okrsaj na OK Corallu.. ko prezivi pricat ce 😆
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Samo kažem da bi to sutra moglo opet ljosnit ispod 400kn, jer indeksi tonu danima, a pogotovo danas su potnuli...
A možda je to već sve uračunato u trenutnu cijenu...koja je pala 30% u odnosu na vrh...a dolazi i vrijeme objave izvješća i divke.
To ste pričali i na 515kn na dan izvješća...ne vi osobno,ali....
-
Kad se očekiva preokret bdi -a 🤔 Ima li kakvih naznaka??
-
Kad se očekiva preokret bdi -a 🤔 Ima li kakvih naznaka??
Sto sam citao ocekiva se jedan peak u Q4, slican kao ovaj u Q3. Hannisdahl se kladio na los Q1 2022, ali i na brutalno dobru 2022.
-
Kad se očekiva preokret bdi -a 🤔 Ima li kakvih naznaka??
Sto sam citao ocekiva se jedan peak u Q4, slican kao ovaj u Q3. Hannisdahl se kladio na los Q1 2022, ali i na brutalno dobru 2022.
Citao sam i ja tu prognozu za jos 1 peak u Q4 ali nema mi pokrice bas, sta bi to sada dovelo do skoka u Q4? Sad je navodno bitno da bude malo loseg vremena oko kine. Daleko je i Q1 ako se prije nesto ne pokrene Joakim ce ispasti dobar vjestac.
-
Sto sam citao ocekiva se jedan peak u Q4, slican kao ovaj u Q3. Hannisdahl se kladio na los Q1 2022, ali i na brutalno dobru 2022.
Citao sam i ja tu prognozu za jos 1 peak u Q4 ali nema mi pokrice bas, sta bi to sada dovelo do skoka u Q4? Sad je navodno bitno da bude malo loseg vremena oko kine. Daleko je i Q1 ako se prije nesto ne pokrene Joakim ce ispasti dobar vjestac.
Kad su vozarine visoko izvoz/uvoz se pokusava smanjiti da brodovlasnici spustaju cijene.
Kad brodovlasnici nisu zadovoljni vozarinama oni im ustupaju manje prostora za ukrcaj i smanjuju brzinu pa je protočnost materijala manja.
Igra mačke i miša pa kome prije dode do grla mora popustiti.
Ja san u ovoj ciloj priči leisurely pa ne vodim racuna o puno detalja jer je ovo sa brodovima izvitoperena paštašuta ali zanimljivo.
Zamolia bi looserst ako je voljan provjeriti trenutne brzine AP i Jdpl brodova.
Odvojiti brodove na spotu od dugorocnih da vidimo je ima i tu razlike u brzinama.
Pozdravia bi ovim putem @mittko i brajakica oni vole brzine 😊
-
Kako to možete tvrditi???
Gosp. Marine, nije tvrdnja, nego predviđanje na osnovu onoga što sam napisao.Nitko ne može znati što će biti sutra.
To nije bitno sto je BDI pao danas, jucer, prije tjedan dana, prije mjesec dana. To je sve uracunato u cijenu.
Bitno je hoce li se pad nastaviti, hoce li se okrenuti pa poceti rasti ili ce se stabilizirati na cca 3000 bodova.
Graf Atpl je inace povijesno pratio graf BDIa.
-
Gosp. Marine, nije tvrdnja, nego predviđanje na osnovu onoga što sam napisao.Nitko ne može znati što će biti sutra.
To nije bitno sto je BDI pao danas, jucer, prije tjedan dana, prije mjesec dana. To je sve uracunato u cijenu.
Bitno je hoce li se pad nastaviti, hoce li se okrenuti pa poceti rasti ili ce se stabilizirati na cca 3000 bodova.
Graf Atpl je inace povijesno pratio graf BDIa.
Danas je pad BDI bio baš jak(skoro 10%), nekako ne vjeruje da je ukalkuliran u današnju cijenu...
-
To nije bitno sto je BDI pao danas, jucer, prije tjedan dana, prije mjesec dana. To je sve uracunato u cijenu.
Bitno je hoce li se pad nastaviti, hoce li se okrenuti pa poceti rasti ili ce se stabilizirati na cca 3000 bodova.
Graf Atpl je inace povijesno pratio graf BDIa.
Danas je pad BDI bio baš jak(skoro 10%), nekako ne vjeruje da je ukalkuliran u današnju cijenu...
A koliko je Atpl pala u 2 dana?
Dionica ce nastaviti padati ako BDI nastavi padati. Vise ne ovom brzinom jer su veliki prodavaci i drhtave ruke u velikoj mjeri sami izasli.
