastrofalno u dobiti od 45 do 50 mil.kn u Q4.
Kolega, pretpostavljate, a pretpostavka je majka zajeba. Ali koliko vidim ljudi vole viditi ovakve pretpostavke Ja bi osobno bio pre presretan da bude vasa pretpostavljena minimalna dobit, od 45 mil. Ali neznam kako to mijenja cinjenicu da se dogodio ogroman pad, o kojem nitko ne zeli ni izvjestiti na forumu ah, drukeri stari (iako je uzorak jasan, uvijek u ovom dijelu godine, prije kineske nove).
Da, vozarine su dobre i dobit se ocekuje, nije drama, cekam i minimalnu dividendicu, iako ce im trebati para za narucene brodove....
A da se nastavim na post od @StatusQua ne, ne slayem se uopce sa ovime. Pretpostavljam da su u zadnjih godinu dana upravo vadili brodove sa dugorocnih najmova da bi ih stavljali na spotove, posto su sa dugorocnim najmovima bili u pusingu jako. 2 su razloga zasto to mislim, prvi sam neveo u prosloj recenici a drugi je da im je utilizacija flote pala enormno, a to objasnjavam upravo spotom i cekanju realizacije tih kratkorocnih ugovora....
Ogroman pad BDI indeksa, o kojem vidim nitko ne zeli ni izvjestiti. Sentiment los....
vraca se prema nedavnom dnu sve, nazalost
Dajte kolega uozbiljite se pa indexi za brodove ATPL su odlični za ovo vrijeme godine...ili i vi mislite da ATPL ima capive u svojoj floti...šta je to katastrofalno u dobiti od 45 do 50 mil.kn u Q4.
A ne moram ni govoriti da i Panamaxi i Supramaxi i Handy vise manje, prate Capeove u dosta slucajeva po sentimentu i samo je potrebno par dana da se izniveliraju, iako voze dijelo razlicitu robu....
a i BDI se lagano nivelira po proslim godinama, tako da se nazalost dobit i mogucnost dobiti topi. Nadam se da se varam....
Dubrovački gradonačelnik Mato Franković i direktor Luke Dubrovnik Željko Raguž danas su novinarima otkrili poslovne planove za tu tvrtku koja je u većinskom vlasništvu Grada Dubrovnika. Naime, Nadzorni odbor dao je suglasnost tvrtki za stjecanje vlastitih dionica, a kupljene su i dionice Atlantske plovidbe......... https://dubrovacki.slobodnadalmacija.hr/dubrovnik/zupa…-raguse-1151773
Bude danas brana na 340 srušena ili se to ostavlja za početak drugog tjedna?
Bude danas brana na 340 srušena ili se to ostavlja za početak drugog tjedna?
Je --moš mislit doče do 140 bože moj
Dubrovački gradonačelnik Mato Franković i direktor Luke Dubrovnik Željko Raguž danas su novinarima otkrili poslovne planove za tu tvrtku koja je u većinskom vlasništvu Grada Dubrovnika. Naime, Nadzorni odbor dao je suglasnost tvrtki za stjecanje vlastitih dionica, a kupljene su i dionice Atlantske plovidbe......... https://dubrovacki.slobodnadalmacija.hr/dubrovnik/zupa…-raguse-1151773
Valjda su nesto i zaradili na tome ili ako nisu valjda su neku pogodnost drugu ispregovarali za svoju korist ukoliko im je bila potrebna od strane grada. U svakom slucaju bolje da se ne razbaciju na 10 projekata sa strane koji su na dugackom stapu nego da ojacaju core business.
"
Društvo ukupno ima 1.742 dionice Luke Dubrovnik odnosno 11,74% temeljnog kapitala tog društva vrednovanog po fer vrijednosti. Fer vrijednost spomenutih dionica Luke Dubrovnik d.d. iznosi 6.222 tisuća kuna (2019.: 6.222 tisuća kuna) što Izvršni direktori smatraju fer vrijednosti
dionice, jer se radi o zadnjim protrgovanim transakcijama.
