1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 5, 2021 at 7:11 PM
    • #4,541
    Quote from forumas

    Ipak su se ovdje neki malo previše zanijeli.

    Rast vozarina je sad na kraju, odnosno ostati će na ovim razinama bez nekog daljnjeg rasta.

    Sad je samo pitanje kolika će biti zarada, a cijela za 2021.g. je već u ovoj cijeni.

    A Optima je npr. porasla tako samo zbog prodaje, inače bi bila možda i na 0 kn.

    Pmax

    May 25250

    Jun. 25250

    Jul...24400 + 1500

    Smax

    May 24850

    Jun. 24850

    Jul.. 23700 + 1250

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • May 5, 2021 at 7:26 PM
    • #4,542
    Quote from jasko
    Quote from forumas

    Ipak su se ovdje neki malo previše zanijeli.

    Rast vozarina je sad na kraju, odnosno ostati će na ovim razinama bez nekog daljnjeg rasta.

    Sad je samo pitanje kolika će biti zarada, a cijela za 2021.g. je već u ovoj cijeni.

    A Optima je npr. porasla tako samo zbog prodaje, inače bi bila možda i na 0 kn.

    Pmax

    May 25250

    Jun. 25250

    Jul...24400 + 1500

    Smax

    May 24850

    Jun. 24850

    Jul.. 23700 + 1250

    Display More

    Točno tako, više neće rasti 100, 200 ili 1.000%, sad će se raditi tek o simboličnim pomacima uz moguće povremene korekcije.

    Zato tu treba unijeti malo razuma u ove projekcije o nekakvoj četveroznamenkastoj cijeni i sl.

    Nav je sada oko 230 kn (sada nakon ovog porasta vrijednosti brodova, 2020. je bio dosta niži) i dobit će ga polako povećavati, ali ništa senzacionalno.

    Logično je da oni koji su unutra žele prodati što skuplje, ali navlačiti ljude bajkama nije ipak primjereno.

    300 kn je fer cijena i to sa već uračunatom cijelom dobiti za ovu godinu, ali spominjati 4 znamenke je prilično pretjerano i nerealno.

    Takvi bi samo da sad neki drugi kupuju i dižu cijenu pa da oni mogu prodavati ono kupljeno ispod 200, a sami je više ne diraju ni štapom, samo zato navodim to.

    A svatko neka odlučuje po svome.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • May 5, 2021 at 7:36 PM
    • #4,543

    Nav 230 kn? U nekim proslim mjesecima, da. Naprosto ne shvacate da se ovdje gleda sto ce biti iduce godine, a ne sto je bilo prosle.

    Zar ne shvacate da ce BDI oboriti onaj rekord iz 2008 kao od sale?

    Jer sad ce vuci cijeli svijet. Brutalno.

    Samo vi cekajte. Zasad, sve skuplje svaki dan.

    Bas je zabavno citati kmecanja. :)

    P.S.

    Gledati u proslost i sadasnjost u dry bulku je POTPUNO AMATERSKI.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • May 5, 2021 at 7:42 PM
    • #4,544
    Quote from forumas
    Quote from mitkko

    Prema zadnjim podacima (trenutni NAVps=226 kn)

    https://dionice.net/attachment/6184-2021-02-png/

    Ovo ne treba smatrati drukom ili čime, već samo da stavimo realnu sliku oko tvrtke i dionice.

    Za ovu godinu se očekuje dobit oko 100 kn po dionici, i cijena je već sad porasla više od 100 kn, tako da ne treba očekivati čuda.

    Nav je oko 230 kn što znači da je dionica već 30% iznad njega.

    Stvara se euforija, a objektivni podaci su takvi kakvi jesu, jer firma ima i veliki dug koji treba vraćati (oko 900 mil.kn).

    Display More

    Interesantno razmišljanje :) . Ali bilo bi lijepo da nam objasniš kako si dosao do fer value multiple P/E 3,0 ili ROE cca 33,33%?, Zašto nije npr 4 ili 5 ili 6, što i dalje daje visoki ROE od 25 20 ili 16,667%, u trenutku kada su kte %, na €; $ i kn tu gdje jesu.

