1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • September 20, 2022 at 12:43 PM
    • #12,421

    Gsn Parica, kada nešto pišete treba stvari objektivizirati, a NE nasumično pogaďati. Svatko ima pravo na svoj stav, pa iprema politici,nogometnoj reprezentaciji, Dinamu, Hajduku naravno i korporativno ali pri tome postoje pravila. To što se nezadovoljni i/ili ljuti samo ukazuje na emocionalni pristup sagledavanju ćinjenica.

    Ako već uspoređujete bonuse i dobit onda bi svakako trebalo nadam se sagledati i objektuvizirati sve parametre, a nisam siguran da ste to ućinili, pa i usporedili isto voće.

    Ako Vi govorite u ime 7600 dioničara ili koliko već onda ste zaista upotrijebili točan tefmin da ste Vi većinski, samo se nadam da ste to spremni potkrijepiti i punomoćima .

    U tom i takvom slučaju veselim se biti suportivni dionicar UO koji ćete Vi uspješno voditi :) :thumbup: <3 :saint:

    p.s. Kod sjakanja na glavu treba biti pažljiv, a i kod nasumićnog udaranja u glavu jednako jer sto na umu to na drumu varijanta nije baš preporućljiva za neki konačni cilj

  • maratonac
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,592
    Postova
    670
    Member since
    February 13, 2020
    • September 20, 2022 at 12:54 PM
    • #12,422

    Jel može UO donijeti odluku npr. u prosincu ove godine da će podijeliti ove trezorske dionice kao izvanrednu dividendu, npr. svim dioničarima sa stanjem na dan 28.09.2022. Jel bi takva odluka bila u suprotnosti s bilo čim?

    Nešto mi govori da ćemo danas UP! :thumbup:

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • September 20, 2022 at 1:50 PM
    • #12,423
    Quote from gigic23

    Gsn Parica, kada nešto pišete treba stvari objektivizirati, a NE nasumično pogaďati. Svatko ima pravo na svoj stav, pa iprema politici,nogometnoj reprezentaciji, Dinamu, Hajduku naravno i korporativno ali pri tome postoje pravila. To što se nezadovoljni i/ili ljuti samo ukazuje na emocionalni pristup sagledavanju ćinjenica.

    Ako već uspoređujete bonuse i dobit onda bi svakako trebalo nadam se sagledati i objektuvizirati sve parametre, a nisam siguran da ste to ućinili, pa i usporedili isto voće.

    Ako Vi govorite u ime 7600 dioničara ili koliko već onda ste zaista upotrijebili točan tefmin da ste Vi većinski, samo se nadam da ste to spremni potkrijepiti i punomoćima .

    U tom i takvom slučaju veselim se biti suportivni dionicar UO koji ćete Vi uspješno voditi :) :thumbup: <3

    Ne znam koji su precizniji i bolji parametri za nagradjivanje upravljacke strukture od ostvarene dobiti...sigurno postoje i drugi, ali su meni manje vazni

    Pisem iskljucivo u svoje ime i koristim podatke iz javno dostupnih obavijesti po kojima su mali dionicari zastupljeni sa preko 60% u temeljnom kapitalu te su vecinski vlasnici drustva. Da se ne natezemo, najpostenije bi bilo da sljedeca GS bude on line pa da vidimo stvarni odnos snaga...

    Niti zelim niti bi znao operativno vodit kompaniju...a uostalom nisam nezadovoljan sa upravljanjem kompanijom vec sa transparentnoscu i sustavom nagradjivanja svih dionika (dionicara i upravljacke strukture)... u tom segmentu postoje najveca mogucnost unaprijedjenja i sve sto pisem usmjereno je u tom smjeru...

    Rastimo zajedno!!!!

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • September 20, 2022 at 1:52 PM
    • #12,424
    Quote from Parica

    Nema okolisanja...idem "u glavu"...

    Malo pitanja...

    Quote from StatusQuo

    Pa ocito je je da su imali politiiku primitaka i nagradjivanja od prije i da su pri prijedlogu od 20 kn sigurno i te troskove imali u planu...

    Imaju i politiku isplate dividende od 40% godisnje dobiti...zasto svoja prava konzumiraju odmah, a nas stavljaju na cekanje???

    Kad je sve planirano zasto su sebi dodijelili dionice nakon GS???

    Quote from gigic23

    ...a ovaj narod nikada zadovoljan Ni bez dividende ni sa dividendom, ni sa starom flotom, ni sa pomlađivanjem flote, ni bez kupnje trezora ni sa kupnjom trezora, ni sa P/E 1, 5 ni sa P/E 15, ahhhhhh, ali sa brojanjem tuďih para e to.. ..

    Izvrcenje cinjenica...Cije se pare broje? Tko je vecinski dionicar ATPL?

    Malo teorije zvavjere...

    Obzirom da je na GS izglasano isplatiti 27,63 mil kn za dividendu, odnosno izglasana je dividenda umanjena za trezorske dionica (zakonski propisano), a podijelom trezorskih dionica taj bi iznos narastao za 150 tis kn na 27,88 mil kn pa postoji mogucnost da bi u slucaju isplate dividende odluke GS postale pravno nevazece, ili mozda "ekipa" nebi uopce imala pravo na dividendu ili bi mozda nama isplatili cca.19,9kn da sebe namire🤔🤔🤔. Nastavno na navedeno moguce je da je cilj trezorske kupunje da vrati dodjeljene dionice u "kucicu" i omoguci "ekipi" da dobije pravo na dividendu...