"
Ako pogledamo trenutne futurese za supre i handy za Q1 2022 kreću se oko 22 000 usd ...ako bi ostalo tako to bi značilo da bi prosjek za Q1 bio oko 16 500 usd dan.....sa 14 120 usd su ostvarili preko 33 mil.kn.dobiti u Q2 2021...pa sad neka svatko za sebe izračuna koliko bi trebala biti neto dobit u Q1 2022 i koliko bi moglo biti povećanje dobiti u odnosu na Q1 2021...Q1 2021 je imao dobit od 12 mil.kn.
Ako pogledamo trenutne futurese za supre i handy za Q1 2022 kreću se oko 22 000 usd ...ako bi ostalo tako to bi značilo da bi prosjek za Q1 bio oko 16 500 usd dan.....sa 14 120 usd su ostvarili preko 33 mil.kn.dobiti u Q2 2021...pa sad neka svatko za sebe izračuna koliko bi trebala biti neto dobit u Q1 2022 i koliko bi moglo biti povećanje dobiti u odnosu na Q1 2021...Q1 2021 je imao dobit od 12 mil.kn.
Pa sta je to bitno koliki ce prosjek vozarina bit za handy i supre za 1Q da bi prema tome racunao zaradu u 1Q kad im ti brodovi ne voze na spot ili index osim mozda jednog broda, bitnije je u tom smislu kretanje vozarine u ovih sadasnjih pola godine za sljedeci 1Q dobiti.
Ako pogledamo trenutne futurese za supre i handy za Q1 2022 kreću se oko 22 000 usd ...ako bi ostalo tako to bi značilo da bi prosjek za Q1 bio oko 16 500 usd dan.....sa 14 120 usd su ostvarili preko 33 mil.kn.dobiti u Q2 2021...pa sad neka svatko za sebe izračuna koliko bi trebala biti neto dobit u Q1 2022 i koliko bi moglo biti povećanje dobiti u odnosu na Q1 2021...Q1 2021 je imao dobit od 12 mil.kn.
Pa sta je to bitno koliki ce prosjek vozarina bit za handy i supre za 1Q da bi prema tome racunao zaradu kad im ti brodovi ne voze na spot ili index osim mozda jednog broda
Koliko ja znam na TC su 5 panamaxa i jedna supra...ostali su na spotu.
Za dva broda TC im završava za manje od godinu dana pa se vode kao da su na spotu.
Pa sta je to bitno koliki ce prosjek vozarina bit za handy i supre za 1Q da bi prema tome racunao zaradu kad im ti brodovi ne voze na spot ili index osim mozda jednog broda
Koliko ja znam na TC su 5 panamaxa i jedna supra...ostali su na spotu.
Ne ostali su na kratkorocnom najmu tj periodu kao sta su uvijek i bili, spot je iznimka.
Koliko ja znam na TC su 5 panamaxa i jedna supra...ostali su na spotu.
Ne ostali su na kratkorocnom najmu tj periodu kao sta su uvijek i bili, spot je iznimka.
Pa eto slika govori sve...ne znam što drugo reći...ako su potpisali nešto uQ3 na 6 mjeseci prosjek bi mogao biti i znatno viši....
A spot rate, also called a spot quote, is a one-time fee that a shipper pays to move a load (or shipment) at current market pricing. Spot rates are a form of short-term, transactional freight pricing that reflect the real-time balance of carrier supply and shipper demand in the market.
Ne ostali su na kratkorocnom najmu tj periodu kao sta su uvijek i bili, spot je iznimka.
Pa eto slika govori sve...ne znam što drugo reći...ako su potpisali nešto uQ3 na 6 mjeseci prosjek bi mogao biti i znatno viši....
Mogla bi ova slika puno više reći kad bi nam dodali info koji datumi su početka i kraja pojedinog ugovora.Da dodaju joši težinu svakog život bi bia lakši.
