Evo i Putica se oglasila. Nije mi jos jasno sta je sa Batalom, jel na cekanju ili se stvarno prodaje?
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Koliko vidim prebacio je dionice sa skrbnickog racuna u Slatinskoj banci na svoje ime. Ne znam sto to znaci. Mozda je vratio kredit za te dionice.
Da i ja mislim da je sve dionice sa teretom likvidirao i da je on izlazio u ovom padu...ako je to točno, onda bi pad trebao biti gotov...
Nemam ATPL, ali bi danas mogo revitalizirati poziciju...
-
Samo najprijed!
Kako je krenuo, još će vam doticni mic po mic utrpati sve svoje dionice....
-
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/929
ATLANTSKA PLOVIDBA d.d. - Prijava transakcija rukovoditelja -
Samo najprijed!
Kako je krenuo, još će vam doticni mic po mic utrpati sve svoje dionice....
dotični je na ovoj cijeni već u nezanemarivom minusu. Neće on to samo tako pustiti. On je igrač na duži rok.
-
Ostaje za vidjeti dali će IB zaradu od RIVP-a uvećati ovdje ili spaliti.. a i ostali dionici skupa sa njime.. ova obavijest samo pokazuje da ona njegova otpuštanja su imale veze isključivo sa zalogom na dionicama.. i da nije realno očekivati da bu dioničar br.1. prodavao kad prva veća oluja na oceanu (korona) dođe..
-
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…b71f6b10be3.pdf
obavještava da je dana 05.studenog 2020. godine zaprimilo obavijest gospodina Igora Bilbije s adresom u
Zagrebu, Kolarova 13, OIB 85341849685, o prestanku zaloga na ukupno 41.629 dionica društva Atlantska
plovidba d.d. (oznake ATPL-R-A) po ponderiranoj cijeni zbirne transakcija od 139,69 kn po dionici. -
Ostaje za vidjeti dali će IB zaradu od RIVP-a uvećati ovdje ili spaliti.. a i ostali dionici skupa sa njime.. ova obavijest samo pokazuje da ona njegova otpuštanja su imale veze isključivo sa zalogom na dionicama.. i da nije realno očekivati da bu dioničar br.1. prodavao kad prva veća oluja na oceanu (korona) dođe..
Ali zalogom je na prvom mjestu te iste dionice i dizao gore da bi ih na kraju bio primoran vratiti odakle je i poceo jer ocito prvenstveni plan ne ide kako je zamislio
-
Ostaje za vidjeti dali će IB zaradu od RIVP-a uvećati ovdje ili spaliti.. a i ostali dionici skupa sa njime.. ova obavijest samo pokazuje da ona njegova otpuštanja su imale veze isključivo sa zalogom na dionicama.. i da nije realno očekivati da bu dioničar br.1. prodavao kad prva veća oluja na oceanu (korona) dođe..
Ali zalogom je na prvom mjestu te iste dionice i dizao gore da bi ih na kraju bio primoran vratiti odakle je i poceo jer ocito prvenstveni plan ne ide kako je zamislio
Slažem se.. ali on koliko god je studiozno razradio ulazak ovdje.. corona je pomela i njega i sve.. i to ne samo na ATPL.. pogotovo on sa takvim značajnim ulogom ne može nikako van.. a s obzirom da je ušao u direktno upravljanje kompanijom očito će biti ovdje long term.
-
Pa on je i htio i hoće biti longterm. To je pokazao ulaskom u upravu.
Problem je sto on očito pati od bloger sindroma pa dodaje dionice i kad treba i kad ne treba.
Koliko je na Valamaru napravio dobar posao, toliko je ovdje napravio los. Ne možeš protiv struje ni vjetra.... jer na kraju kako se god okreneš, ostaneš popišan.
Al dobro, utakmica još nije gotova pa ćemo vidjeti sto nam budućost donosi, al mišljenja sam da danas doticni može napraviti ponovni izbor ulaska u ATPL, da bi je izbjegao u širokom luku.
-
-
Da je recimo ostao u Rivp izduvao bi vise.
A izlazio je iz Rivp s idejom ulaska ovdje.
Sve je stvar tajminga. I sve je relativno.
Iduce godine ce u cirkulaciji biti desetak raznih cjepiva, silne milijarde doza u optjecaju, i u ovo vrijeme iduce godine koronakriza je proslost. Ne korona, ona ce zauvijek biti tu, ali ovo stanje sigurno nece.
Rast flote 2.5%, a rast prometa puno veci.
To je matematicka sigurnost.
