može se desiti i da pritisak prodaje se zadrži na ovim razinama.. a vozarine kako su neprevdiđeno okrenule u jaki plus završe u jakom minusu.. i prilika za porast cijene se propusti.. i onda će se opet desiti da možda netko postane dugoročni u dionici ili izlazi sa gubicima.. ovo je samo jedan od mnogih scenarija..
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
može se desiti i da pritisak prodaje se zadrži na ovim razinama.. a vozarine kako su neprevdiđeno okrenule u jaki plus završe u jakom minusu.. i prilika za porast cijene se propusti.. i onda će se opet desiti da možda netko postane dugoročni u dionici ili izlazi sa gubicima.. ovo je samo jedan od mnogih scenarija..
A može se desiti da se vozarine nepredviđeno zadrže na ovim razinama ili da još čak i porastu, da samim time popusti prodaja na ovim razinama. Uslijed toga, dogodilo bi se da bi cijena dionice naglo porasla i mnogi bi propustili možebitni ulazak u dionicu i ostali bi kratkih rukava ili bi počeli ulaziti na razinama na kojima bi počeli izlaziti ovi koji su ušli na ovim razinama... ovo je jedan od scenarija..
-
može se desiti i da pritisak prodaje se zadrži na ovim razinama.. a vozarine kako su neprevdiđeno okrenule u jaki plus završe u jakom minusu.. i prilika za porast cijene se propusti.. i onda će se opet desiti da možda netko postane dugoročni u dionici ili izlazi sa gubicima.. ovo je samo jedan od mnogih scenarija..
Teoretski je sve moguce. Ne cini mi se vjerojatno.
-
According to The Baltic Exchange, the Baltic Dry index rose 0.6 percent on Monday, to 1,709 points.
Capesize drops as much as 2.5 percent, to $ 13,873, while Panamax drops 0.5 percent to 19,556. But still, the dry bulk index is rising since the Handyysize segment increases by 5.5 percent, to 15,045 dollars, and Supramax climbs 5.6 percent, to 17,581 dollars.
-
"Brazilski izvoz soje za siječanj iznosio je samo 49.500 tona, što je tek dio uobičajene količine. Nije dovoljan ni da popuni kapacitet jednog broda, izvještavaju trgovci. Mnogi analitičari vjeruju da se isporuke iz te zemlje neće normalizirati do ožujka, što bi moglo dovesti do kaosa u tamošnjim lukama jer će ondje i šećer biti spreman za otpremu.
Prema njima, velika potražnja za američkom sojom, kukuruzom i pšenicom mogla bi se nastaviti, a time i održati cijene žitarica na vrlo visokoj razini. Jedan od uzroka je visoka inflacija cijena hrane povezana s Covidom u mnogim zemljama poput Rusije i Argentine. Naime, one pokušavaju popuniti zalihe osnovnih prehrambenih proizvoda."
Soja za sobom vuče sve uljarice?
Mnoge zemlje uvoznice su povećale otkup žitarica i uljarica tijekom pandemije kako bi izbjegle moguće smetnje u transportu ili daljnja povećanja cijena poljoprivrednih proizvoda. Tako, primjerice Kina, kupuje znatno više žitarica i uljarica iz Južne i Sjeverne Amerike da bi imala dovoljno hrane za stada svinja koja se neprestano povećavaju. Ondje će iz tog razloga cijene kukuruza ostati visoke u narednom razdoblju.
Uljana repica prati rast cijena soje, koja za sobom vuče sve uljarice. Uz to, europsko tržište repice je oskudno kao i kanadsko, a riječ je o najvećem svjetskom proizvođaču i izvozniku ove ratarske kulture. Cijene su iznad 460 eura po toni, dok su u Kanadi čak 482 eura, javlja ovaj portal. No, analitičari tvrde da se rast može očekivati i dalje.
Nedavne kiše u Argentini poboljšale su prognozu za žetvu soje i kukuruza. Tako je ondje proizvodnja soje povećana s 47 na 49 milijuna tona, dok je za kukuruz berba veća za 2,5 milijuna tona. Inače, ova je zemlja najveća svjetska izvoznica sojinog ulja i brašna te treća za kukuruz.
-
The Baltic Dry index continues to climb, rising on Tuesday to 1.1 percent to 1,727 points, reports The Baltic Exchange.
On Monday, the Capesize segment fell 2.5 percent, and on Tuesday it fell another 4.7 percent, to 13,216 dollars. Panamax fell 0.7 percent on Tuesday to $ 19,419.
Handysize is up 3.9 percent, to $ 5,637. While Supramax is Tuesday's big winner, with a rise of as much as 9.1 percent, to 19,183 dollars.
