1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    910
    Postova
    699
    Member since
    December 21, 2020
    • October 28, 2021 at 6:21 PM
    • #8,401

    My bad, kriva tablica :D

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • October 28, 2021 at 7:05 PM
    • #8,402
    Quote from tizian1

    Sve skupa jako dobro. 50-ak milijuna dobiti za jedan kvartal je super.

    8+4 pogotovo.

    Vidim da je i prosječna vozarina za rujan bila već blizu 20.000 USD.

    To nam govori da će biti sve bolja izvješća u budućnosti.

    Samo strpljivo.

    Doći ćemo i na 100 milijuna kvartalne dobiti. ;)

    Display More

    Osim što se vidi lijepi rast prosječne vozarine po mjesecima treba spomenuti i povećanje kratkotrajne imovine.

    Također imamo i dobro smanjenje ukupnih obaveza, razdužuju se, neke će to posebno razveseliti ;)

  • Brunos
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,043
    Postova
    523
    Member since
    February 8, 2021
    • October 28, 2021 at 7:28 PM
    • #8,403

    Ja imam 2 pitanja:

    1.Zasto imamo smanjenje ebitda marze postotno u odnosu na prethodni kvartal?

    2.Zasto je pao postotak uposlenosti flote na cca 90% ako smo u uvijetima ogromne potraznje za brodovima? Koliko se sjecam iz prethodnih izvjestaja uobicajeno se kretao oko 95%. Uzrokuje li ovo smanjenje uposlenosti i smanjeni ebitda u prvom pitanju?

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • October 28, 2021 at 7:31 PM
    • #8,404
    Quote from Brunos

    Ja imam 2 pitanja:

    1.Zasto imamo smanjenje ebitda marze postotno u odnosu na prethodni kvartal?

    2.Zasto je pao postotak uposlenosti flote na cca 90% ako smo u uvijetima ogromne potraznje za brodovima? Koliko se sjecam iz prethodnih izvjestaja uobicajeno se kretao oko 95%. Uzrokuje li ovo smanjenje uposlenosti i smanjeni ebitda u prvom pitanju?

    Ako brod stoji danima pred lukom(čekajući da iskrca ili ukrca robu) to se plaća ili ne??

  • bbkk0000
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    636
    Postova
    387
    Member since
    March 2, 2020
    • October 28, 2021 at 7:45 PM
    • #8,405

    Jao ljudi. Pa tko će zadovoljiti sva mišljenja. Zašto nije 100 posto ja spotu? Zašto nisu kupili jeftinu naftu? Zašto iskoristivost ne je 99.99 posto??? Zašto zašto zašto? Kako je onaj u filmu koji je bio zamrznut pa se odmetnuo i tražio otkupninu i tražio za veliki posal milion dolara pa su mu se smijali. Ajd se svi malo zamrznite je kad se probudite ovo će vam izgledati ko Pamela u najboljim danima 😁. Ja otvorio šampanj

    Od jedva sam ovo natipko na mob 😁

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 28, 2021 at 8:28 PM
    • #8,406
    Quote from Brunos

    Ja imam 2 pitanja:

    1.Zasto imamo smanjenje ebitda marze postotno u odnosu na prethodni kvartal?

    2.Zasto je pao postotak uposlenosti flote na cca 90% ako smo u uvijetima ogromne potraznje za brodovima? Koliko se sjecam iz prethodnih izvjestaja uobicajeno se kretao oko 95%. Uzrokuje li ovo smanjenje uposlenosti i smanjeni ebitda u prvom pitanju?

    Culi ste za dokovanje brodova?

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 28, 2021 at 8:35 PM
    • #8,407
    Quote from Marielena
    Quote from Brunos

    Ja imam 2 pitanja:

    1.Zasto imamo smanjenje ebitda marze postotno u odnosu na prethodni kvartal?

    2.Zasto je pao postotak uposlenosti flote na cca 90% ako smo u uvijetima ogromne potraznje za brodovima? Koliko se sjecam iz prethodnih izvjestaja uobicajeno se kretao oko 95%. Uzrokuje li ovo smanjenje uposlenosti i smanjeni ebitda u prvom pitanju?

    Culi ste za dokovanje brodova?

    Nema to veze sa dokovanjem. Ako se i dokovanje uzme u obzir, tada je uposlenost 89,80%.

    Sve je pojasnjeno na ovoj slici.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 28, 2021 at 9:14 PM
    • #8,408
    Quote from mitkko
    Quote from Marielena

    Culi ste za dokovanje brodova?

    Nema to veze sa dokovanjem. Ako se i dokovanje uzme u obzir, tada je uposlenost 89,80%.

    Sve je pojasnjeno na ovoj slici.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 28, 2021 at 9:20 PM
    • #8,409
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Nema to veze sa dokovanjem. Ako se i dokovanje uzme u obzir, tada je uposlenost 89,80%.