    Sad malo cinjenica...

    G. Kulaš je u upravljackoj strukturi sigurno od 2015. (najvjerojatnije i ranije), g. Taslaman i g. Jerković su od 2017., a g.Domijan od 2020. Gospodin I.B. mi nije predmet proucavanja.

    Od 2015, od kad je g.Kulaš u upravljackoj strukturi ATPL je ostvarila gubitak prije oporezivanja (bez jednokratnih stavki) u iznosu 201 mil kn...

    Od 2107., od kad su g.Jerković i g.Taslaman u uoravljackoj strukturi drustvo je ostvarilo kumuliranu dobit prije oporezivanja u iznosu 50mil kn, te je drustvo identicnu dobit ostvarilo od 2019. kad je izvršni direktor postao g.Domijan (jer su 2017. i 2018. kumulativno poslovali na 0).

    Znaci, dodijelili su sebi dionica u vrijednosti 3mil kn, dok je drustvo ostvarilo kumuliranu dobit prije oporezivanja (od 2017.) u iznosu 50 mil kn...

    Nek se zna, a tko hoce moze i ukljucit u kalkulaciju, da je godisnja bruto placa Uprave oko 5mil kn, odnosno oko 1mil kn po glavi...

    Posto se uvijek treba usporedjivat s najboljima evo usporedbe kako se nagradjuje kod ATGR-a...upravljackoj strukturi, u 2022., je dodijeljeno 732 dionice ukupne vrijednosti 1,17 mil kn dok je dobit prije oporezivanja u 2021. iznosila 420mil kn i isplatili su dividendu u ukupnom iznosu 167 mil kn...

    Malo zloće...

    Razmisljam sto je to upravljacka struktura u 2021. ucinila bolje od marketa i konkurencije...koliko shvacam, skoro nista ili minimalno...

    1. Oporavak su docekali sa 4 PNMX-a na najdugorocnijem TC-u u svemiru (5g)

    2. Ostatak flote je isto bio na poprilicno dugorocnom kratkorocnom TC

    3. Koliko su brodova ugovorili na dugorocni TC na vrhuncu vozarina? Nula, ni jednog

    4. Kolike su im bile ostvarene vozarine po brodu u 2021 u odnosu na peer grupu? Koliko se sjecam, debelo najniže...

    Jedino je tajmnig novogradnji bio top. Ostalo, nista posebno...

    Malo osobnog gruntanja...

    Nemam nista protiv sto trezor kupuje, dapce, ali me nervira nacin na koji kupuju, placajuci vise nego trebaju i razlog zbog kojeg kupuju jer kupuju za sebe, a zele to prezentirat da rade za nas male. Pokusavaju dignut cijenu i zadovoljit spekulante i kupit mir u kuci, ali sve mi se cini da ce morat gadno odrijesit kesu za to jer mali ih kite ko bozicno drvce.

    Kao i uvijek sa ATPL situacija je kompleksna i uzbudljiva i bas me zanima rasplet.

    Sto se mene tice, sve manje su mi simpaticni...puna mi je kapa njihove dozirane transparentnosti (kad i sto njima odgovara), njihovog selektivnog sustava nagradivanja, razbacivanja nasih para i losih pokusaja da se male "kupi" bacajuci im mrvice dok se oni obilato caste...

    Display More

    Politika dividende je donesena na nacin isplate do 40% ne tocno 40% kada se ispune uvjeti, realno nisu nas stavili na cekanje jer isplacuje se dividenda i nama jel tako pa smo tu u jednakom polozaju jer i jedni i drugi dobivaju, jedino je pitanje proporcionalnosti nagrade nama i njima, sta bih se slozio da nije mozda najproporcionalnija ako se gleda u omjerima, mozda se proporcionalnost dovede u red izvanrednom dividendom ali realno tu se radi o cca 1mil kn koju si oni nekako mozda vise dobili ako se nekako moze neku proporcionalnost uspostavit sta bi bilo primjerenije u omjerima pa ne znam koliko se oko toga treba puno zafrkavat.

    Na pitanje zasto su isplatili poslje GS pa realno logicno je da isplata ide poslje jer protuprijedlog je utjecao na buduci NT, s druge strane i da nije utjecao nikad se ne zna da li ce na samoj GS biti protuprijedloga koji mogu utjecat na poslovanje pa je odgovornije takve odluke donijeti kasnije, jer mozda ne bi mogli isplatit zbog utjecaja odluke na GS

    citairat cu dio iz izvjesca o primicima

    "

    Prilog: Izvjesce o primicima za drustvo Atlantska plovtdha d d (nastavak)Poticajna nagrada isplacuje se clanovima Upravnog odbora u novcu i diomcama Drustva, stime da isplata u novcu moze biti samo do dvostrukog iznosa mjesecne novcane naknadeDionice stecene kroz program nagradivanja ne mogu se otuditi u roku od 3 godine (takozvanilock up period).Poticajnu nagradu za 2020. godinu, koja je utvrdena u 2021. godini, a koju su stekli Izvrsni direktori i clanovi Upravnog odbora, iznosi za svakog pojedinacno 19.461,00 kuna udionicama.