-
Odgoda revidiranog izvješća
31.03.2021. objava revidiranih godišnjih rezultata za 2021. godinu
-
Odgoda revidiranog izvješća
31.03.2021. objava revidiranih godišnjih rezultata za 2021. godinu
Mislite valjda 2020?
-
Odgoda revidiranog izvješća
31.03.2021. objava revidiranih godišnjih rezultata za 2021. godinu
Mislite valjda 2020?
Valjda su mislili za 2020. Ja sam samo kopirao kako piše.
-
Mislite valjda 2020?
Valjda su mislili za 2020. Ja sam samo kopirao kako piše.
Pretpostavljao sam da će nešto takvo napraviti. Čak sam prije 2 tjedna i rekao
jednom kolegi da bi se to moglo dogoditi. Dok oni guraju jedno, revizor gura
drugo i potrebno je usuglašavanje.
-
-
Zna se da je 2020 godina bila losa za brodare. Vani su brodari danas objavili velike gubitke.
-
Odgoda revidiranog izvješća
31.03.2021. objava revidiranih godišnjih rezultata za 2021. godinu
A kad je trebalo biti revidirano?, sad 26.02.?.dakle 26.02. ide nervidirano za 2020 god?
-
Prvi put su fulali https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…225e5562094.pdf a sad ispravili i to je to https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…3d56fb7f742.pdf
-
A kad upozoris da se svasta izmisljalo i da to od ove godine više ne prolazi onda si placenik i drukas na pad. i gledas samo proslost, a ne buducnost. Kao sta se radilo nema veze. Ubuduce bude bolje. Ok.
-
vjerovatno su mnoge stvari trebali riješavati kako su dolazile, a nisu.....zato što nisu mogli ili nisu htjeli...... i sad imamo apsurdnu situaciju gdje je dobar dio brodara vani ako ne i večina rasla od 11 mj. 2020. ne visokim dvoznamenkastim nego troznamenkastim postotcima a atpl jedva 10-tak %......dobro od svega toga je činjenica da su vozarine na stvarno visokim razinama koje vjerovatno ni največi optimisti nisu očekivali u ovo doba godine.......najbolje je što se pozitivna očekivanja za brodare napokon ogledaju i u vozarinama što daje realnu šansu za visoka očekivanja i njihovu realizaciju u vremenu koje slijedi......
-
Nerevidirana idu 26.2.
-
i da nezaboravim, sasvim sumnjam da dobar dio brodara vani koji su od 11mj 2020 ostvarili veliki rast, nistu u istim sličnim ili još i puno večim problemima zbog prošle godine ( i prošlih godina ) pa su svejedno jako rasli......
-
A kad upozoris da se svasta izmisljalo i da to od ove godine više ne prolazi onda si placenik i drukas na pad. i gledas samo proslost, a ne buducnost. Kao sta se radilo nema veze. Ubuduce bude bolje. Ok.
U ovoj firmi je sve isto ko i lani. Isti ljudi ju vode.
Jedino pitanje je hoce li vozarine u nastavku godine rasti.
Svi brodari su vani u 2020 natukli veliki minus.
-
vjerovatno su mnoge stvari trebali riješavati kako su dolazile, a nisu.....zato što nisu mogli ili nisu htjeli...... i sad imamo apsurdnu situaciju gdje je dobar dio brodara vani ako ne i večina rasla od 11 mj. 2020. ne visokim dvoznamenkastim nego troznamenkastim postotcima a atpl jedva 10-tak %......dobro od svega toga je činjenica da su vozarine na stvarno visokim razinama koje vjerovatno ni največi optimisti nisu očekivali u ovo doba godine.......najbolje je što se pozitivna očekivanja za brodare napokon ogledaju i u vozarinama što daje realnu šansu za visoka očekivanja i njihovu realizaciju u vremenu koje slijedi......
Usporedba nasih brodara sa stranim burzama nema puno smisla.
Glavni problem na nasoj burzi je niska likvidnost i nedostatak investitora.
A Atpl nije "mirovinska" dionica pa da ju mirovinci boostaju na temelju ocekivanja buducih zarada kao npr Rivp.
To je prednost nase burze. Ne mozes zakasniti na dobru vijest.
-
Uz ovakve vozarine, trenutna cijena je vjerojatno prilično podcijenjena budući da sad rade s plusom.
2020. je lanjski snijeg i nije više bitna, a zato cijena i je pala na ove razine inače bi bila barem već duplo viša.
Tako da sad dalje može samo u jednom smjeru.
-
-