My bad, kriva tablica
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Sve skupa jako dobro. 50-ak milijuna dobiti za jedan kvartal je super.
8+4 pogotovo.
Vidim da je i prosječna vozarina za rujan bila već blizu 20.000 USD.
To nam govori da će biti sve bolja izvješća u budućnosti.
Samo strpljivo.
Doći ćemo i na 100 milijuna kvartalne dobiti.
Osim što se vidi lijepi rast prosječne vozarine po mjesecima treba spomenuti i povećanje kratkotrajne imovine.
Također imamo i dobro smanjenje ukupnih obaveza, razdužuju se, neke će to posebno razveseliti
-
Ja imam 2 pitanja:
1.Zasto imamo smanjenje ebitda marze postotno u odnosu na prethodni kvartal?
2.Zasto je pao postotak uposlenosti flote na cca 90% ako smo u uvijetima ogromne potraznje za brodovima? Koliko se sjecam iz prethodnih izvjestaja uobicajeno se kretao oko 95%. Uzrokuje li ovo smanjenje uposlenosti i smanjeni ebitda u prvom pitanju?
-
Ja imam 2 pitanja:
1.Zasto imamo smanjenje ebitda marze postotno u odnosu na prethodni kvartal?
2.Zasto je pao postotak uposlenosti flote na cca 90% ako smo u uvijetima ogromne potraznje za brodovima? Koliko se sjecam iz prethodnih izvjestaja uobicajeno se kretao oko 95%. Uzrokuje li ovo smanjenje uposlenosti i smanjeni ebitda u prvom pitanju?
Ako brod stoji danima pred lukom(čekajući da iskrca ili ukrca robu) to se plaća ili ne??
-
Jao ljudi. Pa tko će zadovoljiti sva mišljenja. Zašto nije 100 posto ja spotu? Zašto nisu kupili jeftinu naftu? Zašto iskoristivost ne je 99.99 posto??? Zašto zašto zašto? Kako je onaj u filmu koji je bio zamrznut pa se odmetnuo i tražio otkupninu i tražio za veliki posal milion dolara pa su mu se smijali. Ajd se svi malo zamrznite je kad se probudite ovo će vam izgledati ko Pamela u najboljim danima 😁. Ja otvorio šampanj
Od jedva sam ovo natipko na mob 😁
-
Ja imam 2 pitanja:
1.Zasto imamo smanjenje ebitda marze postotno u odnosu na prethodni kvartal?
2.Zasto je pao postotak uposlenosti flote na cca 90% ako smo u uvijetima ogromne potraznje za brodovima? Koliko se sjecam iz prethodnih izvjestaja uobicajeno se kretao oko 95%. Uzrokuje li ovo smanjenje uposlenosti i smanjeni ebitda u prvom pitanju?
Culi ste za dokovanje brodova?
-
Ja imam 2 pitanja:
1.Zasto imamo smanjenje ebitda marze postotno u odnosu na prethodni kvartal?
2.Zasto je pao postotak uposlenosti flote na cca 90% ako smo u uvijetima ogromne potraznje za brodovima? Koliko se sjecam iz prethodnih izvjestaja uobicajeno se kretao oko 95%. Uzrokuje li ovo smanjenje uposlenosti i smanjeni ebitda u prvom pitanju?
Culi ste za dokovanje brodova?
Nema to veze sa dokovanjem. Ako se i dokovanje uzme u obzir, tada je uposlenost 89,80%.
Sve je pojasnjeno na ovoj slici.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Culi ste za dokovanje brodova?
Nema to veze sa dokovanjem. Ako se i dokovanje uzme u obzir, tada je uposlenost 89,80%.
Sve je pojasnjeno na ovoj slici.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.
-
Nema to veze sa dokovanjem. Ako se i dokovanje uzme u obzir, tada je uposlenost 89,80%.
Sve je pojasnjeno na ovoj slici.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.
Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.