    Poticajna nagrada za 2020 godinu, koja je utvrdena u 2021. godini, a koja se odnosi na period01.01.2020 do 31.03 2020 za bivseg Izvrsnog direktora Ivicu Surkovica iznosi 957,00 kuna udionicama ,

    Ovaj dio ce se dodijeliti kada se za to steknu uvjeti odredeni Statutom Drustva

    "

    Ovdje je ocito da se dodijela dionica vrsila i prije ali sluzbena dodijela je izvrsena tek sada kada su odredjeni uvjeti zadovoljeni i za godine prije, kao sta sam i Hughu odgovorio, sve se ovo znalo prije i bilo dostupno prije, nije ovo nista od jucer, zasto nije isao protuprijedlog za nagrade ili nesto drugo ah da nitko na to ne obraca pozornost osim samo na vlastitu nagradu, za neke stvari se treba boriti na vrijeme ako smatramo da su pogresne pa kao sta sam i napomenuo ima krivice i na nama.


    Da li sad kupuju dionice zbog pravnog uskladjivanja mozda i tu ima logike, ne znam ne mislim se s tim sada baviti nece nista promjeniti, ionako bolje da kupuju nego da ne kupuju nikad nam ionako ne odgovara.


    "

    Malo zloće...

    Razmisljam sto je to upravljacka struktura u 2021. ucinila bolje od marketa i konkurencije...koliko shvacam, skoro nista ili minimalno...

    1. Oporavak su docekali sa 4 PNMX-a na najdugorocnijem TC-u u svemiru (5g)Tih 4pnx su ih spasili

    2. Ostatak flote je isto bio na poprilicno dugorocnom kratkorocnom TC

    3. Koliko su brodova ugovorili na dugorocni TC na vrhuncu vozarina? Nula, ni jednog

    4. Kolike su im bile ostvarene vozarine po brodu u 2021 u odnosu na peer grupu? Koliko se sjecam, debelo najniže...

    Jedino je tajmnig novogradnji bio top. Ostalo, nista posebno...

    "

    Malo objektivnosti

    1.Ta 4 dugorocna pnx su ih spasila svih ovih godina prije, zasto manu traziti samo kad ti odgovara, kad je prednost bila vise nego ocita do sada, a i trenutno su njihove vozarine dosta vece od vozarina na trzistu, treba pogledat i krajni average jer se uskladjuju naknadno.

    2. Da mogli su puno bolje iskoristiti pocetni rast vozarina slazem se, ali realno u 2020 su se borili s vracanjem dugova i likvidnosti da su bili na rubu stecaja, da im se ne moze bas zamjeriti malo vise opreza kad su ugovarali lako je biti pametan nakon, sjecamo se i ovdje nasih rasprava jel super ciklus ili ce sve u ponor, da si i ti znao gdje ce vozarine kupio bi puno vise i puno nize jel da

    3. Da malo pratis strane brodare znao bi da nije bilo dugorocnih 1.5-2y TC s dobrim vozarinama osim kod capesize, a pogotov manji brodari tesko nalaze takve TC, zato su svi ugovorali do 1Y radi boljeg povrata kada na kraju averages vozarine koje sklopis poslje.

    4. I tu isto nisi skroz realan,, sta je peer grupa svi volimo gledat peer grupu, npr DSX kojeg cesto spominju ovdje je imao TCE sta ne odstupa puno od Atpl, SB je imao nesto bolje

    DSX

    30.6.2021 13.477

    31.9.2021 17143

    31.12.2021 21364

    1Q.2022 22099

    2Q.2022 24633

    SB

    1q.2021 15.567

    2q.2021 21.098

    3q.2021 24.427

    4q.2021 26.180

    1Q.2022 21.352

    2Q.2022 25.050


    Al vratimo se na Peer, ova dva gore imaju i capesize-ove i postpanamxe koje znamo da su im vozarine u nekim trenutcima najvece, imaju vecinu japanskih novogradnji dobar dio na vecim brodovima i scrubere, recimo atpl ima dvi supre od 52k dwt-a koji kao i kod jadroplova ne mogu postic vozarine kao nesto noviji brodovi, vidimo da jdpl sa svim suprama na spotu nije presla 22-23k vozarinu, mislim da treba biti realan i pogledat malo i tehnicke karakteristike brodova i dostupnost premium firmi za ugovoranje boljih vozarina i dostupnost kredita i uvjeta financiranja i sve to malo staviti u kontekst s peer, a ne odjednom je atpl u rangu s peer, a nije jer za to je potrebno rijesit financiranje i napravit obnovu flote koja moze biti efikasna kao peer, daleko da atpl nije dobro poslovala ali sta se zeli od kompanije ako cemo usporedjivat s peer budimo realni, zelimo li da bude kao peer ili da ostane na nizoj stepenici pa da nekako plovi i skuplja sta ostane nakon peer jer realno i tako moze poslovat i biti odrziva dugorocno, al onda joj nemojmo zamjerati jer nisu kao peer.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • September 20, 2022 at 2:23 PM
    • #12,425
    Quote from Parica

    Nema okolisanja...idem "u glavu"...

    Malo pitanja...