-
Gosp. Marine, nije tvrdnja, nego predviđanje na osnovu onoga što sam napisao.Nitko ne može znati što će biti sutra.
To nije bitno sto je BDI pao danas, jucer, prije tjedan dana, prije mjesec dana. To je sve uracunato u cijenu.
Bitno je hoce li se pad nastaviti, hoce li se okrenuti pa poceti rasti ili ce se stabilizirati na cca 3000 bodova.
Graf Atpl je inace povijesno pratio graf BDIa.
Misli se na nagli propad u jednom danu, i traži se uzrok tome. Znali smo svi da bdi već dugo pada, pa se dionica držala kako tako.
-
-
To nije bitno sto je BDI pao danas, jucer, prije tjedan dana, prije mjesec dana. To je sve uracunato u cijenu.
Bitno je hoce li se pad nastaviti, hoce li se okrenuti pa poceti rasti ili ce se stabilizirati na cca 3000 bodova.
Graf Atpl je inace povijesno pratio graf BDIa.
Misli se na nagli propad u jednom danu, i traži se uzrok tome. Znali smo svi da bdi već dugo pada, pa se dionica držala kako tako.
BDI pada vec 9 dana, a od vrha je pao toliko koliko je Atpl pala u zadnja 2 dana.
-
BDI je najbitniji i dionica ga prati, linearno, eksponencijalno, svakako... Ali ono sto mi je bez veze je to da je razina preniska. Trebalo bi biti P/E oko 10 barem. A ne 4.
-
Misli se na nagli propad u jednom danu, i traži se uzrok tome. Znali smo svi da bdi već dugo pada, pa se dionica držala kako tako.
BDI pada vec 9 dana, a od vrha je pao toliko koliko je Atpl pala u zadnja 2 dana.
BDI pada od 7.10...i još danas 10%,a i bez današnjeg pada, dionica jutros bila na 355kn.
-
Brodari su i vani podcijenjeni u odnosu na npr tehnoloski sektor. To je zbog rizicnosti i volatilnosti.
Atpl dobro prati brodare vani. Ima kasno paljenje/gasenje, ali na kraju se to sve iskorigira.
Npr. DSX se i danas i jucer vrti na nekih 4.50-4.70$. Ja sam i "predvidjela" da ce se Atpl odbiti na 490 ili 450 kuna pa su mi se kasnije neki kolege smijali. I dalje mislim da je ovo danas ujutro bila neutemeljena panika. Naravno i prilika za one hrabre i u cashu.
BDI pada vec 9 dana, a od vrha je pao toliko koliko je Atpl pala u zadnja 2 dana.
BDI pada od 7.10...i još danas 10%,a i bez današnjeg pada, dionica jutros bila na 355kn.
Da vise ne spamamo temu.
Burza anticipira buduce dogadjaje.
Cijena Atpl ovisi o buducem kretanju Baltic dry indexa.
Ja sam na drugoj temi pozvala kolege da iznesu svoje vidjenje(fundamentalno, tehnicko) buduceg kretanja BDIa.
-
Brodari su i vani podcijenjeni u odnosu na npr tehnoloski sektor. To je zbog rizicnosti i volatilnosti.
Atpl dobro prati brodare vani. Ima kasno paljenje/gasenje, ali na kraju se to sve iskorigira.
Npr. DSX se i danas i jucer vrti na nekih 4.50-4.70$. Ja sam i "predvidjela" da ce se Atpl odbiti na 490 ili 450 kuna pa su mi se kasnije neki kolege smijali. I dalje mislim da je ovo danas ujutro bila neutemeljena panika. Naravno i prilika za one hrabre i u cashu.
BDI pada od 7.10...i još danas 10%,a i bez današnjeg pada, dionica jutros bila na 355kn.
Da vise ne spamamo temu.
Burza anticipira buduce dogadjaje.
Cijena Atpl ovisi o buducem kretanju Baltic dry indexa.
Ja sam na drugoj temi pozvala kolege da iznesu svoje vidjenje(fundamentalno, tehnicko) buduceg kretanja BDIa.
Sto je najbolje, tehnoloski sektor je zapravo rizicniji. Promjena u nekom softveru, neki koncept, neka glupost za koju nikad nisi cuo, posalju tehnoloskog giganta u ropotarnicu. Jedino se Microsoft jos drzi od svih velikih od prije 20ak godina.