    A što se NAV a tiče mislim da je kolega @mittko u svojoj zadnjoj analizi projicirao trenutqcni NAV na cca 349 kn. :) .

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • May 5, 2021 at 7:44 PM
    • #4,545

    Ne u prošlim nego sada u 5.mj.

    31.12. je bio oko 170 kn.

    Znate li da ovdje ima 900 mil.kn dugova koje treba vratiti, u 1.kvartalu su se isti još čak malo i povećali a ne smanjili

  • Kvark
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,309
    Postova
    355
    Member since
    February 12, 2020
    • May 5, 2021 at 7:45 PM
    • #4,546

    Ja moram priznati da je meni draga ovakva rasprava i da vise volim cuti neko kriticko razmisljanje jer me potakne na razmisljanje i tada su dvije solucije:

    ili shvatim da je netko u pravu i postupam s oprezom

    ili me jos vise ucvrsti u mom stavu.

    Molim vas, da se ne ustrucavate podijeliti neku negativnost koju ste uocili, bilo po pitanju tvrtke ili branse u kojoj tvrtka posluje.

    Svakako je dobro gledati tvrtku u koju se ulaze, ali mene prvenstveno povuce bransa i perpektiva. Izmedju ostalog, svi znate da mi je drago sve sto ima veze s 5G jer mislim da je to buducnost. U ovom slucaju Atpl, dry bulk je tek krenuo po svim analizama. Sto vise citam i pratim, sve vise je pozitivnih signala. Hvala svima na Cleaves izvjestajima koje dijelite. Meni su uistinu od velike pomoci.

    Ovaj segment pratim duze vrijeme. Jos u 09/2020 sam i objavila jedan post ciji je zakljucak bio da brodari ulaze u novi ciklus koji ce biti znacajno profitabilniji.

    Zanemarite opasku na kraju "sta ce prije: ovaj rast ili se Opte prodati, na svakome od nas je da procijeni." jer je za mene tada vec bilo kasno za Opte. Ja sam se vama kasno pridruzila na TK.

    Post

    RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    https://seekingalpha.com/article/437429…-shipping-cycle


    Za one kojima se ne da citati cijeli clanak, ukratko sto se moze saznati.

    --> Nakon Velike recesije broj brodogradilista se znacajno smanjio: s vrhunca od 934 u 2009. na samo 281 u svibnju 2020. uslijed velikog pada broja narudzbi novih brodova

    --> 64 brodogradilista kontroliraju približno polovicu globalnog kapaciteta brodogradnje, a imaju približno 75% trenutne knjige narudžbi

    --> 64 prethodno spomenuta brodogradilista postići će gotovo…
    Kvark
    September 17, 2020 at 1:40 PM

    Ja jos uvijek vjerujem u ovaj segment i u analize koje nam pristizu. Citirat cu mitkko jer je u tom postu sazeo sve sto ja mislim: "U svakom slučaju, bulkeri su u uptrendu, mislim da nas čeka još par godina rasta. Vozarine rastu, asseti rastu, budućnost je svijetla."

    Ja sam i danas kupovala. I morala bi potrositi cash jer sve slobodno guram u ovo, a znam da takva ne bi trebala biti nicija investicijska strategija.

    Ovo je prepiska izmedju Parice i mene danas kada me pita hoce li pasti 298 kn i nakon sto kazem da sam opet jos kupila uvjerava da bi stvarno bilo vrijeme da stanem. Mnogi od vas ce se prepoznati u situaciji kada ste bili uvjereni da ste prepoznali potencijal neke dionice i bili odlucni da je to vas pick.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • May 5, 2021 at 7:48 PM
    • #4,547
    Quote from mitkko

    Evo još samo jedna tablica i dosta za danas.