    Quote from StatusQuo

    Pa ocito je je da su imali politiiku primitaka i nagradjivanja od prije i da su pri prijedlogu od 20 kn sigurno i te troskove imali u planu...

    Imaju i politiku isplate dividende od 40% godisnje dobiti...zasto svoja prava konzumiraju odmah, a nas stavljaju na cekanje???

    Kad je sve planirano zasto su sebi dodijelili dionice nakon GS???

    Quote from gigic23

    ...a ovaj narod nikada zadovoljan Ni bez dividende ni sa dividendom, ni sa starom flotom, ni sa pomlađivanjem flote, ni bez kupnje trezora ni sa kupnjom trezora, ni sa P/E 1, 5 ni sa P/E 15, ahhhhhh, ali sa brojanjem tuďih para e to.. ..

    Izvrcenje cinjenica...Cije se pare broje? Tko je vecinski dionicar ATPL?

    Malo teorije zvavjere...

    Obzirom da je na GS izglasano isplatiti 27,63 mil kn za dividendu, odnosno izglasana je dividenda umanjena za trezorske dionica (zakonski propisano), a podijelom trezorskih dionica taj bi iznos narastao za 150 tis kn na 27,88 mil kn pa postoji mogucnost da bi u slucaju isplate dividende odluke GS postale pravno nevazece, ili mozda "ekipa" nebi uopce imala pravo na dividendu ili bi mozda nama isplatili cca.19,9kn da sebe namire🤔🤔🤔. Nastavno na navedeno moguce je da je cilj trezorske kupunje da vrati dodjeljene dionice u "kucicu" i omoguci "ekipi" da dobije pravo na dividendu...

    Sad malo cinjenica...

    G. Kulaš je u upravljackoj strukturi sigurno od 2015. (najvjerojatnije i ranije), g. Taslaman i g. Jerković su od 2017., a g.Domijan od 2020. Gospodin I.B. mi nije predmet proucavanja.

    Od 2015, od kad je g.Kulaš u upravljackoj strukturi ATPL je ostvarila gubitak prije oporezivanja (bez jednokratnih stavki) u iznosu 201 mil kn...

    Od 2107., od kad su g.Jerković i g.Taslaman u uoravljackoj strukturi drustvo je ostvarilo kumuliranu dobit prije oporezivanja u iznosu 50mil kn, te je drustvo identicnu dobit ostvarilo od 2019. kad je izvršni direktor postao g.Domijan (jer su 2017. i 2018. kumulativno poslovali na 0).

    Znaci, dodijelili su sebi dionica u vrijednosti 3mil kn, dok je drustvo ostvarilo kumuliranu dobit prije oporezivanja (od 2017.) u iznosu 50 mil kn...

    Nek se zna, a tko hoce moze i ukljucit u kalkulaciju, da je godisnja bruto placa Uprave oko 5mil kn, odnosno oko 1mil kn po glavi...

    Posto se uvijek treba usporedjivat s najboljima evo usporedbe kako se nagradjuje kod ATGR-a...upravljackoj strukturi, u 2022., je dodijeljeno 732 dionice ukupne vrijednosti 1,17 mil kn dok je dobit prije oporezivanja u 2021. iznosila 420mil kn i isplatili su dividendu u ukupnom iznosu 167 mil kn...

    Malo zloće...

    Razmisljam sto je to upravljacka struktura u 2021. ucinila bolje od marketa i konkurencije...koliko shvacam, skoro nista ili minimalno...

    1. Oporavak su docekali sa 4 PNMX-a na najdugorocnijem TC-u u svemiru (5g)

    2. Ostatak flote je isto bio na poprilicno dugorocnom kratkorocnom TC

    3. Koliko su brodova ugovorili na dugorocni TC na vrhuncu vozarina? Nula, ni jednog

    4. Kolike su im bile ostvarene vozarine po brodu u 2021 u odnosu na peer grupu? Koliko se sjecam, debelo najniže...

    Jedino je tajmnig novogradnji bio top. Ostalo, nista posebno...

    Malo osobnog gruntanja...

    Nemam nista protiv sto trezor kupuje, dapce, ali me nervira nacin na koji kupuju, placajuci vise nego trebaju i razlog zbog kojeg kupuju jer kupuju za sebe, a zele to prezentirat da rade za nas male. Pokusavaju dignut cijenu i zadovoljit spekulante i kupit mir u kuci, ali sve mi se cini da ce morat gadno odrijesit kesu za to jer mali ih kite ko bozicno drvce.

    Kao i uvijek sa ATPL situacija je kompleksna i uzbudljiva i bas me zanima rasplet.

    Sto se mene tice, sve manje su mi simpaticni...puna mi je kapa njihove dozirane transparentnosti (kad i sto njima odgovara), njihovog selektivnog sustava nagradivanja, razbacivanja nasih para i losih pokusaja da se male "kupi" bacajuci im mrvice dok se oni obilato caste...

    Display More

    1. U vrijeme kada su vozarine bile loše im je na jedan dan blokiran račun zbog neplaćanja komunalnog računa.

    2. U vrijeme kada su vozarine bile na dnu su prodavani brodovi metodom sell&lease back. Umjesto da su na primjer u siječnju 2021, dok su brodovi bili još jeftini, kupili jedan polovni panamax. Razlog zašto su ovo radili je jer su očito bili u financijskom škripcu. Vidi točku jedan.