Ako pogledamo trenutne futurese za supre i handy za Q1 2022 kreću se oko 22 000 usd ...ako bi ostalo tako to bi značilo da bi prosjek za Q1 bio oko 16 500 usd dan.....sa 14 120 usd su ostvarili preko 33 mil.kn.dobiti u Q2 2021...pa sad neka svatko za sebe izračuna koliko bi trebala biti neto dobit u Q1 2022 i koliko bi moglo biti povećanje dobiti u odnosu na Q1 2021...Q1 2021 je imao dobit od 12 mil.kn.
Znači ako uzmemo u obzir vaše procjene za zaradu u 4Q 21, BVPS je već sada oko 500kn, ROE za ovu godinu je cca 20%, omjer dug/kapital nekih 115%, a tržišna vrijednost ATPL je svega 0.7 BV-a????
Po mojoj slobodnoj procijeni cijena dionice bi trebala biti 1000kn, umanjenja za nekih 20% kao premija za rizik, dakle 800kn .
Ne ostali su na kratkorocnom najmu tj periodu kao sta su uvijek i bili, spot je iznimka.
Pa eto slika govori sve...ne znam što drugo reći...ako su potpisali nešto uQ3 na 6 mjeseci prosjek bi mogao biti i znatno viši....
A spot rate, also called a spot quote, is a one-time fee that a shipper pays to move a load (or shipment) at current market pricing. Spot rates are a form of short-term, transactional freight pricing that reflect the real-time balance of carrier supply and shipper demand in the market.
Slika govori, a znanje ne govori.
Kakva je troskovna strana broda na spotu ?
Ako pogledamo trenutne futurese za supre i handy za Q1 2022 kreću se oko 22 000 usd ...ako bi ostalo tako to bi značilo da bi prosjek za Q1 bio oko 16 500 usd dan.....sa 14 120 usd su ostvarili preko 33 mil.kn.dobiti u Q2 2021...pa sad neka svatko za sebe izračuna koliko bi trebala biti neto dobit u Q1 2022 i koliko bi moglo biti povećanje dobiti u odnosu na Q1 2021...Q1 2021 je imao dobit od 12 mil.kn.
Znači ako uzmemo u obzir vaše procijene za zaradu u 4Q 21, BVPS je već sada oko 500kn, ROE za ovu godinu je cca 20%, omjer dug/kapital nekih 115%, a tržišna vrijednost ATPL je svega 0.7 BV-a????
Po mojoj slobodnoj procijeni cijena dionice bi trebala biti 1000kn, umanjenja za nekih 20% kao premija za rizik, dakle 800kn .
Na žalost trenutni sentiment uopće ne uzima u obzir realne pokazatelje...tako to ponekad biva na burzi....ali iskustvo me ući da na kraju svi pozitivni pokazatelji dođu na naplatu....trenutno se dionica maximalno siluje....imali smo takav primjer na Saponiji (prodaja na 270 kn)...a sad vidimo gdje je nakon 7 pozitivnih kvartala....kad sam prognozirao da će ići na 1000 kn neke kolege su me popljuvali i dijelili a sad je na domak 1000 kn....a realno vrijedi 1500 kn....ostvare li se prognoze analitičara da će 2022 biti bolja nego 2021 u dry bulku....mogli bi smo vrlo lagano imati opet jedan nagli rast kao što je bio onaj sa 190 kn na 400 kn.
Pa eto slika govori sve...ne znam što drugo reći...ako su potpisali nešto uQ3 na 6 mjeseci prosjek bi mogao biti i znatno viši....
A spot rate, also called a spot quote, is a one-time fee that a shipper pays to move a load (or shipment) at current market pricing. Spot rates are a form of short-term, transactional freight pricing that reflect the real-time balance of carrier supply and shipper demand in the market.
Slika govori, a znanje ne govori.
Kakva je troskovna strana broda na spotu ?
Moze ispasti totalna katastrofa ukoliko “zalutaš” za teretom, imati dosta praznog hoda,polu pun brod itd.
Nekad i s pola tereta bolje zaraditi…
Rizičnost je velika.
Kad istječu dugoročni ugovori po ovoj slici ja ne mogu tocno odrediti.
Bia bi zahvalan ako me neko prosvijetli.