-
da zanimljivo je to što je on RIVP prodavao još na 48, i dosta debelo iznad 40 kuna.. s obzirom di je cijena sada tamo a koliki je ulazak on tamo imao.. ispada da je vjerojatno manje ovdje izgubio nego što bi mu vrijednost portfelja vrijedila da ima još uvijek istu količinu RIVP-a.. nakon svega IB je zaradio ozbiljne novce tamo, a i ovdje u nekom roku od par godina bi mogao opet biti u ozbiljnom plusu..
-
2016 vote sparked fireworks for shipping stocks. Repeat in 2020?
Four years ago, shipping stocks unexpectedly skyrocketed in the days following the presidential election
When comparing the opening price on Nov. 9 with intraday highs hit Nov. 15-17, the numbers look like typos. Shares of DryShips (which went private in 2019) rose at one point by as much as 2,142%. In trader parlance, it was a “22-bagger” over just four days.
Globus Maritime (NASDAQ: GLBS) jumped as much as 1,296% (a 14-bagger over five days). Diana Containerships, which is now Performance Shipping (NASDAQ: PSHG), surged 1,084%. Euroseas (NASDAQ: ESEA) rose as much as 595%, Seanergy (NASDAQ: SHIP) by 322%, and Top Ships (NASDAQ: TOPS) by 272%.
https://www.freightwaves.com/news/2016-elec…-repeat-in-2020
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Ne bih htio zvucati neartikulirano, ali u ciklickim djelatnostima povijest ima tendenciju ponavljanja, ne? Bas zato i jesu ciklicke.
-
Vidim da je forum totalno zaspao, kao i burza. pa idemo staviti neku vijest.
Prodan AP Dubrava za $ 13m
Prodan AP Revelin za $ 13m
Evo kolega link
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…-compressed.pdf
Zahvaljujem se jasko sto je objavio dokument s podacima o prodanim brodovima. Kako ne znamo da li je to istinita informacija, uputila sam upit burzi (i znam da nisam jedina; ovim putem zahvaljujem kolegi) i to vise puta. Njihov odgovor je da su poduzeli konkretne radnje (odgovori prilozeni) pa pretpostavljam da su im uputili upit. Ukoliko je informacija istinita, a to vec nije bilo objavljeno s njihove strane te ako je to bilo potrebno, uslijedit ce objava. Mozda mi je i promaklo. Ne znam. I to sam napomenula u mom upitu.
Dok god nemamo cjelovitu informaciju o ovim dogadjajima ne znamo da li je prodaja dobar ili los potez. Ukoliko su prodani, a potrebne objave nije bilo, zelim vjerovati da se radi o previdu. Isto tako, zelim vjerovati da se uprave tvrtki u koje investiramo ponasaju s paznjom dobrog gospodarstvenika i da nam sve potrebne informacije daju na uvid. U konacnici, to je nase pravo. Ovim putem apeliram i poticem na angazman sve nas i zahvaljujem se onima koji to cine (a pouzdano znam da takvih ima), da trazimo informacije na koje imamo pravo i koje nam je potrebno dostaviti, a kako bi znali gdje usmjeriti nase investicije i koje tvrtke posluju potpuno transparentno.
Moja investicija nije velika, ali je isto tako puno ili malo relativan pojam. Nije to za svakoga od nas jednak iznos, a svatko od nas svoju investiciju mora stititi, bez obzira na visinu uloga.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Zanima me gdje je zapelo u odgovoru Atlantske plovidbe Zagrebačkoj burzi i kolegici na upit o prodaji ova dva broda
koja je Jasko objavio!? Kolegica se potrudila i slala više uzastopnih upita, a odgovora nema, treba se zapitati zašto i
koji je razlog tomu, ako su otvoreni i transparentni za investitore?!
Ako je to istina da su prodani/pred prodajom ova 2 dodatna broda, onda je to već 5 brodova na S&L back model, što
u floti od 12 brodova, znači da je 7 pod hipotekom/zalogom, a ostali su prodani, što daje rezultat?!
Također, što je sa detaljnijim pojašnjenjem o blokadi računa, konkretno koliko je dana bio blokiran i sa kolikim iznosom!?
Što je sa Batalom, jel se prodaje ili će se nastaviti graditi od strane Atlantske plovidbe, zna li tko?!
Puno pitanja, a odgovora nema, već najbitnija vijest dana da je Bilbija prebacio dionice sa skrbničkog na osnovni račun.
Što se tiče Bilbije on stalno pretumbava dionice po svojim računima i to nema apsolutno nikakve veze sa poslovanjem
ove firme.