    Pročešljao sam malo FI za Q1 i ažurirao sam tablicu. Uzeo sam bilancu iz izvješća, tečaj za 31.03. da dan bilance da rezultati budu usporedivi što je 3,5% više nego na kraju 2020. (iako je danas tečaj 6,24), a vrijednost brodova sam povećao u odnosu na procjenu Cleavesa za 4% umjesto 8% (sredina) kolika je razlika bila za 31.12.2020. (da budem konzervativan - odstupanja ne bi smjela biti prevelika budući da se radi o vremenskom odmaku od samo 4 mjeseca, a da nisam opet ni preoptimističan).

    Pogledajte sada, NAVps = 349 kn. Utjecaj tečaja i greška u par postotaka u procjeni brodova čine ogromne razlike u NAV-u, a i ova knjigovodstvena vrijednost brodova onda bude manje bitna. Pa ti onda budi pametan 🤷

    Tu je još i pitanje kolika je stvarna vrijednost Batale, poslovnih prostora i ostale imovine, to se sve u knjigama vodi amortizirano, teško je procijeniti stvarnu vrijednost, a ako ćemo filozofirati, šta je uopće stvarna vrijednost, ovisi jako o sentimentu na tržištu?

    Zato, budimo pozitivni, ostavimo prošlost iza sebe i budimo "generali budućnosti" :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Evo

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • May 5, 2021 at 7:49 PM
    • #4,548

    Taj clanak je antologija.

    Vec sam imao Atpl i samo me ucvrstilo u uvjerenju da drzim i kupim jos..

    Te gluposti s navom uopce ne bih komentirao. Neka kolega uzme taj novac koji smatra aktivom i pokusa kupiti trenutnu flotu Atpl. Pa neka javi kako je proslo.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • May 5, 2021 at 7:53 PM
    • #4,549
    Quote from forumas
    Quote from jasko

    Pmax

    May 25250

    Jun. 25250

    Jul...24400 + 1500

    Smax

    May 24850

    Jun. 24850

    Jul.. 23700 + 1250

    Display More

    Točno tako, više neće rasti 100, 200 ili 1.000%, sad će se raditi tek o simboličnim pomacima uz moguće povremene korekcije.

    Zato tu treba unijeti malo razuma u ove projekcije o nekakvoj četveroznamenkastoj cijeni i sl.

    Nav je sada oko 230 kn (sada nakon ovog porasta vrijednosti brodova, 2020. je bio dosta niži) i dobit će ga polako povećavati, ali ništa senzacionalno.

    Logično je da oni koji su unutra žele prodati što skuplje, ali navlačiti ljude bajkama nije ipak primjereno.

    300 kn je fer cijena i to sa već uračunatom cijelom dobiti za ovu godinu, ali spominjati 4 znamenke je prilično pretjerano i nerealno.

    Takvi bi samo da sad neki drugi kupuju i dižu cijenu pa da oni mogu prodavati ono kupljeno ispod 200, a sami je više ne diraju ni štapom, samo zato navodim to.

    A svatko neka odlučuje po svome.

    Display More

    Kolega u NAV-u je ukljucen i dug, i novac i trzisna vrijednost brodova...kad se sve poslozi NAV leti u nebo...samo u ovoj godini vrijednost brodova je narastla za cca. 250 mil kn, odnosno 180 kn po dionici...a jos kad krene razduzivanje i bildanje novca na racunu...


    Quote from Kvark

    Ja moram priznati da je meni draga ovakva rasprava i da vise volim cuti neko kriticko razmisljanje jer me potakne na razmisljanje i tada su dvije solucije:

    ili shvatim da je netko u pravu i postupam s oprezom

    ili me jos vise ucvrsti u mom stavu.

    Molim vas, da se ne ustrucavate podijeliti neku negativnost koju ste uocili, bilo po pitanju tvrtke ili branse u kojoj tvrtka posluje.

    Svakako je dobro gledati tvrtku u koju se ulaze, ali mene prvenstveno povuce bransa i perpektiva. Izmedju ostalog, svi znate da mi je drago sve sto ima veze s 5G jer mislim da je to buducnost. U ovom slucaju Atpl, dry bulk je tek krenuo po svim analizama. Sto vise citam i pratim, sve vise je pozitivnih signala. Hvala svima na Cleaves izvjestajima koje dijelite. Meni su uistinu od velike pomoci.

