1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • November 2, 2021 at 6:59 PM
    • #8,581

    Bome lud dan petak i danas, očekivao je na 600, a ono dočekao na 400 ^^ , al kako se kaže šta te ne ubije, to te ojača 8)

    Inače popriličan promet skoro 13.000 komada protrgovano, više je bilo ako dobro vidim 20.8.2020. nekih 15k ali tada je cijena dionice bila oko 200 kn, i nije bio nikakav veliki pad/skok cijene, očito tada dogovorena transakcija...

    Ovoliko u jednom danu nije palo ni prošle godine u doba korone, kad je krenio lockdown.

    Jel ima netko podatke dalje, tamo od 2008. kad su bili tako padovi veći od 20% ?

    Inače jedan od većih skokova je bio 12.10.2018. +40,88 % u jednom danu, isto je ULPL 30.11.2020. imala +39,40% u jednom danu..

    Za brodare baš moraš imat jak želudac da ne dobiješ morsku bolest kad ovako zaljulja :D

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • November 2, 2021 at 7:12 PM
    • #8,582

    Svakim danom zaradi se neka para.

    Pa neka vozi.

    Ja ne prodajem prije porezne evazije nakon 2g jer ne dam ovim jazavcima ni kune vise.

    Na Breakwave-u pisu da Kinezi dosta uvoze i dalje, ugljena, rudace znatno manje. To ce dugorocno podrzavati cijenu celika. Nadam se ponovnoj aktivaciji scrapa na bulku.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • November 2, 2021 at 7:27 PM
    • #8,583
    Quote from Moller
    Quote from BudFox

    Kolega i ja kupio ispod 400, što se nisam nadao, a dobit će im biti oko 150 miljuna kuna ove godine.

    Na 390kn je malo veća podrška, kako sam bio napisao, a mislim da su to ovi što su prodali iznad 500 kn.

    Ajmo vidjeti za dalje, samo strpljivo.

    pa napisala vam je kolegica Marielena da je jaka potpora na 490 i da bi tu moglo biti dno, to znamo od prije

    Vidjela sam vas komentar kolega Moller.

    Bila je potpora, sada je otpor na 490 kuna. Prijasnja potpora, novi otpor.

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • November 2, 2021 at 7:33 PM
    • #8,584
    Quote from gigic23

    Jutro je uvijek pametnije od večeri. Bit če zanimljivo sutra :) . Nikad dovoljno blokada :S

    U četvrtak će biti zanimljivo uz kokice pogledati tko je prodavao "tuđe" dionice, a tko je "mudro" kupovao te "tuđe" dionice. Dva su kandidat za prodaju i nekoliko za kupnju :) :S :P

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • November 2, 2021 at 7:42 PM
    • #8,585
    Quote from 5. Element

    Ja ne prodajem prije porezne evazije nakon 2g jer ne dam ovim jazavcima ni kune vise.

    vrlo dobra strategije, platiti porez nećete kao god okrenete...

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • November 2, 2021 at 7:51 PM
    • #8,586
    Quote from 5. Element

    Svakim danom zaradi se neka para.

    Pa neka vozi.

    Ja ne prodajem prije porezne evazije nakon 2g jer ne dam ovim jazavcima ni kune vise.

    Na Breakwave-u pisu da Kinezi dosta uvoze i dalje, ugljena, rudace znatno manje. To ce dugorocno podrzavati cijenu celika. Nadam se ponovnoj aktivaciji scrapa na bulku.

    Ovu godinu je dobra zarada, firma je u boljoj poziciji.Popustila je omča oko vrata sa kreditne strane.

    Ako sljedeca godina bude solidna i povoljno tržiste kad uplivaju novi brodovi umisto ugljena će prevoziti dollare.

    Sto puta ako ali ja imam viziju da uzimam dvi dividende pa se prebrojavan.

    U kontra efektu skupljam sljedećih 16 godina 5-7 € po dionici 💪🏻

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • November 2, 2021 at 8:01 PM
    • #8,587
    Quote from 5. Element

    Svakim danom zaradi se neka para.

    Pa neka vozi.

    Ja ne prodajem prije porezne evazije nakon 2g jer ne dam ovim jazavcima ni kune vise.

