NAV po njihovu 72 €
Novogradnja prodana nakon Q4 (4.1.2024.)
Ne pamtim koliko je keša bilo uloženo a koliko je išlo na kredit ??
Kapara u Q4/23 a ostatak isplate u Q1/24 ?
Nije nista islo na kredit izgleda sve na keš
NAV po njihovu 72 €
Novogradnja prodana nakon Q4 (4.1.2024.)
Ne pamtim koliko je keša bilo uloženo a koliko je išlo na kredit ??
Kapara u Q4/23 a ostatak isplate u Q1/24 ?
Nije nista islo na kredit izgleda sve na keš
S ciljem daljnje modernizacije flote, na sjednici Upravnog odbora Atlantske plovidbe d.d., održanoj 27. veljače
2024. godine dana je suglasnost na zaključenje ugovora o gradnji dvaju brodova za prijevoz rasutih tereta
tipa Ultramax nosivosti 63,500 DWT s brodogradilištem Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry Co., Ltd.
Brodovi odgovaraju IMO Tier III i EEDI Phase 3 standardima.
Ukupna vrijednost investicije je približno 65 milijuna USD, a isporuka brodova predviđena je u 2026. godini
Koji likovi ti iz Tankerske. Ništa im nije za vjerovati.
Može netko upućeniji komentirati. Odustali su od kupnje dva Pmaxa i prodali jedan da bi kupili dva Umaxa? Kolika je točno razlika u nosivosti i jesu li Umaxi moderniji što se tiče potrošnje goriva?
Koji likovi ti iz Tankerske. Ništa im nije za vjerovati.
Može netko upućeniji komentirati. Odustali su od kupnje dva Pmaxa i prodali jedan da bi kupili dva Umaxa? Kolika je točno razlika u nosivosti i jesu li Umaxi moderniji što se tiče potrošnje goriva?
Ovi su EEDI Phase 3 pmx su bili EEDI Phase 2, ocito je prevagnuo zakljucak da je bolje kupit novi ekonomicniji brod dugorocno, pitanje je kako ce se postavit sa prodajom starijih brodova koliko i kada
NAV po njihovu 72 €
Novogradnja prodana nakon Q4 (4.1.2024.)
Ne pamtim koliko je keša bilo uloženo a koliko je išlo na kredit ??
Kapara u Q4/23 a ostatak isplate u Q1/24 ?
Nije nista islo na kredit izgleda sve na keš
Negdje 50:50 je omjer kako se meni čini po novčanom tijeku i povećanju obveza.
Dugotrajna imovina namijenjena prodaji 32.2 a prodali su za 37.6 i to će za ovaj kvartal prikazati kao dobit.
Nije mi jasno ovih 15m u dani zajmovi depoziti i sl. Odnosi li se to na panamaxe ili možda na ove ultramaxe ili nešto treće? Jer taj iznos bi inače bio u predujmovima za imovinu.
Inače izvješće bi bilo super da nije što je a to sve drugo baca u drugi plan.
Nije nista islo na kredit izgleda sve na keš
Negdje 50:50 je omjer kako se meni čini po novčanom tijeku i povećanju obveza.
Dugotrajna imovina namijenjena prodaji 32.2 a prodali su za 37.6 i to će za ovaj kvartal prikazati kao dobit.
Nije mi jasno ovih 15m u dani zajmovi depoziti i sl. Odnosi li se to na panamaxe ili možda na ove ultramaxe ili nešto treće? Jer taj iznos bi inače bio u predujmovima za imovinu.
Inače izvješće bi bilo super da nije što je a to sve drugo baca u drugi plan.
Pomjesao si eure i dolare
Mislim da je sve kesh za prodani brod inace gdje je novac od dokapitalizacije, dug se povecao za 20 mil i to je islo na novi brod koji ostaje ne prodani sta odgovara udjelu koji su morali financirat za tu prinovu, a tih 15 su vjerovatno negdi orocili
Pa ovih sadašnjih 32m a budućih 34.7m za brod koji je prodan a prodaja nije uknjižena je jednako keš. A prema novčanom tijeku imaju 15m otplate starih i 31m novih kredita kao i 37m od dokapa. A platili su dva broda.
Pa ovih sadašnjih 32m a budućih 34.7m za brod koji je prodan a prodaja nije uknjižena je jednako keš. A prema novčanom tijeku imaju 15m otplate starih i 31m novih kredita kao i 37m od dokapa. A platili su dva broda.
Prvo nemoj gledat yoy promjenu bilance i Nt-a nego na q-q bazi, imaju otplatu 5 mil kredita i novih kredita 30m i kupnju imovine dva nova broda 43m, oko 20 je financiran ovaj sta ostaje i imas 10 mil novih kredita, u medjuvremenu je i refinanciran revelin na sta se odnosi tih 10 mil vjerovatno, a 5 je regularne otplate vjerovatno i onda ti ostaje tih 37 sta si dobio i vidit ce da je taj kesh jedino mogao otic na novogradnju za prodaju, jer kesha imas samo 16 u odnosu na kvartal prije kad si imao 6mil
Pa to i tvrdim. Prodanu novogradnju već gledam kao keš kao i ovih 15m depozita a AP Dubrovnik je financiran sa 50/50.
pozz kolege!
nešto nam zamrla tema nakon preuzimanja. nitko niti ne komentira rezultate...
nego, imam jednu zamolbu, i nadam se da ne tražim previše. naime, molio bih, ako je netko voljan, tko ima stariju knjigu dioničara od 11 ili 12-tog mjeseca, da je podijeli na pm.
unaprijed zahvaljujem.