    Ovaj segment pratim duze vrijeme. Jos u 09/2020 sam i objavila jedan post ciji je zakljucak bio da brodari ulaze u novi ciklus koji ce biti znacajno profitabilniji.

    Zanemarite opasku na kraju "sta ce prije: ovaj rast ili se Opte prodati, na svakome od nas je da procijeni." jer je za mene tada vec bilo kasno za Opte. Ja sam se vama kasno pridruzila na TK.

    Post

    RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    https://seekingalpha.com/article/437429…-shipping-cycle


    Za one kojima se ne da citati cijeli clanak, ukratko sto se moze saznati.

    --> Nakon Velike recesije broj brodogradilista se znacajno smanjio: s vrhunca od 934 u 2009. na samo 281 u svibnju 2020. uslijed velikog pada broja narudzbi novih brodova

    --> 64 brodogradilista kontroliraju približno polovicu globalnog kapaciteta brodogradnje, a imaju približno 75% trenutne knjige narudžbi

    --> 64 prethodno spomenuta brodogradilista postići će gotovo…
    Kvark
    September 17, 2020 at 1:40 PM

    Ja jos uvijek vjerujem u ovaj segment i u analize koje nam pristizu. Citirat cu mitkko jer je u tom postu sazeo sve sto ja mislim: "U svakom slučaju, bulkeri su u uptrendu, mislim da nas čeka još par godina rasta. Vozarine rastu, asseti rastu, budućnost je svijetla."

    Ja sam i danas kupovala. I morala bi potrositi cash jer sve slobodno guram u ovo, a znam da takva ne bi trebala biti nicija investicijska strategija.

    Ovo je prepiska izmedju Parice i mene danas kada me pita hoce li pasti 298 kn i nakon sto kazem da sam opet jos kupila uvjerava da bi stvarno bilo vrijeme da stanem. Mnogi od vas ce se prepoznati u situaciji kada ste bili uvjereni da ste prepoznali potencijal neke dionice i bili odlucni da je to vas pick.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Žena s mudima!!!❤❤❤

    Edited once, last by Parica: Merged a post created by Parica into this post. (May 5, 2021 at 7:55 PM).

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • May 5, 2021 at 8:12 PM
    • #4,550
    Quote from forumas

    Ne u prošlim nego sada u 5.mj.

    31.12. je bio oko 170 kn.

    Znate li da ovdje ima 900 mil.kn dugova koje treba vratiti, u 1.kvartalu su se isti još čak malo i povećali a ne smanjili

    Dug u 1Q je smanjen za 4.5 mil$, kad kazete dug kod brodara to je jako sirok pojam kada se dogadjaju ovakve stvari

    Kolega vam je ovdje linkao zadnji izvjestaj

    https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_7bf…d623531a25c.pdf

    ono sta je meni najzanimljivije je da je trenutni 1y charter skoro pa jednak trenutnom spotu, a to je povise 20000$, ako uzmemo najgoru varijatu 6 brodova na spotu to je za njih do kraja godine zarada bar 16 mil $, racunajte da nije dobit samo dobit nego i amortizacija od cca 12 mil $ s kojim se vraca dug, pa racunajte da od ove razine vrijednost brodova poraste jos 10% vrlo vjerovatno s obzirom na trend to je jos 16 mil $, eto neka jednostavna racunica daje 44 mil $ sta je oko 280 mil kn na trenutnu kapitalizaciju 400 mil kn i to samo ako sve ostane slicno i samo malo bolje, a oce li vidjet cemo, ako je trend pravi, svi znamo da ne valja protiv trenda trendovi su zeznuti, a sta ako vozarine dodju na 35 000$, kako cemo onda racunati, dodanu vrijednost 500-600 mil ?, a ovdje nisam niti uzeo u obzir ovih 6 dugrocnih koja je dosta nepoznanica u kalkulaciji, a sigurno ne rade s gubitkom.

