To ne moze biti nikako tocno jer kina zatvara pogone za celik u 11.mj zbog oneciscenja. Dakle, oni sta su uvezli su uvezli. Uglavnom, napisao sam se i potrosio previse vremena. Nadam se da sam nekome pomogao da malo promisli. Nista vise. toliko od mene
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
#ironore #futures rallied to near-$127 on Thursday on the strength of Chinese steel demand. The world’s largest miner, BHP, expects demand to remain resilient with moderate production growth next year, according to a UBS Group report, citing BHP’s Chief Commercial Officer Vandita Pant at a roundtable.
The positive sentiment is echoed by the Commonwealth Bank of Australia though the bank expects China’s steel demand to slow down next year. The latest MySteel data showed that steel demand remains robust, with inventories continuing to be drawn down, albeit at a slower rate (-5.15% last week versus -9.04% the week prior). Some trade participants expected the good Chinese downstream #steel demand to continue into 2021, supported by active restocking activities as well as more accommodative fiscal and monetary policies.Meanwhile, outside of China, steel demand in the US and Europe are also improving due to higher automotive demand for #HRC products, based on data from Goldman Sachs. The investment bank also highlighted the European mills had made some limited restart due to lack of steel imports which resulted in a shortage in the domestic market.
-
Da skratimo, kako je bila druga polovica 2020, e tako ili bolje ce biti cijela 2021.
Ne moze jednostavnije. Svi brojevi upucuju na to.
-
Medjunarodna energetska agencija najavljuje rast ugljena u 2021. Ne na razinu iz 2019, ali rast svakako.
A celik, moj forecast za 2021 je barem 7% rasta. Jer Kina ce ovo sto sad radi nastaviti jos jace, a svijet ce se isto prikljuciti, nesto se mora raditi, a kandidata sa zastarjelom infrastrukturom ima koliko god hoces.
Mislim, uopce, koja je logika za dry bulk u post pandemijskoj ili izlaznoj pandemijskoj godini predvidjati manji promet nego u pandemijskoj?!? To je stvarno nategnuta konstrukcija. Osim toga, onaj graf sa Bimca je sve rekao.
BTW, sve upucuje na jos jedan barem breakeven kvartal. Vjerovatno i neka manja dobit.
Vi ovdje sjedite na usima i nista ne vidite procitati ili sta? Po 100. put. Ja kazem da promet nece rasti u odnosu na normalnu godinu. I ako bude toliko bit ce odlicno. Ne u odnosu na pandemiju. A brodova će biti 50 mil tona više. Ove 30 + 20 sljedece. Zakljucak je jednostavan da jednostavniji ne može biti. Svi brojevi upucuju na to??? Boze moj u kojem ovaj svijetu živi? Kako rekoh, vas je novac
-
Medjunarodna energetska agencija najavljuje rast ugljena u 2021. Ne na razinu iz 2019, ali rast svakako.
A celik, moj forecast za 2021 je barem 7% rasta. Jer Kina ce ovo sto sad radi nastaviti jos jace, a svijet ce se isto prikljuciti, nesto se mora raditi, a kandidata sa zastarjelom infrastrukturom ima koliko god hoces.
Mislim, uopce, koja je logika za dry bulk u post pandemijskoj ili izlaznoj pandemijskoj godini predvidjati manji promet nego u pandemijskoj?!? To je stvarno nategnuta konstrukcija. Osim toga, onaj graf sa Bimca je sve rekao.
BTW, sve upucuje na jos jedan barem breakeven kvartal. Vjerovatno i neka manja dobit.
Vi ovdje sjedite na usima i nista ne vidite procitati ili sta? Po 100. put. Ja kazem da promet nece rasti u odnosu na normalnu godinu. I ako bude toliko bit ce odlicno. Ne u odnosu na pandemiju. A brodova će biti 50 mil tona više. Ove 30 + 20 sljedece. Zakljucak je jednostavan da jednostavniji ne može biti. Svi brojevi upucuju na to??? Boze moj u kojem ovaj svijetu živi? Kako rekoh, vas je novac
Dobro, bez ljutnje. Normalna godina je odlicna vijest
-
Ma nema ljutnje nego mi se izvrcu rijeci Pa tko bi normalan pomislio da ce sljedeca godina biti kao pandemijska? Kazem, ako bude kao normalne godine bit ce super, ali opet ne za ATPL jer im to nije dovoljno za obveze koje imaju
-
....osobno i sam imam otvoren margin kredit te sam 50% izlozen u ATPL(1xxx kom).Troskovi nam definitivno nece ici u prilog u 2021.godini te su nam potrebne vozarine iznad 13000$ za panamaxe....
margin kredit je dobar samo u bikovskom tržištu i to na kraći period..inače je tek kamen oko vrata utopljenika. Poznajem ljude koji su na taj način izgubili stanove u doba velike recesije, a osobno sam tada žestoko popušio na istom (uključivo i na ATPL u sličnom iznosu). Trebao sam kredite zatvoriti ranije, ali čekao sam oporavak, odugovlačio, i to me debelo koštalo...uspio sam iz toga izaći bez ovrha-my 2 cents.
-
Da skratimo, kako je bila druga polovica 2020, e tako ili bolje ce biti cijela 2021.
Ne moze jednostavnije. Svi brojevi upucuju na to.
Samo neznam kako će to pomoći atpl jel oni trebaju duplo bolje vozarine od ovoga što navodite da se počnu izvlačiti iz gliba.....
-
Da skratimo, kako je bila druga polovica 2020, e tako ili bolje ce biti cijela 2021.
Ne moze jednostavnije. Svi brojevi upucuju na to.