-
Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.
Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.
To je stvarno pitanje gdje si pozicioniran i za koju cijenu hvatas teret. Tzv. operativno poslovanje. Ne procijenis uvijek najbolje. Drago mi je vidjeti rast prosjecne vozarine koji je lagano ubrzao u rujnu. Sad smo ispratili jos bolji listopad. Idemo dalje.
Mada kad pogledam ovaj column chart s usporedbom uposlenost flote Atpl naspram svjetskog prosjeka mislim da znam zasto je Atpl prije imala znatno vecu, a sad je pala: guraju se na spot. Spot je veci, ali je nesigurniji. I imas manje dana uposlenosti.
-
-
Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.
Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.
Evo nadam se da sada svi dobro razumiju pitanje i zasto mi nije jasan taj pad od cca 5%? Ima li netko odgovor?
-
Balastirali su po teret, tj. išli su prazni po njega, npr. bili su u kini, a išli su u indoneziju po ugljen.
Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.
Evo nadam se da sada svi dobro razumiju pitanje i zasto mi nije jasan taj pad od cca 5%? Ima li netko odgovor?
-
Imao sam danas mix osjecaje kad sam otvarao izvjesce jer sam ga otvarao dok sam vozio, prvo je bio pogled na prihod veci za 22mil od 2Q i kazem sebi super to je 33+22 ajde bit ce bar oko 55mil i onda skrolam dole dobit 45mil i onda je bilo malo grintanja jer sam ocekivao u rasponu 50-70 kako sam napisao pa je bilo malo nezadovoljstva, ali opet mi je bilo drago sta su prihodi bili na razini ocekivanja jer sam radio ocekivanje prema TC 18000-20000, pa s obzirom na razvoj ocito kaskam jedan mjesec da udre u gornji polovicu raspona, jer izgleda da je prosjek vozarina bio u 3Q nesto oko 18 000$, koliko vidim onako svojim ocima prema grafu u 7 mjesec je bila oko 16500, 8 mjesec 18300, 9 mjesec 19200 koliko me oci dobro sluze, dobra je stvar sta u 4Q ulazimo s vec bar 1200$ vecim prosjekom i moguce jos bar min kojih 1000$ dodatnog rasta vozarina za 4Q ?, pa bi s te strane mogli ocekivat vjerovatno jos kojih 15mil kn dodatnog prihoda onako ugrubo ako market se odrzi, a prosao je vec jedan mjesec. Joj kako je tesko radit procjene kad ima ovoliko brodova, a ne znas nista kad koji istjece TC, dobro ista mozemo modelirat. Kad sam vidio izvjesce procjena prihoda me nije razocarala nego manja dobit od ocekivanog pa sam znao da moran doma to malo bolje pogledat jer ocito je veca dobit izostala u ovom kvartalu zbog rashodovne strane.
Ocito se jedan od razloga te rashodovne strane nalazi u ovoj manjoj utilizaciji od 90% koja nije uobicajena i koja je vezana za Off hire, popravke i ostale
zastoje.
Sad tu je pitanje kako gledat sta se tu dogodilo, da li je bio nekakav kvar koji je dodatno kostao kompaniju i plovilo je bilo u Off hire, da li je moguce da ovi zastoji u lukama su utjecali na veci broj dana ballast days-a prilikom novog chartera ili je najvjerovatnije kombinacija jednog i drugoga, ako gledam materijalne rashode u dolarskom iznosu dole ocito je znacajno povecanje materijalnih troskova od prosjeka zadnje tri godine pa je za pretpostavit mozda da je mozda dobar dio toga stvarno i otpao na nekakav kvar, iako ni u to ne mozemo bit sigurni 100% jer se moze radit i o masu drugih stvari od bunkeranja vece kolicine goriva zbog mozda ocekivanog poskupljenja goriva ili zbog ocekivanog poskupljena materijala zbog inflacije pa su kupili vise itd , ne vjerujem da su troskovi zbog inflacije toliko porasli pa da je to jedini uzrok povecanju prebrzo je to da bi to utjecalo po meni i velik postotak povecanja, u svakom slucaju veci materijalni troskovi su sigurno umanjili dio moje ocekivane dobiti, s obzirom na prijasnji prosjek ocekujem da se to u sljedecim mjesecima vrati donekle u normalnije okvire, mislim da je to realno za ocekivat ?
