1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • November 25, 2020 at 1:55 PM
    • #2,381
    Quote from alias

    Zanimljiv je cijeli tekst:

    The AP Dubrava (38,716-dwt, 2015) fixed Tuzla to US
    Gulf at $11,500 basis dop with Lighthouse.

    The Continent softened as
    the Woodgate (28,219-dwt 2011) fixed delivery Skaw for a trip to Egypt
    with timber at $12,000.

    A 30k-dwt fixed a trip basis dop ARAG loading
    Hamburg to Algeria at close to $13,000.

    The US Gulf continued to pick
    up, while the Caribbean stayed firm the Nord Yilan (28,191-dwt, 2010)
    fixed San Juan for a trip via North coast South America to United
    States East coast $10,500 with Pioneer.

    Meanwhile the market firmed in
    East coast South America as it was rumoured that the Lord Wellington
    (31,921-dwt, 2005) fixed for a trip delivery Fazendinha to the Continent
    at $14,000

    Odvojio sam zarade po brodovima. Dakle, ATPL ima najmladi brod s najvise nosivosti, a zarađuje najmanje od ekipe. Zanimljivo

    Display More

    To ne znaci puno za usporedbu jer razlicite rute imaju razlicite cijene, da bi bilo usporedivo trebalo bi isporedit s istom rutom

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • November 25, 2020 at 2:11 PM
    • #2,382

    Baltic Dry Index Rises 1.61% to 1,197
    Capesize +1.58% to $12,186
    Panamax +1.2% to $11,382
    Supramax 58k tons +2.29% to $10,944
    Handysize +2.41% to $9,281

    Freight futures am update Capesize up ~6%
    Panamax up ~2%

  • alias
    Guest
    • November 25, 2020 at 2:21 PM
    • #2,383

    Ali je atlantik. A brodove trebas slati gdje se najbolje zaraduje. Bar ja tako mislim

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • November 25, 2020 at 2:27 PM
    • #2,384

    FFA Tone: Capes trading better this morning across the curve on rumors of better fixing in both basins…Dec trading low of 13k and high of 13900 and good buying on back-end. Panamax and smax both turned positive on back of cape strength.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • November 25, 2020 at 3:13 PM
    • #2,385
    Quote from alias

    Ali je atlantik. A brodove trebas slati gdje se najbolje zaraduje. Bar ja tako mislim

    Nije to tako jednostavno jer ako je prethodna ruta imala u jednom smjeru dobru cijenu obicno u drugom smjeru ima losiju cijenu ne mozete sad iz te losije pozicije poslati brod na tu poziciju di je dobra cijena tek tako to kosta zato se obicno za neku rutu gleda ta average vozarina u oba smjera

  • alias
    Guest
    • November 25, 2020 at 3:18 PM
    • #2,386

    Naravno da je ruta važna, ali kontekst je meni uvijek važniji. Manji brodovi i stariji zarađuju više. Samo mi je to bilo zanimljivo. Ne mora znaciti nista, ali i moze

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • November 26, 2020 at 10:06 AM
    • #2,387

    BIMCO’s Q4 Shipping Market Outlook webinar

  • alias
    Guest
    • November 26, 2020 at 11:17 AM
    • #2,388

    Sve šta govori je odlicno za ATPL. Savršeno. Jos i novi potpis ugovora između Kine i Indonezije, za ukupan ugljen koji Kini treba je ludilo za vozarine sljedeće godine. Ja sam mislio da će sljedeća godina biti koliko toliko loša, ali ovo je jednostavno katastrofa. Uz sve obveze koje cekaju ATPL sljedeće godine, moguce da nit ne doživi 2022. Dokapitalizacija? Teško. Tko će utuci lovu u ovu dionicu osim ekipe pozitivaca ovdje? Prestecajna. Lako moguce, da se smanje dugovi, ali opet za dionicare nece ostati nista. Kako sam govorio, ako mi vec ne vjerujete, bar nemojte dalje ubacivati lovu ovdje da smanjite ulaz i ostale stvari.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • November 26, 2020 at 1:42 PM
    • #2,389

    Reuters je javio da su u septembru i oktobru Australci izvezli po oko 29 mil t, znaci potpuno isto kao i prije, jos se cekaju podaci za ovaj mjesec. Indija, Japan i ostali kupuju vise iz Australije jer im je cijena australskog koji je bolji sad relativno povoljnija u odnosu na druge ugljene koje Kina uzima drugdjr i dize im cijenu.

    Odnosi se na oba, i na met i na thermal.

    Sto se tice ukupne duljine putovanja, Indija, Japan i Koreja su cak i dalje od Kine. Ovdje se de facto radi o rosadi kolicina s istim lokacijama.