    Na Breakwave-u pisu da Kinezi dosta uvoze i dalje, ugljena, rudace znatno manje. To ce dugorocno podrzavati cijenu celika. Nadam se ponovnoj aktivaciji scrapa na bulku.

    Kolega, malo ti je ovo kontradiktorno. Ne moze i ovce i novce. Ako su vozarine super, nije realno ocekivati povecanje scrapa.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • November 2, 2021 at 8:41 PM
    • #8,588
    Quote from mitkko
    Quote from 5. Element

    Svakim danom zaradi se neka para.

    Pa neka vozi.

    Ja ne prodajem prije porezne evazije nakon 2g jer ne dam ovim jazavcima ni kune vise.

    Na Breakwave-u pisu da Kinezi dosta uvoze i dalje, ugljena, rudace znatno manje. To ce dugorocno podrzavati cijenu celika. Nadam se ponovnoj aktivaciji scrapa na bulku.

    Kolega, malo ti je ovo kontradiktorno. Ne moze i ovce i novce. Ako su vozarine super, nije realno ocekivati povecanje scrapa.

    Nisu vise onako super.

    Mada jos uvijek dobro zaradjuju.

    Scrap je potpuno zamro trenutno. Tako da sad neka kolicina onoga sto se zove vintage units moglo lagano prema scrapu.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • November 2, 2021 at 8:52 PM
    • #8,589

    Ma teško, pa jos zarađuju dobrano, a vi bi ih bacili u scrap, ono isplatio brod i sad ti donosi 20-30k $ dnevno ...vise zaradi u samo par mjeseci nego sto bi dobio u scrapu, u scrap. Oze kad god, ako dobro zarađuje, najbolje kad kad krepa 😂

  • Moller
    Majstor
    Reakcija primljeno
    12,602
    Postova
    6,798
    Member since
    February 14, 2020
    • November 2, 2021 at 9:24 PM
    • #8,590
    Quote from Marielena
    Quote from Moller

    pa napisala vam je kolegica Marielena da je jaka potpora na 490 i da bi tu moglo biti dno, to znamo od prije

    Vidjela sam vas komentar kolega Moller.

    Bila je potpora, sada je otpor na 490 kuna. Prijasnja potpora, novi otpor.

    zato i pišemo da drugi vide, ali nije ovo Alo, Alo, sada je pokret otpora ojačao,

    još samo čekam da se kolega tin javi s večernjim vijestima i kolegica brajakica malo da naloži situaciju s ćumurom

  • Nevera
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    414
    Postova
    332
    Member since
    February 17, 2020
    • November 2, 2021 at 9:28 PM
    • #8,591

    Nakon objave Fi lagani rast i onda rasprodaja. Velik promet rasipanje po kupnji koda nema sutra, ovako nešto se rijetko vidi.

    Mislim da su pucali margin poslje 13 sati, sipalo se do kuda ide.

    Hm, ako na otvaranju za vlada panika i oni koju su danas kupovali krenu drhtati slijedi današnji scenarij, nažalost uz pad vozarina.

    Brodovi se nisu potopili, malo manje zaradjuju i Atlantska neće propasti da bi dionica ovako potonula.

    Današnjim kupcima sretno a budućima pametno.

    Nemam dionicu, samo razmišljam na glas

  • Moller
    Majstor
    Reakcija primljeno
    12,602
    Postova
    6,798
    Member since
    February 14, 2020
    • November 2, 2021 at 10:31 PM
    • #8,592
    Quote from BudFox

    CROS odlučilo izaći do kraja u petak i danas sa 15 000 dionica, pari mi se..

    Kad i ako izađu mogao bi biti odbijanac, pogotovo ako indeksi okrenu u plus.

    moglo bi biti, prodavali su i Hteja, ali su drugi prihvatili sve raspoložive količine

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • November 2, 2021 at 10:40 PM
    • #8,593
    Quote from Moller
    Quote from Marielena

    Vidjela sam vas komentar kolega Moller.