Bilbija je sa svojim aktivnim trejdanjem na burzi sa ovom dionicom dok je Predsjednik Upravnog Odbora, dakle No1 čovjek
u firmi i prodajom paketa na 214 i 220 kuna sa gubitkom poslao poruku investicijskoj zajednici, a koja bi to mogla biti poruka?!
-
Zahvaljujem se jasko sto je objavio dokument s podacima o prodanim brodovima. Kako ne znamo da li je to istinita informacija, uputila sam upit burzi (i znam da nisam jedina; ovim putem zahvaljujem kolegi) i to vise puta. Njihov odgovor je da su poduzeli konkretne radnje (odgovori prilozeni) pa pretpostavljam da su im uputili upit. Ukoliko je informacija istinita, a to vec nije bilo objavljeno s njihove strane te ako je to bilo potrebno, uslijedit ce objava. Mozda mi je i promaklo. Ne znam. I to sam napomenula u mom upitu.
Dok god nemamo cjelovitu informaciju o ovim dogadjajima ne znamo da li je prodaja dobar ili los potez. Ukoliko su prodani, a potrebne objave nije bilo, zelim vjerovati da se radi o previdu. Isto tako, zelim vjerovati da se uprave tvrtki u koje investiramo ponasaju s paznjom dobrog gospodarstvenika i da nam sve potrebne informacije daju na uvid. U konacnici, to je nase pravo. Ovim putem apeliram i poticem na angazman sve nas i zahvaljujem se onima koji to cine (a pouzdano znam da takvih ima), da trazimo informacije na koje imamo pravo i koje nam je potrebno dostaviti, a kako bi znali gdje usmjeriti nase investicije i koje tvrtke posluju potpuno transparentno.
Moja investicija nije velika, ali je isto tako puno ili malo relativan pojam. Nije to za svakoga od nas jednak iznos, a svatko od nas svoju investiciju mora stititi, bez obzira na visinu uloga.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Zanima me gdje je zapelo u odgovoru Atlantske plovidbe Zagrebačkoj burzi i kolegici na upit o prodaji ova dva broda
koja je Jasko objavio!? Kolegica se potrudila i slala više uzastopnih upita, a odgovora nema, treba se zapitati zašto i
koji je razlog tomu, ako su otvoreni i transparentni za investitore?!
Ako je to istina da su prodani/pred prodajom ova 2 dodatna broda, onda je to već 5 brodova na S&L back model, što
u floti od 12 brodova, znači da je 7 pod hipotekom/zalogom, a ostali su prodani, što daje rezultat?!
Također, što je sa detaljnijim pojašnjenjem o blokadi računa, konkretno koliko je dana bio blokiran i sa kolikim iznosom!?
Što je sa Batalom, jel se prodaje ili će se nastaviti graditi od strane Atlantske plovidbe, zna li tko?!
Puno pitanja, a odgovora nema, već najbitnija vijest da je Bilbija prebacio dionice sa Skrbničkog na osnovni račun.
Što se tiče Bilbije on stalno pretumbava dionice po svojim računima i to nema apsolutno nikakve veze sa poslovanjem
ove firme.
Bilbija je sa svojim aktivnim trejdanjem na burzi sa ovom dionicom i prodajom paketa na 214 i 220 kuna sa gubitkom
poslao poruku investicijskoj zajednici, a koja bi to mogla biti poruka?!
možda su u međuvremenu prodali još 2 broda pa sad ne znaju za koja 2 im je upit poslan a neugodno im pitat......
-
Zahvaljujem se jasko sto je objavio dokument s podacima o prodanim brodovima. Kako ne znamo da li je to istinita informacija, uputila sam upit burzi (i znam da nisam jedina; ovim putem zahvaljujem kolegi) i to vise puta. Njihov odgovor je da su poduzeli konkretne radnje (odgovori prilozeni) pa pretpostavljam da su im uputili upit. Ukoliko je informacija istinita, a to vec nije bilo objavljeno s njihove strane te ako je to bilo potrebno, uslijedit ce objava. Mozda mi je i promaklo. Ne znam. I to sam napomenula u mom upitu.
Dok god nemamo cjelovitu informaciju o ovim dogadjajima ne znamo da li je prodaja dobar ili los potez. Ukoliko su prodani, a potrebne objave nije bilo, zelim vjerovati da se radi o previdu. Isto tako, zelim vjerovati da se uprave tvrtki u koje investiramo ponasaju s paznjom dobrog gospodarstvenika i da nam sve potrebne informacije daju na uvid. U konacnici, to je nase pravo. Ovim putem apeliram i poticem na angazman sve nas i zahvaljujem se onima koji to cine (a pouzdano znam da takvih ima), da trazimo informacije na koje imamo pravo i koje nam je potrebno dostaviti, a kako bi znali gdje usmjeriti nase investicije i koje tvrtke posluju potpuno transparentno.