    U svakom slucaju, bitan je rast volumena u odnosu na 2020, a on je neupitan. A milje ce onda doci. Imat ce i Kolumbija nesto za dodati.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • November 26, 2020 at 2:38 PM
    • #2,390

    Baltic Dry Index Rises 1.84% to 1,219
    Capesize +2.69% to $12,514
    Panamax +0.98% to $11,494
    Supramax 58k tons +1.64% to $11,124
    Handysize +3.14% to $9,572

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • November 26, 2020 at 3:08 PM
    • #2,391
    Quote from alias

    Sve šta govori je odlicno za ATPL. Savršeno. Jos i novi potpis ugovora između Kine i Indonezije, za ukupan ugljen koji Kini treba je ludilo za vozarine sljedeće godine. Ja sam mislio da će sljedeća godina biti koliko toliko loša, ali ovo je jednostavno katastrofa. Uz sve obveze koje cekaju ATPL sljedeće godine, moguce da nit ne doživi 2022. Dokapitalizacija? Teško. Tko će utuci lovu u ovu dionicu osim ekipe pozitivaca ovdje? Prestecajna. Lako moguce, da se smanje dugovi, ali opet za dionicare nece ostati nista. Kako sam govorio, ako mi vec ne vjerujete, bar nemojte dalje ubacivati lovu ovdje da smanjite ulaz i ostale stvari.

    Kolega Alias, vozarine trenutno rastu. Polako sa slanjem Atpl u PSN.

  • alias
    Guest
    • November 26, 2020 at 3:24 PM
    • #2,392

    Ah, dobro. Pokušao sam. Toliko od mene. Pogledajte filmic pa donesite neki dublji zakljucak sami. Citajte na hellenicu vijesti i do istog cete zakljucka i vi doci. marielena, samo za kraj. ne znam dal si pogledala filmic il si procitala vijesti. znaci u lukama je u kini 57 brodova kojima kina ne da istovarit teret jer dolazi iz australije. neki su tamo preko tri mjeseca. Znaci, manje brodova za korištenje isto pomaže održati vozarine tu gdje jesu.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • November 26, 2020 at 3:50 PM
    • #2,393

    Pa hvala na pokusaju, vrlo je konstruktivan.

    Inace, onako, prosto gledano, ima onaj graf gdje su pokazali rast i pad prometa dry bulka po kontinentima kroz godine i vidi se veliki minus u 2020 iza kojeg slijedi solidan plus u 2021. E sad, onako, uzmes razliku to dvoje i to nekih prosjecnih 7-8% plusa, ako se ne varam, a na nekim lokacijama i znatno vise. Ako su vozarine s ovim prometom kakve jesu, a jesu, evo, tu su, nije li za pretpostaviti vece vozarine s vecim prometom? Naravno, tu treba uzeti u obzir i rast flote oko 2.5%, proizasao iz oko 3.5% novogradnji minus 1% demolition.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • alias
    Guest
    • November 26, 2020 at 4:30 PM
    • #2,394

    Kupopraodaj

    zasto ne zelis shvatiti da nece biti veceg prometa od ovog šta je? Jesi cuo sta je rekao za zeljeznu rudu? Da je ove godine Kina uvezla 10% više rude nego ikada. Da li itko misli da će se to ponoviti sljedeće godine? NIKAKO. Ugljen pada i padat će iz godine u godinu sve više. Tu se valjda svi mozemo sloziti. Jos nesto. Sve ekonomije su se masovno zaduzile. Valjda vam je jasno da sad ne mogu ici u investicije ne znam kakve. Dakle, nista ne upucuje na veci promet sljedece godine. Kako to vama nije jasno? Pa i malo dijete bi moglo izvuci taj logican zakljucak. Jos jednom; ATPL-u sljedece godine dolazi na naplatu 190 mil kuna duga. Moraju ugraditi filtere za balastne vode. To je oko 2 mil kuna po brodu. Mislim da je 300.000$. Dakle i to je 22 mil kuna čistog troška. Čime će oni to platiti kad zadnjih 10 godina nisu imali toliku dobit? Jos ako je Kina stvarno ozbiljno zagrizla za ugljen iz indonezije zbog svađe s Australijom, znate šta to znaci za vozarine panamaxa? Biden ce maksimalno ukinuti ugljen, a Xi je obecao uloziti u obnovljive izvore da ti pamet stane. Mislim, tamo im se gradovi guše u smogu. Do kad? NIŠTA, ALI BAŠ NIŠTA ne upucuje na bolju godinu. Uglavnom, svejedno. Vas novac.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • November 26, 2020 at 5:13 PM
    • #2,395
    Quote from alias

    Ah, dobro. Pokušao sam. Toliko od mene. Pogledajte filmic pa donesite neki dublji zakljucak sami. Citajte na hellenicu vijesti i do istog cete zakljucka i vi doci. marielena, samo za kraj. ne znam dal si pogledala filmic il si procitala vijesti. znaci u lukama je u kini 57 brodova kojima kina ne da istovarit teret jer dolazi iz australije. neki su tamo preko tri mjeseca. Znaci, manje brodova za korištenje isto pomaže održati vozarine tu gdje jesu.