    Bila je potpora, sada je otpor na 490 kuna. Prijasnja potpora, novi otpor.

    zato i pišemo da drugi vide, ali nije ovo Alo, Alo, sada je pokret otpora ojačao,

    još samo čekam da se kolega tin javi s večernjim vijestima i kolegica brajakica malo da naloži situaciju s ćumurom

    I ja. Kolega tin je najavio rast BDIa u petak. To ce valjda biti ovaj petak.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • November 2, 2021 at 10:41 PM
    • #8,594

    Comment from Seanergy (SHIP) CEO on the earnings call today (they are all CAPE)

    "Regarding market conditions and future prospects, we have recently experienced the highest market levels of the last 12 years in the Capesize sector, with daily rates reaching $87,000 per day at the start of the fourth quarter. Notwithstanding the short-term correction of recent weeks, we believe that the Capesize market is supported by the most favourable demand-supply fundamentals of its recent history. More specifically, the Capesize orderbook still stands at the lowest level of the last 25 years and the upcoming environmental regulations are expected to lead to a significant vessel supply squeeze in the following years. In addition, demand for dry raw materials is supported by the global energy supply shortages, as well as the worldwide stimuli and infrastructure projects.

    On that basis, we feel confident about the prospects of the Capesize market for years to come.”

    Ako sam dobro razumio, osim kratkorocnog pada vozarina zbog kineske drzavne intervencije poduzete zbog kratkorocnih ciljeva nema promjena u fundamentalnim postavkama.

    Ako to vrijedi za kejpove onda jos i vise za manju bracu.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • November 2, 2021 at 11:16 PM
    • #8,595

    Brodarstvo je gospodarska djelatnost prijevoza robe i ljudi brodom, a ciklička je industrija s obzirom na zaradu od vozarina, kao i na vrijednost brodova na tržištu. Veliki opseg djelovanja, uloga, značenje i razvojni trendovi u brodarstvu svrstavaju tu djelatnost u vrlo važnu gospodarsku granu što će se nastaviti i u budućnosti.

    Ciklusi se u brodarstvu obično djele na kratkoročne (Kitchinove cikluse) u trajanju

    od tri do četiri godine i srednjoročne ili investicijske (Juglarove cikluse) trajanja oko deset godina.

    Ta se podjela temelji na sličnosti ciklusa u brodarstvu s općim gospodarskim ciklusima.

    Brod nije jedinstven proizvod, pa prilikom tumačenja cikličkih promjena treba biti

    usredotočen na vrstu i veličinu broda.

    Osim navedenog, postoje još neki čimbenici koje brokeri na brodarskom tržištu trebaju uzeti u obzir. Presudan čimbenik jest da brodarstvo nastoji biti tradicionalno i konzervativno u svojim stavovima i perspektivama. To se naročito vidi kod vodećih brodara koji nastoje svoje stavove zadržati za sebe, pa im problemi i nesposobnost ograničavaju uslugu na tržištu. Brodarstvo nije disciplinirana industrija, daleko je od transparentne industrije, sa elementima tajnosti te je više vođeno osjećajima nego čvrstim

    činjenicama.

    Nepredvidivo cikličko kretanje tržišta ima još jednu dimenziju, a to je fenomen poznat u psihologiji kao „ludilo mase“. Psiholog LeBon otkrio je da sposobnost ljudskog bića opada kad se priključi grupi jer je sklon nekritički usvojiti zajednički stav.

    U grupi čovjek često postaje sklon predimenzioniranju i iracionalnom mišljenju. Što je grupa veća, čovjek je sve iracionalniji. Ljudi će „ u orkestru“ sa drugim iz svoje skupine učiniti ono što sami nikada ne bi napravili.

    Ovakvo ponašanje zajedničko je različitim skupinama poslovnih ljudi, pa tako i brodarima. Makar su tržišni konkurenti, oni pripadaju istoj grupi, imaju iste probleme i razumiju se vrlo dobro, pa pomno prate i zagledavaju jedan drugome u poslove. S posebnom pozornošću prate se uspješni brodari - predvodnici.