Samo neznam kako će to pomoći atpl jel oni trebaju duplo bolje vozarine od ovoga što navodite da se počnu izvlačiti iz gliba.....
Pa i ne bas.
Bitan je cash flow. Iznad breakeven-a.
U narednom periodu to ce se vjerovatno pokazati presudnim.
-
Samo neznam kako će to pomoći atpl jel oni trebaju duplo bolje vozarine od ovoga što navodite da se počnu izvlačiti iz gliba.....
Pa i ne bas.
Bitan je cash flow. Iznad breakeven-a.
U narednom periodu to ce se vjerovatno pokazati presudnim.
Bitan je cash flow iznad breakevena? I onda se ja idem raspravljati s takvim znanjem? Stvarno nisam normalan. A 50% troška broda su kamate i dugovi. I jos nesto. Nemojte zaboraviti da ugradnja filtera nije samo skupa iz strane ulaganja, nego i brodovi ne plove za to vrijeme, sto dodatno smanjuje prihode. Uglavnom, stvarno nemam vise volje
-
-
https://www.worldsteel.org/steel-by-topic…ge-outlook.html
Ovi pisu nesto tipa 4.1%.
Ja sam optimisticniji jer smatram da ce cijepljenje uciniti svoje i pogurati investicije u infrastrukturu.
Ako oni kojima je celik bread and butter ne znaju onda ne znam ni ja.
Pozdrav.
-
Zanimljiv tekst, a nadovezuje se na ono sta sam jucer govorio o ugljenu u Kini. https://www.cnbc.com/2020/11/27/chi…es-in-2021.html
The default by Yongcheng Coal and Electricity surprised many investors given its AAA-rating by a domestic agency.
Znaci Kina je dopustila da im drzavna tvrtka propadne, sto je do sad bilo gotovo nezamislivo. Ono sta je zanimljivo je da se bave iskopom ugljena i proizvodnjom struje iz tog fosilnog goriva. Eto, mi jucer o tome raspravljamo, a danas dode vijest.
-
Zanimljivi zakljucci i napokon realna slika bez izljeva ultra pozitivnih, na nicemu temeljenih, ocekivanja.
Imajuci to u vidu, atlantska ima ok operativu. utilizacija flote je ok. Iskusni su i plivaju/plove ok, bez nekakvih iznenadnih sokova i prevelikih zastoja. Takoder, ljudstvo i zaposlenici su ok, iskusni i znaju sto rade. S te strane, to je jako dobra stvar.
NJihov problem su ogromni dugovi/kamate/krediti i to ce im biti ogromni test u buducem razdoblju. Pitanje je u kojem smjeru ce to ici, ali trebat ce im netko tko je tu tata mata, a cak i da ga imaju/nadu, to nece biti jednostavno i lako....
S obzirom na gore napisano, i ja sam ulazio u atlantsku po puno visim cijenama i sve sam se razmisljao dali cu si smanjivati ulaz po ovim cijenama, ali sam odustao. Nekako u bunar ne zelim bacati novce, a na vidiku nema nekog povrata. iskreno neki target moguceg ulaza niti nemam, razmisljam o cijenama od stotinjak kuna po dionici i dali bih onda mozda usao (vjerojatno da sa nekim manjim iznosom).
Kakva su vam razmisljanja o ulazu i nekakvom targetu za to, pod ovim uvjetima?
@alias, Marielena , hugh i ostali?
LP
-
i onda opet dođe volja nakon 4 sata iz nekog razloga...
-
namirisao čovjek priliku ili nepriliku..
ja sam u ovom roler costeru od kad se pokrenula sa 100 pa došla do skoro 700 pa se vraćala dole.. kupovao u rastu.. prodavao skoro na peaku.. pa kupovao u padu pa spašavao živu glavu u padu pa trejdao na dnu.. i sada obustavljam daljnje akcije.. situacija nije baš nešto bajna ovdje.. ja bi prvi htio da opet potegne x2,3,4 ili ne znam koliko.. trenutno mi to ne izgleda realno..
flota im je sve starija.. novaca za nekakav refresh nema.. imali su blokadu zbog nekakve smiješne naknade.. kamate ih fino rokaju.. slijedi zima i ciklika za vozarine koja u nekom short termu nije nešto.. na točki pokrića malo jesu.. malo su iznad.. često su debelo ispod.. nekretninski biznis im je on hold.. još nekakva slamčica spasa je bila u batali - ali korona odbatalila i taj projekt do ko zna kad.. i upitno je dali će uopće imati novaca da to odrade.. morati će još odrađivati dokovanja koja će im još dodatno uzeti dane plovidbe i koštati ih novaca.. i još onda glavni dioničar (i ne samo dioničar - čovjek je u rukovodstvu kompanije) koji bi barem trebao biti nekak primjer - trejda i drlja sa nekim kreditima i zalogom dionica.. čovjek polomio zube ovdje.. a još najviše od svega je pusio.. to kaj je uprava krajnje netransparentna.. sve u svemu sretno holderima.. ja im želim dobru zaradu..
-
zasto su braca ulazila u ovu dionicu ako je tolika katastrofa?
-
Baltic Dry Index Rises 0.9% to 1,230 Capesize +1.58% to $12,712
Panamax +0.29% to $11,527
Supramax 58k tons +0.67% to $11,198
Handysize +1.54% to $9,719 -
Sto BDI vise raste, cijena dionice vise pada.
I to ti je burza...
-
To je prava burza. Sve je naopako. 😆
-
Sto BDI vise raste, cijena dionice vise pada.
I to ti je burza...
Ufff rasta, usro sam se koliko poraslo
-
-