Uglavnom kad se nema komentara nešto nije po volji?
Tankerska sigurno ide na to da delistiraju Atpl, koliko znam nece ni zuriti u tom cinu, Bilbija i dalje nema namjeru prodati. Dividendu takoder sigurno vise nece isplacivati. Atlantska je ocito i bila loše vođena jer je Tankerska u par mjeseci od preuzimanja uštedila 1 milon eura na troškovima. Pisem ovo samo da znate da nece imati nikakvog sentimenta da vas izbace.
Tankerska sigurno ide na to da delistiraju Atpl, koliko znam nece ni zuriti u tom cinu, Bilbija i dalje nema namjeru prodati. Dividendu takoder sigurno vise nece isplacivati. Atlantska je ocito i bila loše vođena jer je Tankerska u par mjeseci od preuzimanja uštedila 1 milon eura na troškovima. Pisem ovo samo da znate da nece imati nikakvog sentimenta da vas izbace.
Hvala vam na ovoj informaciji.
Tankerska sigurno ide na to da delistiraju Atpl, koliko znam nece ni zuriti u tom cinu, Bilbija i dalje nema namjeru prodati. Dividendu takoder sigurno vise nece isplacivati. Atlantska je ocito i bila loše vođena jer je Tankerska u par mjeseci od preuzimanja uštedila 1 milon eura na troškovima. Pisem ovo samo da znate da nece imati nikakvog sentimenta da vas izbace.
Pa ja iskreno jedva čekam delist, to je za cijenu dionice najbolja stvar koja se nama preostalim dioničarima može desiti, kad vidim tko je i kako rasprodavao dionicu posljednjih godinu dana.
Nego, obzirom da ste očigledno zaposleni u Tankerskoj jer imate taj insajd info, dajte i nama objasnite kako je to Tankerska već preuzela i upravljanje Atlantskom Plovidbom, iako osim dionica nema još uvijek ama baš ništa drugo i nikoga u upravi, a uspjeli su uštediti nemalih milijun eura na troškovima?
Tankerska sigurno ide na to da delistiraju Atpl, koliko znam nece ni zuriti u tom cinu, Bilbija i dalje nema namjeru prodati. Dividendu takoder sigurno vise nece isplacivati. Atlantska je ocito i bila loše vođena jer je Tankerska u par mjeseci od preuzimanja uštedila 1 milon eura na troškovima. Pisem ovo samo da znate da nece imati nikakvog sentimenta da vas izbace.
Pa ja iskreno jedva čekam delist, to je za cijenu dionice najbolja stvar koja se nama preostalim dioničarima može desiti, kad vidim tko je i kako rasprodavao dionicu posljednjih godinu dana.
Nego, obzirom da ste očigledno zaposleni u Tankerskoj jer imate taj insajd info, dajte i nama objasnite kako je to Tankerska već preuzela i upravljanje Atlantskom Plovidbom, iako osim dionica nema još uvijek ama baš ništa drugo i nikoga u upravi, a uspjeli su uštediti nemalih milijun eura na troškovima?
Isto kako su odlucili da prodaju novogradnje koje je prethodno narucila uprava Atlantske, koliko se sicam tip broda Kamsarmax, te ugovorili nove novogradnje, tip broda Ultramax. Koja li je to uprava odlucila? Pa prodali su im dionice, rade kako im se zapovjedi, marionete.
Po tim insajderima koje bih napisao isto tako bih bio zaposlen i u Marasci, Alphi Adriaticu, Ad plastici, Saponiji itd. Nisam, saznam stvari koje me zanimaju, nisam jedini. Podlilija sam neka saznanja, nemam dionice ni nikakvog interesa glede pada ili rasta, cinjenica je da se rasprodalo jako jeftino i to je to, kraj price.
Trenutne vozarine su izvanredne za ovaj period u godini, siječanj i veljača su bili odlični prosjeci, sve neknjižene stavke iz Q4 će biti vidljive u idućem tromjesečnom izvješću, i samo je pitanje dana koliko će se još sve ovo moći ignorirati i umjetno držati dionicu ovako nisko.
preneseno iz svaštare... ako ste tako u to uvjereni, zašto sugerirate nekome drugome? onda postupajte u skladu sa time. doduše, nakon završetka ponude protrgovano samo cca 6000 komada, ali je cijena ipak oko -15%. to i nije baš malo.
a sa tvrdnjom da je samo pitanje dana o cijeni ovako nisko... tu bih vam skoro i dao za pravo uslijed za ovo doba godine odličnih vozarina, ali ipak mislim da neće tako skoro. jer ne vidim nikoga tko bi dizao i održavao cijenu
Kolega DiAbLeRo što znači da je dobra stvar delistiranje?
pa slažem se s kolegom Diablerom, s obzirom na trgovanje bolje da se delistira
Gledajuci primjer dionica tankerske plovidbe, svakako je bolje. Nekidan sam dobio ponudu od 200 eura za dionicu tankerske plovidbe(tako nesto, bacio sam ponudu jer je niska) a kad je povucena sa burze bila je puno puno niža, nekih 300 kuna.
Gledajuci primjer dionica tankerske plovidbe, svakako je bolje. Nekidan sam dobio ponudu od 200 eura za dionicu tankerske plovidbe(tako nesto, bacio sam ponudu jer je niska) a kad je povucena sa burze bila je puno puno niža, nekih 300 kuna.
Šteta što ste ju bacili a ne skenirali da i mi ostali vidimo kako to izgleda