    Ok, ne moras odmah odustati kada te netko ne slusa.

    Sto mislis koji su razlozi zbog cega sada vozarine rastu?

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • November 26, 2020 at 5:22 PM
    • #2,396

    Medjunarodna energetska agencija najavljuje rast ugljena u 2021. Ne na razinu iz 2019, ali rast svakako.

    A celik, moj forecast za 2021 je barem 7% rasta. Jer Kina ce ovo sto sad radi nastaviti jos jace, a svijet ce se isto prikljuciti, nesto se mora raditi, a kandidata sa zastarjelom infrastrukturom ima koliko god hoces.

    Mislim, uopce, koja je logika za dry bulk u post pandemijskoj ili izlaznoj pandemijskoj godini predvidjati manji promet nego u pandemijskoj?!? To je stvarno nategnuta konstrukcija. Osim toga, onaj graf sa Bimca je sve rekao.

    BTW, sve upucuje na jos jedan barem breakeven kvartal. Vjerovatno i neka manja dobit.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • alias
    Guest
    • November 26, 2020 at 5:31 PM
    • #2,397

    A gledaj, moze biti dead cat bounce. Pao je skoro 50% u mjesec i pol dana, mora se i malo odbiti. Ali nekog posebnog razloga nema. Jedino soja, jer je sad vrijeme izvoza soje iz amerike. Kao i ovih 57 brodova sto je zadrzano u lukama. Ostalo stvarno nema nekog posebnog razloga i mislim da ce tu i stati neko vrijeme prije nego okrene jos vise dole. Jer kad rastu vozarine onda rastu jako, to je manje vise poznato. Sad je rast anemican po 1%, sto i nije neki rast, pogotovo za ovaj sektor.

  • amerikanec
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    497
    Postova
    283
    Member since
    February 13, 2020
    • November 26, 2020 at 5:50 PM
    • #2,398

    Taj segment sporog porasta vozarina u tradicionalno najacim kvartalima u godinama iza nas i mene malo baca u razmisljanje kao i "zatvaranje" margin kredita od strane I.B....osobno i sam imam otvoren margin kredit te sam 50% izlozen u ATPL(1xxx kom).Troskovi nam definitivno nece ici u prilog u 2021.godini te su nam potrebne vozarine iznad 13000$ za panamaxe....

  • alias
    Guest
    • November 26, 2020 at 6:00 PM
    • #2,399

    Amerikanec, hvala bogu da postoji netko realan i objektivan na ovoj temi. Ovo je za anale. Stvarno vam ne bih bio u kozi, pogotovo zbog margina i nadam se da griješim, pa da će vam okrenuti sve gore, ali teško. Kazem, ovo je sve moje misljenje, koje uvijek potkrepljujem brojkama. Ovo sta je BIMKO jucer izbacio ja sam vam pisao prije mjesec dana. Dakle, oni i ja imamo prvi put isto mišljenje, jer su oni uvijek do sad bili izrazitio optimisticni, ja negativan, a ove godine oni prvi put okrenuli na negativnu. Mozda opet fulaju :)

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • November 26, 2020 at 6:08 PM
    • #2,400
    Quote from alias

    A gledaj, moze biti dead cat bounce. Pao je skoro 50% u mjesec i pol dana, mora se i malo odbiti. Ali nekog posebnog razloga nema. Jedino soja, jer je sad vrijeme izvoza soje iz amerike. Kao i ovih 57 brodova sto je zadrzano u lukama. Ostalo stvarno nema nekog posebnog razloga i mislim da ce tu i stati neko vrijeme prije nego okrene jos vise dole. Jer kad rastu vozarine onda rastu jako, to je manje vise poznato. Sad je rast anemican po 1%, sto i nije neki rast, pogotovo za ovaj sektor.

    Ja bih rekla da vozarine rastu zbog povecane potraznje Kine.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 23, 2025 at 12:47 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. mikromakrto

      May 23, 2025 at 12:47 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 12:43 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. Sheki

      May 23, 2025 at 12:43 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 12:34 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      912k
      2.1k
    3. Takamina

      May 23, 2025 at 12:34 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 12:01 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. kukurijek

      May 23, 2025 at 12:01 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 23, 2025 at 11:53 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. bluelionZG

      May 23, 2025 at 11:53 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    mikromakrto May 23, 2025 at 12:47 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    Sheki May 23, 2025 at 12:43 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    Takamina May 23, 2025 at 12:34 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    kukurijek May 23, 2025 at 12:01 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG May 23, 2025 at 11:53 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,806 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 10 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™