    3. Naručili su nove brodove kada su vozarine bile na vrhuncu. Kupuje se kada je jeftino, ne prodaje se dok je jeftino. Brodovi će doći 2024, a nitko ne zna kakve će vozarine biti tada.

    4. Prosječne vozarine po brodu za 2021 su uvjerljivo najgore u peer grupi.

    5. Ove godine su jako popravili marže i trošak kamata. To je sada već plus.

    P. S. Meni je nebitna i dividenda i kupovina trezora jer sam burek trejder.

    Ali, jedini razlog zašto bi netko bio dugoročan dioničar brodara je upravo isplata izdašne dividende u dobrim godinama. Sve drugo su bajke. Za burek će uvijek biti.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • September 20, 2022 at 4:22 PM
    • #12,426
    Quote from StatusQuo

    Malo zloće...

    Razmisljam sto je to upravljacka struktura u 2021. ucinila bolje od marketa i konkurencije...koliko shvacam, skoro nista ili minimalno...

    1. Oporavak su docekali sa 4 PNMX-a na najdugorocnijem TC-u u svemiru (5g)Tih 4pnx su ih spasili

    2. Ostatak flote je isto bio na poprilicno dugorocnom kratkorocnom TC

    3. Koliko su brodova ugovorili na dugorocni TC na vrhuncu vozarina? Nula, ni jednog

    4. Kolike su im bile ostvarene vozarine po brodu u 2021 u odnosu na peer grupu? Koliko se sjecam, debelo najniže...

    Jedino je tajmnig novogradnji bio top. Ostalo, nista posebno...

    "

    Malo objektivnosti

    1.Ta 4 dugorocna pnx su ih spasila svih ovih godina prije, zasto manu traziti samo kad ti odgovara, kad je prednost bila vise nego ocita do sada, a i trenutno su njihove vozarine dosta vece od vozarina na trzistu, treba pogledat i krajni average jer se uskladjuju naknadno.

    2. Da mogli su puno bolje iskoristiti pocetni rast vozarina slazem se, ali realno u 2020 su se borili s vracanjem dugova i likvidnosti da su bili na rubu stecaja, da im se ne moze bas zamjeriti malo vise opreza kad su ugovarali lako je biti pametan nakon, sjecamo se i ovdje nasih rasprava jel super ciklus ili ce sve u ponor, da si i ti znao gdje ce vozarine kupio bi puno vise i puno nize jel da

    3. Da malo pratis strane brodare znao bi da nije bilo dugorocnih 1.5-2y TC s dobrim vozarinama osim kod capesize, a pogotov manji brodari tesko nalaze takve TC, zato su svi ugovorali do 1Y radi boljeg povrata kada na kraju averages vozarine koje sklopis poslje.

    4. I tu isto nisi skroz realan,, sta je peer grupa svi volimo gledat peer grupu, npr DSX kojeg cesto spominju ovdje je imao TCE sta ne odstupa puno od Atpl, SB je imao nesto bolje

    DSX

    30.6.2021 13.477

    31.9.2021 17143

    31.12.2021 21364

    1Q.2022 22099

    2Q.2022 24633

    SB

    1q.2021 15.567

    2q.2021 21.098

    3q.2021 24.427

    4q.2021 26.180

    1Q.2022 21.352

    2Q.2022 25.050


    Al vratimo se na Peer, ova dva gore imaju i capesize-ove i postpanamxe koje znamo da su im vozarine u nekim trenutcima najvece, imaju vecinu japanskih novogradnji dobar dio na vecim brodovima i scrubere, recimo atpl ima dvi supre od 52k dwt-a koji kao i kod jadroplova ne mogu postic vozarine kao nesto noviji brodovi, vidimo da jdpl sa svim suprama na spotu nije presla 22-23k vozarinu, mislim da treba biti realan i pogledat malo i tehnicke karakteristike brodova i dostupnost premium firmi za ugovoranje boljih vozarina i dostupnost kredita i uvjeta financiranja i sve to malo staviti u kontekst s peer, a ne odjednom je atpl u rangu s peer, a nije jer za to je potrebno rijesit financiranje i napravit obnovu flote koja moze biti efikasna kao peer, daleko da atpl nije dobro poslovala ali sta se zeli od kompanije ako cemo usporedjivat s peer budimo realni, zelimo li da bude kao peer ili da ostane na nizoj stepenici pa da nekako plovi i skuplja sta ostane nakon peer jer realno i tako moze poslovat i biti odrziva dugorocno, al onda joj nemojmo zamjerati jer nisu kao peer.

    Display More

    Vec sam napisao i ponovit cu...zadovoljan sam s upravljanjem...dobro je to...

    A citirani pasus je naslovljen "Malo zloće" iz razloga da bocnem upravljacku strukturu zbog, po mom misljenju, dodijeljenih visokih nagrada...logicno je da visoke nagrade idu pod ruku sa vanserijskim upravljanjem sto, na zalost, nije bilo...bilo je korektno i konzervativno, kakvo je i trebalo bit obzirom na tadasnji financijski polozaj drustva...malo provociram, nista vise...

