Vjerujem, da smo do kraja tjedna na 550.Počela je metla na kraju dana, vozarine i dalje odlične...Sutra očekujem metlu ranije😀
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
SAD 840 USD 1 7,098311 7,119670 7,141029 Zna li tko što im se događa s dugom ako dolar i kamate na dolarski dug rastu?
Proširili su poslovanje,počeli su se baviti proizvodnjom.
Negdje su načuli da inflacija jede dug pa su je poceli proizvoditi. Jako se trude proizvesti što više inflacije da im pojede sto vise duga ☺️
-
Vjerujem, da smo do kraja tjedna na 550.Počela je metla na kraju dana, vozarine i dalje odlične...Sutra očekujem metlu ranije😀
Da tako se cini ovo je za sada scenarij iz snova samo da potraje..
-
SAD 840 USD 1 7,098311 7,119670 7,141029 Zna li tko što im se događa s dugom ako dolar i kamate na dolarski dug rastu?
Koliko znam sveukupno poslovanje je u dolarima...dug su većim djelom refinancirali..tako da su kamate znatno smanjili....vidljivo i u izvješćima...jači dolar ako ima dobiti znaći i veću dobit u kunama.
-
Zna li tko što im se događa s dugom ako dolar i kamate na dolarski dug rastu?
Koliko znam sveukupno poslovanje je u dolarima...dug su većim djelom refinancirali..tako da su kamate znatno smanjili....vidljivo i u izvješćima...jači dolar ako ima dobiti znaći i veću dobit u kunama.
Koliko znam za kupnju 4 (2+2) nova broda će se zadužiti oko 137 milijuna dolara, pa između 890 milijuna kuna (1$=6.5kn) ili 1 milijarde kuna (1$=7.5kn) dodatnog zaduženja je poprilična razlika, ali nije bitno, danas Vikinzi rastu...
Uz to dodatno zaduženje za kupnju brodova, te uz potrebu ugradnje uređaja za balastne vode na 10-tak brodova, ove godine, a ni iduće, ne očekujem dividendu, jer ju nije realno očekivati, uz postojeće zaduženje od oko 800 milijuna kuna i nova zaduženja.
Propustili su priliku kupiti nekoliko polovnih brodova na početku rastućeg ciklusa 2021., pa
će zato pri kraju tog ciklusa 2023. dobiti nove brodove i novo veliko zaduženje u dolarima.
800 milijuna kn starog duga + najmanje 900 milijuna kn novog duga ako kupe 4 broda - prodaja 1 do 4 stara broda = sigurno preko 1 milijardu kuna do mozda 1.5 milijardi kuna kuna sveukupnog duga
Tko misli da je dobra vijest da dolar i kamate na dolar rastu, neka ponovno razmisli, jer čini mi se da im je sav ili gotovo sav dug u dolarima.
-
Tko misli da je dobra vijest da dolar i kamate na dolar rastu, neka ponovno razmisli, jer čini mi se da im je sav ili gotovo sav dug u dolarima.
vrlo vjerovatno i jest tako jer su im i svi prihodi vrlo vjerovatno u dolarima.
-
Koliko znam sveukupno poslovanje je u dolarima...dug su većim djelom refinancirali..tako da su kamate znatno smanjili....vidljivo i u izvješćima...jači dolar ako ima dobiti znaći i veću dobit u kunama.
Koliko znam za kupnju 4 (2+2) nova broda će se zadužiti oko 137 milijuna dolara, pa između 890 milijuna kuna (1$=6.5kn) ili 1 milijarde kuna (1$=7.5kn) dodatnog zaduženja je poprilična razlika, ali nije bitno, danas Vikinzi rastu...
Uz to dodatno zaduženje za kupnju brodova, te uz potrebu ugradnje uređaja za balastne vode na 10-tak brodova, ove godine, a ni iduće, ne očekujem dividendu, jer ju nije realno očekivati, uz postojeće zaduženje od oko 800 milijuna kuna i nova zaduženja.
Propustili su priliku kupiti nekoliko polovnih brodova na početku rastućeg ciklusa 2021., pa
će zato pri kraju tog ciklusa 2023. dobiti nove brodove i novo veliko zaduženje u dolarima.