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Vidim da su se troskovi kamata smanjili za 1mil u 3Q s obzirom da su brodovi refinancirani skoro prosjecno polovicom kvartala valjda cemo i tu dobit nesto sitno kunica dodatnih.
Ebitda od 181 mil ljepse zvuci nego sama dobit, sta je utjecalo na 13mil $ smanjenja duga u ovoj godini.
-
Zapravo sad me najvise muci kako oni zapravo racunaju ovu prosjecnu dnevnu vozarinu koju prikazuju jer s ovom utilizacijom od 90% u ovom kvartalu razlika je jel to vozarina prema ukupnim danima ili operativnim danima jer u slucaju ovakve utilizacije tih 5-8 % razlike nije za bacit u u buducnoj pretpostavci kolika je zapravo vozarina, morat cu o tome razmislit malo vise ovih dana.
-
Lijepo rezimirate. I meni je na pamet pao odredeni kvar. Ali muci me da se postotak od 90% odnosi na cijelu flotu. Mala je vjerojatnost da je bilo vise kvarova na razlicitim brodovima koji bi doveli do toga.
Guzve u luci nisu novost jer traju cijelu godinu zasto bi sada u 3.kvartalu tako jako iskocile i smanjile postotak?
Ali ako pretpostavimo da moze biti i kvar i guzve mozda je treci razlog ovo:
Meni bi imalo smisla da nakon takvog dogadaja na brodu nastupa istraga i za to vrijeme brod gubi utilizaciju. Sto mislite o tome?
Na zalost i u ovom 4.kvartalu se desio smrtni slucaj i nestanak. Mozemo li i tu ocekivati barem na 1 brodu gubitak dana?
-
ima li tko podatak o prosječnim spot vozarinama za panamaxe, supre i handye o q3?......
-
Lijepo rezimirate. I meni je na pamet pao odredeni kvar. Ali muci me da se postotak od 90% odnosi na cijelu flotu. Mala je vjerojatnost da je bilo vise kvarova na razlicitim brodovima koji bi doveli do toga.
Guzve u luci nisu novost jer traju cijelu godinu zasto bi sada u 3.kvartalu tako jako iskocile i smanjile postotak?
Ali ako pretpostavimo da moze biti i kvar i guzve mozda je treci razlog ovo:
https://ezadar.net.hr/dogadaji/35360…ntske-plovidbe/
Meni bi imalo smisla da nakon takvog dogadaja na brodu nastupa istraga i za to vrijeme brod gubi utilizaciju. Sto mislite o tome?
Na zalost i u ovom 4.kvartalu se desio smrtni slucaj i nestanak. Mozemo li i tu ocekivati barem na 1 brodu gubitak dana?
Mislim da je utilizacija zapravo skup vise faktora koje utjecao negativno svaki po koji postotak, ako gledamo prva dva kvartala utilizacija je bila oko 95%, pa su onda zapravo izgubili 5% u ovom kvartalu, primjetio sam da strane kompanije cesto izvjescuju da ce TCE bit manji zbog vecih ballast days , vjerovatno se tu krije veci dio odgovora ?... uvjek nesto treba uciti sta i kako.
-
izvješće je odlično, a najbolje tek slijedi... i još ako nakon pada BDI-a počne novi ciklus rasta e onda će letjeti perje.
-
ustadoše rano i izginuše pred zoru......
-
mali broj navijačkih skupina interventna policija rastjerala je s igrališta u prvom naletu
-
-