    Sve je pojasnjeno na ovoj slici.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.

    Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • October 28, 2021 at 9:43 PM
    • #8,410
    Quote from mitkko
    Quote from Marielena

    Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.

    Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.

    To je stvarno pitanje gdje si pozicioniran i za koju cijenu hvatas teret. Tzv. operativno poslovanje. Ne procijenis uvijek najbolje. Drago mi je vidjeti rast prosjecne vozarine koji je lagano ubrzao u rujnu. Sad smo ispratili jos bolji listopad. Idemo dalje.

    Mada kad pogledam ovaj column chart s usporedbom uposlenost flote Atpl naspram svjetskog prosjeka mislim da znam zasto je Atpl prije imala znatno vecu, a sad je pala: guraju se na spot. Spot je veci, ali je nesigurniji. I imas manje dana uposlenosti.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Brunos
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,043
    Postova
    523
    Member since
    February 8, 2021
    • October 28, 2021 at 9:49 PM
    • #8,411
    Quote from mitkko
    Quote from Marielena

    Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.

    Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.

    Evo nadam se da sada svi dobro razumiju pitanje i zasto mi nije jasan taj pad od cca 5%? Ima li netko odgovor?

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • October 28, 2021 at 9:55 PM
    • #8,412

    Balastirali su po teret, tj. išli su prazni po njega, npr. bili su u kini, a išli su u indoneziju po ugljen.


    Quote from Brunos
    Quote from mitkko

    Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.

    Evo nadam se da sada svi dobro razumiju pitanje i zasto mi nije jasan taj pad od cca 5%? Ima li netko odgovor?

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • October 28, 2021 at 11:00 PM
    • #8,413

    Imao sam danas mix osjecaje kad sam otvarao izvjesce jer sam ga otvarao dok sam vozio, prvo je bio pogled na prihod veci za 22mil od 2Q i kazem sebi super to je 33+22 ajde bit ce bar oko 55mil i onda skrolam dole dobit 45mil i onda je bilo malo grintanja jer sam ocekivao u rasponu 50-70 kako sam napisao pa je bilo malo nezadovoljstva, ali opet mi je bilo drago sta su prihodi bili na razini ocekivanja jer sam radio ocekivanje prema TC 18000-20000, pa s obzirom na razvoj ocito kaskam jedan mjesec da udre u gornji polovicu raspona, jer izgleda da je prosjek vozarina bio u 3Q nesto oko 18 000$, koliko vidim onako svojim ocima prema grafu u 7 mjesec je bila oko 16500, 8 mjesec 18300, 9 mjesec 19200 koliko me oci dobro sluze, dobra je stvar sta u 4Q ulazimo s vec bar 1200$ vecim prosjekom i moguce jos bar min kojih 1000$ dodatnog rasta vozarina za 4Q ?, pa bi s te strane mogli ocekivat vjerovatno jos kojih 15mil kn dodatnog prihoda onako ugrubo ako market se odrzi, a prosao je vec jedan mjesec. Joj kako je tesko radit procjene kad ima ovoliko brodova, a ne znas nista kad koji istjece TC, dobro ista mozemo modelirat. Kad sam vidio izvjesce procjena prihoda me nije razocarala nego manja dobit od ocekivanog pa sam znao da moran doma to malo bolje pogledat jer ocito je veca dobit izostala u ovom kvartalu zbog rashodovne strane.

    Ocito se jedan od razloga te rashodovne strane nalazi u ovoj manjoj utilizaciji od 90% koja nije uobicajena i koja je vezana za Off hire, popravke i ostale

    zastoje.

    Sad tu je pitanje kako gledat sta se tu dogodilo, da li je bio nekakav kvar koji je dodatno kostao kompaniju i plovilo je bilo u Off hire, da li je moguce da ovi zastoji u lukama su utjecali na veci broj dana ballast days-a prilikom novog chartera ili je najvjerovatnije kombinacija jednog i drugoga, ako gledam materijalne rashode u dolarskom iznosu dole ocito je znacajno povecanje materijalnih troskova od prosjeka zadnje tri godine pa je za pretpostavit mozda da je mozda dobar dio toga stvarno i otpao na nekakav kvar, iako ni u to ne mozemo bit sigurni 100% jer se moze radit i o masu drugih stvari od bunkeranja vece kolicine goriva zbog mozda ocekivanog poskupljenja goriva ili zbog ocekivanog poskupljena materijala zbog inflacije pa su kupili vise itd , ne vjerujem da su troskovi zbog inflacije toliko porasli pa da je to jedini uzrok povecanju prebrzo je to da bi to utjecalo po meni i velik postotak povecanja, u svakom slucaju veci materijalni troskovi su sigurno umanjili dio moje ocekivane dobiti, s obzirom na prijasnji prosjek ocekujem da se to u sljedecim mjesecima vrati donekle u normalnije okvire, mislim da je to realno za ocekivat ?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Vidim da su se troskovi kamata smanjili za 1mil u 3Q s obzirom da su brodovi refinancirani skoro prosjecno polovicom kvartala valjda cemo i tu dobit nesto sitno kunica dodatnih.

