Vozarine za q4 ce u prosjeku izgleda biti slicne onima za q3. Q3 je imao + 6mil
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Zanimljivi zakljucci i napokon realna slika bez izljeva ultra pozitivnih, na nicemu temeljenih, ocekivanja.
Imajuci to u vidu, atlantska ima ok operativu. utilizacija flote je ok. Iskusni su i plivaju/plove ok, bez nekakvih iznenadnih sokova i prevelikih zastoja. Takoder, ljudstvo i zaposlenici su ok, iskusni i znaju sto rade. S te strane, to je jako dobra stvar.
NJihov problem su ogromni dugovi/kamate/krediti i to ce im biti ogromni test u buducem razdoblju. Pitanje je u kojem smjeru ce to ici, ali trebat ce im netko tko je tu tata mata, a cak i da ga imaju/nadu, to nece biti jednostavno i lako....
S obzirom na gore napisano, i ja sam ulazio u atlantsku po puno visim cijenama i sve sam se razmisljao dali cu si smanjivati ulaz po ovim cijenama, ali sam odustao. Nekako u bunar ne zelim bacati novce, a na vidiku nema nekog povrata. iskreno neki target moguceg ulaza niti nemam, razmisljam o cijenama od stotinjak kuna po dionici i dali bih onda mozda usao (vjerojatno da sa nekim manjim iznosom).
Kakva su vam razmisljanja o ulazu i nekakvom targetu za to, pod ovim uvjetima?
@alias, Marielena , hugh i ostali?
LP
Ja ATPl ne bih kupio po ni jednoj cijeni. Procitaj na inozemnom trgovanju sta sam napisao za NMM pa ćeš možda shvatiti zašto
-
Zanimljivi zakljucci i napokon realna slika bez izljeva ultra pozitivnih, na nicemu temeljenih, ocekivanja.
Imajuci to u vidu, atlantska ima ok operativu. utilizacija flote je ok. Iskusni su i plivaju/plove ok, bez nekakvih iznenadnih sokova i prevelikih zastoja. Takoder, ljudstvo i zaposlenici su ok, iskusni i znaju sto rade. S te strane, to je jako dobra stvar.
NJihov problem su ogromni dugovi/kamate/krediti i to ce im biti ogromni test u buducem razdoblju. Pitanje je u kojem smjeru ce to ici, ali trebat ce im netko tko je tu tata mata, a cak i da ga imaju/nadu, to nece biti jednostavno i lako....
S obzirom na gore napisano, i ja sam ulazio u atlantsku po puno visim cijenama i sve sam se razmisljao dali cu si smanjivati ulaz po ovim cijenama, ali sam odustao. Nekako u bunar ne zelim bacati novce, a na vidiku nema nekog povrata. iskreno neki target moguceg ulaza niti nemam, razmisljam o cijenama od stotinjak kuna po dionici i dali bih onda mozda usao (vjerojatno da sa nekim manjim iznosom).
Kakva su vam razmisljanja o ulazu i nekakvom targetu za to, pod ovim uvjetima?
@alias, Marielena , hugh i ostali?
LP
Ja ATPl ne bih kupio po ni jednoj cijeni. Procitaj na inozemnom trgovanju sta sam napisao za NMM pa ćeš možda shvatiti zašto
Meni je prosjek 165 kuna.
Kupovala bih ju vjerojatno na 100 kuna da vidim da postoji neki preokret u vozarinama.
-
Meni je prosjek 148kn jer sam svih 1xxx kom kupovao od 140-150kn pri zadnjem rastu dionice od 130 do 170kn...ocito mi je "uvalio" i jedan dio svog paketa i g.I.B. sto mi nije nimalo drago i ugodno..e sad ono sto me izrazito zanima je kakve ce vozarine biti u 1Q/21 a s obzirom na relativno mlaki rast za sada u ovom 4Q ne ocekujem znacajniji rast prije nego se stvari sa koronom ne pocnu smirivati (2Q/21)?
-
Izasao skroz iz ATPL s minusom.
Sretno svima...
-
https://www.hellenicshippingnews.com/appalling-fate…ing-coal-trade/
Znaci u narednih 5 do 8 godina nema govora o padu ugljena, dapace, siguran rast zato jer je potpuno jasno da rastuce azijske ekonomije zvacu vise nego sto EU gasi.
S tim da su i ta obecanja o smanjenju u Aziji poslije 2030, odnosno o rokovima, zapravo na vrlo dugom stapu jer je vec ogroman novac u tim elektranama i njihovim gasenjem one postaju stranded assets.
Anyway, iduce godine definitivno eksplozija dry bulka.