    Sa svim napisanim se slazem, lako je mudrovat gledajuci u retrovizor...biti general proslosti🤣🤣🤣 (kako bi rekao kolega migra)...

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • September 20, 2022 at 4:32 PM
    • #12,427
    Quote from Parica
    Quote from StatusQuo

    Malo zloće...

    Razmisljam sto je to upravljacka struktura u 2021. ucinila bolje od marketa i konkurencije...koliko shvacam, skoro nista ili minimalno...

    1. Oporavak su docekali sa 4 PNMX-a na najdugorocnijem TC-u u svemiru (5g)Tih 4pnx su ih spasili

    2. Ostatak flote je isto bio na poprilicno dugorocnom kratkorocnom TC

    3. Koliko su brodova ugovorili na dugorocni TC na vrhuncu vozarina? Nula, ni jednog

    4. Kolike su im bile ostvarene vozarine po brodu u 2021 u odnosu na peer grupu? Koliko se sjecam, debelo najniže...

    Jedino je tajmnig novogradnji bio top. Ostalo, nista posebno...

    "

    Malo objektivnosti

    1.Ta 4 dugorocna pnx su ih spasila svih ovih godina prije, zasto manu traziti samo kad ti odgovara, kad je prednost bila vise nego ocita do sada, a i trenutno su njihove vozarine dosta vece od vozarina na trzistu, treba pogledat i krajni average jer se uskladjuju naknadno.

    2. Da mogli su puno bolje iskoristiti pocetni rast vozarina slazem se, ali realno u 2020 su se borili s vracanjem dugova i likvidnosti da su bili na rubu stecaja, da im se ne moze bas zamjeriti malo vise opreza kad su ugovarali lako je biti pametan nakon, sjecamo se i ovdje nasih rasprava jel super ciklus ili ce sve u ponor, da si i ti znao gdje ce vozarine kupio bi puno vise i puno nize jel da

    3. Da malo pratis strane brodare znao bi da nije bilo dugorocnih 1.5-2y TC s dobrim vozarinama osim kod capesize, a pogotov manji brodari tesko nalaze takve TC, zato su svi ugovorali do 1Y radi boljeg povrata kada na kraju averages vozarine koje sklopis poslje.

    4. I tu isto nisi skroz realan,, sta je peer grupa svi volimo gledat peer grupu, npr DSX kojeg cesto spominju ovdje je imao TCE sta ne odstupa puno od Atpl, SB je imao nesto bolje

    DSX

    30.6.2021 13.477

    31.9.2021 17143

    31.12.2021 21364

    1Q.2022 22099

    2Q.2022 24633

    SB

    1q.2021 15.567

    2q.2021 21.098

    3q.2021 24.427

    4q.2021 26.180

    1Q.2022 21.352

    2Q.2022 25.050


    Al vratimo se na Peer, ova dva gore imaju i capesize-ove i postpanamxe koje znamo da su im vozarine u nekim trenutcima najvece, imaju vecinu japanskih novogradnji dobar dio na vecim brodovima i scrubere, recimo atpl ima dvi supre od 52k dwt-a koji kao i kod jadroplova ne mogu postic vozarine kao nesto noviji brodovi, vidimo da jdpl sa svim suprama na spotu nije presla 22-23k vozarinu, mislim da treba biti realan i pogledat malo i tehnicke karakteristike brodova i dostupnost premium firmi za ugovoranje boljih vozarina i dostupnost kredita i uvjeta financiranja i sve to malo staviti u kontekst s peer, a ne odjednom je atpl u rangu s peer, a nije jer za to je potrebno rijesit financiranje i napravit obnovu flote koja moze biti efikasna kao peer, daleko da atpl nije dobro poslovala ali sta se zeli od kompanije ako cemo usporedjivat s peer budimo realni, zelimo li da bude kao peer ili da ostane na nizoj stepenici pa da nekako plovi i skuplja sta ostane nakon peer jer realno i tako moze poslovat i biti odrziva dugorocno, al onda joj nemojmo zamjerati jer nisu kao peer.

    Display More

    Vec sam napisao i ponovit cu...zadovoljan sam s upravljanjem...dobro je to...

    A citirani pasus je naslovljen "Malo zloće" iz razloga da bocnem upravljacku strukturu zbog, po mom misljenju, dodijeljenih visokih nagrada...logicno je da visoke nagrade idu pod ruku sa vanserijskim upravljanjem sto, na zalost, nije bilo...bilo je korektno i konzervativno, kakvo je i trebalo bit obzirom na tadasnji financijski polozaj drustva...malo provociram, nista vise...

    Sa svim napisanim se slazem, lako je mudrovat gledajuci u retrovizor...biti general proslosti🤣🤣🤣 (kako bi rekao kolega migra)...

    Display More

    Zato nam trebaju ADMIRALI budućnosti, pa kako nam dragi BOG DA :) <3 :saint: :thumbup:

    Files

    Screenshot_20220920-163417_Chrome.jpg 85.13 kB – 0 Downloads
  • Meri
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    671
    Postova
    487
    Member since
    February 14, 2020
    • September 20, 2022 at 5:51 PM
    • #12,428
    Quote from maratonac

    Jel može UO donijeti odluku npr. u prosincu ove godine da će podijeliti ove trezorske dionice kao izvanrednu dividendu, npr. svim dioničarima sa stanjem na dan 28.09.2022. Jel bi takva odluka bila u suprotnosti s bilo čim?