Moja investicija nije velika, ali je isto tako puno ili malo relativan pojam. Nije to za svakoga od nas jednak iznos, a svatko od nas svoju investiciju mora stititi, bez obzira na visinu uloga.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Zanima me gdje je zapelo u odgovoru Atlantske plovidbe Zagrebačkoj burzi i kolegici na upit o prodaji ova dva broda
koja je Jasko objavio!? Kolegica se potrudila i slala više uzastopnih upita, a odgovora nema, treba se zapitati zašto i
koji je razlog tomu, ako su otvoreni i transparentni za investitore?!
Ako je to istina da su prodani/pred prodajom ova 2 dodatna broda, onda je to već 5 brodova na S&L back model, što
u floti od 12 brodova, znači da je 7 pod hipotekom/zalogom, a ostali su prodani, što daje rezultat?!
Također, što je detaljnijim pojašnjenjem o blokadi računa, konkretno koliko je dana bio blokiran i sa kolikim iznosom!?
Što je sa Batalom, jel se prodaje ili će se nastaviti graditi od strane Atlantske plovidbe, zna li tko?!
Puno pitanja, a odgovora nema, već najbitnija vijest da je Bilbija prebacio dionice sa Skrbničkog na osnovni račun.
Što se tiče Bilbije on stalno pretumbava dionice po svojim računima i to nema apsolutno nikakve veze sa poslovanjem
ove firme.
Kolega,
Najte se ljutit sto Vam je pobjegla...jednako (ne)transparentni su sad kao i prije mjesec/godinu/desetljece...do prije par godina, dok nije dosao I.B.,
uopce nisu imali GFI u .pdf formatu (samo bi unutra zalijepili izvjestaje)...
I meni je pobjegla i neka je...nek se vesele umorni moreplovci...zasluzili su...
-
Zanima me gdje je zapelo u odgovoru Atlantske plovidbe Zagrebačkoj burzi i kolegici na upit o prodaji ova dva broda
koja je Jasko objavio!? Kolegica se potrudila i slala više uzastopnih upita, a odgovora nema, treba se zapitati zašto i
koji je razlog tomu, ako su otvoreni i transparentni za investitore?!
Ako je to istina da su prodani/pred prodajom ova 2 dodatna broda, onda je to već 5 brodova na S&L back model, što
u floti od 12 brodova, znači da je 7 pod hipotekom/zalogom, a ostali su prodani, što daje rezultat?!
Također, što je detaljnijim pojašnjenjem o blokadi računa, konkretno koliko je dana bio blokiran i sa kolikim iznosom!?
Što je sa Batalom, jel se prodaje ili će se nastaviti graditi od strane Atlantske plovidbe, zna li tko?!
Puno pitanja, a odgovora nema, već najbitnija vijest da je Bilbija prebacio dionice sa Skrbničkog na osnovni račun.
Što se tiče Bilbije on stalno pretumbava dionice po svojim računima i to nema apsolutno nikakve veze sa poslovanjem
ove firme.
Kolega,
Najte se ljutit sto Vam je pobjegla...jednako (ne)transparentni su sad kao i prije mjesec/godinu/desetljece...do prije par godina, dok nije dosao I.B.,
uopce nisu imali GFI u .pdf formatu (samo bi unutra zalijepili izvjestaje)...
I meni je pobjegla i neka je...nek se vesele umorni moreplovci...zasluzili su...
Ništa se ja ne ljutim kolega, imam ja dosta tih
dionica za moje prilike i nek rastu što više da
ih prodam što skuplje.
Samo me zanimaju osnovne informacije o
investiciji koje se očito taje, a isprika da je prije bilo
gore nije nikakvo opravdanje za ovo što sada još uvijek
rade.
-
dead cat bounce?.....ili ima tu još neotplačenih dionica ili se isto tako štela cijena za izlaz na ipak malo većim vrijedostima?......
i dok pišem evo i odgovora.....
baš volim kad sam pametan......igra malog tigra se nastavlja......s pogubnim rezultatima.....
-
Evo da se i ja javim. I meni je danas pobjegla
Pa fundamentalno, mislim da se tu nista nece promijeniti dok vozarine ne pocnu rasti, a danas nazalost opet pad. Dok vozarine za Panamaxe ne pocnu rasti ne mozemo ocekivati oporavak.
Ne znam sto je sa projektom Batala. I netransparentnost je problem ali razumijem ju sada.
-
-