Sretan im rodjendan.
bome i to ovaj mirovinski, sretno im
Sretan im rodjendan.
bome i to ovaj mirovinski, sretno im
ajde ideš više, ajmo i mi konačno, na pre-krasnom prometu..već sam predugo čamio čekajući, kako bi rekao Mujo:
https://finance.yahoo.com/quote/DSX?p=DSX
Sretan im sestrinski rodjendan- sretno im i dobro more, osobito ako naprave nešto ovakvo:
" Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX) (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership of dry bulk vessels, today announced the commencement of a tender offer to purchase up to 6,000,000 shares, or about 6.7%, of its outstanding common stock using funds available from cash and cash equivalents on hand at a price of $2.00 per share.
Baltic Dry Index Rises 0.39% to 1,301
Capesize +2.29% to $14,143
Panamax -2.46% to $11,563
Supramax 58k tons +0.29% to $11,624
Handysize +0.25% to $10,209
Pmax $11563: Dec 11300 -50 Jan 9050 +100 Feb 8000 +150 Q1 8750 +50 Q2 10150 +50 Q3 11150 unch Q4 10200 -100 Cal21 10050 unch
Smax 10tc $11624: Dec 11300 unch Jan 9750 +100 Feb 7800 -100 Q1 8800 unch Q2 9500 unch Q3 10100 +50 Q4 9700 +50 Cal21 9500 unch
Kalendar događanja za 2021. godinu https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35017
Shipping in the 2020s — Inflation, Infrastructure, and the Price of Steel https://calvinfroedge.medium.com/shipping-in-th…eel-d63acc359cc
Evo koliko ja vas mrzim i kako pricam gluposti. Od kad sam vam prije mjesec i pol savjetovao da ATPL zamjenite s NMM-om ili GOGL-om, od onda je NMM narastao oko 50%, GOGL oko 35%, a ATPL je i pala nekoliko %. Jos jednom. Vi u zivotu niste napravili analizu, nit je ne znate napraviti, ali znate da ja pricam gluposti i da ATPL vrijedi puno više?! WTF.
Evo koliko ja vas mrzim i kako pricam gluposti. Od kad sam vam prije mjesec i pol savjetovao da ATPL zamjenite s NMM-om ili GOGL-om, od onda je NMM narastao oko 50%, GOGL oko 35%, a ATPL je i pala nekoliko %. Jos jednom. Vi u zivotu niste napravili analizu, nit je ne znate napraviti, ali znate da ja pricam gluposti i da ATPL vrijedi puno više?! WTF.
sad ce i ATPL, malo kasnimo sto je i ocekivano, dok info dode do nasih analiticara...
GOGL u premarketu +6,2%, tako da je i on presao 40%.
shvatiti će kolege ovdje da će i iduća godina kako stvari stoje biti izgubljena.. bez povratka vozarina na neke ozbiljnije razine.. i bez neke velike šanse da se desi veliki preokret u poslovanju.. da kompanija napokon počne generirati neku ozbiljniju dobit.. i dalje situacija ovdje ne izgleda dobro.. bid se polako cijedi.. kad god se pojavi neki veći nalog relativno brzo ode.. da ovdje neće biti još uvijek volatilnog prometa gore dolje / sigurno će biti.. ali za sad promjena trenda nije na vidiku.. cijena već dugo stagnira i pada..
A na temelju čega brodari vani tako jako rastu? Valjda predvidjanja da bude iduce godine dobrih stvari za ovaj sektor.
Usporedba nase burze sa ovima vani nema nikakvog smisla.
Konkretno, na Atpl i Tpng trenutno nema nikakvih prometa. Sve je to mizerija. Kupaca ovdje jednostavno nema. A ako netko mora izaći, mora srusiti cijenu pet posto.
Baltic Dry Index Rises 1.84% to 1,325
Capesize +5.66% to $14,943
Panamax -2.4% to $11,285
Supramax 58k tons +0.06% to $11,631
Handysize +0.27% to $10,237
Inače, meni je od dionica ostao jedino Atpl. Pecam Tpng.
U ovom trenutku se bojim biti u bilo kakvim dionicama, osim day in, day out.