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • November 3, 2021 at 8:59 AM
    • #8,596

    Trenutno stanje

    Coral Breeze (55,582 2009) Singapore fixed $22,000 for Indo-China coal - cnr

    Zhong Zhe 7 (52,068 2000) was heard fixed on monday basis delivery CJK for an Indonesian round at around $18,000

  • Junak
    Student
    Reakcija primljeno
    252
    Postova
    125
    Member since
    September 8, 2020
    • November 3, 2021 at 9:04 AM
    • #8,597

    Ako ista drago mi je da su se drukeri razbjezali sa teme, pa ovo vise pocinje liciti necemu sto se temelji na logici i uzrok-posljedica nego bezveznom spamanju. Dok moderatori toleriraju takve galamdije i jebivjetre, ostali korisnici sa korisnim info-ima ne dolaze do izrazaja.

    Zakljucak price je da Kina apsolutno kontrolira pricu, i sve je vise manje u korelaciji sa trzistem tamo. Tako da se samo osluskuju vijesti od tamo. Nekako me sokirala utilizacija same flote, jer je smjer Atlantske do sada bio dosta konzervativan, a sada naginjem misljenju da su promijenili business case, da su im ugovori kraci sa visim, spot vozarinama. Natjecu se i biduju u samom segmentu tih najkracih ugovora, sa top vozarinama. Po mom misljenju, moguce da sam totalno u krivu.

    A i takoder, da bi stavio nekakvu zaradu i cijenu/vrijednost brodova u korelaciju. Ovo tromjesecje je zaradeno 45 il kuna, sto je oko 7 mil dolara. Ako uzmemo da su brodovi koje su nove ugovorili, cijene 34 mil dolara.

    Ispada da im treba zarade vise od 15 mjeseci, da bi zaradili za taj brod. 5 godina za ugovor koji su nedavno potpisali. Kad se stvari postave ovako, ispada da ta zarada od 45 min kuna i nije top topova....

    isprike, svega sam se dotakao bez ikakvog finijeg izracuna

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • November 3, 2021 at 9:10 AM
    • #8,598
    Quote from Junak

    Ako ista drago mi je da su se drukeri razbjezali sa teme, pa ovo vise pocinje liciti necemu sto se temelji na logici i uzrok-posljedica nego bezveznom spamanju. Dok moderatori toleriraju takve galamdije i jebivjetre, ostali korisnici sa korisnim info-ima ne dolaze do izrazaja.

    Zakljucak price je da Kina apsolutno kontrolira pricu, i sve je vise manje u korelaciji sa trzistem tamo. Tako da se samo osluskuju vijesti od tamo. Nekako me sokirala utilizacija same flote, jer je smjer Atlantske do sada bio dosta konzervativan, a sada naginjem misljenju da su promijenili business case, da su im ugovori kraci sa visim, spot vozarinama. Natjecu se i biduju u samom segmentu tih najkracih ugovora, sa top vozarinama. Po mom misljenju, moguce da sam totalno u krivu.

    A i takoder, da bi stavio nekakvu zaradu i cijenu/vrijednost brodova u korelaciju. Ovo tromjesecje je zaradeno 45 il kuna, sto je oko 7 mil dolara. Ako uzmemo da su brodovi koje su nove ugovorili, cijene 34 mil dolara.

    Ispada da im treba zarade vise od 15 mjeseci, da bi zaradili za taj brod. 5 godina za ugovor koji su nedavno potpisali. Kad se stvari postave ovako, ispada da ta zarada od 45 min kuna i nije top topova....

    isprike, svega sam se dotakao bez ikakvog finijeg izracuna

    Neznam zašto sad gledamo koliko im treba da isplate brod? Taj brod kad dođe ima neku svoju vrijednost i zarađuje ako se plovi pozitivno. Brod koji su naručili da sada dobiju mogu prodati skuplje od dogovorene cijene. Kad dođe na tržište neće mu cijena biti 0. Financirat će se kreditom i iplaćivati iz poslovanja. Kamo sreće da su imali novaca i u Q1 2021 i uzeli polovnih par komada

    Za drukere se slažem, nadam se da će forum prodisati :S

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    912
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • November 3, 2021 at 9:12 AM
    • #8,599
    Quote from Junak

    Ako ista drago mi je da su se drukeri razbjezali sa teme, pa ovo vise pocinje liciti necemu sto se temelji na logici i uzrok-posljedica nego bezveznom spamanju. Dok moderatori toleriraju takve galamdije i jebivjetre, ostali korisnici sa korisnim info-ima ne dolaze do izrazaja.