800 milijuna kn starog duga + najmanje 900 milijuna kn novog duga ako kupe 4 broda - prodaja 1 do 4 stara broda = sigurno preko 1 milijardu kuna do mozda 1.5 milijardi kuna kuna sveukupnog duga
Tko misli da je dobra vijest da dolar i kamate na dolar rastu, neka ponovno razmisli, jer čini mi se da im je sav ili gotovo sav dug u dolarima.
Pun kufer pretpostavki i pogrešnih činjenica....a gdje je dobit ako budemo imali još dvije rekordne godine...tu može biti do 800 mil.kn EBITDA....i šta ako kupe 4 nova a prodaju 6 starih brodova...moja prognoza 2024 ...imati će 8 brodova i 30 mil eura duga...jer od sljedeće godine nema kuna.
-
Koliko znam sveukupno poslovanje je u dolarima...dug su većim djelom refinancirali..tako da su kamate znatno smanjili....vidljivo i u izvješćima...jači dolar ako ima dobiti znaći i veću dobit u kunama.
Koliko znam za kupnju 4 (2+2) nova broda će se zadužiti oko 137 milijuna dolara, pa između 890 milijuna kuna (1$=6.5kn) ili 1 milijarde kuna (1$=7.5kn) dodatnog zaduženja je poprilična razlika, ali nije bitno, danas Vikinzi rastu...
Uz to dodatno zaduženje za kupnju brodova, te uz potrebu ugradnje uređaja za balastne vode na 10-tak brodova, ove godine, a ni iduće, ne očekujem dividendu, jer ju nije realno očekivati, uz postojeće zaduženje od oko 800 milijuna kuna i nova zaduženja.
Propustili su priliku kupiti nekoliko polovnih brodova na početku rastućeg ciklusa 2021., pa
će zato pri kraju tog ciklusa 2023. dobiti nove brodove i novo veliko zaduženje u dolarima.
800 milijuna kn starog duga + najmanje 900 milijuna kn novog duga ako kupe 4 broda - prodaja 1 do 4 stara broda = sigurno preko 1 milijardu kuna do mozda 1.5 milijardi kuna kuna sveukupnog duga
Tko misli da je dobra vijest da dolar i kamate na dolar rastu, neka ponovno razmisli, jer čini mi se da im je sav ili gotovo sav dug u dolarima.
Vrijednost brodova je takoder u $ !
Ta 4 broda trenutno vride više dollars od samog zaduženja….mozda ih prodaju momentalno pa kupe kune??
Složio bi se sto se tice divd za ovu godinu,svasta je moguce.Iako ima novaca i deblja se račun za razne kombinacije mudrije bi bilo preskočiti…
Nadao sam se da ce ciklus biti do cca 2026.
Hvala na info da je pri kraju 2023. 😉
-
kaj hoćete time reći? da jaki dolar (izgledno jest da će još neko vrijeme jačati) pogoduje rastu dobiti atpl u kunama, a loše utječe na dobit u eurima?
-
Koliko znam za kupnju 4 (2+2) nova broda će se zadužiti oko 137 milijuna dolara, pa između 890 milijuna kuna (1$=6.5kn) ili 1 milijarde kuna (1$=7.5kn) dodatnog zaduženja je poprilična razlika, ali nije bitno, danas Vikinzi rastu...
Uz to dodatno zaduženje za kupnju brodova, te uz potrebu ugradnje uređaja za balastne vode na 10-tak brodova, ove godine, a ni iduće, ne očekujem dividendu, jer ju nije realno očekivati, uz postojeće zaduženje od oko 800 milijuna kuna i nova zaduženja.
Propustili su priliku kupiti nekoliko polovnih brodova na početku rastućeg ciklusa 2021., pa
će zato pri kraju tog ciklusa 2023. dobiti nove brodove i novo veliko zaduženje u dolarima.
800 milijuna kn starog duga + najmanje 900 milijuna kn novog duga ako kupe 4 broda - prodaja 1 do 4 stara broda = sigurno preko 1 milijardu kuna do mozda 1.5 milijardi kuna kuna sveukupnog duga
Tko misli da je dobra vijest da dolar i kamate na dolar rastu, neka ponovno razmisli, jer čini mi se da im je sav ili gotovo sav dug u dolarima.