Naime, uopće više ne znam što će "pametni" europski političari više izmisliti kako bi uništili europsku ekonomiju. Lockdowni, zatvaranje svega i svačega, propusnice itd. Ludilu nema kraja. I uopće se ne usudim davati bilo kakve prognoze za turiste, trgovinu, industriju itd.
Ovaj sektor ovisi o Kini, a oni su se pokazali normalniji i da štite vlastitu ekonomiju.
P.S. ako moderator misli da treba neka prebaci post.
Inače, meni je od dionica ostao jedino Atpl. Pecam Tpng.
U ovom trenutku se bojim biti u bilo kakvim dionicama, osim day in, day out.
Naime, uopće više ne znam što će "pametni" europski političari više izmisliti kako bi uništili europsku ekonomiju. Lockdowni, zatvaranje svega i svačega, propusnice itd. Ludilu nema kraja. I uopće se ne usudim davati bilo kakve prognoze za turiste, trgovinu, industriju itd.
Ovaj sektor ovisi o Kini, a oni su se pokazali normalniji i da štite vlastitu ekonomiju.
P.S. ako moderator misli da treba neka prebaci post.
Post je odlican, bravo!
Slicnog sam razmisljanja
A na temelju čega brodari vani tako jako rastu? Valjda predvidjanja da bude iduce godine dobrih stvari za ovaj sektor.
Usporedba nase burze sa ovima vani nema nikakvog smisla.
Konkretno, na Atpl i Tpng trenutno nema nikakvih prometa. Sve je to mizerija. Kupaca ovdje jednostavno nema. A ako netko mora izaći, mora srusiti cijenu pet po
Samo su ova dva brodara jace potegnuli. Ostali nisu bas. Vidite, bio je besplatan savjet. Jos jednom. NMM ima i kontenjere. Sad pripaja svoju firmu kontenjerasa u kojoj ima 35%. Kontenjerasi sad voze po gotovo nikad vecim vozarinama. Sta se dogada to je ludilo. Znaci brodovi koji su im vozili po 6.000$ dnevno, sad su ugovorili na dvije godine po 22.000$. Nesto nenormalno. I što je najbolje kod kontenjerasa da su ugovori vecinom na godinu ili dvije. Jos jednom da se shvati koliko je NMM jeftin. Dakle, ima 49 dry bulk brodova i 7 kontenjerasa. Sad pripaja jos 29 kontenjerasa. Ukupan Mcap cijele firme je 100 mil $. Od ATPL-a je 33 mil.$. Samo da se stavi u kontekst. Dakle, samo trecina. Dobit ce sljedece godine biti oko 100 mil $, tako da ce imati P/E 1. Ono sta ti hocu reci Mariaelena je da nisu svi brodari isti. Pa zasto nisi kupila JDPL, nego ATPL? Jer si mislila da JDPL ne vrijedi. Tako isto neki brodari vrijede, drugi ne.
Evo i ovdje konačno dobrih vijesti
Atlantska plovidba d.d. je 18. prosinca 2020. sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease back) na
rok od tri godine s američkom financijskom institucijom Northern Shipping Fund Management LLC, te tako
uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Dubrava, AP Slano i AP Astarea.
Ovom transakcijom značajno je smanjen prosječni trošak financiranja za navedene brodove.
Display MoreEvo i ovdje konačno dobrih vijesti
Atlantska plovidba d.d. je 18. prosinca 2020. sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease back) na
rok od tri godine s američkom financijskom institucijom Northern Shipping Fund Management LLC, te tako
uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Dubrava, AP Slano i AP Astarea.
Ovom transakcijom značajno je smanjen prosječni trošak financiranja za navedene brodove.
prodali su još 3 broda ili su to brodovi o kojima se več pisalo?.......
Pa lijepo piše da su prodali jedan brod i uzeli ga natrag u najam da bi valjda tim novcima povoljnije refinancirali obveze za tri broda iz flote. Meni bi bilo logično da su vlasnici tih brodova pa mi nije jasno kako ste vi shvatili da su ih prodali?
Pa lijepo piše da su prodali jedan brod i uzeli ga natrag u najam da bi valjda tim novcima povoljnije refinancirali obveze za tri broda iz flote. Meni bi bilo logično da su vlasnici tih brodova pa mi nije jasno kako ste vi shvatili da su ih prodali?
Zanimljivo razmišljanje. Ali šta znači ovaj "Sell" u "Sell and lease back"?