  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • May 5, 2021 at 8:27 PM
    • #4,551

    Gdje bi se mi zabavljali u ova nesretna vremena da nam nije foruma .

    Long Live the Forum !

    Za zloću znate da nije zloćudna, ni zlurada, pa čak ni zavidna.

    Jedan od razloga zašto nisam nikada imala brodare je što ne znam baš ništa o brodovima. Nula.

    Znam nešto malo o trgovanju, a to sam naučila i u praksi, na težak način.

    Ima jedno stanje koje se zove preprodano tržište.

    To je ono _ Ako sada svi imamo papire, tko će za mene stati na bid ?

    Želim vam dakle svu sreću :S

    Sav će se vaš novac preliti jednom i na moje papire. Eto bida :S

    Nemam dakle pojma o brodovima, o vozarinama, o tonaži , o ugovorima, samo nešto malo o trgovanju. Malo majo :S

    I to bi bio sav moj doprinos na ovoj temi. Nije pristojno zavirivati u tuđa dvorišta.

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • May 5, 2021 at 8:33 PM
    • #4,552

    Iskreno, nije mi potpuno jasan izračun Nav-a od kolege mitkka, u jednom izracunu je npr. vrijednost ostale imovine bez brodova 80 mil. a u drugom 250 mil.kn.

    Tu je velika razlika, a ne znam otkud bi bilo tih 250 mil., toga nema nigdje u izvješćima.

    Mislim da je tu iskazan precijenjen iznos i da je zapravo puno niži od toga.

    Neka nam pojasni malo otkud ti iznosi imovine.

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • May 5, 2021 at 8:44 PM
    • #4,553
    Quote from StatusQuo
    Quote from forumas

    ono sta je meni najzanimljivije je da je trenutni 1y charter skoro pa jednak trenutnom spotu, a to je povise 20000$, ako uzmemo najgoru varijatu 6 brodova na spotu to je za njih do kraja godine zarada bar 16 mil $, racunajte da nije dobit samo dobit nego i amortizacija od cca 12 mil $ s kojim se vraca dug, pa racunajte da od ove razine vrijednost brodova poraste jos 10% vrlo vjerovatno s obzirom na trend to je jos 16 mil $, eto neka jednostavna racunica daje 44 mil $ sta je oko 280 mil kn na trenutnu kapitalizaciju 400 mil kn i to samo ako sve ostane slicno i samo malo bolje, a oce li vidjet cemo, ako je trend pravi, svi znamo da ne valja protiv trenda trendovi su zeznuti, a sta ako vozarine dodju na 35 000$, kako cemo onda racunati, dodanu vrijednost 500-600 mil ?, a ovdje nisam niti uzeo u obzir ovih 6 dugrocnih koja je dosta nepoznanica u kalkulaciji, a sigurno ne rade s gubitkom.

    Dobit za 2021. će biti vjerojatno ispod 100 kn po dionici

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • May 5, 2021 at 8:47 PM
    • #4,554
    Quote from zlocesti

    Gdje bi se mi zabavljali u ova nesretna vremena da nam nije foruma .

    Long Live the Forum !

    Za zloću znate da nije zloćudna, ni zlurada, pa čak ni zavidna.

    Jedan od razloga zašto nisam nikada imala brodare je što ne znam baš ništa o brodovima. Nula.

    Znam nešto malo o trgovanju, a to sam naučila i u praksi, na težak način.

    Ima jedno stanje koje se zove preprodano tržište.

    To je ono _ Ako sada svi imamo papire, tko će za mene stati na bid ?

    Želim vam dakle svu sreću :S

    Sav će se vaš novac preliti jednom i na moje papire. Eto bida :S

    Nemam dakle pojma o brodovima, o vozarinama, o tonaži , o ugovorima, samo nešto malo o trgovanju. Malo majo :S

    I to bi bio sav moj doprinos na ovoj temi. Nije pristojno zavirivati u tuđa dvorišta.