Pun kufer pretpostavki i pogrešnih činjenica....a gdje je dobit ako budemo imali još dvije rekordne godine...tu može biti do 800 mil.kn EBITDA....i šta ako kupe 4 nova a prodaju 6 starih brodova...moja prognoza 2024 ...imati će 8 brodova i 30 mil eura duga...jer od sljedeće godine nema kuna.
Od iduće godine će odmah će biti bolja bilanca, jer će se dolari preračunavati u Eure, a ne u kune, pa će dug odmah biti 7.5 puta manji. Ova diskusija je, čini mi se, na tom nivou, pa se povlačim.
-
-
Koliko znam sveukupno poslovanje je u dolarima...dug su većim djelom refinancirali..tako da su kamate znatno smanjili....vidljivo i u izvješćima...jači dolar ako ima dobiti znaći i veću dobit u kunama.
Koliko znam za kupnju 4 (2+2) nova broda će se zadužiti oko 137 milijuna dolara, pa između 890 milijuna kuna (1$=6.5kn) ili 1 milijarde kuna (1$=7.5kn) dodatnog zaduženja je poprilična razlika, ali nije bitno, danas Vikinzi rastu...
Uz to dodatno zaduženje za kupnju brodova, te uz potrebu ugradnje uređaja za balastne vode na 10-tak brodova, ove godine, a ni iduće, ne očekujem dividendu, jer ju nije realno očekivati, uz postojeće zaduženje od oko 800 milijuna kuna i nova zaduženja.
Propustili su priliku kupiti nekoliko polovnih brodova na početku rastućeg ciklusa 2021., pa
će zato pri kraju tog ciklusa 2023. dobiti nove brodove i novo veliko zaduženje u dolarima.
800 milijuna kn starog duga + najmanje 900 milijuna kn novog duga ako kupe 4 broda - prodaja 1 do 4 stara broda = sigurno preko 1 milijardu kuna do mozda 1.5 milijardi kuna kuna sveukupnog duga
Tko misli da je dobra vijest da dolar i kamate na dolar rastu, neka ponovno razmisli, jer čini mi se da im je sav ili gotovo sav dug u dolarima.
Pa nije razdoblje amortizacije tih brodova 1 godina. Jer po ovome sto ste napisali ispada da je firma u groznoj financijskoj situaciji zbog velikih zaduzenja i nema sanse isplatiti dividendu. Sto se tice kupnje pa samo su 2 potvrdena a dva su opcija. Ako oduzmete od zaduzenja samo prihod od prodaje starih brodova pa podijelite na godine amortizacije godisnji profiti ce i dalje biti znacajni uz ovakve vozarine bez obzira na nominalno veliko zaduzenje. A kvartalni profiti od 50+ milja kuna su vrlo realni i izgledni za cijelu ovu godinu. Po meni ima vise za nego protiv da isplate dividendu ove godine ali sacekajmo jos malo pa cemo vidjeti.
-
chuck@
800 milijuna kn starog duga + najmanje 900 milijuna kn novog duga ako kupe 4 broda - prodaja 1 do 4 stara broda = sigurno preko 1 milijardu kuna do mozda 1.5 milijardi kuna kuna sveukupnog duga
...................................................................................................................................
zašto preračunavati u kunama ako je zarada i obaveza u dolarima.
baviti se analitičkom analizom onako površno, nije dobro.
potezi uprave mogu biti pun pogodak ako se poslože dugoročne pretpostavke.
pratimo,gledamo, stanje trenutno je obećavajuće.
-
Ajde da okrenemo pilu naopako. Ako prodaš brod za 20.000.000 $, koliko si zaradio ako je tečaj 6,5 kn i ako je tečaj 7 kn? I je li bolje prodavati brodove kad je dolar slab ili kad je dolar jak?
-
Pun kufer pretpostavki i pogrešnih činjenica....a gdje je dobit ako budemo imali još dvije rekordne godine...tu može biti do 800 mil.kn EBITDA....i šta ako kupe 4 nova a prodaju 6 starih brodova...moja prognoza 2024 ...imati će 8 brodova i 30 mil eura duga...jer od sljedeće godine nema kuna.
Od iduće godine će odmah će biti bolja bilanca, jer će se dolari preračunavati u Eure, a ne u kune, pa će dug odmah biti 7.5 puta manji. Ova diskusija je, čini mi se, na tom nivou, pa se povlačim.