    Nije uobičajeno da se odluka donosi za neki datum u povijesti nego u budućnosti. A to prema odluci skupštine iz 2019 može. Tada je dopuštena kupnja za trezor, a te dionice se mogu upotrijebiti za bonuse, radničko dioničarstvo i dividendu.

    Pitala sam prije pa ču opet, ima li koji carinike, grešni ili poreznik koji zna da li se i plaća porez na dividendu koju dobiješ u dionicama.

    I, kako bi dali onima koji imaju premalo dionica? Njima u novcu?

    Ipak, mislim da ove dionice idu za bonuse a sve ostalo je šbbkbb.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 20, 2022 at 6:33 PM
    • #12,429

    U skladu s člankom 474. stavak 1. Zakona o tržištu kapitala i Odlukom o davanju ovlasti Izvršnim direktorima za stjecanje vlastitih dionica, usvojenoj na Glavnoj skupštini dana 14. kolovoza 2019. godine, ATLANTSKA PLOVIDBA d.d., Dr. Ante Starčevića 24, Dubrovnik (u daljnjem tekstu: Društvo) objavljuje obavijest o stjecanju 3.259 vlastitih dionica, ukupnog nominalnog iznosa 977.700,00 kn, koje predstavljaju 0,23% temeljnog kapitala Društva. Predmetno stjecanje izvršeno je temeljem trgovine na Zagrebačkoj burzi dana 19. rujna 2022. godine – 1.159 dionica i 20. rujna 2022. godine – 2.100 dionica, po prosječnoj cijeni od 439,41 kn po dionici. Prije navedenog stjecanja Društvo je imalo 8.619 dionica, ukupnog nominalnog iznosa 2.585.700,00 kn, koje predstavljaju 0,62% temeljnog kapitala Društva, dok nakon navedenog stjecanja Društvo posjeduje 11.878
    dionica ukupnog nominalnog iznosa 3.563.400,00 kn, koje predstavljaju 0,85% temeljnog kapitala Društva. ZPI-ATPL-49a49b7ac7103222287479fc40a62a2f.pdf (zse.hr)


  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,014
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • September 21, 2022 at 10:05 PM
    • #12,430

    vani je sell off što se vidi i na galvnim indexima i na brodarima.......jedino trezor kupuje kao da nema sutra.......polako, ostavite malo love za trezorske i nakon ex dividend day da ne potone kao Titanik al to ne znaći da opet nagrađujete one koji vas trpaju skuplje nego bi trebali......al ne vi ćete natrpati što mislite za par dana pa nek se onda drugi voze na toboganu......nema potrebe nagrađivati aks koji vam se smije zbog pohlepe punjenja trezora samo zato da imate za sebi podjelit.......kud žurite se punjenjem kad sa skupštinama, izvješćima, visokim ugovorima i visinom dividende nikad niste?......žurit je trebalo prije koji mjesec i dogovorit 2-3 supre na dugoročni po +25 000$ a ne pane za kikiriki na 5 god.........za njih ste trebali imati ugovor koji se po povoljnim uvjetima može brzo raskinut i dogovoriti s drugima po puno povoljnijim uvjetima ili i sa istima ali također po puno voljim uvjetima.....de napokon požurite kad treba i gdje treba........npr. u odnosu prema dioničarima, izvještavanju o ugovorima, visokoj dividendi kad to prilike dopuštaju, a ne žuriti samo za svoj interes i prodavati maglu........de malo požurite sa planovima za Batalu i koristi za dioničare ili je ona samo kasica prasica za odobrane ili krpanje rupa kada kola krenu nizbrdo.......

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • September 22, 2022 at 5:28 PM
    • #12,431

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/ZPI-ATPL-b587728d75712292d6b949270a9cc2a1.pdf

    Atlantska plovidba d.d., Dr. Ante Starčevića 24, Dubrovnik, burzovna oznaka dionice: ATPL-R-A Predmet: Obavijest o stjecanju vlastitih dionica – propisana informacija

    U skladu s člankom 474. stavak 1. Zakona o tržištu kapitala i Odlukom o davanju ovlasti Izvršnim direktorima za stjecanje vlastitih dionica, usvojenoj na Glavnoj skupštini dana 14. kolovoza 2019. godine, ATLANTSKA PLOVIDBA d.d., Dr. Ante Starčevića 24, Dubrovnik (u daljnjem tekstu: Društvo) objavljuje obavijest o stjecanju 1.657 vlastitih dionica, ukupnog nominalnog iznosa 497.100,00 kn, koje predstavljaju 0,12% temeljnog kapitala Društva. Predmetno stjecanje izvršeno je temeljem trgovine na Zagrebačkoj burzi, dana 21. rujna 2022. godine – 950 dionica i 22. rujna 2022. godine – 707 dionica, po prosječnoj cijeni od 441,22 kn po dionici.