    Display More

    Evo opet... Ko ce to kupit

    #drakulana180kn

    Sigurno ce doc vrijeme kad ces bit u pravu i prelit ce se te kune u opte i sve i svasta ali taj dan nije danas...a ne vidim ga ni brzo :/

  • st-brajo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    5,306
    Postova
    3,666
    Member since
    February 14, 2020
    • May 5, 2021 at 8:51 PM
    • #4,555
    Quote from looserst

    Evo opet... Ko ce to kupit

    #drakulana180kn

    Sigurno ce doc vrijeme kad ces bit u pravu i prelit ce se te kune u opte i sve i svasta ali taj dan nije danas...a ne vidim ga ni brzo :/

    jbg., neki osvježavaju futurese sirovina da vide koliko će im se marža stisnuti, a neki da vide koliko bi vozarine mogle porasti.

    sloboda izbora je zakon :S

    ''Dođu, tako, vremena, kada pamet zašuti, budala progovori, a fukara se obogati!'' - Ivo Andrić

    "Ako uvedemo porez na vlastitu imovinu, stranci će je prestati kupovati" - Krešimir "Superhik" Macan

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • May 5, 2021 at 8:56 PM
    • #4,556
    Quote from forumas

    Iskreno, nije mi potpuno jasan izračun Nav-a od kolege mitkka, u jednom izracunu je npr. vrijednost ostale imovine bez brodova 80 mil. a u drugom 250 mil.kn.

    Tu je velika razlika, a ne znam otkud bi bilo tih 250 mil., toga nema nigdje u izvješćima.

    Mislim da je tu iskazan precijenjen iznos i da je zapravo puno niži od toga.

    Neka nam pojasni malo otkud ti iznosi imovine.

    Sve je pisalo da si citao, kao i sta pise za puno drugih stvari samo treba citati, najlakse je pogledati tablicu i sve zakljuciti

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,179
    Postova
    1,774
    Member since
    February 28, 2020
    • May 5, 2021 at 9:04 PM
    • #4,557
    Quote from forumas

    Dobit za 2021. će biti vjerojatno ispod 100 kn po dionici

    neka bude tako kao što veliš! koliko bi po tome trebala biti cijena dionice, PE omjer, bv..... 323kn!!?? :P 8o pošto veliš da je cijela g već uračunata u cijenu!!!???

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • May 5, 2021 at 9:42 PM
    • #4,558
    Quote from StatusQuo
    Quote from forumas

    Iskreno, nije mi potpuno jasan izračun Nav-a od kolege mitkka, u jednom izracunu je npr. vrijednost ostale imovine bez brodova 80 mil. a u drugom 250 mil.kn.

    Tu je velika razlika, a ne znam otkud bi bilo tih 250 mil., toga nema nigdje u izvješćima.

    Mislim da je tu iskazan precijenjen iznos i da je zapravo puno niži od toga.

    Neka nam pojasni malo otkud ti iznosi imovine.

    Sve je pisalo da si citao, kao i sta pise za puno drugih stvari samo treba citati, najlakse je pogledati tablicu i sve zakljuciti

    Pa objasnite nam vi, razlika je ogromna i izračun ispada samo kao neka igra, jedan dan 226 kn, drugi dan (samo) 50% više.

    Ili ide kako kome paše.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • May 5, 2021 at 9:45 PM
    • #4,559

    Pa dobro, očito nije jednostavno niti izravno moguće utvrditi koliki je NAV. I ta procjena dosta varira zbog vise vrijednosti u knjigama od stručne procjene iz prošle godine. Međutim, od tada su porasle vozarine, kao i cijene brodova pa je logično da se i NAV korigirao na vise. Pod pretpostavkom da je sve drugo ostalo isto.

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • May 5, 2021 at 9:50 PM
    • #4,560

    forumas

    Probajte na starom forumu pocet citat negdje od prve stranice temu atpl.

    Ne zafrkavam Vas, mislim da vrijedi procitat, usporedno pratite bdi u to vrijeme, cijenu dionice i brodova.

    Sektor je takav kakav je :)

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 23, 2025 at 7:35 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. tollway

      May 23, 2025 at 7:35 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    tollway May 23, 2025 at 7:35 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 18 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™