    Ebitda od 181 mil ljepse zvuci nego sama dobit, sta je utjecalo na 13mil $ smanjenja duga u ovoj godini.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • October 28, 2021 at 11:29 PM
    • #8,414

    Zapravo sad me najvise muci kako oni zapravo racunaju ovu prosjecnu dnevnu vozarinu koju prikazuju jer s ovom utilizacijom od 90% u ovom kvartalu razlika je jel to vozarina prema ukupnim danima ili operativnim danima jer u slucaju ovakve utilizacije tih 5-8 % razlike nije za bacit u u buducnoj pretpostavci kolika je zapravo vozarina, morat cu o tome razmislit malo vise ovih dana.

  • Brunos
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,043
    Postova
    523
    Member since
    February 8, 2021
    • October 28, 2021 at 11:32 PM
    • #8,415

    Lijepo rezimirate. I meni je na pamet pao odredeni kvar. Ali muci me da se postotak od 90% odnosi na cijelu flotu. Mala je vjerojatnost da je bilo vise kvarova na razlicitim brodovima koji bi doveli do toga.

    Guzve u luci nisu novost jer traju cijelu godinu zasto bi sada u 3.kvartalu tako jako iskocile i smanjile postotak?

    Ali ako pretpostavimo da moze biti i kvar i guzve mozda je treci razlog ovo:

    Dva pomorca poginula, a dva ozlijeđena na brodu "AP Dubrava" Atlantske plovidbe
    ezadar.net.hr

    Meni bi imalo smisla da nakon takvog dogadaja na brodu nastupa istraga i za to vrijeme brod gubi utilizaciju. Sto mislite o tome?

    Na zalost i u ovom 4.kvartalu se desio smrtni slucaj i nestanak. Mozemo li i tu ocekivati barem na 1 brodu gubitak dana?

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • October 28, 2021 at 11:33 PM
    • #8,416

    ima li tko podatak o prosječnim spot vozarinama za panamaxe, supre i handye o q3?......

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • October 28, 2021 at 11:36 PM
    • #8,417
    Quote from Brunos

    Lijepo rezimirate. I meni je na pamet pao odredeni kvar. Ali muci me da se postotak od 90% odnosi na cijelu flotu. Mala je vjerojatnost da je bilo vise kvarova na razlicitim brodovima koji bi doveli do toga.

    Guzve u luci nisu novost jer traju cijelu godinu zasto bi sada u 3.kvartalu tako jako iskocile i smanjile postotak?

    Ali ako pretpostavimo da moze biti i kvar i guzve mozda je treci razlog ovo:

    https://ezadar.net.hr/dogadaji/35360…ntske-plovidbe/

    Meni bi imalo smisla da nakon takvog dogadaja na brodu nastupa istraga i za to vrijeme brod gubi utilizaciju. Sto mislite o tome?

    Na zalost i u ovom 4.kvartalu se desio smrtni slucaj i nestanak. Mozemo li i tu ocekivati barem na 1 brodu gubitak dana?

    Display More

    Mislim da je utilizacija zapravo skup vise faktora koje utjecao negativno svaki po koji postotak, ako gledamo prva dva kvartala utilizacija je bila oko 95%, pa su onda zapravo izgubili 5% u ovom kvartalu, primjetio sam da strane kompanije cesto izvjescuju da ce TCE bit manji zbog vecih ballast days , vjerovatno se tu krije veci dio odgovora ?... uvjek nesto treba uciti sta i kako.

  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • October 29, 2021 at 9:19 AM
    • #8,418

    izvješće je odlično, a najbolje tek slijedi... i još ako nakon pada BDI-a počne novi ciklus rasta e onda će letjeti perje.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • October 29, 2021 at 9:34 AM
    • #8,419

    ustadoše rano i izginuše pred zoru......

  • Moller
    Majstor
    Reakcija primljeno
    12,602
    Postova
    6,798
    Member since
    February 14, 2020
    • October 29, 2021 at 9:40 AM
    • #8,420

    mali broj navijačkih skupina interventna policija rastjerala je s igrališta u prvom naletu

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:22 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 12:22 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 21, 2025 at 11:38 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:38 AM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:26 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      833k
      1.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:26 AM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      911k
      2.1k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:22 AM
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 469

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:01 AM
    2. Odgovora
      469
      Pregleda
      203k
      469
    3. umalo

      May 21, 2025 at 11:01 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 21, 2025 at 12:22 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:38 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:26 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:22 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    umalo May 21, 2025 at 11:01 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    Muzakus May 20, 2025 at 5:11 PM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac May 20, 2025 at 9:23 AM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 16, 2025 at 7:37 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    All May 16, 2025 at 3:38 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,799 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 6 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™