    Prije navedenog stjecanja Društvo je imalo 11.878 dionica, ukupnog nominalnog iznosa 3.563.400,00 kn, koje predstavljaju 0,85% temeljnog kapitala Društva, dok nakon navedenog stjecanja Društvo posjeduje 13.535 dionica ukupnog nominalnog iznosa 4.060.500,00 kn, koje predstavljaju 0,97% temeljnog kapitala Društva.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • September 22, 2022 at 10:12 PM
    • #12,432

    Atlantska plovidba je podijelila još 2424 svojih dionica. Ima promjena na Moje dionice.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • September 23, 2022 at 9:42 AM
    • #12,433

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/COI-ATPL-bc12a14a3a5ca6c89526920e42beab04.pdf

    Nastavno na obavijest od 19. travnja 2022. godine, Atlantska plovidba d.d. obavještava kako je dana

    23. rujna 2022. godine m/b AP Ston u luci Yeosu, Južna Koreja, predan novim vlasnicima.



    Quote from Marielena

    Atlantska plovidba je podijelila još 2424 svojih dionica. Ima promjena na Moje dionice.

    Krivo gledas iz zadnje obavijesti je stanje kao dole dok je na moje dionice 15.363

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/ZPI-ATPL-b587728d75712292d6b949270a9cc2a1.pdf

    Prije navedenog stjecanja Društvo je imalo 11.878 dionica, ukupnog nominalnog iznosa 3.563.400,00 kn, koje

    predstavljaju 0,85% temeljnog kapitala Društva, dok nakon navedenog stjecanja Društvo posjeduje 13.535

    dionica ukupnog nominalnog iznosa 4.060.500,00 kn, koje predstavljaju 0,97% temeljnog kapitala Društva.

    Edited once, last by StatusQuo: Merged a post created by StatusQuo into this post. (September 23, 2022 at 9:45 AM).

  • Vergilije
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    1,080
    Postova
    245
    Member since
    March 4, 2020
    • September 23, 2022 at 10:27 AM
    • #12,434

    Jel to znači da je sjelo na račun preostalih 85% od 19,5 milijuna USD, odnosno cca 125 milijuna kuna?

    Eto cashflow oživio... :) <3 :saint:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    2+2=4

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • September 23, 2022 at 8:39 PM
    • #12,435

    neki i kupuju

    ATPLBILBIJA IGOR1,477

    bez ocjena molim

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,014
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • September 23, 2022 at 8:51 PM
    • #12,436
    Quote from harpun

    neki i kupuju

    ATPLBILBIJA IGOR1,477

    ne kupuje, to su dodjeljene dionice na ime sudjelovanja u dobiti društva u 2019, 2020 i 2021 god. s tim da je gubitak u 2020 bio preko 50 mil.......

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • September 23, 2022 at 8:53 PM
    • #12,437
    Quote from harpun

    neki i kupuju

    ATPLBILBIJA IGOR1,477

    Ups, zanimljivo, kaj je njemu došlo.

    Da li se povijest ponavlja ili nas malo trza.

    ^^ ^^  ^^

  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • September 23, 2022 at 9:03 PM
    • #12,438

    Where Have All The Ships Gone? Signs Of A Recession | ZeroHedge

    Frankly, ni Vrag od burze ne zna kuda će brodari, osim ploviti

    Al' pada mi na pamet jedna pametna

    - Dok čekaš da bude vrijeme, prođe prilika

    Dok čekaš priliku, prođe vrijeme

    Pa mi se čini da je svako vrijeme dobro i nije, a prilika prilika dok nije neprilika.

    A o brodarima stvarno ne znam ništa.

  • Etranger
    Student
    Reakcija primljeno
    91
    Postova
    69
    Member since
    March 3, 2020
    • September 24, 2022 at 2:37 PM
    • #12,439

    Ode $ u nebesa...nadam se da je novac na računu u $... U zadnjih pet šest dana 4% ...znaći dividendu mogu isplatit samo na tečajnoj razlici ...pošto stanje na računu daju u kunama, kada isplate dividendu ostat će im isto kuna na računu zahvaljujući tečajnoj razlici

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 24, 2022 at 3:18 PM
    • #12,440

    Rast dolara je sjajna vijest ali nije sjajna vijest ako cijene brodova padaju a dug im je u dolarima

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. SPAN (SPAN d.d.) 2.6k

      • LodeRunner
      • May 26, 2021 at 12:21 PM
      • Dionice
      • LodeRunner
      • June 5, 2025 at 11:54 PM
    2. Odgovora
      2.6k
      Pregleda
      1.1M
      2.6k
    3. Blister

      June 5, 2025 at 11:54 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • June 5, 2025 at 10:42 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. Bankar

      June 5, 2025 at 10:42 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 5, 2025 at 10:08 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      914k
      2k
    3. sitnariba

      June 5, 2025 at 10:08 PM
    1. LKRI (Luka Rijeka d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 6:27 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 5, 2025 at 5:38 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      171k
      472
    3. umalo

      June 5, 2025 at 5:38 PM
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 476

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 5, 2025 at 9:45 AM
    2. Odgovora
      476
      Pregleda
      208k
      476
    3. Dado

      June 5, 2025 at 9:45 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • SPAN (SPAN d.d.)

    Blister June 5, 2025 at 11:54 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    sitnariba June 5, 2025 at 10:08 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    bluelionZG June 4, 2025 at 4:38 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All June 4, 2025 at 4:34 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    Dado June 4, 2025 at 1:38 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All June 4, 2025 at 11:36 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,572 Replies, 4 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 5 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™