Opet krive brojke iznosite vi ste u najboljem periodu koji po većini igrača u ovom poslu sljedi od 2021 do 2024 uduplali dug ATPL zanemarili moguću dobit...a kad ne mate protuargumente onda iskrivljujete ono što sam napisao ....vidjet će mo kolega ako budemo živi i zdravi 2024 god.
-
Ajde da okrenemo pilu naopako. Ako prodaš brod za 20.000.000 $, koliko si zaradio ako je tečaj 6,5 kn i ako je tečaj 7 kn? I je li bolje prodavati brodove kad je dolar slab ili kad je dolar jak?
a kaj nakon 01.01.2023.??? prije par mjeseci tečaj cca 1,16. trenutačno 1,055 sa tendencijom daljnjeg rasta dolara!
-
Ajde da okrenemo pilu naopako. Ako prodaš brod za 20.000.000 $, koliko si zaradio ako je tečaj 6,5 kn i ako je tečaj 7 kn? I je li bolje prodavati brodove kad je dolar slab ili kad je dolar jak?
a kaj nakon 01.01.2023.??? prije par mjeseci tečaj cca 1,16. trenutačno 1,055 sa tendencijom daljnjeg rasta dolara!
Onfa ćemo kupovat brodove! Sad ih prodajemo
-
a zahebava vas chuk, vidite da je nadrobio svega, a nigdje nes pametno 😂
-
a kaj nakon 01.01.2023.??? prije par mjeseci tečaj cca 1,16. trenutačno 1,055 sa tendencijom daljnjeg rasta dolara!
Onfa ćemo kupovat brodove! Sad ih prodajemo
Šta god da se ovdje napiše, a da nije u skladu sa trenutnim bias-om najčešćih širitelja pozitivne ili negativne propagande, vidim ne nailazi na plodno tlo.
Recimo da sutra objave da neće biti dividende to bi se protumačilo kao dobra vijest, a da objave suprotno da je ima, to bi se protumačilo kao odlična vijest. Isto je i sa kupnjom/prodajom brodova, šta god da naprave sve je dobro ili odlično i cijena dionice treba zbog toga rasti. Šta je najbolje ovdje nitko nikad ne prodaje dionice, već su svi od reda dugoročni dioničari, a vani su svi opaki trejderi.
Blago upravi kada je tako sposobna da sve što naprave je u najmanju ruku dobro do odlično i nitko ovdje ne preispituje njihove odluke, a nemaju više ni NO kao nezavisno tijelo da provjeri papirologiju i preispita njihove odluke.
-
a zahebava vas chuk, vidite da je nadrobio svega, a nigdje nes pametno 😂
otela ga tamna strana
Nadam se da ce se oduprijeti i pokusati provati zbrojiti godišnju dobit uz smanjenje dugova + keš za brodove na ruke a novi ce se placati laganini u ratama…. Uf čekaj pa ova godina bi mogla prebaciti cjelokupnu prošlu iako je bila “nabrijana” ?
-
Onfa ćemo kupovat brodove! Sad ih prodajemo
Šta god da se ovdje napiše, a da nije u skladu sa trenutnim bias-om najčešćih širitelja pozitivne ili negativne propagande, vidim ne nailazi na plodno tlo.
Recimo da sutra objave da neće biti dividende to bi se protumačilo kao dobra vijest, a da objave suprotno da je ima, to bi se protumačilo kao odlična vijest. Isto je i sa kupnjom/prodajom brodova, šta god da naprave sve je dobro ili odlično i cijena dionice treba zbog toga rasti. Šta je najbolje ovdje nitko nikad ne prodaje dionice, već su svi od reda dugoročni dioničari, a vani su svi opaki trade-ari.
Blago upravi kada je tako sposobna da sve što naprave je u najmanju ruku dobro do odlično i nitko ovdje ne preispituje njihove odluke, a nemaju više ni NO kao nezavisno tijelo da provjeri papirologiju i preispita njihove odluke.
Što je najgore to je živa istina.
Do kraja prošle godine je bilo čupavo,ova godina je krenula odličnoi kompanija je u puno boljoj poziciji.Što god naprave je dobro ili više dobro.
-
-