-
Pa vidis da je. Zasto ne? Vi pišete pozitivno, ja negativno. To je razmjena misljenja. Tj. vaseg mišljenja i mojih cinjenica. Ja kad vam kazem da ATPL nije imala dobit prošli kvartal 6 mil kuna, nego gubitak 12 mil kuna, jer su imali izvaredne prihode (kao i obicno), i vi onda MISLITE da je to prava dobit, a ja ZNAM da nije. Kuzis, jedno je misljenje, drugo je činjenica. Zasto se ne zelite malo obrazovati pa odite vani čitati forume. Tamo isto imate da jedan piše pozitivno, drugi negativno. Nema svađe. Vi ovdje mene napadate, kako bi mariaelena rekla "ad hominem", a niste niti jednom napisali šta ja to krivo pišem. Napišite, ovo i ovo je netocno, stavite linkove, analize itd. Ja cu vrlo rado promjeniti mišljenje. I ja ne govorim da netko proda dionice ATPL-a. Gdje sam ja to ikad napisao? Slobodno držite. Ja sam napisao da ako vec vjerujete u sektor da rađe kupite GOGL ili NMM. Od kad sam ja to napisao ove dvije dionice su narasle preko 10%, atpl pao 10%. U zadnjih 15 dana. O čemu mi govorimo? Jel mislite da mene GOGL ili NMM placaju da ja ovdje pljujem po ATPL-u pa da ekipa krene kupovati njihove dionice i da im onda nabije cijenu kao I.B ATPL-u? Ili bar napisite koji su moji skriveni motivi da pišem negativno? Pa nema shorta na našoj burzi, jel tako? Kako onda ja mogu zaraditi na ovome sta pisem, pazite, istinu, o ovoj dionici?
-
Baltic Dry is down a marginal 0.2 percent to 1,227 points. That is a decrease of 3 points.
Capesize is down 0.7 percent to $ 12,621, while Panamax is down 0.2 percent to $ 11,507.
Handysize rises 0.8 percent to $ 9,799. Supramax is up 0.4 percent to $ 11,241.
-
Shipping Weekly 48/2020
Dry Bulk: Capesize 5TC earnings rose 7% w/w to close at $13k/d on Friday. While activity in the East was quite subdued, the Atlantic was busier with most fixtures being ex-Brazil. In smaller tonnage, Panamax earnings ticked up another 6% w/w to close at $12k/d, with Indonesian coal exports lending support. Supramax earnings also strengthened 10% w/w to $11k/d as both basins showed momentum. https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_f5f…aacf719c475.pdf
-
-
-
Jucer sam imao tekst, i mislio ga objaviti, pa nisam imao volje, a sad ne znam gdje je. Uglavnom, bio je forum CEO-a neki dan, iz sektora dry bulka, i kaže ovaj jedan da najvecu šansu vide u povećanju flote ahahahaha, samo da je problem što ih banke ne žele više pratiti. ahahahahah. koje ta ekipa droge koristi.
-
Kolega alias, iako mozda stvarno imate najbolje namjere, evidentno niste upuceni u osnovnu metriku ovog posla, sto se zbiva i sto se ocekuje u narednom periodu. Sto bi moglo znaci povecanje utilizacije flote od cca. 3% u 2021.
Plus to sto ocigledno imate kompulzivnu potrebu drugima objasnjavati da grijese. Ovo drugo su ljudi prepoznali, vidio sam prepisku na Svastari ili gdje vec.
Da, manageri bi kupovali, ali banke neko vrijeme nece biti voljne to financirati. Sve je to vec lijepo objasnjeno na Seekingalpha u jednom clanku o superciklusu koji se sada radja, as we speak. Zanimljivo podosta.
-
https://en.sse.net.cn/indices/cdfinew2.jsp
Kinezi stopaju rudacu jer su se nakrcali prije mjesec i nesto, ali grijati na ugljen se ipak izgleda moraju. Pocistiti treba brodove koji sjede i onda ce se iduce godine kvote resetirati na nulu pa idemo ispocetka.
-
Baltic Dry weakened on Tuesday by 1.3 percent to 1,211 points.
Capesize is down 2.3 percent to $ 12,332, while Panamax is down 1.3 percent to $ 11,357. Supramax drops 0.1 percent to $ 11,225. Handysize, on the other hand, rises 0.9 percent to $ 9,882.
-
Wall Street’s incredible shrinking shipping stocks https://www.freightwaves.com/news/wall-stre…shipping-stocks
-
Štrajk završava na kolumbijskom rudniku ugljena Cerrejón https://www.bnamericas.com/en/news/strike…rrejon-coalmine
-
Kad ste vec kod ugljena
-
U narednih 5 do 8 godina to je nebitno.
Azija ce zvakati vise nego sto Europa stigne gasiti. Previse je ulozeno da bi se unutar desetak godina to gasilo.
Nakon toga sve je otvoreno.
Da ponovimo link:
https://www.hellenicshippingne%e2%80%a6of-non-coking-coal-trade/
-
Jasko
Kolumbija:
To je vrlo dobro.
Podize distance prijevoza.
Stvara se savrsena oluja za naredne dvije godine. Rast utilizacije, nikad nizi orderbook.
Jos ako poskupi nafta zbog globalnog oporavka onda ce i slow steaming opet doci u igru, a tu se krije jos brat bratu 5% tona-milja u odnosu na sadasnju situaciju.
-
Kupoprodaj
ne zelim stavljati linkove jer vidim da nema smisla s vama ekipom ovdje raspravljati, ali ljudima dajes krive informacije. jel ti to radis namjerno ili si toliko neupucen?
-
-