-
Citao sam i ja tu prognozu za jos 1 peak u Q4 ali nema mi pokrice bas, sta bi to sada dovelo do skoka u Q4? Sad je navodno bitno da bude malo loseg vremena oko kine. Daleko je i Q1 ako se prije nesto ne pokrene Joakim ce ispasti dobar vjestac.
Kad su vozarine visoko izvoz/uvoz se pokusava smanjiti da brodovlasnici spustaju cijene.
Kad brodovlasnici nisu zadovoljni vozarinama oni im ustupaju manje prostora za ukrcaj i smanjuju brzinu pa je protočnost materijala manja.
Igra mačke i miša pa kome prije dode do grla mora popustiti.
Ja san u ovoj ciloj priči leisurely pa ne vodim racuna o puno detalja jer je ovo sa brodovima izvitoperena paštašuta ali zanimljivo.
Zamolia bi looserst ako je voljan provjeriti trenutne brzine AP i Jdpl brodova.
Odvojiti brodove na spotu od dugorocnih da vidimo je ima i tu razlike u brzinama.
Pozdravia bi ovim putem @mittko i brajakica oni vole brzine 😊
Rado bi ti odgovorio ali neznam kako do tih informacija o brzini atpl i jdpl brodova
Mogu ti samo reci koliko brzo padaju cijene dionica kad krene panika
Ali evo utjehe, ima i puno jacih od nas:
SQUID Crashes from $2,800 to $0.0007 in Five Minutes | CoinMarketCapThe website set up for the SQUID token is currently offline, and last week, CoinMarketCap had received a number of reports that users were unable to sell this…coinmarketcap.com -
Kad su vozarine visoko izvoz/uvoz se pokusava smanjiti da brodovlasnici spustaju cijene.
Kad brodovlasnici nisu zadovoljni vozarinama oni im ustupaju manje prostora za ukrcaj i smanjuju brzinu pa je protočnost materijala manja.
Igra mačke i miša pa kome prije dode do grla mora popustiti.
Ja san u ovoj ciloj priči leisurely pa ne vodim racuna o puno detalja jer je ovo sa brodovima izvitoperena paštašuta ali zanimljivo.
Zamolia bi looserst ako je voljan provjeriti trenutne brzine AP i Jdpl brodova.
Odvojiti brodove na spotu od dugorocnih da vidimo je ima i tu razlike u brzinama.
Pozdravia bi ovim putem @mittko i brajakica oni vole brzine 😊
Rado bi ti odgovorio ali neznam kako do tih informacija o brzini atpl i jdpl brodova
Mogu ti samo reci koliko brzo padaju cijene dionica kad krene panika
Ali evo utjehe, ima i puno jacih od nas:
Mozes ovdje vidjeti:
SOLIN, Bulk Carrier - Details and current position - IMO 9629483 MMSI 238303000 - VesselFinder
Solin - 12,7 č
Sveti Dujam - 13,9 č
Peristil - 12,1 č
Trogir - usidren
Split - usidren
-
Split nije vozio 10i mjesec, popravci u brodogradilistu Daihsan.
Sad plovi
-
BDI je najbitniji i dionica ga prati, linearno, eksponencijalno, svakako... Ali ono sto mi je bez veze je to da je razina preniska. Trebalo bi biti P/E oko 10 barem. A ne 4.
Upravo to je bitno, e ne to sto ekipa gleda jel prati ili ne prati pad BDIa..
-
Trenutne vozarine. Ne rasprodajite bezveze, ja sam poduplao dobar dobar ulog, tj mogao sam da sam prodao,palo mi je 30 tak posto i nisam se nasekirao(trebao bih) jer se van ovog dogadaja i misljenja da Q1 za Cape nece biti bajan( za manje klase ce biti dobar) nista nije promjenilo. Ako smijem naglas razmisljati( vidim da se proziva puno da su svi bullish drukeri), pa valjda ce Kina morati nadoknaditi nabavku nakon igara? Vjerojatno zato strucnjaci vjeruju u bolju 2022 nego 2021. Zanimljivo mi je jedino da je Kina npr dizanje cijene ugljena, i nedostatak istog jako lako nadoknadila vlastitom proizvodnjom. Da li mogu sa svime tako, ne vjerujem. U gornjem postu sam rekao za peak u Q4 pa je loosert rekao da ne vidi razlog tome ali da je citao, koliko imam saznanja radi se o zeljezu u Brazilu, povecanju proizvodnje pa bi se zato trebao dignuti index. Sve u svemu, za neke nema razloga da kupujete po 550, za mene nema razloga da prodajete ispod 450-500, vjerujem da ce se vec kroz misec dana pokazati tko je bio u pravu.
-
-