    Zakljucak price je da Kina apsolutno kontrolira pricu, i sve je vise manje u korelaciji sa trzistem tamo. Tako da se samo osluskuju vijesti od tamo. Nekako me sokirala utilizacija same flote, jer je smjer Atlantske do sada bio dosta konzervativan, a sada naginjem misljenju da su promijenili business case, da su im ugovori kraci sa visim, spot vozarinama. Natjecu se i biduju u samom segmentu tih najkracih ugovora, sa top vozarinama. Po mom misljenju, moguce da sam totalno u krivu.

    A i takoder, da bi stavio nekakvu zaradu i cijenu/vrijednost brodova u korelaciju. Ovo tromjesecje je zaradeno 45 il kuna, sto je oko 7 mil dolara. Ako uzmemo da su brodovi koje su nove ugovorili, cijene 34 mil dolara.

    Ispada da im treba zarade vise od 15 mjeseci, da bi zaradili za taj brod. 5 godina za ugovor koji su nedavno potpisali. Kad se stvari postave ovako, ispada da ta zarada od 45 min kuna i nije top topova....

    isprike, svega sam se dotakao bez ikakvog finijeg izracuna

    A što bi ti, zaradio 4 broda u 1 godinu?

    I tata bi sine.

    BTW, riješit će se starijih Pmaxa i tako isplatiti dobar dio novih brodova. Rekli su da ne idu na povećanje flote.

    Da, riješili smo se drukera, sad nastupaju negativni outlookeri.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • November 3, 2021 at 9:19 AM
    • #8,600
    Quote from Junak

    Ako ista drago mi je da su se drukeri razbjezali sa teme, pa ovo vise pocinje liciti necemu sto se temelji na logici i uzrok-posljedica nego bezveznom spamanju. Dok moderatori toleriraju takve galamdije i jebivjetre, ostali korisnici sa korisnim info-ima ne dolaze do izrazaja.

    Zakljucak price je da Kina apsolutno kontrolira pricu, i sve je vise manje u korelaciji sa trzistem tamo. Tako da se samo osluskuju vijesti od tamo. Nekako me sokirala utilizacija same flote, jer je smjer Atlantske do sada bio dosta konzervativan, a sada naginjem misljenju da su promijenili business case, da su im ugovori kraci sa visim, spot vozarinama. Natjecu se i biduju u samom segmentu tih najkracih ugovora, sa top vozarinama. Po mom misljenju, moguce da sam totalno u krivu.

    A i takoder, da bi stavio nekakvu zaradu i cijenu/vrijednost brodova u korelaciju. Ovo tromjesecje je zaradeno 45 il kuna, sto je oko 7 mil dolara. Ako uzmemo da su brodovi koje su nove ugovorili, cijene 34 mil dolara.

    Ispada da im treba zarade vise od 15 mjeseci, da bi zaradili za taj brod. 5 godina za ugovor koji su nedavno potpisali. Kad se stvari postave ovako, ispada da ta zarada od 45 min kuna i nije top topova....

    isprike, svega sam se dotakao bez ikakvog finijeg izracuna

    Osim pozitivnih drukera koji dosadjuju kada BDI raste, dolaze negativni drukeri kada BDI pada. Prvi su signal za prodaju, drugi za kupnju. Ne treba slusati niti jedne niti druge.

    Ja obicno prestanem citati topic kada nastupe bilo jedni, bilo drugi. Obicno niti od jednih nemas sto naučiti.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 23, 2025 at 12:47 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. mikromakrto

      May 23, 2025 at 12:47 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 12:43 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. Sheki

      May 23, 2025 at 12:43 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 12:34 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      912k
      2.1k
    3. Takamina

      May 23, 2025 at 12:34 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 12:01 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. kukurijek

      May 23, 2025 at 12:01 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 23, 2025 at 11:53 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. bluelionZG

      May 23, 2025 at 11:53 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    mikromakrto May 23, 2025 at 12:47 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    Sheki May 23, 2025 at 12:43 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    Takamina May 23, 2025 at 12:34 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    kukurijek May 23, 2025 at 12:01 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG May 23, 2025 at 11:53 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,806 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 15 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™